مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Mehrdad S
  • تاریخ عضویت : 1391/9/7
  • تعداد نظرهای داده شده : 19

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 19 از مجموع 19 مورد

Nokia Lumia 930 Nokia Lumia 930

1393/5/26 با سلام قبل از اینکه در مورد باطری این گوشی نظر بدم ابتدا بگم که من این گوشی رو ندارم و باهاش هم کار نکردم اما تو بررسی gsmarena باطری این گوشی در تست ترکیبی نمره ضعیفی دریافت کرده ( برعکس لومیا 1520 ) میزان توان باطری این گوشی در این سیکل ترکیبی با اینکه از نظر میلی آمپر بالا تر از گوشی خودم اکسپریا وی هست تقریبا هم اندازه گوشی خودم کار میکنه من یکسال پیش که وی رو گرفتم تو همین سایت خونده بودم که باطری خوبی نداره ولی گفتم مهم نیست . اما تجربه کاری این یکسال واقعا منو اذیت کرده . هر جا میرم شارژر رو با خودم میبرم و اگه جا بمونه میدونم که اون روز با گوشی نباید خیلی اینترنت گردی کنم . به نظرم بدترین ایراد این گوشی همین ضعف باتریش میتونه باشه با تمام مزیت های این گوشی که مهمترینش شکل زیبا و اندازه ی معقول اونه باید این نکته رو هم مد نظر بگیریم حالا نظر دقیق تر رو باید کسانی بدن که اونو خریدن و امتحانش کردن .

Sony Xperia V Sony Xperia V

1393/4/24 سلام به دوستان
محافظ صفحه نمایشی که به صورت فابریک روی گوشی من بوده پر از خط و خش شده . میخوام بکنم و یه محافظ جدید روش بزارم . بعضی نظرات میگن که وقتی کندن نوشته سونی هم با اون جدا شده . خواستم ببینم کسی هست اینجا که اون محافظ نمایش اصلی که همراه با دستگاه بوده رو کنده باشه ؟ واقعا آرم سونی جدا میشه ؟

Sony Xperia V Sony Xperia V

1392/7/8 حالا این دوستمون نمیدونه nfc چیه حق نداره نظرشو در باره ی گوشیش بگه ؟ من نمیدونم اینجا صفحه ی تبادل نظره یا پریدن به همدیگه ؟ منم روز اولی که کاربر اندروید شدم نمیدونستم برنامه هاش رو از کجا باید گرفت . اومدم اینجا سوال کردم .
در مورد ایراد هایی هم که گرفتی دوربین های موبایل دوربین حرفه ای نیست بنابراین انتظار بیش از حد نباید داشت .
خاصیت ضد آب بودنش کاملا درسته من خودم بارها گوشی رو زیر آب گرفتم و شستم . اما برای اینکه ضد آب بودنش کاملا درست باشه یه سری شرط هم داره مثلا شما زیر جریان شدید آب نباید گوشی رو بگیری چون در اون صورت ممکنه آب نفوذ کنه . این رو هم شرکت در توضیحات دستگاش قید کرده . فقط باید یکم وقت میذاشتی و میخوندی .
در مورد باطری حق با شماست باطریش ضعیفه . هر روز باید شارژ بشه خیلی استفاده کنی 2 بار حتی ( استفاده ی مداوم از وای فای )
کیفیت صفحه نمایش شاید بهترین نباشه اما در نوع خودش بسیار خوبه من کیفیت صفخه نمایشش رو یکی از فاکتور های خوبش میدونم
داغ کردن مال همه ی گوشی هاست کیس کامپیوتر که نیست یه فن قوی داشته باشه . یه نگاه به نظرات دیگران بندازی میبین اکثر برند ها همین مشکل رو دارن
و آخرین نکته شما داری در مورد یه گوشی در سطح متوسط ( میان قیمت ) سونی نظر میدی نه یه گوشی سطح بالا . به اندازه ی مبلغی که میدید باید انتظار داشته باشی

Sony Xperia V Sony Xperia V

1392/6/20 وقتی خریدمش یک هفته طول کشید تا محافظ ال سی دی بگیرم براش تو این مدت هم حسابی حواسم بهش بود که خط و خش نیفته. بعد از یه هفته جوری ال سی دیش خط و خش گرفته بود که باورم نمیشد از من میشنوی سریعا براش محافظ نمایشگر رو تهیه کن . ضد خش بودن صفحش دروغی بیش نیست.

Sony Xperia V Sony Xperia V

1392/6/16 من همون شب که دیدم اومدم پست گذاشتم ولی اینطور که بقیه میگن به اون سنسور ها نباید خیلی توجه کرد اگه صفحه نمایشگرتون اون مشکل رو داره که دیگه دچار بدشانسی شدی

Sony Xperia V Sony Xperia V

1392/6/16 جو کاذب نیست آقا . من اون چیزی رو که دیدم عنوان کردم که بقیه در جریان باشن اون داستان سنسور ها رو یکی از بچه ها نوشته بود اینطوریه که من هم نگاه کردم دیدم این گوشی جدید نداره اونا رو . حالا اگه تو ادیشن جدید حذف شدند من اطلاعی ندارم .

Sony Xperia V Sony Xperia V

1392/6/16 سلام آرمان ببخشید من یه چند وقت نبودم
رم رو شناخته با برنامه های منیجر که میرم حافظه ی رم رو تایید میکنه من یه تعداد برنامه از بازار گرفتم غیر از بازی الان یه چند وقتیه که مثلا از مرورگر اینترنت که میخوام برگردم رو home page آیکون هایی که رو صفحه اصلی هستن دونه دونه نمایش داده میشن به نظر میرسه که سنگین شده دستگاه . من رم رو اضافه کردم و فیلم و عکسام رو بردم روی اون .ولی مشکل فیلمبرداری همچنان باقیه یک ثانیه فیلم میگیره اونم میبره تو حافظه ی دستگاه نه رم . تو ستینگ دوربین هم گزینه ی save to sd رو فعال میکنم تغییری نمیکنه از یه موبایل فروش پرسیدم میگه ویروس گرفته البته آنتی ویروس هم نصب هست رو دستگاه .

Sony Xperia V Sony Xperia V

1392/6/7 دوستان من به یه مشکل برخورد کردم
من یه رو 16 کلاس 10 برای گوشی گرفتم و فایلهای فیلم و عکس رو به اون انتقال دادم ولی وقتی میخوام فیلمبرداری کنم یک ثانیه بیشتر نمیگیره و ظاهرا داره تو خافظه دستگاه سیو میکنه من توی تنظیمات دوربین هم گزینه ذخیره روی مموری زدم ولی تغییری نکرده کسی میدونه مشکل از کجاست ؟

Sony Xperia V Sony Xperia V

1392/6/7 کسانی که میخوان این گوشی رو خرید کنن حتما بخونن

در تایید گقته های آرمان باید بگم دقیقآ همین بلا دیروز سر ما اومد .من گوشی خودم رو خرداد ماه گرفته بودم و تا اون زمان میگفتن که این گوشی فقط با یه پنل تولید میشه .( برخلاف tx ) ما دیروز برای یکی از دوستان رفتیم گوشی بگیریم و به هوای اینکه هنوز هم داستان مثل سابقه اصلا گوشی خودم رو در لحظه ی خرید کنار گوشی جدید نذاشتم که امتحان کنم . یک ساعت بعد متوجه شدم که اولا که رنگها تو گوشی جدید بطرز مشخصی از غلظت کمتری برخورداره و در ثانی زاویه دید بطور افتضاحی بد هست با کوچترین زاویه دادن رنگها بهم میریخت و به سفیدی و تاری شدید میزد .در صورتی که کیفیت نمایشگر دستگاه من عالی بود . اومدم اینجا دیدم یکی از دوستان نوشته که گوشی تقلبی با کیفتیت کمتری هم تولید شده که 2تا سنسور مجاورت که رو همه گوشی ها هست رو نداره که چک کردم دیدم دقیقآ همینطوره امروز گوشی رو با جنگ و دعوا پس دادیم . دقت کنید اولا در هنگام حرید صفحه رو با زاویه نگاه کنید اگه دیدید رنگها تغییر شدید کرد این گوشی پنل بی کیفیت روش هست . دوما سمت راست علامت سونی بالای نمایشگر یه سنسور دایره شکل هست که کنار و زیرش 2 تا سنسور افقی و عمودی به شکل استوانه باید باشه که این گوشی تقلبی این 2 تای آخری رو نداشت .

موفق باشید .

Sony Xperia V Sony Xperia V

1392/3/18 علی جان مشکل حل شد . حق با شما بود باید دکمه ی هدست رو بیشتر نگه میداشتم . یه دنیا ممنون

Sony Xperia V Sony Xperia V

1392/3/18 مدل هدست من nokia BH-503 است . البته الان رفتم تو نت که مدلش رو پیدا کنم دیدم نوشته از بلوتوث ورژن 2 ساپورت میکند حالا نمیدونم اینکه اتصال برقرار نمیشه به خاطر اینه که وی بلوتوث نسخه ی 4 داره ؟
من قبلا که میخواستم ازش استفاده کنم هد ست رو روشن میکردم و موبایلم سرچ میکردش با دو تا گوشی نوکیا و اچ تی سی هم که داشتم مشکلی نداشت .
راستی منم اولین تجربه ی اندرویید م هست . برنامه ها رو از کجا باید گرفت ؟

Sony Xperia V Sony Xperia V

1392/3/17 سلام دوستان . من یه هدست نوکیا دارم که با بلوتوث وصل میشد به گوشی قبلیم . با اکسپریا وی سرچ میکنم پیداش نمیکنه کسی میدونه اشکال از کجاست ؟
یه مورد دیگه برنامه های اندرویید رو از کدوم سایت که معتبر باشه باید دانلود کرد ؟ اگه لینکش رو محبت کنید ممنون میشم .

Sony Xperia V Sony Xperia V

1392/3/15 بعد از 6 ماه تحقیقات مفصل و سرگیجه گرفتن های متوالی ناشی از خواندن نظرات دارندگان انواع گوشی ها ، بالاخره دل به دریا زدم رفتم وی رو گرفتم !
اونایی هم که به درد این چند وقت من دچار بودن بدونن هر گوشی تو این سطح رو بگیرین یه سری خوبی داره یه سری ضعف ! خودتون رو اذیت نکنین یکی رو انتخواب کنین و بگیرین بعدش هم با گوشیتون حال کنین . ولی از من میشنوین این گوشی دستگاه جالبیه . کیفتیت نمایشگر عالی سرعت خوب و واقعا از نظر طراحی هم دستگاه خوبی هست . تنها ایرادی که میشه بهش گرفت اینه که اگه نمایشگرش بزرگتر بود بهتر بود چون از نظر فضا جا داشت مثل تی ایکس باشه . ولی برای من باتوجه به شغلم و محل زندگیم قابلیت ضد آب بودنش ضروری تر بود .
ضمننا پیشاپیش هم پیوستن خودم رو به جمع برو بچ وی دار تبریک و تهنیت عرض مینمایم !!! D:

Sony Xperia go Sony Xperia go

1392/1/14 دوستانی که میگن با این گوشی تماس تصویری گرفتن لطف کنن بگن وقتی دوربین دوم نداره چطوری این کار رو انجام دادن ؟
یه جا خوندم یکی نوشته با حسگر جلویی این کار انجام میشه که به نظر عجیب میاد !
من دنبال یه گوشی میگردم که بتونم با اسکایب یا وایبر تماس تصویری هم داشته باشم .
آیا این کار از این گوشی بر میاد ؟ اگه کسی امتحان کرده لطف کنه بگه تا ما هم بتونیم این گوشی رو بگیریم
ممنون از همه

Sony Xperia ion HSPA Sony Xperia ion HSPA

1391/10/19 من تا چند هفته ی پیش دنبال 4x بودم که یهو کمیاب شد امروز دیدم دیجی کالا گذاشته 1350 که به نسبت قیمت قبلی 200 تا گرونتر شده از طرفی یه مدتی هم بود که xperia S رو دنبالش بودم امروز رفتم مرکز موبایل ایران و با 4x کار کردم چند تا نقطه ضف داره که یکیش صدای اسپیکر هاش بود و به نسبت هم عکس العملش در چرخوندن تصویر وقتی موبایل رو میچرخونی یه مقدار کنده با xperia S هم کار کردم که خیلی ازش خوشم نیومد ولی این وسط جالب بود که از Ion که اصلآ جزو انتخواب هام نبود بیشتر از بقیه خوشم اومد صفحه ی بزرگ و با کیفیتی داره از نظر ابعاد به الجی نزدیکه صداش بهتر از 4X هستش رنگ مشکیش هم شکیل بود شما بنظرم بهتره بری اونجا و با هر دو تا دستگاه کار کنی . ضمننا من هیچ مشکلی توی کلید های لمسیش ندیدم این مورد به طور محسوسی در xperia S دیده میشه . از طرفی Ion کیفتیت ساخت بدنه ی بالای هم به نظر میاد داشته باشه . حالا دوستان دیگه که باهاش کار کردن بهتر میتونن راهنماییت کنن .

LG Optimus 4X HD P880 LG Optimus 4X HD P880

1391/9/10 باز هم ممنون از شما
شما که تجربه ی کار با سیستم اندروید رو دارین آیا امیدی هست که با آپ دیت این مشکل صدای بلندگوش حل بشه؟
اگه خود ال جی از اسپیکر های ضعیف استفاده کرده باشه معمولا نباید صرفا با یه آپ دیت کردن اتفاق خاصی تو این زمینه بیفته و باید با این مشکل کنار اومد.

LG Optimus 4X HD P880 LG Optimus 4X HD P880

1391/9/9 بعضی از دوستان از فوکوس کردن دوربین این موبایل شکایت داشتن از اونجایی که من با این گوشی هنوز کار نکردم ولی کارم عکاسی هست یه توضیح میزارم به زبان ساده شاید به دردتون خورد.
دوربین های کامپکت که مردم عادی دارند معمولا طوری خودش رو تنظیم میکنه که تمام اشیا در عکس چه دور چه نزدیک به دوربین بصورت دقیق و بدون هیچگونه تار بودن ثبت بشه
در دوربین های حرفه ای DSLR شما قابلیت تنظیم نقظه ی فوکوس رو دارید که باعث میشه خودتون انتخواب کنین که کدوم سوژه نت و دقیق بیفته تو عکس و بقیه اشیا بصورت مات . این قابلیت باعث میشه سوزه شما از پس زمینه جدا بشه و اصطلاحآ عکس بعد و عمق پیدا میکنه . ما معمولا برای دستیابی به این نتیجه لنز های گرانقیمتی رو تهیه میکنیم که دهانه ی دیافراگم بسیار بازی دارند . در صورتیکه از عکاسی اطلاع چندانی نداشته باشید نمیتوانید با این دوربین ها و تجهیزات عکس قابل قبولی بگیرید حتی با یک فوکوس اشتباه عکس شما کاملا تار و بلااستفاده خواهد بود . از اونجایی که موبایل های جدید از این قابلیت استفاده میکنند باید دقت کنید که نقطه ی فوکوس رو روی کدام سوژه قفل کرده اید .
اینجا چند تا راهنمایی کوچک :
1 در صورتیکه دوربین از قابلیت تغییر اندازه ی دیافراگم برخوردار باشد باز ترین اندازه ی دهانه ، بیشترین احتمال تار شدن عکس را دارد . و این اتفاق در نور کم خواهد افتاد . ( البته استفاده ی درست از این قابلیت سبب ایجاد عکس های حرفه ای میگردد )
2 مهمترین مطلب تکان نخوردن دست در هنگاه عکاسی است و در نور کم ، زمان ثبت عکس بیشتر است بنابراین در این شرایط بیشتر مراقب باشید. بسیاری از عکاسان آماتور متوجه نیستند که در لحظه فشار دادن شاتر ، دوربین را کمی تکان میدهند .
3 هر چقدر که از زوم بالاتری استفاده کنید تکانهای احتمالی دست تاثیر مخرب تری بر عکس میگذارند
4 نزدیک شدن بیش از حد به اشیا باعث کاهش عمق میدان میشود بنابراین در فاصله 2 الی 3 متر برای عکاسی مناسب است ( برای عکاسی عمومی )
ثبت عکسی که تمام موارد در آن واضح بیفتد ( عمومآ عکاسی صنعتی ) و یا سوژه از بک گراند متمایز گردد ( عمومآ عکاسی هنری ) مستلزم کمی اطلاع از علم عکاسی هست که براحتی در سایت ها موجود است .
امیدوارم این مطلب به کارتان بیاید.

LG Optimus 4X HD P880 LG Optimus 4X HD P880

1391/9/9 با سلام و تشکر از Phoenix I و بقیه دوستان که راهنمایی های لازم را ارایه دادن.
اون بخشی که تو gsmarena نوشته کیفیت صداش خوبه مربوط به اسپیکرهاش هست ظاهرآ . این لینک رو برات میزارم یه نگاه بنداز حالا شاید من بد متوجه شدم
http://www.gsmarena.com/lg_optimus_4x_hd_p880_review-review-780p5.php
مشکل اصلی اینجاست که شرکتها روی هر گوشی که میزنن یه سری ضعف هم قرار میدن تا فروش گوشی هاشون در مدل های دیگه هم ادامه پیدا کنه . برای کسی که میخواد یه گوشی تو این رنج امکانات بگیره خوب این یکم ناخوشاینده که به عنوان مثال کیفیت اسپیکر ها اینقدر بد باشه.
الان پرادا رو داریم به ظاهری واقعا زیبا اما به گفته ی دارندگانش اسپیکر های ضعیف که حتی شنیدن صدای زنگ تلفن رو هم بعضی وقتا با مشکل روبرو میکنه و اون صفحه ی اصلی سیاه سفید که من دیدم اصلا جالب نبود
3dmax هستش خودم باهاش کار کردم بدنه ی جذابی داره و اسپیکر های قوی اما کیفیت صفحه نمایشش چنگی به دل نمیزنه
و این گوشی 4x که هنوز نتونستم باهاش کار کنم .
فقط یه سوال هم دارم کیف و کاور های متنوع برای این موبایل راحت گیر میاد ؟

LG Optimus 4X HD P880 LG Optimus 4X HD P880

1391/9/7 با سلام خدمت دوستان عزیز
من چند وقتی هست که در مورد 4x و 3dmax دارم تحقیق میکنم ببینم کدومشون رو بگیرم از نظر طراحی بدنه خودم از 3dmax بیشتر خوشم میاد. ولی خوب از اون طرف هم امکانات 4x بهتره. امروز تو سایت gsmarena یه بررسی رو داشتم میخوندم در مورد 4x که در تمام موارد رضایتبخش بوده ولی در مورد خروجی صداش نوشته بود واقعا ناامید کنندست . میخواستم از دوستانی که این گوشی رو دارن بپرسم آیا کیفیت صدای مکالمه این گوشی واقعا در این حد است ؟ و یا در مورد کیفیت و بلندی اسپیکر های گوشی آیا راضی هستید یا نه؟ چون بعضی از گوشی ها بلندگو های ضعیفی دارن و تو محیط های شلوغ شنیدن صدای زنگشون سخته.
و در نهایت اگه ایرادی توی این گوشن هست لطفا ذکر کنید که بقیه هم بتونن بهترین انتخواب رو داشته باشن.
ممنون از همه ی دوستان.
موارد 1 تا 19 از مجموع 19 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا