مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ali a
  • تاریخ عضویت : 1391/5/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 25

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 25 از مجموع 25 مورد

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/8/4 خواهش می کنم اقا مهدی .این گوشی همون طور که گفتم مشکل باطری نداره البته همونجور که بهت گفتم ممکنه از 1000 تا یکی یه مشکلی داشت باشه ولی دلیل بر این که همه دستگاه ها این مشکل رو دارن نیست. و البته باطریش از 5 قوی تر هستش.این باتریش 1560 mAh اما 5 باطریش 1440 mAh این رو تو مشخصات این گوشی تو همین سایت هم می تونی بخونی و ببینی.بعدش من نمی گم اپل بی نقص هستش برای همین وقتی خواستی بخری حتما تو فاکتورت قید کنه اون فروشنده که این گوشی مشکل باطری نداره و برای همین از یه جای معتبر خریداری کن نه جایی مثل اعلائدین و امثال اعلائدین که دستت به هیچ جایی بند نباشه.یه مورد دیگه این گوشی تو ایران گارانتی نداره پس گول گارانتی رو نخور و اکبندش رو بگیر. برای اینکه یه خرید مطمئن داشته باشی من توصیه می کنم حتما این دوتا لینک رو برو و کاملا مطالبش رو بخون خیلی بدرد می خوره من خودم این دوتا رو خوندم و خیلی راحت خریدم رو انجام دادم. راستی راجب به باطریش اینکه اپل گوشی هاش ( همشون ) از لحاظ مقدار شارژ نگه داشتن از بقیه برندها کمتر هستش یعنی شما گاهی روزی 1 بار باید بزنی به شارژ البته بستگی به کارتون هم داره که اگه کار زیاد و باطری بر انجام بدی ممکنه حتی 2بار هم بزنیش تو شارژ.و اصلا هم برای باطری دستگات مشکلی پیش نمیاد شما 100 بار هم که در روز بزنیش به شارژ مشکلی نیست.
راستی اینم لینک ها :
http://forum.i-os.ir/thread22709-3.html

http://www.applestan.com/archives/31976

بازم سوال داشتی در خدمتم.

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/8/3 دوست عزيز اصلااااااااااااااا نمي ارزه.همون طور كه گفتم اپل گوشي خاص نميزنه و همشون يه جورند!!!بعدش شما تا حالا ديديد يه برندي مدل جديد يه كوشي رو بده بعد نصبت به قبليش باتريش ضعيف تر باشه؟؟؟!!!!خلاصه از نظر من اگه بخري بدجوووور سرت كلا رفته،يه ١٠٠-٢٠٠تومان بذار روش و يه 5s 16GB بخر و حالش رو ببر.اون ميخواد پول ايفون ٦ روش رو دراره!!!و يه چيز مهم اينكه تنها ايفون در يه حالت منوش تغيير ميكنه،اونم وقتي جلبريك باشه.....نخري اااااااااا سرت كلا رفته وگرنه،،،بازم سوال داشتي در خدمتم،،،،

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/8/2 سلام دوست عزیز.اول اینکه من تا به امروز نشنیدم گوشی 5s مشکل باطری داشته باشه.من 5s دارم و از باطریش هم راضی ام البته ممکنه تو هر مدل گوشی 1 از 1000 تا یه مشکلی داشته باشه ولی دلیل بر مشکل دار بودن همه ی گوشی های اون سری نمی شه و برای اینکه فقط به حرف من اتکا نکنی حتما یه دو صفحه از نظرات این سایت رو در مورد 5s بخون.دوم اینکه من منظور از سفارشی هست رو نمی فهمم.چون اپل برای کسی سفارشی نمی زنه.مگه چلو کبابیه؟؟؟؟ سوم اینکه lla و e و ...هیچ فرقی از لحاظ سخت افزاری و کیفیت ساخت ندارن فقط تفاوتشون تو مدل شارژرشونه که بنا به مدل اداپتور های هر کشور برای اون کشور میزنه.همین.چهارم اینکه این گوشی 5 ای که شما میگی چند GB حافظش؟چون شما با یه 100 تا150 الی 200 تومان بیشتر میتونی یه ایفون 5s 16GB بخری.همچنین برو تو بخش ایفون 5 همین سایت و قیمت دست دوم اون گوشی رو ببین بعدا تصمیم بگیر.اگر سوالی هست بگو پاسخ میدم.

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/7/22 سلامدوست عزيز.اين كاري كه شما ميگي خيلي سخت نيست، فقط كافي بري تو قسمت music ايتونز و اهنگ مورد نظر رو پاك كني.همين، قسمت موزيك ايتونز هم در سمت چپ،بالا قرار داره،البته قبل از اين كه گوشيت رو وصل كني اين كار رو بكن،موفق باشيد،
اگه بازم سوالي هست در خدمتم.

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/7/19 خیر مشکلی نیست.اما یه مورد هست که اونم این هست که اطلاعات ذخیره شده بر روی icloud اپل ایدی شما بین این دو گوشی به اشتراک گذاشته میشه یعنی هردو ایفون میتونن این اطلاعات رو ببینن(بازم میگم فقط اطلاعات ذخیره شده بر روی icloud) و البته می شه جلوی این کار رو هم گرفت . که باید تنظیمات icloud رو دستکاری کنید.

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/7/19 دوست عزیز کی گفته محصولات اپل کیبورد فارسی رو ساپورت نمی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!! شما با کیبورد عربی می تونی چهار حرف گژپچ رو بنویسی. کافی روی حرف ک دستت رو نگه داری تا حرف گ بیاد همچنین برای پ باید ب رو نگه داری و برای ژ حرف ز و در اخر برای حرف چ باید حرف ج رو نگه داشت.

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/7/18 سلام.
یا حرف هایی که زدید احتمالا گوشی قبلا کار شده اما به گفته ی خودتون ممکنه برای تست باشه. اما باید سعی می کردید بدون گارانتی بگیرید چون تو ایران اپل اصلا گاراتنی نداره.اما در مورد انتقال عکس.بله شما می تونید عکس هاتون رو به کامپیوتر به راحتی بریزید و این ربطی به جلبریک نداره.اما در مورد منو صفحه ی اصلی شما باید مثل همین عکس سمت راست تو سایت باشه تا بفهمی درسته یا نه.بعدشم اپل ایدی فقط برای یک گوشی نیست شما می تونی یه اپل ایدی رو هم زمان رو چند تا ایفون و ایپد و ایپاد و... بذاری و اینکه شما می تونی با چندتا اپل ایدی روی یک ایفون کار کنی و این اصلا ربطی به حرف شما نداره. اگه سوالی هست بگید پاسخ میدم.

Apple iPhone 6 Apple iPhone 6

1393/7/18 سلام.
من یه چیزی رو میخواستم به دوستان بگم که البته نمی دونم اینجا خوندم یا یه جا دیگه که دیدم واقعا راسته. اونم اینه که دوستانی که اپل رو با گوشی های انرویدی مقایسه می کنند باید بگم که مقایسه ی این دو مثل مقایسه بنز میمونه با هیوندا. گرچه بهترین مدل هیوندا با تمام امکانات عالی هست اما هیچ وقت سواری و راحتی بنز رو نداره. این هم همینه.لازم به ذکر هست که من خوره ی گوشی ام و با همه گوشی های اندرویدی و اپل به مقدار کافی کار کردم.:D پس دوستان خواهشا ایراد نگیرن که من اصلا تا حالا با فلان گوشی کار کردم یا نه.....!!!!

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/7/18 سلام دوستان .من یه یک ماه پیش می خواستم ایفون بخرم و نمی دونستم چجوری مطمن شم که واقعا اکبند اپل هست و یا دوباره بسته بندی نشده (چون یک سری از ایفون های خراب را که اپل از مشتری هاش پس گرفته رو دوباره تعمیر می کنه و دوباره روانه ی بازار می کنه اماااااااااا با قیمت کمتر و بسته بندی متفاوت که باز هم اماااااااا در ایران دوستان این گوشی هارو از جعبشون در آورده و در جعبه ی ایفون اصلی میذارن.) بنابراین من تو اینترنت دنبال راهی بودم که از مطلب این دو سایت تونستم کمک بگیرم و یک خرید مطمن داشته باشم و الان کاملا از خریدم راضی ام.و قبل از اینکه لینک هارو بدم این رو بگم که حتما از جای معتبر خریداری کنید نه یه جایی مثل علاالدین و ...

http://forum.i-os.ir/thread22709-3.html

http://www.applestan.com/archives/31976

Huawei Ascend G6 Huawei Ascend G6

1393/5/5 سلام دوست عزيز
مي خواستم بدونم باتريش چه جوريه؟؟ خوب هست؟؟ چند وقت به چند وقت شارژ بايد كرد؟؟
ممنون ميشم اگه پاسخ بديد.

Apple iPad mini Wi-Fi Apple iPad mini Wi-Fi

1392/9/30 سلام
من یه ipad mini خریدم ومیرم تو ستینگ و پسورد وای فای رو میزنم اما کانکت نمیشه . لطفا کمک کنید. دارم دیوونه می شم...!!!

HTC Sensation XL HTC Sensation XL

1392/3/25 سلام
اقا من یه مشکل دارم گوشیم از دیروز سریع قفل میشه میرم تو تنظیمات قفل ۵ دقیقه رو میزنم اما بازم همون طوری میشه.تو رو خدا کمک کنید داره اعصابم رو خورد می کنه.

Sony Xperia sola Sony Xperia sola

1391/9/4 من کلی جواب دوستان رو بدم تا همه جوابشون رو بگیرن.نخست این که این گوشی خوبی در رنج قیمتیش هستش پس انتظار Galaxy sIII رو نباید ازش داشت. دوربین فیلم برداریش هم اگه به مشخصات گوشی تو همین سایت هم سر بزنید HD هستش نه Full HD یعنی 720p هستش نه 1080p .
دوم تو اندروید 4 گوشی رو می تونید هم با لمس هم بدون لمس با هاش کار کنید.من با لمسش مشکلی نداشتم تا حالا ولی من فقط ماله خودم رو دیدم و اگه واسه شما مشکل داشت نگید من گفتم چون من فقط برای خودم رو دیدم و تا حا هم مشکلی نداشته تاچش.
سوم سونی هنوز اندروید 4 مخصوص خاور میانه رو نزده و سایت سونی وقتی گوشیتون رو وصل می کنید به کامپیترتون تشخیص میده شما در خاور میانه هستید و گوشیتون رو به اندروید 4 اپدیت نمی کنه.و راه اپدیت به اندروید 4 فلش کردن رام اندروید 4 برای دیگر نقاط به وسیله فلش تولز هستش.

Sony Xperia sola Sony Xperia sola

1391/8/24 من از این گوشی راضیم . باید دید شما از گوشیتون چه انتظاراتی دارین و این در خریدتون فوق العاده تاثیر داره.در مورد تاچ شناور : تو اندروید 2.3 کار می کنه اما فقط در اینترنت و در صفحه اصلی که اون منوی متحرک رو می تونید از فاصله ی 0.5 الی 1 سانتی تکونش بدید. که می شه گفت یه تفریح جای امکانات.البته همه ی اینا در اندروید 2.3 هستش.ولی در اندروید 4 شما می تونید با یه تیک که اسمش Glove mode هستش شما می تونید با دستکش حتی دستکش های ضخیم نیز با گوشیتون کار کنید که این برای زمستون که نمی خواهید دستتون رو از دستکش درارید فوق العادست.و برای اینکه بدونه لمس با گوشی کار کنید روی همون Glove mode میزارید و گوشی رو قفل کرده و ایندفعه با فاصله دستتون رو از قفل روی صفحه می گیرید و بازش می کنید و دیگه گوشیتون بدونه لمس کار خواهد کرد.البته با اولیت لمس گوشی به حالت عادی بر می گرده.
اندروید 4 یک سری باگ ها داره و البته سونی تو همین چند روزه می خواد یه اپدیت دیگه که یه اپدیت معمولی هست رو برای سولا بده.ولی من هنوز دارم با 2.3 کار می کنم ولی گوشی دوستم مثل ماله منه و اون اندروید 4 هستش.

Sony Xperia sola Sony Xperia sola

1391/8/20 شما یه کاری کن.... یه 2 ثانیه روی صفحه اصلی انگشتتون رو نگه دارید یه لیست باز می شه. اولین گزینه رو برید ( widgets ).بعد دوباره یه لیست دیگه باز می شه .اونجا یه گزینه هست به اسم Xperia SmartTags اونو انتخاب کنید .رو صفحتون اون شکل NFC رو میاره و از راهی که قبلا گفتم برید و تنظیماتش رو هر جور دوست دارید انتخاب کنید.

Sony Xperia sola Sony Xperia sola

1391/8/20 شما وقتی NFC رو نزدیک می کنید یه شکل NFC روی صفحه می بینید که اگه اون شکل رو لمس کنید وارد بخش NFC هاتون می شین و هر NFC ای که تا حالا بهش نزدیک کردین اونجا هست هر کدوم برید توش تنظیمات خودش رو داره می تونید اونجا مشکاتون رو حل کنید.

Sony Xperia sola Sony Xperia sola

1391/8/15 بله نبایدم شروع بشه بخاطر اینکه شما در خاورمایانه هستید و تنها رام موجود برای خاورمیانه رام 2.3 هستش برای همین سایت چیزی رو براتون نمیاره.الان تنها رام های موجود اندروید 4 برای کشور های هند و روسیه و ایتالیا و یک رام گلوبال هستش. گوشیتون همه رام ها رو می خونه ناراحت نباشید...
در پاسخ به پرسش دوم شما »»»»»» به این لینک سر بزنید قطعا پاسخ پرسشتون رو بدست میارید :
http://and-roid.ir/Forum/thread61412.html





Sony Xperia sola Sony Xperia sola

1391/8/15 خواهش می کنم دوست عزیز.

فرق زیادی با هم ندارن و تا جایی که من می دونم در هر کدومشون یک سری برنامه ها است که به صورت پیش فرض روی این رام ها هستش.فکر نکنم جز این فرق دیگه ای داشته باشن.

شما از کجا می دونید که رام های کشور های دیگر رو نمی خونه؟؟؟؟؟؟؟ اگه منظورتون اپدیت سایت سونی که براتون توضیح دادم. ولی اگه با فلشتولز رام های دیگر رو فلش زدید روی گوشیتون و اجرا نشده اون بحثش جداست.

Sony Xperia sola Sony Xperia sola

1391/8/12 دوست عزیز برای این پیام را دریافت می کنید چون شما در خاور میانه هستید و هنوز رام 4 برای خاورمیانه نیومده.یا باید از سایت های دیگه رام 4 که برای کشور های دیگه هست رو فلش بزنید یا باید صبر کنید تا رام 4 برای خاورمیانه از طرف سونی بیاد تا بتونید از سایت سونی دانلود کنید.

Sony Xperia sola Sony Xperia sola

1391/7/8 glove mode بخاطر لمس شناورش هست .

Sony Xperia sola Sony Xperia sola

1391/7/6 هنوز نیومده ولی به زودی میاد.اینم منبع :
http://and-roid.ir/Forum/content/4546-%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%88%D8%B1-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-ics-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-xperia-u-p-sola-go-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%DB%8C%D9%84%D8%AF-%D9%86%D8%A7%D9%85%D8%A8%D8%B1-6-1-1-b-1-10.html

Sony Xperia sola Sony Xperia sola

1391/6/30 دوست عزیز شما برو تو setting>wireless& network>nfc را تیک بزن.بعد nfc رو دور و بر مارک سونی تو پشت گوشی نزدیکش نگهداری فک کنم کارت را بیفته.

Sony Xperia sola Sony Xperia sola

1391/5/31 آقا دستت درد نکنه.خدا خیرت بده.....درمورد اون سوااتون در مورد باطری تا اون جایی که من می دونم و شنیدم یه چندتا پیچ اطراف باطری هست که باید بازشون بکنید تا بتونین باطریش رو درارید...البته بازم ببینید بقیه هم چی میگن.در مورد وصل کردن به کامپیوتر هم نمی دونم چون تا حالا نزدمش به کامپیوتر..

Sony Xperia sola Sony Xperia sola

1391/5/30 خیلی ممنون.... فقط یه چیز دیگه می شه از خود گوشی update کرد یا باید از کامپیوتر دانلود کنم؟

Sony Xperia sola Sony Xperia sola

1391/5/29 سلام
می خواستم ببینم این update جدید برای xperia sola چیه ؟کسی آپدیت کرده تا حالا؟بعد از آپدیت چه چیزای تغییر می کنند؟ اصلا آپدیت کنم بهتره یا نکنم؟آخه 27.8 MB هستش....

ممنون می شم جواب بدین
موارد 1 تا 25 از مجموع 25 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا