مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مصطفی ک
  • تاریخ عضویت : 1391/2/10
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Samsung Galaxy W I8150 Samsung Galaxy W I8150

1392/7/18 نیاز به کمک فوری!
با سلام به همه دوستان. همانطور که می دانید این گوشی یک مموری داخلی به ظرفیت 1.7 گیگ داره. من گوشیم را روت کردم و مموری 16 گیگ هم روش گذاشتم و تا آنجا که می شده (در حد 500 مگ) به این مموری منتقل کردم. اما متاسفانه مدتی هست که اوم مموری 1.7 گیگ داخلی کاملا پر شده و در بسیاری از برنامه ها بعلت عدم وجود فضا بر روی این مموری داخلی عملا برنامه ها کار نمی کنند. هر کاری هم می کنم نمی تونم اطلاعات را ببرم روی مموری خارجی!!!! لطفا یک نفر بمن راهنمایی کنه که چیکار کنم؟ همش پیغام میده که مموری پایینه و تعدادی از برنامه ها را حذف کنید.خواهش می کنم کمک کنید.

Samsung Galaxy W I8150 Samsung Galaxy W I8150

1391/2/22 با سلام
با توجه به اینکه دبلیو با گارانتی اصلی(مایکروتل یا همراه سرویس) بسیار نایاب شده می خواستم بصورت پستی از آل دیجیتال خرید کنم و چند سئوال در این رابطه داشتم:
1) اینکه گوشی را ندیده و از راه دور خریداری کنم مشکلی ایجاد نمی کند؟
2)طبق مقررات فروش اینترنتی ، می توان کالا را بصورت آکبند و تست نشده و یا باز شده و تست شده سفارش داد.کدام بهتر است؟
3)مسئولیت هر گونه مشکلی در حین ارسال با شرکت حمل کننده است! بعبارت دیگر اگر در حین حمل آسیبی ببیند، حتی فروشگاه مربوطه هم تعهدی ندارد!؟

بنظر شما دوستان خرید به این شیوه عاقلانه است؟ یا بهتر است مدتی صبر کنم تا احتمالاً دوباره موجودی این گوشی در بازار مناسب شود.
راستی برخی از فروشندگان می گویند که این گوشی دیگر توسط مایکروتل یا همراه سرویس گارانتی نمی شود و موجودی فعلی نیز مربوط به ماه های گذشته است.آیا این موضوع حقیقت دارد؟

و سوال آخر برخی از فروشندگان این گوشی را با شرط داشتن رام کامل فارسی (فارسی در منوها ، در اس ام اس و همچنین در اینترنت) ولی بدون گارانتی (با بیمه)عرضه می کنند.اگر مزیت اصلی گارانتی مثلا همراه سرویس ، فارسی کامل بودن رام آن باشد ، می توان با شرایط فوق و بیمه آن را خرید. نظر شما چیست؟

Samsung Galaxy W I8150 Samsung Galaxy W I8150

1391/2/13 با سلام
لطفا من را راهنمایی کنید که در هنگام خرید این گوشی چه آیتم هایی را باید چک کنم یا مورد توجه قرار دهم تا مطمئن شوم که گوشی سالم و اصلی و بدون ایرادی را تحویل گرفته ام؟
همچنین اگر بخواهم این گوشی را بدون گارانتی بخرم چه مواردی را باید هنگام خرید چک کنم؟

Samsung Galaxy W I8150 Samsung Galaxy W I8150

1391/2/12 با سلام خدمت امیر آقا و تشکر بابت راهنمایی های خوبتان
امروز که برای خرید گوشی دبلیو رفتم با مساله جدیدی روبرو شدم که من را گیچ کرد. در بازار شیراز گوشی با گارانتی پارس مایکروتل560 تا 575 تومان ، با گارانتی همراه سرویس 570 و یک نوع گارانتی جدید که اصلاحا فروشنده ها می گویند گوشی را بیمه می کنیم با بیمه طلایی فارسیان بمدت یکسال در مقابل هر نوع شکستگی گوشی و همچنین رطوبت و آب و ... . در این نوع بیمه قیمت گوشی بین 495 تا 515 تومان است و بابت بیمه نیز مبلغ 22000 تومان جداگانه دریافت می شود.آیا شما اطلاعی راجع به این بیمه دارید؟ در بین فروشندگان موبایل در شیراز در جاهای مختلف شهر این بیمه نسبتاً عمومیت دارد و اکثراً بجای گوشی با به اصلاح گارانتی اصلی ، گوشی بدون گارانتی را به این شکل بیمه یکساله می کنند.

Samsung Galaxy W I8150 Samsung Galaxy W I8150

1391/2/10 با سلام
اگر از دوستان کسی می تواند مقایسه ای بین امکانات ، قابلیت ها و نقاط ضعف دو گوشی گلکسی دبلیو و گلکسی اس ال نماید تا بتوان بر اساس آن به یک تصمیم گیری رسید. قیمت ای دو گوشی تقریباً مشابه است! خیلی متشکرم.

Samsung Galaxy W I8150 Samsung Galaxy W I8150

1391/2/10 سلام به همه دوستان! من چند وقتی است که بصورت پیوسته نظرات این صفحه را پیگیری می کنم و تا حدود زیادی به نتیجه گیری رسیده ام. اما در پایان بین دو گوشی گلکسی دبلیو و گلکسی اس ال مانده ام که کدام را بخرم!؟ لطفاً من را راهنمایی کنید. ضمناً من گوشی را برای میان مدت (حدود 3 سال) می خواهم و با وجودی که خیلی اهل ور رفتن با گوشی و ریختن برنامه های جورواجور روی آن هستم اما اینکه مثلاً برخی بازی های خیلی جدید یا برنامه های آنچنانی روی آن اجرا نشود برایم مهم نیست. گوشی می خواهم که ضمن اینکه در مجموع کیفیت مناسبی داشته باشد تا حد امکان برنامه ها و بازی های بدرد بخور را نیز بتوان روی آن نصب کرد.
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا