مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : میلاد ک
  • تاریخ عضویت : 1390/9/13
  • تعداد نظرهای داده شده : 12

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد

Nokia 110 Nokia 110

1392/7/8 آیا تجربه استفاده از مرورگر های دیگر رو داشته اید ؟ مثلاً همین اُپرا که گفتید ، آیا قبلاً لینک های دانلود مورد نظر شما رو باز می کرد ؟

تجربه من از کار با اُپرا تا حالا ، از صفحه ی لودینگ نصب شدنش و پیام اشکال در مسیر نصب شدنش فراتر نرفته ! به علت پدیده ی شرّی به اسم فیلترینگ !

به هر حال نسخه های UC Browser رو امتحان کنید شاید کمکی به حل دشواری کرد .

Nokia 110 Nokia 110

1392/7/7 آیا شما آخرین ورژن " مرورگر نوکیا " رو امتحان کردید که با همچین مشکلی دشواری دارید ؟

پیشنهاد من استفاده از مرورگر خود نوکیاس [ ورژن آخر ] . چون خیلی خوبه ؛ سریع که بود تو ورژن جدیدش سریعتر شده !!

Nokia 110 Nokia 110

1392/7/7 نه ، این گوشی اینطور نیست

Nokia 110 Nokia 110

1391/12/30 یعنی هیچکس نیست جواب بده ؟ گوشی دستتونه یه امتحان بکنید بگید دیگه ! :|

میتونید با برنامه یاهو مسنجری که رو گوشی ـتونه برید تو آیدیتون ؟ دیگه اینو که می تونید انجام بدید اینجا بگین ؟ آره یا نه !

یا با اپرا مینی میتونید برید اینترنت با این گوشی ؟

Nokia 110 Nokia 110

1391/12/13 چرا نمیشه با هیچکدوم از برنامه های نصب شده روی این گوشی به اینترنت وصل شد ؟ یا بهتر بگم هیچ کدوم از برنامه های پیش فرض نصب شده روی این گوشی به اینترنت وصل نمیشن و ارور کانکشن میدن . مثل نیمباز ؛ مثل یاهو مسنجر و ...
فقط مرورگر گوشی [ مرورگر مخصوص نوکیا ] میتونه به اینترنت وصل بشه . حتی اپرا مینی پیش فرض نصب شده در این گوشی هم به اینترنت وصل نمیشه و ارور کانکشن میده ! چرا ؟!!!!!!!!!!!
>>> شما هم همین مشکل رو دارین ؟ یه امتحان بکنید . <<<

>>> دوستان خواهشاً به این سوال جواب بدین . <<<

Nokia 110 Nokia 110

1391/12/13 شما چجوری آپدیت کردی گوشی رو ؟! من از راه :

Menu > Settings > Device > Device updates > Download device software

میرم . وقتی Download device software رو میزنم این پیام میاد : No network connection. unable to download

Nokia 110 Nokia 110

1391/12/13 عالیه

Nokia 110 Nokia 110

1391/11/23 چرا نمیشه با هیچکدوم از برنامه های نصب شده روی این گوشی به اینترنت وصل شد ؟ یا بهتر بگم هیچ کدوم از برنامه های پیش فرض نصب شده روی این گوشی به اینترنت وصل نمیشن و ارور کانکشن میدن . مثل نیمباز ؛ مثل یاهو مسنجر و ...
فقط مرورگر گوشی [ مرورگر مخصوص نوکیا ] میتونه به اینترنت وصل بشه . حتی اپرا مینی پیش فرض نصب شده در این گوشی هم به اینترنت وصل نمیشه و ارور کانکشن میده ! چرا ؟!!!!!!!!!!!
شما هم همین مشکل رو دارین ؟ یه امتحان بکنید .

Nokia 110 Nokia 110

1391/11/20 کسی تونسته 40 بازی رایگان EA رو دانلود کُنه ؟

Sony Ericsson Yendo Sony Ericsson Yendo

1391/10/26 فایل منیجر برای سونی اریکسون Yendo ؛ از اینجا دانلود کنید :

http://yendo-phone.blogfa.com/post/4

Nokia 110 Nokia 110

1391/6/28 سوال منم هست

Sony Ericsson Yendo Sony Ericsson Yendo

1391/3/10 من این گوشی رو دارم ازش راضی ـم . اوایل که گرفته بودم دلمو زده بود ولی کم کم به خوبی هاش پی بردم . خیلی خوشگل و خوش دسته . صدای اسپیکر فوق العاده با کیفیت و بلندی داره با قابلیت تنظیم اکولایزر های مختلف براش . دوربین به نسبت خودش که 2 مگا پیکسله ، خوبه و عکس های شفافی میگیره . فیلم برداری هم مثل موبایل های عادی بد نمیگیره . بسیاری از فنون نرم افزاری شو کم کم متوجه میشید . مثلا وقتی باهاش فیلم برداری می کنید و میخواید فیلم مورد نظر رو که رکورد کردید ببینید برای اولین بار ، می بینید تصویر رو به صورت کوچیک تو صفحه نمایش نشون میده ! که با نگه داشتن انگشتتون روی فیلم صفحه بزرگ میشه و میتونید فیلم رو با کیفیت بالا ببینید .

از معایبش میتونم به صفحه نمایش نسبتاً کوچیک ـش اشاره کنم که همین ضعف از طرفی به یکی از خوبی هاش یعنی خوش دست بودن و خوشکل بودن و به راحتی تو یه دست جا شدنش انجامیده .

وضعیت کار با اس ام اس ـش مثل اندروییدی های سونی اریکسونه و فرقی با اونا نداره اگه با اونا کنار میاین و از اون مدل مدیریت اس ام اس خوشتون میاد از این هم خوشتون خواهد اومد .

صداش در هندز فری به غایت آشغال و ضعیفه گلاب به روتون انگار از ک.ن خر صداش در میاد ! اما همونطور که گفتم در اسپیکر عالیه و سورپرایزتون میکُنه . هم بخاطر کیفیت ـش هم به خاطر بلندی صداش .

یه چیز بگم در مورد هنگ و اینا ...

این افرادی که میان میگن این گوشی هنگیه باید در این مورد توضیح بدم که اون اوایل که این گوشی بدون گارانتی و با نرم افزار ابتدایی تر نسبت به نرم افزاری که امروز روش نصبه اومده بود شاید حق با اونها باشه ولی من این گوشی رو با گارانتی اصلی ـش گرفتم اولاً که کاملاً فارسی داره و فارسی رو در همه ی نقاط نرم افزاری ـش ساپورت میکنه و جوریه که اگه زبان گوشی رو بذارین رو فارسی همه جای گوشی فارسی خواهد شد مثل بعضی گوشی ها نیست که نصفه نیمه روی فارسی سازیش کار کرده باشن . مورد بعدی بعضی ها از هنگ کردن های این گوشی مینالن که تا حدی این حرف درسته و این گوشی در کل عملکرد سریعی نداره ، ولی کند هم نیست ! برای مشاهده ی سرعت و بهره بردن از نهایت امکانات گوشی شما باید از حافظه ی میکرو اس دی با کلاس 10 استفاده کنید که گوشی در گیر حافظه های با سرعت پایین نشه و در نتیجه سرعتش از اونی که هست کند تر نشه و بیشتر هنگ نکنه ! در کل من با حافظه ی میکرو اس دی پرسرعت کلاس 10 اصلاً با سرعت این گوشی و بعضی وقت ها هنگ کردن های چند ثانیه ایش ! مشکلی ندارم . ولی گویا دوستان حتی با مموری های 2 گیگ هم با این گوشی مشکل کندی و هنگ دارن که این همونطور که گفتم بخاطر استفاده از 1 - فرم ورهای اولیه این گوشی میتونه باشه 2 - استفاده از کارت های حافظه ی میکرو اس دی کُند مثلاً کلاس 4 یا پایین تر . من خودم حافظه ی میکرو اس دی 8 گیگابایت کلاس 10 روش دارم و مشکلی با سرعت و هنگ کردنش ندارم .

این گوشی قابلیت ایجاد پلی لیست و نداره ولی شما میتونید با تغییر تگ آهنگ ها و وارد کدن اطلاعات درست در تگ اونها ( وارد کردن درست اسم آرتیست ) از منوی موسیقی گوشی آهنگ ها رو به تفکیک اسم خواننده ـشون و در یک راستا گوش کنید .

مرورگر این گوشی هم از دیگر نقاط قوت این گوشی محسوب میشه که بسیار پرقدرت ظاهر شده . اینترنت ـشم دارای سرعت خوبیه و کارتون رو لنگ نمیذاره . EDGE کلاس 10 داره .

آنتن دهی ـشم عالیه . ;)

این تجربه ی من بود از کار کردن با این گوشی که تا الآن دارمش و ازش خیلی راضیم . خیلی زیبا . شیک و خوشدسته راحت تو یه دست جا میشه ! :)

موفق باشید .
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا