مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : کاملیا پ
  • تاریخ عضویت : 1393/10/25
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1394/2/30 سلام آقا فرشاد عزیز
آقا من هر چه از شما تشر کنم باز کمه. من دیروز با عنایت به فرمایش شما مبنی بر اینکه با مودم های دیگه هم تست کنم، به فکرم رسید با پشتیبانی مودم هم مشورتی داشته باشم که به من توصیه کردند firmware مودم را آپدیت کنم. اصلا باورم نمیشد این آپدیت مشکل رو حل کنه ولی واقعیت این بود که بالاخره پس از سه چهار ماه نگرانی و فکر و خیال خیالم راحت شد.
آقا فرشاد نازنین محبت و لطف شما را همواره در خاطر خواهم داشت و این سایت هم سایتی است که من هر روز بهش سر می زنم و از تجربیات شما و سایر دوستان بهره می برم و دیدن نام شریف شما منو به یاد آسایشی که بدان رسیدم می اندازد. از مدیریت سایت هم بخاطر انعکاس نقطه نظرات هموطنان بی نهایت سپاسگزارم.
دلت شاد و لبت خندان باد
ارادتمند
کاملیا

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1394/2/29 درود بر آقا قرشاد نازنین
آقا من نمیدونم چی بگم و چطور ازت تشکر کنم. شما خیلی خیلی خوبی و با محبت. من گوشی رو جیلبریک نکرده ام. سعی می کنم با یک مودم دیگه امتحان کنم. امیدوارم که مشکل حل بشه و نیاز به ریستور نباشه.
بیکران سپاسگزارم
به خدای رحمان می سپارمت
شاد و تندرست باشی
ارادتنمد
کاملیا

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1394/2/29 با سلام دوباره خدمت آقا فرشاد عزیز
خدا قوت با اینهمه وقتی که صرف دوستان میکنی. آقا فرشاد من مودم رو ریست نمودم اما مشکل حل نشد . اینرا هم عرض کنم که با مودم های دیگر تست نکرده ام . یه سوال برام پیش اومده آیا کلا در مودم ها هم میشه تغییراتی ایجاد نمود برای رفع احتمالی این مشکل؟ من شنیده ام که اپل دانگرید رو توصیه نمی کنه. اگه با دانگرید به 7.1.2 ( که احتمالا ورژن اولیه گوشی بوده) یا 8.2 مشکلی پیش نمیاد و مشکل وایفای من حل میشه ممکنه محبت کنی و برام بنویسی؟ میخوام بدونم با توجه به اطلاعات و تجربیات فراوانت توصیه ات به من چیه؟
من هم شرمنده و هم خوشحالم که شما اینهمه لطف داری.
شاد و تندرست باشی
ارادتمند
کاملیا

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1394/2/28 سلام آقا فرشاد عزیز
بینهایت ممنونم که جوابم رو دادی. بله در ورژن قبلی که 8.1.3 بود هم این مشکل عینا وجود داشت و من به خاطر رفع آن ، گوشیو به 8.3 آپدیت کردم که متاسفانه مشکل حل نشد؛ ولی اینکه ورژن اولیه گوشی که 7 بود هم این مشکل را داشت دقت نکرده بودم زیرا مدت زیادی در اون ورژن باقی نموند . حالا هم بنا به فرمایش شما اول مودم رو ریست می کنم امیدوارم که حل بشه . راستی آیا ورژن 7 هم این مشکل رو داشته؟
باز هم از لطف ات سپاسگزارم
خدا پشت و پناهت باشه و اجر محبت ها یت با او
ارادتمند
کاملیا

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1394/2/27 آقا فرشاد عزیز
سلام. خدا قوت. ممنون از حوصله و لطف تو که با اطلاعات خیلی خوبی که داری جواب دوستان رو میدی. دلم میخواد محبت فرمایی و منم راهنمایی کنی.
من چند ماه پیش این گوشیو خریدم البته آکبند. ورژن سیستم عاملش هم 8.3 است که دیروز آپدیت کردم. مشکل من اینه که وقتی گوشی لاک اسکرین میشه بعد از چند دقیقه که روشنش می کنم می بینم علامت (آیکن) وایفای در بالای صفحه ناپدید شده و نزدیک یک دقیقه طول میکشه تا دو باره ظاهر بشه که بهتره بگم دوباره به وایفای وصل بشه و این خیلی آزار دهنده است چون اگه مثلا سه ساعت سراغ گوشی نرفته باشم، به محض روشن کردن اون و ظاهر شدن آیکن وایفای (البته پس از حدود یک دقیقه)، شاهدم که پیامهایی که دوستان در این مدت فرستاده اند یکی یکی دریافت میشن. به توصیه دوستی ریست نتورک هم نمودم ولی اثری نداشت. استدعای کمک دارم ازت.
خدا نگهدارت

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/12/10 درود بی پایانم را بپذیر آقا مهدی عزیز که با سخاوتمندی به راهنمایی هموطنانت می پردازی. من از مطالب ارزشمند شما بسیار بهره می جویم. محبت نمودی به پرسشم پاسخ دادی و خوشحالم کردی.
شاد و پیروز باشی
کاملیا

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/12/9 سلام بر همه دوستان نازنین و زحمتکش
من تازه به جمع شما اپلی ها پیوسته ام و امیدوارم محبت نموده راهنمایی ام بفرمایید
وقتی با فیس تایم در حال صحبت با مخاطب خود هستم آیا میتوانم توسط خود آیفون از صفحه گوشی فیلمبرداری کرده و آنرا ضبط نمایم یا نیاز به نرم افزاری خاص است و در صورت نیاز استدعا دارم آن اپ را معرفی نمایید.
با سپاس بیکران
کاملیا
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا