مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : arya i
  • تاریخ عضویت : 1390/12/2
  • تعداد نظرهای داده شده : 31

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 31 از مجموع 31 مورد

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1394/7/27 دوستان کسی بعد از آپدیت به اندروید ۶ مشکل وای فای نداره؟ برای من خصوصا وقتی از اپلیکیشن هایی مثل اسکایپ یا واتس اپ باستفاده می کنم وای فای چند دقیقه یکبار قطع و وصل میشه. کسی برای حل این مشکل پیشنهادی نداره؟

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1394/3/6 برای من آپدیت 5.1.1 به صورت OTA اومد که گوشی را آپدیت کردم. نشت مموری به نظر می رسه حل شده باشه. الان بعد از حدود یک روز استفاده از گوشی مقدار رم آزاد گوشی 1.1 گیگ هست قبلا خیلی سریع رم پر میشد. از همه جالب تر مصرف باطری بهبود چشمگیری پیدا کرده خصوصا در حالت استندبای.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1394/1/30 سلام. با توجه به اینکه نکسوس 5 بدون هندزفری عرضه میشه، دنبال یه هندزفری باکیفیت و با بیس خوب می گردم که روی این گوشی عالی جواب بده. دوستان لطفا مدل هندزفری ای که استفاده میکنن یا مناسب میدونن واسه نکسوس 5 رو با توضیحات کامل بنویسن تا بتونم انتخاب درستی داشته باشم. ممنون

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1394/1/25 مشکل دوربین صد در صد مربوط به نرم افزار وایبر هست. من بعد از نصب وایبر روزی یکبار مشکل ارور دوربین داشتم. حتی اون نسخه ای که بعضی دوستان گفتند را هم نصب کردم که باز مشکل دوربین وجود داشت. جالب اینکه علاوه بر ارور دوربین پر شدن فضای رم هم سریعتر اتفاق می افتد. وقتی وایبر را حذف کردم همه مشکلات دوربین حل شد رم گوشی هم دیرتر پر میشه. جالب اینه که واتس اپ یا لاین هیچکدام از این مشکلات را ندارند.

LG Nexus 5 LG Nexus 5

1393/11/21 سلام دوستان. می خواستم وقتی نوتیفیکیشن ها میاد روی صفحه گوشی, ال سی دی اتوماتیک برای چند ثانیه خودش روشن بشه که دیگه لازم نباشه خودمون دستی اونو روشن کنیم و پیامها را ببینیم. کسی می تونه در این خصوص راهنمایی کنه.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/9/28 سلام. چه آیتم هایی کار می کنند و چه چیزهایی فعال نیستند؟ خلاصه باگ هاش چی هستند؟ همه چیز کار می کنه؟

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/8/18 سلام
احتمالا حالت استامینای گوشی شما روشن است. وقتی استامینا فعال باشد در حالت استندبای اتصال وای فای برای صرفه جویی باطری به صورت اتوماتیک قطع می شود. به همین دلیل هنگامی که شما صفحه گوشی خود را روشن می کنید و وارد آن می شوید اتصال به اینترنت پیدا می کند و احتمالا اگر پیامی قبلا برای شما ارسال شده تازه آن را می بینید. شما می توانید استامینا را غیر فعال کنید.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/7/3 جناب معین سلام. شما الان روی گوشی خودت رام کاستوم داری؟ شما چه رام کاستومی را پیشنهاد میکنی روی اس پی الان که هم روان باشه و باگ کمتر داشته باشه و هم قابلیت های فابریکش تا حدودی حفظ شده باشه. و دیگه اینکه اگه ما رام کاستوم بزنیم بعد دوباره میشه برگشت به رام اصلی شرکت و دوباره آپدیت های سونی را احیانا گرفت؟ ممنون.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/6/27 سلام جناب معین؛
شما که رام های مختلف را آزمایش کردی می خواستم بپرسم توی کاستوم رام های سیانوزن مثلا کیت کت سیانوژن قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون با کابل ام اچ ال از بین می ره یا هست هنوز. یا مثلا قابلیت چراغ ال ای دی گوشی هنوز وجود داره؟

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/3/13 برای من هم وقتی cash برنامه ها را پاک میکنم گوشی هنگ میکنه. به صورتی که با دکمه پشتش ریستش میکنم. از وقتی به 4.3 آپديت کردم اينجوری شده. مشکل دیگه ای با 4.3 ندارم ولی این موضوع خیلی روی اعصاب هست. کسی راه حلی نداره؟

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/2/9 اپرا مینی خیلی خوبه ولی دوتا نقطه ضعف بزرگی داره. اول اینکه فایلهای فلش را اجرا نمیکنه. در حقیقت فقط برای متن خوبه. دوم هم اینکه بعضی وبسایت ها را باز نمی. کنه مثلا وبسايت بعضی بانکهاو.... برا ی همین من Baidu را پیشنهاد میکنم.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/1/21 من وقتی cash و data گوگل کروم را پاک می کنم بعدش گوشی ریستارت ميشه. کسی تا حالا این مشکل را داشته؟ رام من خاورمیانه و آخرین نسخه بروز شده یعنی همون 201 هستش.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/1/19 سلام . چند بار این مطلب را گذاشتم ولی کسی جواب نداد. از دوستان کسی در مورد کاستوم رام کیت کت سیانوژن که برای اس پی ارائه شده اطلاعاتی داره؟ و یا رام MAHDI ROM Android 4 4 2 KitKat ؟ اگر کسی اطلاعاتی داره و یا احیانا نصب کرده می خواستم ببینم چه جوریه؟ باگ داره؟ مثلا چراغ led گوشی کار می کنه؟ و یا قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون با کابل mhl از بین نمی ره؟ اگر کسی در این خصوص اطلاعاتی داره یا چیزی شنیده بی زحمت بگه.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/1/18 سلام . از دوستان کسی در مورد کاستوم رام کیت کت سیانوژن که برای اس پی ارائه شده اطلاعاتی داره؟ و یا رام MAHDI ROM Android 4 4 2 KitKat ؟ اگر کسی اطلاعاتی داره و یا احیانا نصب کرده می خواستم ببینم چه جوریه؟ باگ داره؟ مثلا چراغ led گوشی کار می کنه؟ و یا قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون با کابل mhl از بین نمی ره؟ اگر کسی در این خصوص اطلاعاتی داره یا چیزی شنیده بی زحمت بگه.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/1/8 سلام . از دوستان کسی در مورد کاستوم رام کیت کت سیانوژن که برای اس پی ارائه شده اطلاعاتی داره؟ و یا رام MAHDI ROM Android 4 4 2 KitKat ؟ اگر کسی اطلاعاتی داره و یا احیانا نصب کرده می خواستم ببینم چه جوریه؟ باگ داره؟ مثلا چراغ led گوشی کار می کنه؟ و یا قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون با کابل mhl از بین نمی ره؟ اگر کسی در این خصوص اطلاعاتی داره یا چیزی شنیده بی زحمت بگه.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/12/12 برید توی apps و گوگل کروم را انتخاب کنید و دکمه unistall update را بزنید.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/12/9 دوستانی که احیانا پس از آپدیت به 4.3 سرعت گوشیشون کمتر شده تا هنگ میکنه و بعضی وقت ها ریستارت میشه, گوگل کروم گوشی شون را آپدیت نکنند یا اگر کردند به حالت استاندارد بعد از آپدیت برگردونند. ظاهرا این نسخه 4.3 گوشی با آپدیت کروم مشکل داره. فعلا این یک راه حلی است که من خودم امتحان کردم و جواب داد تا آپدیت بعدی سونی بیاد.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/12/3 شما چطور با این نرم افزار repair کردی؟ همچین گزینه ای نداره.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/12/1 از وقتی گوشی را به 4.3 آپديت کردم چند بار وقتی دکمه پاور را زدم روشن نشده و من مجبور شدم اون را با دکمه پشت گوشی ریستارت کنم. من رسمی آپديت کردم و رام هم خاورمیانه هست. سرعت در کل بهتر شده ولی بعضی مواقع بدجور گیر میکنه که مجبور میشی ریستارت کنی. قبلا شاید کلا دوبار هم توی اندروید قبلی ریستارت نکرده بودم.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/23 یک خبر بد برای آپدیت کیت کت. فعلا که این آپدیت از طرف سونی برای اس پی رفته توی هوا. اینم لینکش:

http://www.xperiablog.net/2014/02/12/sony-mobile-
reconsidering-android-kitkat-for-the-xperia-sp/

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/10/26 دوستانی که از عکاسی با نرم افزار دوربین گوشی رضایت ندارند از نرم افزار اینستاگرام برای عکاسی استفاده کنند. نتایج عکاسی با اینستاگرام فوق العاده است به قسمی که باورتون نمیشه این همون دوربین قبلی هست.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/10/13 دوستان کسی می دونه چطور میشه وقتی گوشی را به تلویزیون حاصلش می کنیم تصویر را از ال سی دی موبایل قطعش کنیم. یعنی فقط از تلویزیون تصویر داشته باشیم و ال سی دی خاموش بشه مثل وقتی لپ تاپ را به تلویزیون وصل می کنیم. اگه کسی فکر میکنه این امکان هست راهنمایی کنه. چون وقتی با کابل ام اچ ال به تلویزیون وصل می شم و مثلا می خوام یک فیلم طولانی ببینم می خواستم ال سی دی خاموش بشه.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/10/7 دوستان گوگل کروم که به عنوان مرورگر روی این گوشی از طرف سونی نصب شده برخی فایل های فلش را ساپورت نمی کنه. کسی برای این مشکل راه حلی داره. البته به غیر از نصب مرورگر جدید.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/9/25 دوستان نرم افزار واکمن گوشی من بعضی اوقات هنگ میکنه یعنی یک آهنگ را که میزنم اجرا کنه میره توی حالت loading و همینجور باقی میمونه تا گوشی را ریستارت کنم. در ضمن حالت throw کلا هی پیغام میده. کسی تا حالا به این مشکل برخورد کرده؟ گوشی من آخرین آپدیت را داره.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/9/3 دوستان اگر کسی در مورد چگونگی اتصال گوشی به تلویزیون اطلاعاتی داره بیان کنه. در مورد آداپتور مورد استفاده و نوع آن.

Sony Xperia S Sony Xperia S

1392/4/19 سه دکمه لمسی در زیر صفحه نمایش به صورت نرم افزاری اضافه شده است. می توانید این ویدئو را در یوتیوب در این لینک ببینید: http://www.youtube.com/watch?v=CCdhrOn44b0

Sony Xperia S Sony Xperia S

1392/2/19 آخرین خبر از بروز رسانی اندروید Jelly Bean: همان طور که می دانید این انتظار بروزرسانی Jelly Bean برای کاربران سه تا دستگاه سونی Xperia S ، acro S و SL بسیار طولانی بوده است. این به روز رسانی رسانی Jelly Bean برای این سه تا گوشی چندین بار به تعویق افتاده است.

هم اکنون مشاهده می کنیم این فیریور های رسمی Jelly Bean برای این سه تا دستگاه مورد تاییده رسمی قرار گرفت ودر سایت PTCRB نیز قرار گرفتند. اما در نهایت ، کاربران Xperia S ، SL و acro S با توجه به تاریخ امرور 8ام May، تا پایان این این ماه بروز رسانی Jelly Bean را دریافت خواهند کرد.

برای هر سه این دستگاه بیلد نامبر نهایی رام 6.2.B.0.200 است و این رام جدید طی بروز رسانی OTA در اواخر این ماه در دسترس خواهد بود.

Sony Xperia S Sony Xperia S

1391/10/30 من آپدیت کردم. به نظر می رسه گوشی خیلی روان تر شده. عملکرد دکمه های لمسی هم بهتر شده.

Sony Xperia S Sony Xperia S

1391/9/29 چرا شایعه می سازید. شما مثل اینکه ریاضی ات زیاد خوب نیست! تا اپریل چهار ماه مانده است قربان نه 9 ماه!

Sony Xperia S Sony Xperia S

1391/4/17 بعد از آپدیت رسمی به اندروید 4.0.4 بعضی اپلیکیشن ها مثل نرم افزار oovoo دچار اختلال شده (تصویر پخش نمی شود) و یا برخی بازیها که قبلا اجرا می شد دیگر اجرا نمی شود (مثل بازی جت اسکی). کسی از دوستان در این مورد اطلاعی داره که راهنمایی کنه؟

Sony Xperia S Sony Xperia S

1391/4/9 برای آپدیت گوشی به قسمت زیر در گوشی خود بروید:
Setting / about phone / software update
در صورتی که آپدیت جدیدی برای گوشی شما آمده باشد برای شما یک پیغام (آمادگی برای به روزرسانی) ارسال می گردد. در این حالت شما باید آپدیت را توسط نرم افزار Sony PC Companion بر روی گوشی خود انجام دهید. هنگامی که گوشی خود را به pc متصل می کنید این نرم افزار به صورت اتوماتیک اجازه نصب می خواهد. که پس از موافقت شما بر روی سیستم شما نصب و آپدیت می شود.
اکنون نرم افزار را اجرا نموده و گوشی خود را به pc متصل نمایید. پس از شناسایی گوشی شما توسط نرم افزار, فرایند آپدیت به صورت خودکار آغاز می شود. این به روزرسانی حدود دو ساعت به طول می انجامد. در طول آپدیت گوشی را از pc جدا نکنید. پس از اتمام, گوشی به صورت خودکار restart شده و با آندروید 4 بالا می آید. اگر مطابق مراحل ذکر شده عملیات به روزرسانی به صورت رسمی و توسط سونی انجام گیرد برخلاف مطالب ذکر شده توسط دوستان در پست های گذشته, نه تنها هیچ یک از قابلیتهای گوشی چون wifi, فونت فارسی, دوربین و ...از کار نمی افتد, حتی عملکرد بسیاری از قسمت ها چون دکمه های سه گانه سخت افزاری, قابلیت وب گردی , تم های زیبا و ... بهبود چشمگیری یافته است.
موارد 1 تا 31 از مجموع 31 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا