مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : shahin d
  • تاریخ عضویت : 1391/9/17
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1393/12/21 سلام.بله متاسفانه من ندیدم کامنت دوستمون رو.گارانتی ارین پارسال تو طرحش بود که هندزفیری رایگان و یه کیف خیلی بی کیفیت رو زی یو هدیه میداد.شارژر فندکی هم تو جعبه بود.اما 6833 هیچ کدوم از اینا توش نبود.در مورد 4جی من تست نکردم اما فکر نمیکنم مشکلی باشه.خودم الان دارم دنبال زد الترا می گردم.اما اصلا گیر نمیاد.کسی جایی سراغ نداره برای خرید اینترنتی که زد الترا موجود داشته باشن؟

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1393/12/16 نیما جان سلام.اخه 2 نوع رفرش داریم.یکی تو همین ایران خودمون سرهم میشه که خوب ادم نگیره سنگین تره!!!یه مدل دیگه هم داریم که از خود کارخونه اینجوریه که خوب به لحاظ قیمتی از گوشی غیر رفرش پایین تره ولی تو ایران به همون قیمت فروخته می شه!!!ضمن اینکه بحت عایق بودن اینجور چیزا هم هست.
بعد موضوع دیگه اینه که نگین خاورمیانه قابل اعتمادتره یا ساننک؟تاحالا کسی خرید داشته ازشون؟

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1393/12/14 سلام خدمت همه ی دوستان.
من تاحالا 2تا زی یو داشتم.اولی با گارانتی ارین بود که روش نشستم و شکست.دومیش 6833 و بدون گارانتی بود که متاسفانه اب رفت داخلش و سوخت.الان می خوام برای 3ومین بار زی یو بگیرم.
اما شنیدم رفرش این گوشی تو بازار زیاد شده.حتی شک کردم که گوشی دومی که خریدم رفرش بوده که اب رفته توش.به هر صورت چه جوری میتونم بفهمم که گوشی رفرش نیست و جنس اصل می خرم؟

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1392/12/6 آقا رضا من می خوام از دیجی کالا بخرم.headset mh750 داخل کارتنش هست؟شارژر فندکی چی؟کابل usb اضافه علاوه بر کیف و هدست مونو بلوتوث MBH10 هم هست؟من اصفهان هستم.حدودا چند روز طول می کشه به دستم برسه؟

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1392/12/4 دوستان سلام.من دنبال رنگ بنفش این فبلت می گردم.کسی جای سراغ داره؟گوشی هایی که با گارانتی آرین هستن LTE هستن یا معمولی؟و در کل این گوشی چند نوع گارانتی داره؟آرین C6603 هستش؟
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا