مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : davood B
  • تاریخ عضویت : 1393/11/16
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/11/16 خوشوقتم
شخصا از این سایت و بچه های تهران یک فبلت مشگی نوکیا لومیا 1520 مبلغ درج شده 1200 با کمی خط و خش که برای تهران پارس بود تماس گرفتم میدان ازادی محدوده حج و زیارت و دانشگاه شریف قرار گذاشتم و قبل از شام رفتم با هم رسیدیم و گوشی مشاهده کردم و عابر بانک کنارمون بود مبلغ درج کردم و طرف شماره کارت درج کرد و اوکی شد. و یه رام 64 سرعت پنجاه کلاس ده 145خریدم و برچسب و دو تا قاب مشگی حدود 150 خریدم. و استفاده میکنم. از دست التماس های مکرر به اندروید و عصبانی بار اومدن راحت شدم. البته گوشی سونی اریکسون ارک اس اندروید چهار نصب کردم واسه تست فقط خوبه اونم هنگ است و ریستارد میکنم.

یکی دیگه فبلت نوکیا لومیا 1520 مشگی با یکی دو تا خط برای بچه های تهران بود البته بعد متوجه شدم طرف مصرف کننده نبود واسطه بود و 1350 توافقی و شب رفتم محدوده پونک و برای داداش دانشجو بصورت هدیه میخواستم و فبلت مشاهده کردیم و هزینه از عابر بانک مبلغ درج و طرف شماره کارت درج کرد و اوکی شد. البته رامش لازم اروپا تعقییر بدیم و سایر موارد که حدود یکصد هزینه میشود. رم 32 گیگ داشت. و قاب مشگی 70 تومانی خرید قبلی داشتم تحویلش شد. داره استفاده میکنه اینم بگم گلکسی میخواست اس 5 گفتم من واسه اندروید 400 بیشتر پول نمیدم واسه تست ولی این میخوای واست میخرم. حتی میشه گفت غذا نمیخورد و اعتصاب در این حد ولی الان میگم گلکسی مجانی میخوای میگه نه مرسی رشته و گرایشش کامپیوتر هست.
الان منتظرم یکی زرد تو ایسام سالم 1400 تایید کنه رامش هنگ کنگ و بعد تعقییر میدم اروپا و خرید کنم و مشگی رام فلاندخودم بصورت عیدی هدیه بدم خواهرم.
البته بعد چندین ماه برسی این برند انتخاب کردم و الان با خیال راحت خرید و استفاده میشود. مورد دیگه 920 لومینا دوست دارم کسانی که میخوان کمتر هزینه کنند و کاش دوربینش و باطریش کمی قوی بود خرابیش920 که حدود صفر هست .
یه مورد دیگه خرید حضوری از تهران انجام دادم شهرستان اعتماد نداشتم که هزینه واریز کنم و شاید آجر پست شود واسم اینکه توجه کنید. حتما حتما بصورت حضوری معامله و خرید کنید. و غیر حضوری ریسک بالایی لازم مگر در سایت ایسام بار گذاری و خرید شود و اونم هزینه درصدی اضافه میشه ولی خریدش امن است.
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا