مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : امید ی
  • تاریخ عضویت : 1391/2/18
  • تعداد نظرهای داده شده : 28

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 28 از مجموع 28 مورد

Sony Xperia U Sony Xperia U

1391/9/30 با سلام مجدد خدمت دوستان
آقای احسان خ:
پورت رام رو اگه بخوام اینجا توضیح بدم باید 2 صفحه بنویسم براتون! شما زنگ بزنید بگم چکار کنید برادر.


دوستان بازم میگم خواهشا قضیه این اشعه رو گنده نکنید، این گوشی از زیر چندین استاندارد معتبر جهانی و اروپایی از جمله CE و ISO رد شده پس خواهشا شما دیگه ISO40000 نشید!!!
در ارتباط با اپدیت به نسخه 4.1 هم هنوز سونی در حال تست هست و فعلا هیچ خبر رسمی مبنی بر رد اپدیت وجود نداره، تو لیست اولیه نیست ولی به احتمال زیاد براش میاد! اگه هم نیومد نگران نباشید اون چیزی که زیاده کاستوم رام 4.1. در ضمن من با 4.1 و حتی 4.2 هم کار کردم همچین فرقی با 4.0 ندارن فقط یکم ظاهر فرق میکنه وگرنه عملکرد همونه!

من شماره خودم رو چند پست پایینتر گذاشتم براتون اگه سوالی داشتید در خدمتم.
موفق باشید.

Sony Xperia U Sony Xperia U

1391/9/24 با عرض سلام خدمت همه دوستان.
دوستان من این گوشی رو چند ماهی میشه دارم و باید بگم در زمینه اندروید هم اطلاعات تقریبا کاملی دارم. از سوالات خیلی ابتدایی بگیر تا انلاک کردن بوتلودر و کاستوم رام و تعویض کرنل.
دوستان من نمیتونم زیاد اینجا بیام ولی چون میبینم دوستان خیلی سوال راجع به این گوشی و مباحث اندروید دارند و چون خودم هم علاقه مند هستم و دوست دارم به همه کمک کنم شماره موبایلم رو میزارم تا راحت تر بتونید پاسخ سوالاتتونو بگیرید.
09373184505
موفق باشید.

Sony Ericsson Xperia mini Sony Ericsson Xperia mini

1391/3/25 راستی ببخشید دوستان یادم رفت! اینم لینک اصلی مربوط به دانلود نرم افزار sony update setup: http://www-support-downloads.sonymobile.com/Software%20Downloads/Update_Service_Setup-2.11.12.5.exe

Sony Ericsson Xperia mini Sony Ericsson Xperia mini

1391/3/25 با سلام خدمت همه دوستان مینی دار! دوستان میخواستم راجع به اپدیت کردن این گوشی به اندروید ورژن 4.0.4 مطلبی خدمت شما عرض کنم، دوستان شرکت سونی این اپدیت رو برای همه گوشیهای این سری با SI number ریلیز میکنه، SI number یا شماره فروش یک شماره 8 رقمی است که پشت باتری گوشی نوشته شده و با توجه به اینکه سونی هربار برای یک سری از این SI ها اپدیت رو ریلیز میکنه شما باید نگاه کنید ببینید SI مربوط به گوشی شما تو لیست هست یا خیر، اگر بود اونوقت میتونید با استفاده از برنامه Pc companion و یا Sony update service( SUS) گوشی رو اپدیت کنید و اگر هم نبود نگران نباشید طی 3,4 روز واسه همه ریلیز میشه. من اینجا لینک مربوط به لیست SI هایی که تا به امروز و این ساعت اپدیت رو دریافت کردن واستون قرار میدم، اگه گوشی شما تو لیست نبود فردا بازم نگاه کنید. راستی طبق گفته خود سونی بهتر برای اپدیت از برنامه sony update service بجای pc companion استفاده کنید. http://talk.sonymobile.com/message/199352#199352#199352

Sony Ericsson Xperia mini Sony Ericsson Xperia mini

1391/3/24 با سلام مجدد آقای leon k بنده چیزی رو رو هوا واسه شما ننوشتم که!!! بنده خودم الان نزدیک به 8 ماه هست که این گوشی رو دارم و طبق تجربه خودم پاسخ سوالات شما عزیز رو دارم، فقط محض اطلاعتون عرض کنم بنده همین دیروز بازی six gun شرکت game loft رو به مدت 5 ساعت و 20 دقیقه بازی کردم و از یه باتری پر هنوز دقیقا 17% باقی مانده بود. در ضمن گیرم که اصلا من به فرض مثال اشتباه کرده باشم وقتی خودتون اطلاعات دارید و اینقدر با اطمینان راجع به باتری این گوشی صحبت میکنید به نظرم سوال کردنتون کاملا بی مورد و غیر منطقی بود. موفق باشید.

Sony Ericsson Xperia mini Sony Ericsson Xperia mini

1391/3/23 با سلام خدمت دوستان آقای leon k: مصرف باتری این گوشی هنگام بازی بین 7 تا 8 ساعت بکوب( اگه بازیش hd باشه) هنگام تماشای فیلم بین 10 تا 12 ساعت و هنگام استفاده معمولی. بین 2 تا 3 روز. در مورد نرم افزار بهینه کردن مصرف باتری باید بگم که همشون تقریبا یک کار رو انجام میدن و مشابه هستند، نرم افزار خاصی رو نمیتونم اسم ببرم ولی ففط کافی که یک سرچ کوتاه در این مورد تو گوگل انجام بدید و میلیونها گزینه مناسب جلو روتون ببینید. بلوتوثش یک طرفه نیست شما باید تیک قابلیت رویت رو از داخل تنظیمات بلوتوث فعال کنید ولی پیشنهاد میکنم شما نرم افزار bleutooth file transfer رو نصب کنید و از داخل اون اقدام به فرستادن فایلها بکنید و همچنین اگه این برنامه رو به کارت حافظه منتقل نکنید میتونید از داخل ویجیت ها ویجیت مربوط به این برنامه رو به صفحه اصلی اضافه کنید و خیلی راحت با یک کلیک هم بلوتوثش و هم قابلیت رویت شدن رو فعال کنید. موفق باشید.

Sony Ericsson Xperia mini Sony Ericsson Xperia mini

1391/3/20 در ضمن آقا ramin a جان شما که میگید سونی رام رسمی اندروید ورژن 4.0.4 رو برای xperia mini داده بیرون، میشه لطف کنید ادرس SI number هایی که واسشون ریلیز شده رو به ما بدید که من برم نگاه کنم ببینم واسه گوشی من با SI:1250 6516 ریلیز شده یا خیر؟؟
ممنون.

Sony Ericsson Xperia mini Sony Ericsson Xperia mini

1391/3/20 سلام آقا ramin a عزیز این رامی که شما قرار دادید درسته که اندروید 4.0.4 رسمی هست و شاید برای xperia mini هم باشه ولی این رام برای نصبش احتیاج به انلاک بودن بوت لودر و روت بودن گوشی داره پس نتیجه میگیریم این رام برای ما نیست من منتظر رام رسمی ورژن 4.0.4 ارایه شده از طرف شرکت سونی برای SI number گوشی خودم هستم که برای نصب کردنش احتیاج به انلاک بودن بوتلودر و یا روت نداشته باشم، حالا متوجه منظور من شدید برادر من!!!

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1391/3/19 سلام ببخشید آقا ramin a این رامی که شما لینکشو قرار دادید ، برای نصبش احتیاج به انلاک بودن بوتلودر یا روت بودن گوشی داره؟

Sony Ericsson Xperia mini Sony Ericsson Xperia mini

1391/3/19 سلام آقای arvin s عزیز آقا اندروید 4 واسه این گوشی کو؟!!! برادر من اول مطلب رو قشنگ بخون بعد لینکشو بگذار از خوشحالی داشتم بال در میاوردم! این که فقط لینک دانلود برنامه pc companion هست!!!

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1391/3/18 سلام خانم سارا ر شما باید یک فایل منیجر برای گوشیتون دان کنید چون در حالت تنظیمات کارخانه برنامه فایل منیجر یا مشابه اون رو گوشی نصب نیست. پیشنهاد میکنم با مرورگر خود گوشی سایت گوگل رو باز کنید و linda file manager رو سرچ کنید و دان کنید، حجمش هم خیلی کم هست(حدود 170kb).

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1391/3/18 با سلام چند باره! دوستان باید عرض کنم خدمتتون که نخیر هیچ کدوم از این رام هایی که آقای ramin a عزیز گذاشتن و یا آدرس دادن رسمی نیست یعنی از طرف خود سونی عرضه نشده. طبق اعلام رسمی شرکت سونی رام رسمی برای گوشیهای باقیمانده سال 2011 شامل: xperia mini, xperia active و live with walkman طی چند روز آینده عرضه خواهد شد و برای xperia mini pro همانطور که عرض کرده بودم خدمتتون دیشب راس ساعت 23 به وقت GMT ریلیز شد. این رام هایی هم که آقای ramin a. زحمتشنو میکشند( که بنده باز هم از ایشون بخاطر زحمتهای بی چشم داشتشون تشکر میکنم) رام هایی هستند برگرفته از رام های اصلی که در اصل برای گوشیهای دیگه ریلیز شدند و توسط کوکر ها برای این گوشی و سایر گوشیایی که هنوز رام رسمی برای اونها نیومده fit و منتشر میشند.

Sony Ericsson Xperia mini Sony Ericsson Xperia mini

1391/3/18 با سلام خبر خوب برای دارندگان گوشی xperia mini pro: اندروید ورژن 4.0.4 رسمی برای این گوشی دیروز یعنی 6/june/2012 ریلیز شد. دوستانی که این گوشی رو دارند میتوانند جهت مطاله اخبار بیشتر در این باره و همچنین تطبیق شماره sale number گوشی خود با IS number های ریلیز شده به وبلاگ سونی و بخش مینی پرو مراجعه کنند. با تشکر.

Sony Ericsson Xperia mini Sony Ericsson Xperia mini

1391/3/17 با سلام خدمت همه دوستان ای بابا أقای deft2 بطور قطع میتونم بگم تمام کسایی که میان اینجا نظر میدن و نظرات دیگران رو میخونند عاقل، بالغ و با سواد هستند. اونها نظرات رو نگاه میکنند و تجزیه و تحلیل میکنند و در نهایت این خودشون هستند که تصمیم میگیرند که بخرند یا نه! اینجا جایی هست که باید نظرات رو راجع به این گوشی نوشت و بقیه اش رو به خود شخص واگذار کرد، اینکه شما بخواهی سعی کنی با این حرفها یکی رو از خرید این گوشی منصرف کنی کاری است غیر منطقی و البته نشدنی چون تقریبا همه به مشکل و کم و کاست این گوشی کاملا واقف هستند و در نهایت این رو بخاطر داشته باشید که شما در مقابل هیچکس مسئول نیستید که اینقدر خودتونو به آب و اتش میزنید و بارها و بارها یک مطلب رو تکرار میکنید، شما گفتید و بقیه هم شنیدند پس به دیگران و به انتخابشون احترام بگذارید. موفق باشید

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1391/3/17 خانم نرگس م با سلام
باید بگم به احتمال قریب به یقین فایلی رو که دانلود کردید خراب بوده.
بله این pop cup اسم یه شرکت هست که برنامش بطور پیش فرض رو live و تمام گوشی های سری xperia سال 2011 وجود داره.
موفق باشید.

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1391/3/17 با سلام خدمت همه دوستان با اجازه آقایون صاحب نظر خصوصا آقای ramin a میخواهم جواب چندتا از دوستان رو بدم. و ضمنا از همین جا از آقای ramin a و رضا ه عزیز بابت پاسخشون به کامنت بنده در بخش mini تشکر میکنم. آقا یا خانم prince p شما در مورد این گوشی و سایر گوشیهای سری xperia سال 2011 هیچگونه نگرانی از بابت بازیهای hd نداشته باشید چون این گوشی بازی های با کیفیت hd از جمله asphalt 6 رو بدون نقص و با کیفیت تمام اجرا میکنه. طبق نظر خودم و دیگر دوستان به شما پیشنهاد میکنم که xperia mini pro رو بی خیال بشید چون این گوشی دارای فلت هست و ممکن در اثر باز و بسته کردنهای مکرر فلتش از کار بیفته و خراب بشه بنابراین بین mini pro و live انتخاب live به نظر هوشمندانه تر است. آقای amir9 در مورد سوال شما باید بگم بین live و mini من باب مقایسه تفاوت چندانی وجود ندارد شما در همین سایت هم میتونید این دو گوشی رو با هم مقایسه کنید و خودتون به این حرف بنده برسید، البته پیشنهاد میکنم اگر کاربر حرفه ای اندروید نیستید و با توجه به مشکل احتمالی داغ کردن و بک خوردن mini، حوصله ی دردسرهای روت کردن و این چیزها رو ندارید، خیال خودتونو راحت کنید و همین live رو بگیرید چون این گوشی مشکل خاصی از هر لحاظ نداره. در مورد شارژ اولیه هم باید بگم که چون باتری این گوشی از نسل جدید و از نوع Li-Po یعنی یون لیتیم هست بنابراین احتیاج به شارژ اولیه ندارد.( اگه خواستی در این باره بیشتر توضیح بدم، بپرس تا بگذارم برات). آقای iman0 من خودم تا حالا تجربه کار با galaxy ace2 رو نداشتم ولی اونو با live مقایسه کردم که از لحاظ بزرگی صفحه نمایش و رزولوشن از live بهتر بود ولی یکی از دوستای خودم این گوشی رو داشت و باید بگم از لحاظ کیفیت و سرعت چنگی به دل نمیزد و از این نظر live خیلی بهتر بود، حال خود دانی. در مورد کیفیت و رزلوشن صفحه نمایش این گوشی باید عرض کنم که رزولوشن 320*480 جزو استانداردترین رزولوشن اندروید است و در خصوص اجرای بازیهای مختلف از جمله بازیهای hd هیچگونه مشکلی وجود نخواهد داشت. مقاومتش هم در برابر ضربه بستگی به این داره از کجا زمین بخوره! اگه از پشت بام بیفته اگه آدم هم باشه فکر نکنم دیگه بشه روش حساب کرد! ولی در مقابل ضربه های خفیف تا متوسط ناگهانی خوبه و آسیبی نمیبینه. در کل اگه یه کیف یا یه محافظ واسش بگیری بد نیست چون این گوشیها (به استثنا یه سری مدلهای خاص مثل xperia active) ظریف و شکننده هستند. موفق باشید.

Sony Ericsson Xperia mini Sony Ericsson Xperia mini

1391/3/16 سلام
deft2
من نمیدونم تو میخوای چی رو ثابت کنی! آقا اصلا این گوشی صفر، باتریش صفر، سخت افزارش هیچ، نرم افزارش بدرد نخور، صفحه نمایشش ضعیف، آقا نخرش! برادر من نخرش! مگه به زور آوردن دم خونت میگن باید حتما بخری! این همه گوشی از این بهتر!!! برو یه چیز دیگه بگیر.آقا ایها الناس همه بدونید و در جریان باشید به نظر آقای deft2 این گوشی بدرد نمیخوره! همه شنیدید. بله deft2 همه فهمیدن نظر شما رو، خیلی ممنون دمت گرم!!!!

Sony Ericsson Xperia mini Sony Ericsson Xperia mini

1391/3/15 سلام دوباره!
بچه ها میشه ازهمتون خصوصا اقا ramin a خواهش کنم هر وقت اندروید ورژن 4.0.4 براش اومد ما رو هم در جریان بزارید، اخه قراره تا 2,3 روز آینده بیاد، ممنون از همتون.

Sony Ericsson Xperia mini Sony Ericsson Xperia mini

1391/3/15 با سلام خدمت همه دوستان
مورد توجه همه دوستان و آقای deft2:
ببینید دوستان من یک بارم گفتم بازم میگم من تا حالا تجربه کار با بیش از 10 گوشی اندرویدوی داشتم که ومشون بطور قطع میتونم بگم از لحاظ باتری مثل هم بودند از جمله htc incridible و desire hd و xperia x8 و mini عزیز خودم، بچه ها شما اکده یه بار باتریتونو کامل شارژ کنید و بکوب ازشفاستفاده کنید مطمئن باشید بیشتر از 10_12 ساعت دووم نمیاره حتی کمتر بستگی به این داره چجور استفاده ای ازش بکنید من حالت معمولیشو گفتم. در مورد صداش هم باید بگم که شما قرار نیست ضبط صوت داشته باشید، صداش معمولی و خوبه یعنی هیچ تماس و پیامی رو از دست نمیدید اگه بخواهید به موسیقی هم گوش بدید طبیعتا باید با هندزفری باشه که تجربه متفاوتی رو از موسیقی بهتون میده، در مورد مشگل نرم افزاریش هم که خیلی راحت قابل حل هست من خودم 4 ماه این گوشی رو دارم از همون اول تا الان کوچکترین مشکلی نداشتم باهاش ولی پیشنهاد میکنم بعد از خرید اول اپدیتش نکنید تا خیلی راحت بتونید روتش کنید و اون مشکلو اگه براتون پیش اومد براحتی حل کنید.

Sony Ericsson Xperia mini Sony Ericsson Xperia mini

1391/2/29 اقای مهدی د با سلام، راجع به سوالتون در مورد روت کردن xperia mini،ایا شما گوشیتونو به اندروید 2.3.40اپدیت کردید یا خیر؟

Sony Ericsson Xperia mini Sony Ericsson Xperia mini

1391/2/20 سلام آقای محسن ج
خیر گوشی شما مشکل نداره. اکثر گوشیهای سونی اریکسون از جمله سری xperia دارای سنسور نور هستند که نور صفحه نمایش رو با توجه به نور محیط تنظیم میکند.

Sony Ericsson Xperia mini Sony Ericsson Xperia mini

1391/2/20 سلام آقا مهدی بله دوستمون آقای ramin a به خوبی به همه موارد اشاره کردند. فقط اینو اضافه کنم که انتخاب شما بین live و mini فقط به نظر شخصی خودتون و سلیقتون برمیگرده و با انتخاب هر یک از اینها چیز خاصی رو نسبت به دیگری از دست نمیدی و در ضمن طبق فرموده ی آقای ramin a داغ کردن در همه گوشیها وجود داره البته در بعضی کمتر و در بعضی بیشتر ولی اینکه این داغ کردن منجر به هنگ، بک خوردن پی در پی، قاطی کردن گوشی و از بین رفتن تاچ صفحه نمایش (در بعضی از موارد) بشه، در live خیلی خیلی کمتر از mini مشاهده شده است. موفق باشید.

Sony Ericsson Xperia mini Sony Ericsson Xperia mini

1391/2/19 سلام آقای masoud m
در قسمت چپ و پایین یه کلید سخت افزاری وجود داره که برای بازگشت به صفحات قبلی و برگشت به منوی قبلی وجود داره، تو بعضی از اینها وقتی دمای گوشی از یه حد خاصی بالاتر میره یا به اصطلاح داغ میکنه این کلید انگار گیر کرده یعنی به صورت خود به خود به صفحات و منوهای قبلی برگشت میخوره که این عمل همراه با ویبره زدنهای پی در پی است، به این میگن بک خوردن.

Sony Ericsson Xperia mini Sony Ericsson Xperia mini

1391/2/19 دوستان یه مطلبی رو هم راجع به باطری این گوشی بگم که بعضی از دوستان گفتن دوام نمیاره و زود تموم میشه، ببینید دوستان کلا گوشی های اندرویدی شارژ خور خوبی هستن اونم به خاطر کیفیت بالای صفحه نمایش و چیپ های گرافیکی هست، طبق تجربه ای که من از گوشیهای اندرویدی دارم یه باتری با شارژ پر بیشتر از 2,3 ساعت وبگردی و دانلود و 3,4 ساعت بازی کردن دوام نمیاره. در ضمن اگه حتی کل روز رو هیچ کاری هم با گوشی نکنید خیلی راحت بین 20 الی 30 درصد از شارژتون رو از دست میدید و این موضوع برای گوشیهای اندرویدی طبیعی است. ممنونم.

Sony Ericsson Xperia mini Sony Ericsson Xperia mini

1391/2/19 با سلام خدمت آقای mohammad h-d-d شما بین این گوشی و x8 گیر کردید؟؟؟ شما صفحه نمایش lcd با نور زمینه led رو به tft ترجیح نمیدید؟
شما cpu 1ghz رو به cpu 600mb ترجیح نمیدید؟
شفا مولتی تاچ واقعی رو که یکی از شروط اساسی برای بازیهای گرافیکی و hd است رو به مولتی تاچ مجازی ترجیح نمیدید؟
شما دوربین 5 مگا پیکسلی با قابلیت فیلم برداری hd رو به یه دوربین معمولی 3 مگا پیکسلی ترجیح نمیدید؟
شما اندروید 4 رو به 2.1 یا نهایتا 2.3 ترجیح نمیدید؟
بنده خودم به شخصه ندیدم و بعید هم میدونم هیچ عقل سلیمی بین انتخاب xperia mini و xperia x8 حتی یه لحظه هم شک کنه. مشکل افت قیمتشم طبیعی هست مطمىانا باز دوباره بالا خواهد رفت. با تشکر

Sony Ericsson Xperia mini Sony Ericsson Xperia mini

1391/2/19 راستی اقا مهدی یادم رفت بگم که با فارسی هم هیچ مشکلی نداره و کاملا ساپورت میکنه.
و در آخر باید اضافه کنم که با حفظ احترام به نظرات همه دوستان مشکل داغ شدن ربطی به سری ساخت نداره و در همه سری ها بصورت تصادفی وجود داره ولی همون طوری که عرض کردم قابل حل است. با تشکر.

Sony Ericsson Xperia mini Sony Ericsson Xperia mini

1391/2/19 سلام به شما اقا مهدی اول از همه باید بگم که اندروید تنها سیستم عاملی که هیچ فرقی بین برنامه های سیستمی و برنامه های third party یعنی اون برنامه هایی که خودت بعدا دانلود و نصب میکنی نمیزاره بنابراین در مورد سوال اولتون هیچ نگرانی وجود نداره هزاران برنامه تو هر جای گوگل هست که فقط به یه سرچ کوتاه نیاز داره که باهاش میتونی محیط sms محیط برنامه ها و محیط صفحه اصلی رو تغییر بدی.
اما سوال دومتون باید بگم که بله متاسفانه هست اما جای نگرانی نداره شما فقط کافیه که اپدیتش کنید به 2.3.4 البته بهتره که اول روتش کنید بعد اپدیتش کنید چون در 2.3.4 فعلا نمیشه روت کرد و این قابلیت رو از دست میدید.
سوال سوم پیشنهاد میکنم گارانتی دارشو بگیرید البته مال خودم بدون گارانتی هست ولی برای جلوگیری از هر گونه ضرر و زیان اتی خودتونو بیمه کنید و گارانتی دارشو بگیرید. اگه باز هم سوالی داشتید در خدمت هستم، موفق باشید.

Sony Ericsson Xperia mini Sony Ericsson Xperia mini

1391/2/18 سلام به همگی من تا حالا نزدیک به 20تا گوشی اندرویدی داشتم ولی این گوشی یه چیز دیگه است خیلی عالیه، هر کی در هر زمینه سوال داره بفرماید تا جواب بدیم.
موارد 1 تا 28 از مجموع 28 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا