مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : mohammad n
  • تاریخ عضویت : 1391/2/23
  • تعداد نظرهای داده شده : 35

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 35 از مجموع 35 مورد

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/9/13 دوست من محیط دانلودینگ گوشی با دکمه های زیر اجرا خواهد شد:

ولوم پایین + Home + پاور

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/9/9 سلام
دوست من شما فقط دکمه های ولوم بالا + روشن گوشی رو بگیرید و تا زمانی که نوشته سامسونگ روی صفحه است دکمه هارو نگه دارید باید وارد محیط ریکاوری بشه . نیاز به گرفتن دکمه Home نیست .
اگر نشد مشکل از ریکاوری شماست .

Samsung I8190 Galaxy S III mini Samsung I8190 Galaxy S III mini

1391/7/21 به نظر من گوشی بی نظیری توی سطح دو هسته ای ها میتونه باشه
مخصوصا اینکه از اندروید جدید 4.1 و صفحه نمایش عالی و پردازنده بی نظیر استفاده میکنه
و اینکه شباهت بدنه اش به گلکسی اس 3 خودش میتونه یک گزینه مثبت دیگه برای این گوشی باشه
بلوتوث نسخه 4 جدید و ان اف سی هم خیلی توی این گوشی خودنمایی میکنند
در کل عالیه

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/7/6 دوست عزیز شما بهترین راه حل اینه که گوشی رو فلش کنید یا ریست فکتوری کنید از طریق ریکاوری گوشی
در اون صورت همه ی مشکلات حل خواهد شد.

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1391/6/30 با سلام دوستان
من یک سئوال داشتم این گلکسی اس 3 میزان جذب اثر انگشت روی صفحه نمایش آن چجوری است؟؟
یعنی مثلا دستت خیس باشه میتونی با گوشی کار کنی؟ یا مثلا لک اثر انگشت زیاد روی صفحه میمونه؟؟
کلا اذیت میکنه این مورد یا نه؟

ممنون میشم جواب بدهید...

با تشکر

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/6/6 با سلام
دوستان همونطور که میدونید رام رسمی اندروید 2.3.6 برای اس پلاس آمده!
من همین امروز اپدیت کردم البته چون رام رسمی خود گوشیمو عوض کرده بودم از طریق سایت سام موبایل و برنامه اودین این کار رو کردم
میخوام بگم که اگر به اندروید 2.3.6 ارتقا بدید البته رام اروپا (بقیه رام هارو خبر ندارم) و (فارسی ساز روش نصب کنید ) میتونید از قابلیت های جدید:
Face lock
Touchwiz 4.0 UI
میتونید هنگام فیلم برداری عکس هم بگیرید!! مثل گلکسی اس 3!
عملکرد بهتر GPU و تا حدی CPU
ارتقا برنامه های خود گوگل که روی گوشی نصب است
و...

بهتون توصیه میکنم هر چه سریعتر آپدیت کنید یا خودتون یا بدید بیرون براتون اپدیت کنن
چون تاچ ویز 4 درسته زیاد تغییرات خاصی نصبت به 2.3.5 نکرده ولی از لحاظ سرعت خیلی بهتر از 2.3.5 شده. این نکته رو من خیلی قشنگ احساس کرده ام .

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/6/2 سلام
دوستان میدونید که جدیدا گوگل پلی سوابق سیم کارت رو توی برنامه Google play میشناسه برای همین اگر روی حالت پرواز هم بزارید و وی پی ان هم وصل کنید باز هم جواب نمیده اگر شما هم دوست دارید از گوگل پلی استفاده کنید آموزش زیر رو که خودم امروز پیداش کردم رو بخونید:

متاسفانه نمیشه توی حالت عادی به گوگل پلی رفت در هیچ صورتی بنابراین اگر میخواهید از گوگل پلی استفاده کنید فقط سیم کارت گوشیتون رو در بیاورید و گوشیتون رو روشن کنید الان اگر وی پی ان رو وصل کنید و توی گوگل پلی بروید برای شما کار میکند و متوانید برنامه هم به راحتی از توش دانلود کنید ، من هنوز نتونستم راهی پیدا کنم که سیم کارت رو در نیاورد ولی اگر پیدا کردم با شما هم مطرح خواهم کرد. در کل یعنی اینکه الان گوگل هم ای پی اینترنت و هم ای پی سیم کارت و هم وضعیت شبکه ای که شما استفاده میکنید رو چک میکنه و بعد اجازه دسترسی میده که با وی پی ان ، ای پی اولی و با در اوردن سیم کارت ای پی دومی رو حل میکنید و میتونید استفاده کنید . شما هم امتحان کنید...

با تشکر

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/5/28 با سلام
در مورد اندروید 2.3.6 من هنوز خودم اطلاعات زیادی نگرفتم و چون اطلاعات رو گوشیم رو با هیچگونه ریسکی نمیخواهم از دست بدهم . به دوستان آموزش نصب این رام رو میدم نصب کنید و از کاربرد هاش و محیطش حتما خبر بدهید:
این رام با کد I9001JPKP3 به صورت خاورمیانه است چون آموزش به صورت کامل خیلی طولانی میشه همین کد رو توی گوگل سرچ کنید چند تا سایت ایرانی هست که آموزش هاش هم توی اون سایت ها هست اگر کسی خواست به ایمیل من پیام بزنه تا خودم آموزش کاملشو بگم

MHN.1515@gmail.com

با تشکر

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/5/2 با سلام
در مورد باطری گوشی های اندرویدی که نباید انتظار عالی رو داشته باشید ولی باطری این گوشی میتونه جوابگو امکاناتش باشه یعنی اینکه این گوشی باطری خوبی رو داره ولی نکاتی رو هم باید مد نظر داشته باشید مثلا اینکه اگر گوشی شما اصل نباشد یا اینکه مشکلاتی برایش به وجود بیاید دیگر باطری عادی برای گوشی نیست و نمیشه اونرو مثل همه ی گلکسی اس پلاس ها در نظر گرفت ولی اگر شما صبح گوشیتونو به شارژبزنید و تا شب بدون توقف با گوشیتون کار کنید باید در اخر شب گوشیتونو به شارژ بزنید ولی اگر گوشیتون بیشتر اوغات تو استندبای باشه حداقل دو روز رو راحت جواب میده ولی باید از نرم افزار های کمکی باطری هم استفاده کنید که تاثیر میزاره ولی اگر نور صفحه گوشیتونو بیارید پایین و یکسری نکات دیگرو رعایت کنید لذت داشتن یک عمر باطری خوب رو خواهید کشید تا اونجایی که توی دیدگاه مجله کالایاب نوشته شده باطری این گوشی اونهارو به شگفتی اورده نسبت به باطری های گوشی های هم رده ی خودش و این یعنی اینکه باطری 1650 این گوشی راحت میتونه عمر خوبی داشته باشه . البته این رو هم بگم باطری گوشی من و گوشی من و حتی شارژر گوشی من اصل ویتنام و گارانتی رسمی دارد.

وای - فای و GPS از عوامل خالی شدن چند ساعته ی باطری گوشی است یعنی خیلی باطری مصرف میکنه در تمام گوشی ها هم همینطور است پس اگر میخواهید باطری بیشتری ذخیره داشته باشید و در جایی هستید که دسترسی به برق ندارید از جی پی اس و وای فای نباید زیاد استفاده کنید.
همین نکات رو هم رعایت کنید باطری این گوشی در حد خودش حرف ندارد.

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/5/2 برای اینکه کلا توی تمام امور اس ام اس راحت باشید و مشکل فارسی نداشته باشید در کنار یک کیبورد خوب برنامه GO SMS PRO رو هم نصب کنید اینطوری دیگه نرم افزار پیش فرض اس ام اس گوشیتون جاشو به این برنامه میده که یک برنامه فوق العاده عالی است دیگه با این نرم افزار و SwiftKey 3 Keyboard دیگه مشکل فارسی بودن رو نخواهید داشت و نیازی هم به تغییر رام گوشیتون نخواهید داشت.

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/5/2 سلام
شما اگر فقط میخواهی برای تایپ فقط فارسی باشه چرا میخواهی رام گوشیتو عوض کنی؟
رام عوض کردن خیلی هم اسون نیست اگر بیرون هم بدی برات هزینه داره به جای این کار توی گوگل
SwiftKey 3 Keyboard یا Smart Keyboard PRO
یا در کل
کیبورد برای اندروید رو سرچ کنید و یکی از اونهارو که فارسی هم پشتیبانی میکنه رو دانلود کنید
بعد خیلی راحت تایپ فارسی کنید ولی من SwiftKey 3 Keyboard رو به شما پیشنهاد میدم
چون کارش فوق العادست و فارسی هم داره و خیلی زیبا و جالب هم هست.
من هم خودم کار کردم با این کیبورد ها و تضمین میکنم کارش رو و اینکه شما اگر هم از کیبوردی خوشت نیومد خیلی راحت عوضش میکنی در نهایت.

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/4/25 سلام
شما باید موقعه ای که گوشیتون زنگ میخوره ولوم بالا یا پایین رو بزنید در اون صورت صدای زنگ به صورت موقتی قطع میشه . امتحان کنید .

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/4/24 سلام
دوربین گوشی N8 قابل مقایسه با اس پلاس نیست چون N8 دوربین خیلی بهتری نسبت به اس پلاس داره ولی از لحاظ صدا نمیتونم بگم N8 عالیه چون کسایی رو دیدم که از صدای این گوشی اصلا راضی نبودن ولی اس پلاس حداقل رضایت منو در مورد کیفیت صدا جلب کرده و من مشکلی با صدای اس پلاس ندارم حالا نظر خودتونه ولی سیستم عامل اندروید خیلی بهتر از سیمبیان است .

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/4/24 با سلام
همه ی گوشی های اس پلاس رمی که نشون میده 352 است ولی در اصل 512 است این به خاطر این است که اون مقدار رمی که از گوشی رو سیستم عامل گوشی اشغال کرده رو توی تسک منیجر نزده و فقط مقدار رمی که برای نرم افزار های نصب شده است رو نشون میده وگرنه گوشی شما هیچ مشکلی نداره کم اوردن توی بازی های HD هم بخاطر چیپست این گوشی است که کمی ضعیف عمل میکنه ولی مشکل خاصی وجود نداره.

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/4/20 با سلام (ليلون خ)
برای اینکه پیامتون در کاراکتر بالا تبدیل به MMS نشه باید از نرم افزارهای Mirsal و Go SMS PRO استفاده کنید که توی گوگل سرچ کنید هر کدوم رو فراون است.

برای اجرای بازی های جاوا به apk باید نرم افزار Java/J2ME Runner رو دانلود کنید ...

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/4/14 سلام
گوشی گلکسی اس پلاس به خاطر چیپست نصب شده روش از گلکسی اس کمی توی کد گشایی صوتی ضعیف تره و برای همین نباید مقایسه کرد این دو گوشی رو البته اونقدر ها هم ضعیف نیست، اگر میخواهید صدای بهتری داشته باشید بهتون توصیه میکنم از هندزفری استفاده کنید البته اگر خواستید ولی الان بهترین پلیر تصویری اندروید به نظر خیلی ها از جمله من MX player است که خیلی راحت سرچ کنید در دسترس است این پلیر شاید بتونه مشکل صدا رو حل کنه ولی معمولا خت و خش ها توی صدا توی هر گوشی است و این به خاطر صدای خود فیلم است شما که میگید صدا یکبار خوب پخش میشه یکبار ید خوب این معملومه که مشکل از اون فیلم یا اهنگ است نه گوشی شما ،،،، اگر هم میخواهید زنگ گوشیتونو انتخاب کنید بهترین راه این است: توی فولدر بلوتوث بروید آهنگ مد نظرتونو پیدا کنید و اهنگ رو باز کنید بعد استوپش کنید و گزینه هارو بزنید و گزینه set az رو بزنید و گزینه اول که برای رینگتون گوشی زده رو انتخاب کنید و اون اهنگ به عنوان زنگ شما انتخاب میشه زنگ های اس ام اس و الارم گوشی هم از همون جا میتونید انتخاب کنید.
با تشکر

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/4/9 با سلام (Ali S)
این گوشی هنوز براش رام رسمی اندروید 4 نیومده
اگر هم میخواهید رام کاستوم نصب کنید من بهتون پیشنهاد میکنم این کار رو نکنید چون الان بهترین رام کاستوم این گوشی دوربینش کار نمیکنه و کلی ضعف های دیگه که من خودم تست کردم منظورم هم رام کاستوم CM9 است که خیلی ضعف داره صبر داشته باشید تا در اینده شاید به صورت رسمی برای این گوشی اندروید 4 عرضه بشود.

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/3/24 سلام خدمت دوستان
آقای (محمد علی ا)
من خودم این گوشی رو دارم و این گوشی رو بین گلکسی اس 2 و گلکسی نوت و اچ تی سی سنسیشن ایکس ال انتخاب کردم درسته این گوشی امکانات اونارو ندارم ولی من به خاطر اندازه کوچیکترش که راحتر باهاش کار کنم این گوشی رو خریدم من خودم بازی فوق العاده باطری خور آسفالت 6 رو بازی میکنم باطری گوشی اگر یکدم باهاش کار کنم یک روز و نیم جواب میده اگر تو حالت استند بای باشه که نزدیک دوروزو نیم ، نکته ای که هست در مورد شما اینه که گوشی شما اورجیناله؟؟گوشی من برای ویتنامه و باطریش هم ویتنامیه شما سعی کن نور پس زمینه ات هم کم بزاری با تمام این شرایط نباید گوشی شما این همه باطری زود خالی کنه ولی اصل بودن باطری و داشتن گارانتی برای باطری مهمه و احتمالا باطریتون مشکل داره که اگر گوشتون گارانتی داره میتونید به گارانتیش زنگ بزنید البته باطری گوشی جزو گارانتی محسوب نمیشه ولی شاید باطری اورجینال برای فروش داشته باشند.
--------------------------------
اقای (فواد م)
تمامی گوشی های اندروید نرم افزار های روت فراون دارند مثل :4z root
--------------------------------
اقای (s.mohammad h)
رمی که توی تسک منیجر این گوشی قابل استفاده است و نشون میده 352 مگابایته
پر شدن رم بستگی به نرم افزار هایی که روی گوشی نصب میکنید میشه و نباید رم تا خرخره اشغال باشه چون اگر رم گوشیتون پر بشه گوشی ریستارت اوتوماتیک میشه
ولی این به این معنی نیست که یک عیب است این با یک نرم افزار مثل Task killer حل میشه یکسری نرم افزاری های اضافه ی باز رو این نرم افزار میبنده و رمتون رو خالی نگه میداره
ولی گوشی رو که اک میخری و روشن میکنی از 352 مگا بایت حدودا 100 تاش پره ولی نرم افزار که نصب کنی مخصوصا انتی ویروس رم بیشتری اشغال میکنه.

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/3/7 با سلام خدمت arash n
اگر موبایلتونو از جای معتبر تهیه کنید حتما منوی فارسی و تایپ فارسی دارد اگر هم نداشته باشد میتوانید خودتون به راحتی نصبش کنید
شما برای اپدیت باید از طریق کامپیوتر و نرم افزار سامسونگ kies استفاده کنید که شما با کابل USB گوشیتونو به کامپیوتر وصل میکنید ولی قلبش باید نرم افزار سامسونگ کیس رو از توی اون سی دی داخل جعبه گوشیتون نصب کنید بعد توی منوی نرم افزار سامسونگ کیس گزینه اپدیت وجود دارد و بقیه مراحلش هم مشخص است با زدن اون گزینه شروع به دانلود اپدیت میکند
----------------------------------------
اقای (نوید د)
شما در قسمت logs گوشیتون گزینه هارو بزنید بعد اولین گزینه از چپ یعنی view by رو انتخاب کنید اونجا میتونید انتخاب کنید که مثلا فقط میس کال ها یا چیز های دیگر فقط نمایش داده شوند

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/3/6 آقای (مانی م)
مصرف باطری توی تمامی گوشی های اندرویدی حدودا یک مشکل است و شما اگر باطری برایتان مهم است باید تمامی کار های زیر را انجام دهید تا خیلی محسوس مصرف باطری شما مصرفش پایین بیایید
1.نور صفحه نمایش خود را پایین بیاورید(هر چی کمتر بهتر!)
2.حتما حتما برای مصرف کمتر باطری باید اندروید گوشیتونو به 2.3.5 ارتقا دهید چون یکی از ملاک ها این است دلیل این هم این است که اندروید در نسخه 2.3.3 مدیریت نرم افزار های باز رو به کاربر نداده و این موضوع باعث مصرف بیشتر باطری در نسخه 2.3.3 اندروید است ولی در 2.3.5 این امکان به کاربر داده شده است
3. وقتی اندروید گوشیتونو به 2.3.5 ارتقا دادید نگذارید هیچ نرم افزاری باز بماند
حالا این نکاتی است که من رعایت کردم و تا حدود 3 رو باطریش جواب میده
حالا طریقه اپدیت گوشیتون به 2.3.5:
به تنظیمات گوشیتون برید و در صفحه تنظیمات اخرین گزینه رو بزنید یعنی About phone بعد در اونجا گزینه اول رو بزنید (Software update)و در داخل این گزینه دوباره اولین گزینه که چک کردن اپدیت جدید است رو بزنید و بعد نسخه های جدید اندروید در صفحه ای به شما نشان داده میشود شما باید 2.3.5 رو پیدا و انتخاب کنید بعد اتوماتیک اپدیت صورت میگیره - چون نسخه اندرویدی که شما ارتقا میدهید کاملا رسمی است هیچ گونه مشکلی پیش نخواهد امد.
ولی شما میتونید از طریق Samsung Kies در کامپیوتر خودتون هم بروزرسانی اندرویدتون رو انجام دهید ولی فقط اگر خواستید اپدیت کنید حتما به شبکه Wi - fi وصل باشید که موقع بروزرسانی مشکلی نداشته باشید و سریع اپدیت صورت گیرد.
ولی به توصیه من هر چه سریع تر نرم افزار گوشیتونو به 2.3.5 ارتقا دهید.

با تشکر

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/3/5 با سلام خدمت (حامد م)
دوست عزیز اول اینکه خرید برندی که دیگر تولیدی ندارد موجب میشود که گوشی که الان شما حدود 790 تا 800 تومان پولش را میدهید موقع فروش خیلی کمتر از شما بخرند یا مشکل دیگه اینکه پشتیبانی های نرم افزاری شاید خیلی ضعیف تر شده باشند به خاطر اینکه سونی و اریکسون از یکدیگر جدا شده اند ولی اگر این چیز ها مد نظر نباشد میشه به این نکات هم توجه کرد:
بلوتوث ارک اس 2.1 است ولی برای اس پلاس 3.0
پردازنده این دو گوشی از یک نوع است و هر دو از پردازنده گرافیکی Adreno 205 استفاده میکنند
شاید این هم زیاد مهم نباشد ولی به این توجه کنید که پردازنده 1.4 گیگاهرتز اس پلاس از باطری 1650 استفاده میکند ولی در ارک اس همان پردازنده از باطری 1500 استفاده میکند و این یعنی باطری این گوشی ضعیف تر از اس پلاس است ولی توی یکسری ازمایشات مجله جات باطری ارک اس دوام بالایی از خود نشان داده و این یعنی حدودا میشه گفت شاید باطری اس پلاس و ارک اس مثل یکدیگر عمل خواهند کرد
این گوشی دوربین ثانویه ندارد ، یعنی با وجود امدن تماس های تصویری در ایران شما باید موقع مکالمه از دوربین پشت این گوشی استفاده کنید که اصلا نشدنی است و حالا بجز تماس تصویری مثلا توی ویدیئو فرکانس های یاهو مسنجر و اسکایپ و... شما دوربین ثانویه ندارید که از این خدمات لذت ببرید ولی میشود از دوربین پشت استفاده کرد ولی سخت است چون شما باید دائم گوشی رو برگردانید تا بتوانید تصویر طرف مقابل رو ببینید و اون هم تصویر شما رو ببیند!
بعد اینکه رابط کاربری ارک اس خیلی ضعیف تر و ظاهر نه خوشایند تری نسبت به اس پلاس دارد.
ولی دوربین ، دوربین ارک اس طبیعتا خیلی قوی تر و با کیفیت تر از اس پلاس عمل خواهد کرد چون که این گوشی بهترین دوربین تلفن همراه در سال 2011 از دیدگاه اتحادیه صدا و تصویر اروپا را دارد
حدودا تفاوت این دو گوشی در این است ولی یکسری چیز ها هم ارک اس دارد که اس پلاس ندارد مثلا:
USB on-the-go اس پلاس ندارد ولی ارک اس دارد این یعنی شما میتوانید با یک تبدیل موس و کیبورد به گوشیتون وصل کنید و یا اینکه هارد اکسترنال یا فلشتون رو به گوشی خودتون متصل کنید و فایل های داخلشو ببینید و اینکه داشتن درگاه micro HDMI در ارک اس است که میتونید با یک مبدل گوشیتونو به تلویزونتون با کیفیت HD وصل کنید.
زاویه دید صفحه نمایش ارک اس کم است و این یکی از نقاط ضعف گوشی است.
خودتون قضاوت کنید کدوم بهتر است ولی حدودا بجز اینهایی که گفتم تفاوت دیگری بین این دو گوشی نیست.
و اما اجرای بازی در این دو گوشی به خاطر پردازنده گرافیکی یکسان برابر است و فرقی با یکدیگر نمیکنند.

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/3/4 با سلام خدمت دوستان
کسانی که میخواهند کیفیت عکس برداری و فیلم برداری اس پلاس رو ببینند به ادرس زیر بروند و کلیپ کامل دوربین این گوشی رو ببینند:

http://www.youtube.com/watch?v=ygrMEvqPpSo

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/3/2 اقای (reza u u)
اندروید تمامی نرم افزار هاش به همدیگر میخورند البته بجز یکسری اونها هم شاید مثلا برای اندروید نسخه بالاتر باشند و رام ها نه رام برای هر گوشی فرق میکونه و شما باید رام مخصوصه همون گوشی رو تهیه کنید.

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/3/2 و باز هم با عرض پوزش
در جواب اقای (reza u u)
من خودم سه چهار تا بازی HD روی این گوشی دارم و بازی میکنم و هیچ مشکلی هم نداره حتی یک بازی 3D هم ریختم ولی سرعت بازی کمی پایین بود ولی اجرا کرد من یک ساله با گالاکسی اس پلاس کار میکنم کلا یک بار هنگ کرد که اون هم موقعی بود که کل رم گوشی پر شده بود و خودش ریستارت شد ولی در کل زیاد گوشی هنگی نیست حالا این نظر منه شاید باز هم اشتباه گفته باشم اگر چیزی رو اشتباه گفتم لطفا اقای (هادی ن) اصلاح کنند.
---------------------------------------
و اقای (حمید ن)
معمولا کابل TV توی جعبه این گوشی ها نیست باید از بیرون تهیه کنید بعد وقتی به تلویزیون زدید داخل تنظیمات گوشی بخش خروجی تلویزیون هست از اونجا فعالش کنید
--------------------------------------
خانم (نیلوفر ک)
معلوم نیست الان دقیقا مشکل گوشی شما چیه باید به یک تعمیرات موبایل نشانش دهید ولی اگر میخواهید مصرف باطریتون بیاد پایین باید اندروید گوشیتون به 2.3.5 ارتقا پیدا داشته باشه و اینکه نور صفحه رو کم تر کنید و نگذارید برنامه ای در گوشی باز بموند و انها را ببندید این کار هارو انجام دهید مصرف باطریتون کمتر خواهد شد.


با تشکر

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/3/2 دوستان سلام
اقای (هادی ن)
گلاکسی اس ROM ندارد بلکه گالاکسی اس پلاس ROM دارد و در ضمن اینکه اینجا جای اون نیست که من همه چیز رو توضیح بدم و اینکه من تمامی گوشی های بازار سامسونگ رو تست کردم درسته موقعه تایپ شاید یکسری چیز ها رو فراموش کنم یا اینکه جا بندازم ولی تمامی چیزهایی که من میگویم روی تست ها است باطری 1650 گالاکسی اس پلاس و اس با هم دیگر برابر هستند به همون دلیلی که گفتین CPU 1,4
ولی باطری گالاکسی اس پلاس به هیچ عنوان ضعیف تر از گالاکسی اس نیست و بعد اینکه من توی مقایسه دوربین خودم گفتم توی شب نمیشه با اس پلاس عکس خوب گرفت من تمامی اینهارو حفظ هستم و اینکه بعدی اینکه چیپست گالاکسی اس از گالاکسی اس پلاس قویتره و سریعتره ولی چیپست اس پلاس توانایی گرافیکیش از اس بالاتره ، ولی باز هم باشه عذر خواهی میکنم اگر چیزی رو اشتباه رسوندم و از این به بعد تست دقیق تر میکنم بعد باز گو خواهم کرد.

Samsung I9000 Galaxy S Samsung I9000 Galaxy S

1391/3/1 با سلام خدمت همه
گوشی arc s اگر چه شاید خیلی چیز هاش خوب باشه ولی سونی و اریکسون از همدیگر جدا شدند و همین باعث میشه پشتیبانی گوشی های سونی اریکسون ضعیف تر بشه خیلی ارتقا ها براشون نیاد و یکی دیگه اینکه این گوشی ارک اس دوربین ثانویه ندارد و برای مکالمه تصویری و ویدیو کنفرانس های اسکایپ و یاهو مسنجر شما باید از دوربین پشت استفاده کنید که نشدنی است و دیگر اینکه کیفیت صفحه نمایش ارک اس ضعیفتر از اس و اس پلاس و کلا گوشی های سامسونگ super AMOLED است این رو من نمیگم خیلی سایت های معتبر و مجله جات معتبر موبایل میگویند اگر این چیز ها براتون مهم نیست ارک اس دوربین و ظاهر زیبایی دارد که میتونید از اونها استفاده کنید باز هم نظر با خودتون است.

با تشکر

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/3/1 با سلام خدمت (حمید ن)
دوست من حافظه داخلی گوشی شما 8 گیگ است ولی
512 مگابایت اون در اشغال رم است و
2 گیگابایت اون هم مشغول ROM است
تا اینجا حدودا 3 گیگ بایت شده درسته؟
اون یک گیگابایت بقیه هم احتمالا اون موبایل فروشی براتون نرم افزار ریخته داخل
گوشیتون یا اینکه مشغول بخش های دیگر موبایل است وگرنه مطمئن باشید گوشی شما تقلبی
نیست همه گوشی ها همینطوره و گوشی شما مشکلی نداره.

سئوال دیگه ای بود در خدمتم...

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/3/1 با سلام خدمت (همایون ح)
رام کاستوم برای هر گوشی فرق میکنه مثلا سی پی یو همه گوشی ها یکی نیست که هم سخت افزاری و هم نرم افزاری فرق میکنه ، هیچ رام کاستومی مثل اونی که رسمیش ارائه میشه کار نمیکنه یکسری متخصص همین نسخه اندروید مثلا گوشی نکسوز رو ور میدارند هکش میکنند سخت افزاری و نرم افزاری با این گوشی هماهنگش میکنند بعد ارائه میدن بیرون و مردم هم استفاده میکنند ولی اینو بگم یکسری از رام ها هستند از خود رسمیش هم بهتر شاید کار بکنند ، نه اگر رام کاستوم اندروید 4 رو نصب بکنید گوشی به کلی میشه اندروید 4 همه چیزش حتی نرم فزار هایی که روش نصب میشن هم همینطور فقط چون این گوشی ROM دارد نسخه 2.3.5 اندروید از روش پاک نمیشه فقط اندروید 4 کنارش اضافه میشه در کل چون اندروید رسمی بار ها و بارها تست میشه از همه مطمئن تره ولی وقتی بیرون نمیده سامسونگ ادم مجبوره رام کاستوم نصب کنه.و مشکل خاصی هم نداره کلیپ های اندروید 4 رو اس پلاس و اس توی یوتیوب هست میتونید برید و ببینید و در ضمن شاید 10 ها رام کاستوم مختلف برای این گوشی وجود داشته باشد که جزئی هر کدومش فرق میکند باید بهترینشو پیدا کنید.
-------------------------------------------------------------------
و با سلام خدمت اقای (محمد علی ا)
i9000 گوشی است که تو دنیا فکر کنم حدودا بیشتر از 5 میلیون فروش کرده و خیلی وقت پیش هم بیرون اومده چون یک صدای بزرگی گلاکسی اس تو دنیا کرد ، خیلی مردم بیشتر در موردش حرف میزنند و چون 5 میلیون حدودا فروش داشته و استقبال زیادی هم داشته بیشتر تو بورسه طبیعتا و همین باعث گرونی بیشتر اون میشه داشتن امکانات بیشتر و دادن پول کمتر خیلی بصرفه تر است یعنی احتمال اینکه این گوشی یکی دو سال دیگه مثل گلکسی اس بشه خیلی زیاده دلیل عمداش همینه در ضمن یک چیزی در مورد عیب های I9000 رو بگوییم که در اس پلاس رفع شده: جذب اثر انگشت پشت در گلکسی اس افتضاحه و به راحتی روی در پشتش خش میوفته ولی توی اس پلاس کمتر شده یا میشه گفت رفع شده.
در کل چون اس پلاس جدید وارد بازار شده و بین این همه اندروید 4 ای هنوز معلوم نیست اندروید 4 میگیره یا نه احتمالا به فروش گلکسی اس که توی دوران خودش عالی بوده نمیرسه.


با تشکر

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/2/31 با سلام خدمت (همایون ح)
اول اینکه میدونید سونی و اریکسون از هم دیگر جدا شده اند و این موضوع پشت سر گوشی های سونی اریکسون مشکلاتی به همراه دارد من خودم به شخصه اصلا توصیه نمیکنم گوشی های سونی اریکسون رو بخرید و از نظر اینکه اس پلاس گوشی فوق شفافه که شکی نیست ولی اندروید 4 برای اس پلاس معلوم نیست میاید یا نه تعدادی میگویید این گوشی مخصوصا گالاکسی اس چون خیلی طرفدار دارند تو بازار های جهانی احتمال امدن اندروید 4 برای این دو گوشی زیاد است ولی تعدادی هم میگوییند که اندروید 4 برای این گوشی نمیاید ، ولی شما میتوانید از رام کاستوم های این گوشی استفاده کنید و اندروید 4 رو روی اس پلاس به زیبایی داشته باشید بدون هیچ مشکلی در کل ترجیحا کسانی که گیر بین دو گوشی دارند مخصوصا بین سامسونگ و شرکت های دیگر من سامسونگ رو بهشون معرفی و قانعشون میکنم.

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/2/31 با سلام خدمت اقای (محمد علی ا )
بزرگترین ضعف این گوشی نداشتن فلاش است که عکسبرداری در شب را سخت میکند اما فقط در شب!
من عکس هایی در روز با این گوشی گرفتم که شاید بتونم بگم با دوربین دیجیتال 14 مگاپیکسی خودم برابری میکرد از لحاظ کیفیت ولی برای شب یکسری نرم افزار های اندرویدی جالب هست که میتوان با ان مثل دوربین دید در شب عکس گرفت! ولی باز هم قدرت فلاش زدن رو ندارند ولی در حد خودشون کار میکنند و خوب هستند در ضمن توی مجله جی اس ام قدرت و کیفیت صدای گلاکسی اس رو با C7 شما برابر دونسته ولی گفته که با اینکه دوربین C7 خوبه در تئوری و 8 مگاپیکسله ولی ضعیف تر از گالاکسی اس است و دیگر اینکه از همه لحاظ این گوشی سر تر از C7 فعلی شما خواهد بود از نظر من.(CPU /رزلویشن صفحه و...)
در ضمن گالاکسی اس پلاس در فیلم برداری HD 30f است ولی C7 فیلم برداری HD 25f است.
ببخشید پر حرفی کردم...

باز هم سئوالی داشتید من در خدمتم

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/2/30 با عرض پوزش فرمت Xvid در گالاکسی اس هم پشتیبانی میشود
ولی در کل گوشی بهتر این گوشی است چون این گوشی ارتقا یافته تر گالاکسی اس است

با تشکر

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/2/30 با سلام خدمت (محمد علی ا)
این دو تا گوشی از لحاظ صوتی و تصویری هیچ فرقی با یکدیگر ندارند دوربین انها هم هیچ فرقی با یکدیگر ندارند فقط تنها نکته ای که من در مجله جی اس ام دیده ام این است که اس پلاس فرمت xvid رو پشتیبانی میکند که اس پشتیبانی نمیکند ، ولی در کل تنها فرق این دو تا گوشی در نوع و فرکانس CPU است و در داشتن ROM در این گوشی و نداشتن رام در اس است و همچنین در باطری 1650 MAH این گوشی در مقایسه با باطری 1500 گلاکسی اس است تنها فرق این دو گوشی در این است.

باز هم اگر سئوالی هست من در خدمتم

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/2/28 سلام
اقای reza u u الان همه میدونن بهترین قیمت هارو باید از پاساژ علایدین تهران پیدا کنید

با تشکر

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/2/24 با سلام خدمت ملودی د
حدودا تمامی موبایل فروشان موقع فروش این نرم افزار رو روی گوشی میریزند لطفا شما داخل گوشیتون رو چک کنید اگر مطمئن شدید همچین نرم افزار وجود ندارد میتوانید اسم انرا در گوگل سرچ کنید تا سایت های مربوطه رو پیدا کنید در غیر این صورت میتوانید ایمیلی به من بدهید تا برایتان ارسالش کنم و شما نصب کنید و استفاده ببرید.

دوستان سئوالات خود را در اینجا مطرح کنید من در حد توان پاسخ میدهم.

با تشکر

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/2/23 با سلام خدمت همه
در جواب سئوال (ملودی د) باید بگم که برای اینکه وقتی فوروارد میکنید یک پیام رو تبدیل به چند رسانه ای نشه باید از یک نرم افزار استفاده کنید که خود من هم استفاده میکنم و راضی هستم اسم این نرم افزار Mirsal است.
--------------------------------------------------------------------------------------
و در جواب اقای (نوید د) باید بگم چندین ها مدل جی پی اس افلاین وجود داره که از معروف ترین اونها میشه به sygic که خیلی خوبه اشاره کرد.

باز هم اگر دوستی سئوالی داشت من در خدمتم در حد توانم.
موارد 1 تا 35 از مجموع 35 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا