مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محمد الف ر ا
  • تاریخ عضویت : 1391/2/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 24

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 24 از مجموع 24 مورد

Xiaomi Poco X6 Pro Xiaomi Poco X6 Pro

1403/1/16 سلام دوست عزیز برنامه phone گوشیت آپدیت شده. آپدیت رو پاک کن درست میشه

Xiaomi Poco X6 Pro Xiaomi Poco X6 Pro

1402/12/12 ممنونم مسعود جان از اینکه پاسخ من رو دادی. من توضیحاتی در خصوص رفع مشکل سنسور گوشیم در پاسخ به احمد دادم. مشکل من حل شده حالا نمیدونم گوشی شما هم مثل من هست یا نه.

Xiaomi Poco X6 Pro Xiaomi Poco X6 Pro

1402/12/12 احمد جان از اینکه پاسخ دادی ممنونم. فهمیدم مشکل سنسور مجاورت من مشکل گیچ زدنش چی بوده. بعد از چند آزمون و خطا فهمیدم اگر من با کسی تماس بگیرم بلا استثنا سنسور کار میکنه اما در تماسهای دریافتی اگر من بلافاصله بعد از اینکه پاسخ تماس طرف مقابل رو بدم گوشی رو ببرم سمت گوشم، این مشکل بوجود میاد اما اگر بعد از پاسخ به تماس طرف مقابل، کمتر از یک ثانیه صبر کنم و بعد ببرم سمت گوشم بلا استثنا کار میکنه سنسور. این قضیه وقتی هنگام تماس گوشی روی اسپیکر باشه و بخوام از حالت اسپیکر بیام بیرون هم صدق میکنه. یعنی اگه هنگام تماس گوشی رو از حالت اسپیکر خارج کنم و فورا ببرم سمت گوشم باز سنسور فعال نمیشه و صفحه روشن میمونه اما اگه کمتر از یک ثانیه صبر کنم بعد ببرم سمت گوشم سنسور کار میکنه. خلاصه الان برای من اوکی هست و مشکلی نداره. اما نمیدونم این طبیعی هست یا نه. اگر شما هم به این صورت تست کنی خبرش رو بدی ممنوم میشم. یعنی در تماس های دریافتی تا جواب دادی فورا ببری سمت گوشت صفحه خاموش میشه یا نیاز هست حدود نیم ثاینه صبر کنی.
اون نکته ای هم که در خصوص سنسور اثر انگشت گفتی باید بگم طبیعی هست و انگشت خیس یا کثیف برای هر سنسوری مشکل ایجاد میکنه. در کل سنسور اثر انگشت این گوشی در حد پرچمدارها هست و از مثلا a54 که داداشم داره واقعا سریعتر هست.

Xiaomi Poco X6 Pro Xiaomi Poco X6 Pro

1402/12/11 پایین تر یکی از رفقا توضیح داده که برای پردازنده های مدیاتک باید به روش خاصی این قابلیت رو فعال کنی

Xiaomi Poco X6 Pro Xiaomi Poco X6 Pro

1402/12/11 داداش همون خشاب سیمکارت دو طرف داره یعنی پشت و رو برای دو تا سیمکارت

Xiaomi Poco X6 Pro Xiaomi Poco X6 Pro

1402/12/11 رفقا کسی با این گوشی مشکل گیج زدن سنسور مجاورت نداره؟ برای من گاهی هنگام مکالمه صفحه رو خاموش نمیکنه و اگر همون لحظه از گوشم جدا کنم و مجددا ببرم سمت گوشم، صفحه رو خاموش میکنه. گلس هم نزدم همون محافظی که ارجینال روش بود همونه. آپدیت هم کردم به 1.0.4 و بعدشم ریست فکتوری کردم. الان برای شما همیشه بلا استثنا کار میکنه؟

Xiaomi Poco X6 Pro Xiaomi Poco X6 Pro

1402/12/10 از طریق نرم افزار ایتا به اکانت پشتیبانی ایتا(@Support) پیام شخصی بدید و مشکل خودتون رو مطرح کنید تا براتون نسخه آزمایشی سازگار با اندروید 14 ارسال بشه.

Xiaomi Poco X6 Pro Xiaomi Poco X6 Pro

1402/11/28 سلام دوستان در خصوص نرم افزار ایتا دوستانی که مشکل دارن از طریق ایتا به اکانت پشتیبانی ایتا(@Support) پیام شخصی بدن و مشکل خودشون رو مطرح کنن تا برای اونها نسخه آزمایشی سازگار با اندروید 14 ارسال بشه.

Xiaomi Poco X6 Pro Xiaomi Poco X6 Pro

1402/11/13 من میخواستم این گوشی رو بخرم اما آیا این قضیه نصب نشدن موبایل بانک ها که میگن حقیقت داره؟ اینجوری که خیلی بده. راه حلی نداره؟ دوستانی که این گوشی رو دارند لطفا تست کنن و ما رو از شک و تردید بیرون بیارن.

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1401/11/30 با احترام به همه رفقای عزیز لطفا از بحث و جدل پرهیز کنیم تا فضای اینجا برای کسانی که قصد خرید این گوشی رو دارن و کسانی که گوشی رو از قبل خریدن قابل استفاده بشه. دوستانی که این گوشی رو دارن و مدتی هم هست دارن استفاده میکنن از مزایا و معایب گوشی بگن. از قدرت پردازنده از قدرت گرافیک، کیفیت دوربین گوشی، مزایا و معایب سیستم عامل گوشی، لگ یا باگ داشتن یا نداشتن و از این دست موارد. با تشکر از همه

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1401/11/8 خب خدا رو شکر مشکل vpn با آپدیت حل میشه. فقط متاسفانه متوجه شدم این گوشی always on display نداره البته یک قابلیت شبیه به این داره ولی صفحه نمایش مثلا با دریافت پیام و میس کال دائم روشن نمیمونه و حتما باید گوشی رو تکون بدی. البته با نرم افزار های جانبی میشه تا حدودی مشکل رو حل کرد اما من توی یک مدل گوشی شیائومی که نرم افزار جانبی استفاده کردم باگ داشت و مثل خود گوشی نبود. حالا باز دوستانی که روی این گوشی استفاده کرده باشن بهتر میتونن نظر بدن.

Huawei Y8p Huawei Y8p

1399/11/27 سلام دوستان. من گوشب فعلیم نوت ۸ شیائومی هست و بخاطر اینکه چند کار همزمان روی گوشی دارم احتیاج به گوشی با رم ۶ دارم و مناسبترین فیمت هم همین گوشی هست. منتها چند تا سوال دارم که اگر دوستانی که مطلع هستن منت بذارن و پاسخ بدن خیلی ممنون میشم.
۱) من زیاد از خدمات گوگل استفاده ندارم اما مرورگری که زیاد استفاده میکنم کروم هست. این مشکلی ایجاد نمیکنه؟
۲) لیست مخاطبین و شماره تماسهام با اکانت گوگل سینک هست. این رو چه‌کنم؟ راهی برای انتقال هست؟ و بعد انتقال با چه اکانتی سینک میشه کرد؟
۳) نقشه یابی با مپ گوگل کار میکنه؟ من نیازی به سینک کردن اکانت و سیو مکان ندارم. به طور عادی کار میکنه؟ مثلا میشه از واتس آپ لوکیشن گوگل فرستاد برای دیگری؟ یا اگر کسی لوکیشن گوگل فرستاد دنبالش کرد؟
۴) به طور کلی در نرم افزارهایی که مربوط به گوگل نیستن مثل اینستاگرام ولی با جیمیل وارد شدیم مشکلی ایجاد نمیکنه؟ میشه با اکانت جیمیل وارد شد؟
۵) کیفیت اسپیکر و باتری این گوشی چجوریه؟ من الان نوت ۸ شیائومی دارم از باتری و اسپیکرش خیلی راضی هستم. کسی اینجا قبلا نوت هشت نداشته مقایسه کنه؟
۶) این سوال خیلی مهم هست برام. دلیل اصلی خرید این گوشی برای من رم ۶ هست. آیا واقعا و در عمل مولتی تسکینگ و چند کار همزمام این گوشی خوبه؟ زود کند نمیشه و نرم افزارها رو زود نمیبنده؟ در کل با توجه به پردازنده و رمش محیط گوشی نرم و روون هست؟ یا با لگ و باگ هم مواجه میشیم؟
خیلی ممنون میشم اگر کسی اطلاع داره راهنمایی کنه و اگر ایراد خاصی داره این گوشی مطلع کنه. با تشکر

Samsung I9500 Galaxy S4 Samsung I9500 Galaxy S4

1393/2/3 دوستان یه اس 4 هست دیگه انتن نمیده و کلی هم اینور اونور برده طرف دیگه صد درصد مشکلش سخت افزاریه
میخواستم بپرسم کسی میدونه چقدر خرج تعویض بردش میشه؟ میصرفه؟
بعد اگه من بخوام این گوشی رو که بقیه چیزاش سالمه به عنوان یه دیوایس بردارم چند بردارم خوبه؟

LG Nexus 4 E960 LG Nexus 4 E960

1392/12/6 از نظر صفحه نمایش و دوربین xl بهتره اما تو بقیه موارد مطلقا نکسوس بهتره

LG Nexus 4 E960 LG Nexus 4 E960

1392/10/23 نه خیر گلم همه کاستوم رامها اینقد نمیدن تا 23 هم بچه ها گرفتن و این امتیاز خوبه تو رامهای این گوشی
در ضمن گلم بنده نگفتم بنچمارک چقد برام مهمه اون دوستمون سوال کرد جواب دادم شمام خیلی خودتو ناراحت نکن:)

LG Nexus 4 E960 LG Nexus 4 E960

1392/10/21 اره اپدیت کن یه کاستوم رام توپ مثلا پیوریتی با کرنل فرنکو بزن برو حالشو ببر نزدیک 21000 بنچمارک میده بدون اورکلاک.خدایی شما چه جوری با رام ارجینال سر میکنید؟ هیچ میدونید دیوایسهای نکسوسی قوی ترین دولوپرهای دنیا رو دارن؟

LG Nexus 4 E960 LG Nexus 4 E960

1392/10/21 1-ببین دوبینش توی فضای بیرون خوبه اما تو نو لامپ و فضای خونه iso رو بالا میبره و عکس نویزی میشه مخصوصا وقتی بعدش زوم میکنی در کل بگم بهت دوربینش چیز شاخی نیست حالا اینکه میگی بد و اینا هم نیست باید به نسبت سنجید مثلا نسبت به اس سه که قسنگ ضعیف تره جتی تو فضای خونه از اس دو هم ضعیف تره اما میگم تو فضای بیرون گرفتم خیلی خیلی خوب بود

2-واقعا لنگ این یه گیگی مثلا 12 باشه نمیخری؟ ::دی
3-چرا بابا هم نرم افزار داره که باید سیستم روت باشه هم کاستوم رامهای بی عیب و نقص داره که همه جا میتونی مخفی کنی البته در حالت عادی و بدون روت هم تو فیلمها تمام صفحه هست بدون کلیدهای خازنی
4-اره ولی نمایندگی یا تعمیرکار

LG Nexus 4 E960 LG Nexus 4 E960

1392/10/14 ۱-از نظر سرعت و نداشتن گیر و لگ خیالت راحت که در حد بهترینهاست
۲-دوربین جلوشو نمیدونم اما عقبش تعریفی نداره مثلا به وضوح از هشت گالاکسی اس دو پایین تره چه برسه اس سه
۳-مقاومت بدنه خوب نیست قاب شیشه ای پشت مستعد شکستنه این مشکل با خرید قاب محافظ تا حدی جبران میشه
اما ساپورت نرم افزاری هم گوگل و هم دولوپرها و رامهای جدا بی عیب تو گوشیها کم نظبره
اما کلا نمیشه یه گوشی بگیری بگی تا چهار سال بهترین باشه چون سرعت رشد تکنولوژی بالاست
۴-داره واقعا تو قدرت سخت افزاری شاخه خودت حساب کن بنچمارک انتوتو بدون هیچ اورکلاکی ۲۲۰۰۰ میده
۵-باتری کاملا متوسط هست و رو به ضعیف با استفاده شما اگه مدام نباشه و بسته به شرایط یه صبح تا شب دووم میاره

LG Nexus 4 E960 LG Nexus 4 E960

1392/10/3 سلام دوستان
قاب شیشه ای پشت گوشی شکسته شده. چقد خرجش میشه؟
میخوام اینجوری دست دو بخرم. چه قیمتی بخرم منصفانه هست؟
لطفا زود خبرم کنید

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/9/12 سلام دوستان
من یه اس 3 دست دو گیر آوردم همه چیش تمیزه فقط یک ترک مویی رو ال سی دیش داره خیلی معلوم نیست. چند بخرم خوبه؟ خودش میگه 700
آخه منم گوشی زیاد دستم نمیمونه نمیخوام 700 بخرم بعد ببینم ازم 500 هم برنمیدارن
خواهشا زود جواب بدید
راستی میگن دو هفته دیگه قیمت گوشیها میاد پایین. درسته؟ رو چه حسابی میگن. بحث دلار هست یا پایین آوردن تعرفه یا هیچی اصلا؟
با تشکر

HTC One XL HTC One XL

1392/7/10 آقا محمد برو با کله بخر!
اولا به نطرم این گوشی نیازی به ساپورت کوکرها نداره و خودش عالیه
ثانیا کی گفته ساپورت نمیشه؟! بله به دلایلی تو سایتهای ایرانی خبری نیست اما تو xda پر از رامه و خیالت راحت کلی رام کاستوم به روز داره این هم لینکش:
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1538

Nokia 603 Nokia 603

1391/3/16 سلام دوستان این گوشی خوبیه فقط صدای اسپیکرش کمه چون مونو هست
حالا کسی ترفندی بلده که صدای اسپیکر این گوشیو بلندتر کنه؟؟؟ خیلی این موضوع مهمه برام

Samsung I9000 Galaxy S Samsung I9000 Galaxy S

1391/2/27 دوست عزیز ملودی شما باید از نرم افزارهای تخصصی اس ام اس استفاده کنید تا این مشکل حل شود مثل Mirsal یا go sms pro

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1391/2/26 سلام با احترام به نظر جناب ارمین به نظر من اتفاقا این مباحثه بین کاربران باعث بالا رفتن اطلاعات دیگران میشود منتها میبایست ادبیات گفتاری طرفین مبتنی بر احترام باشد
دوست عزیز رامین جان از شما که این همه وقت خالصانه در رفع مشکلات دیگران صرف میکنید انتظار بیشتری میرود
از طرفی دوست ما رضا مطالبش رو به معتبرترین سایت تخصصی موبایل مستند کرد بنده مراجعه کردم و وقتی بررسی کامل انگلیسی رو خوندم دیدم که بله اونجا قید شده که پردازنده لایو arm v7 هست که خودم خیلی تعجب کردم بنچمارکهاش رو با مینی مقایسه کردم تفاوت نامحسوسی وجود داشت با توجه به اینکه gsmarena سایت معتبری هست از شما تقاضا دارم اگر منبع معتبر دیگری سراغ دارید ارائه کنید تا صحت و سقم این قضیه هرچه زودتر آشکار شود
با تشکر از شما و دیگر عزیزانی که دانسته های خودشون رو بی منت در اختیار دیگران قرار میدن
موارد 1 تا 24 از مجموع 24 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا