مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Masoud E
  • تاریخ عضویت : 1391/3/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

Nokia Lumia 730 Dual SIM Nokia Lumia 730 Dual SIM

1393/7/18 کاش اون روزی که این گوشی وارد بازار بشه زودتر بیاد. من خیلی جلو خود را گرفتم که نرم 1520 بخرم. بدجوری چشمم گرفتش. الان هم می شه گفت توی بازار موجود شده. اگه تا هفته آینده نیاد احتمالا برم 1520 بخرم. کاش این گوشی زودتر بیاد.

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/7/18 با سلام به کاربران. آقا این گوشی بی نظیر است. کمبودهای این گوشی می شه به نبود خروجی HDMI اشاره کرد.

Nokia N8 Nokia N8

1391/3/30 با سلام دوباره. آخر این گوشی را خردیم. خدایش الان که گرفتم دستم دارم با گوشی های دیگه مقایسه می کنم خیلی خیلی عالیه. از نظر صفحه لمسی و دوربین، مخصوصا فوکوس.یه بدی که داره اینه که سنگین ولی همه گوشی ها هم سنگین هستند. از نظر قیافه با گوشی های دیگه برابری می کنه حتی بالاتر. حافظه داخلیش هم که خیلی عالیه. Memory هم که می خوره دیگه عالیه. یه تبدیل داره که حتی Flash هم بهش متصل می شه. تا جایی که متوجه شدم حتی می شه گوشی های دیگه هم بهش وصل کرد. کلا از خریدم راضی هستم.

Nokia 7610 Nokia 7610

1391/3/26 گوشی فوق العاده ای است. از شال 81 تا الان برادرم نتونست گوشی مثلش پیدا کنه. واقعا به قول بچه ها نرم افزار خورش ملسه. نرم افزارهایی روش نصب کرده که توی قوظی هیچ عطاری گیر نمیاد. یکی از اون نرم افزارها موقعیت یاب آنتن ها مخابراتی است که زاویه و مسافتش را نصب به گوشی نشون می داد.

Nokia N70 Nokia N70

1391/3/26 من برادرم این گوشی داره. از شال 85 تا الان حاضر نیست با گوشی دیگه ای عوض کنه. خیلی برنامه های کاربردی که نیاز داشته نصب کرده و می گه واسه گوشی های جدید یا اون نرم افزارها نیست یا به مکافات می شه پیدا اگر. یکی از اون نرم افزارها تقویم فارسی ایت که Screen Saver گوشی می شه.

Nokia N8 Nokia N8

1391/3/26 سلام به همگی. بچه ها دعوا نکنید. بعضی ها از روی تعصب حرف زدن بعضی دیگه هم انگار با نوکیا پدر کشتگی دارن. منم یه نظر دارم امیدوارم کسی از نظرم ناراحت نشه.
من سه تا گوشی داشتم الان هم 2 تا دارم. N73، N82 و یه مدت Nokia 500. کلا خانوادتا Nokia داریم به چند علت: با یه شارژ همه گوشی ها را می تونیم شارژ کنیم. همه از گوشی ها هم سر درمیاریم. یعنی اگر کسی خواست گوشی کسه دیگه ای را استفاده کنه به خاطر اینکه هم از یه شرکت هستند مشکلی با گوشی ها همدیگه نداریم. امروزه همه حداقل دو تا موبایل دارن برای همین پیشنهاد می کنم سعی کنید گوشی هاتون یه مدل باشن که نخواهید برای هر گوشی یه شارژ دستتون بگیرید. با ت.جه به پولی که من می خوام بدم Nokia N8 خوبه اگر بیشتر داشتم شاید iPhone می خریدم. از طرف خیلی از دوستان هم بهم پیشنهاد شد Samsung یا Sony بخرم ولی کلا از Nokia اونم به دلایلی که گفتم خوشم اومد. وقتی هم می خوام یه گوشی بخرم چون شرکت ها زیادن و هر شرکت هم تعداد زیادی گوشی تولید کرده معمولا روی یه شرکت خاص متمرکز می شم بعد حدود قیمت و بعد هم .... آخرش یه گوشی انتخاب می کنم.
امیدوارم نظرم باعث نشه کسی دلخور و ناراحت بشه.

Nokia N82 Nokia N82

1391/3/26 من این گوشی را سال 86 پسندیدم ولی اون موقع پولم کم بود مجبور شدم N73 بخرم. الان هم N73 را دارم هم N82. از هر دوشون هم راضی هستم ولی N82 زمین تا آسمون با N73 فرق داره. در مورد Keyboard هم باید بگم. همه از صفحه کلیدش بد می گن ولی من خیلی خیلی ازش راضی هستم. بهتر صفحه کلید N73 و N70 و.. است. از لحاظ امکانات واقعا در زمان خودش خیلی خیلی عالی بود. همین الانش هم خیلی خیلی بهتر از N95 است.قابلش به راحتی تعویض می شه ولی صفحه کلیدش یکم غلغ داره. در مورد پاک شدن هم باید بگم نحوه طراحی صفحه کلیدش یه مزیت دیگه که داره کسی نمی تونه با ناخن روی صفحه کلیدش بزنه و حروف و علامت ها را پاک کنه. نزدیک به 1 ساله که قابش را عوض کردم اصلا رنگ صفحه کلیدش تکون نخورده.
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا