مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : هومن ف
  • تاریخ عضویت : 1393/10/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 22

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 22 از مجموع 22 مورد

Nokia 105 Nokia 105

1394/11/30 سلام دوستان من نظرات را خوندم ولی چون واسه پدرم می خوام بگیرم،دوتا نکته خیلی واسش مهمه:
1-منوی فارسی داره یا نه؟چون بعضی دوستان گفتن از اول داشته و بعضی گفتند نداشته!ونیاز به فلش هست!؟
2-کیبورد فارسی جهت تایپ اس ام اس داره؟حروف فارسی روی کیبوردش هک شده؟
ممنون می شم پاسخ بدید.

Nokia Lumia 925 Nokia Lumia 925

1393/11/28 سلام دوستان.می خواستم بدونم کیفیت دوربین این گوشی با لومیا 920 یکی هست یا اینکه 925 بهتره؟

Nokia Lumia 920 Nokia Lumia 920

1393/11/28 سلام دوستان.می خواستم بدونم کیفیت دوربین این گوشی با لومیا 925 یکی هست یا اینکه 925 بهتره؟

Nokia Lumia 925 Nokia Lumia 925

1393/11/27 سلام.آقا مهدی من خیلی به 925 علاقه مند شدم و قصد دارم چند روز دیگه از بین
sony z،sony z1 compactوLumia 925 یکیش را بگیرم ولی الان بجای دو دل سه دل شدم که کدوم را بگیرم چون:
1-گوشی صفحه بزرگ دوست ندارم و ممکنه z نگیرم چون از اون دوتای دیگه بزرگتره
2-حالا می مونه 925 و z1 compact که چون می خوام حدود 1 تومن خرید کنم باید 925 بگیرم چون z1 c حدود 200تومن گرونتره فقط این محدودیت هایی که شما گفتی 925 و در کل ویندوزفون داره دو دلم کرده وگرنه از همه لحاظ عاشق 925 شدم چون گوشی با کیفیت ساخت خوب مد نظرمه و اینکه من زیاد اهل تعویض گوشی نیستم مثلا هر 7-8 سال یه بار گوشی عوض می کنم می خوام کیفیتش خوب باشه و به نوکیا در این زمینه ایمان دارم که 925 مدنظرمه.
فقط مشکل من با باتری ضعیفش هست که شما می گی.البته من جاهای دیگه هم خیلی سرچ کردم ولی خیلی ها هم از باتریش تعریف کردن و مثلا گفتند طرف 24ساعت وبگردی می کنه و انتظار باتری خوب هم داره.من اهل وب گردی با گوشی نیستم فقط می خوام بدونم مثلا با عکسبرداری معمولی و مثلا حدود یکی دوساعت موزیک گوش دادن در روز با این گوشی آیا بازم باطری مثلا یه روز دوام نمیاره و شارژش زود تموم می شه؟؟؟جواب این سوال خیلی تو تصمیمم تاثیر گذاره.
خیلی ها گفتند با آپدیت به 8.1 باتری کمتر شارژ نگه می داره این نکته چقدر صحت داره؟
3-این قابلیت منفی که اگه فایل های بلوتوثی را باز نکنیم ناپدید می شن اگه همون وقت که فایل دریافت شد بازش کنی و ذخیره کنی دیگه مشکلی پیش نمیاد؟
ممنون می شم هرچه سریع تر راهنمایی کنی چون قصد انتخاب از بین 3 گزینه را دارم.

Nokia Lumia 925 Nokia Lumia 925

1393/11/5 سلام آقا مهدی.مثل اینکه ویندوز فون 10 اومده.می خواستم ببینم شما آپدیت کردی گوشیت را؟مشکلاتش برطرف شد؟من خیلی از 925 خوشم اومده ولی چون ویندوزفون نسبت به اندروید محدودیت داره و شما گفتی ممکنه با آپدیت به ویندوز 10 مشکلاتش برطرف بشه،می خواستم بدونم آیا شما آپدیت کردی و مشکلات برطرف شده یا خیر؟

Sony Xperia Z1 Compact Sony Xperia Z1 Compact

1393/11/5 من تو بررسی تخصصی این گوشی در بعضی از سایت ها از جمله جی اس ام دیدم که نوشتند این گوشی و z1 هندزفری داخل جعبش نیست!به همین خاطر تعجب کردم!از شما داخل جعبش بود یا اینکه خود فروشنده بهتون داد؟
به هر حال من تصمیم گرفتم این گوشی را بگیرم چون همه امکاناتی را که می خوام داره ولی یکی از دوستام که تو کار گوشی هست گفت باتریش زود تموم می شه که این نکته نگرانم کرده یکم!
یعنی برای کارهای عادی مثل عکسبرداری و حدود یکی دو ساعت موزیک گوش دادن یه شبانه روز باتری نگه نمی داره؟چون زیاد اهل وبگردی و بازی با گوشی نیستم.

Sony Xperia ZL Sony Xperia ZL

1393/10/28 خیلی ممنون آقا مازیار.
می خواستم بدونم این درب پایین گوشی که سیم کارت را تعویض می کنیم،پین هم داره برای باز و بسته شدنش؟چون زیاد سیم کارت عوض می کنم می پرسم؟می خوام بدونم در اثر زیاد باز و بسته کردن درب قسمت سیم کارت امکان خراب شدن یا شکستن پین هاش هست یا خیر؟
ممنون می شم جواب این سوالم را هم بدی.
راستی آقا مازیار الان قیمت بی گارانتیش تو بازار چقدره؟

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/10/28 چرا این گوشی با این امکانات عالی داخل جعبش هندزفری نیست؟

Nokia Lumia 925 Nokia Lumia 925

1393/10/20 سلام.من کلا هرچی گوشی تا حالا داشتم نوکیا بوده و ازشون هم خیلی راضی بودم.از لحاظ کیفیت،باطری،دوام و ... .
حالا پس از مدت ها قصد تعویض گوشی دارم و این گوشی را پس از مدت ها تحقیق پیدا کردم ولی حالا نظرات دوستان را که خوندم یه سری عیوب دیدم که مثلا باطریش زود تموم می کنه و فایل های بلوتوثی ذخیره نمی شن و ناپدید می شن و ... .
حالا می خواستم بدونم اکثریت دوستان دیگه ای هم که این گوشی را دارن این مشکلات را دارن یا تو بعضی از گوشی ها شانسی اینطوری شده؟
من اول قصد داشتم لومیا 920 بگیرم چون بیشتر مشخصاتش با 925 یکی هست ولی چون تو بازار کم شده و ممکنه رفرشی از آب در بیاد و از همه مهمتر 920 نسبت به 925 یکسال قدیمی تر شده،به این نتیجه رسیدم که 925 بگیرم ولی عیوبی را که ازش دیدم یکم دو دل شدم که بگیرم یا نه!؟
راستی آقا یوسف شما که تازه گرفتی چقدر گرفتی؟با گارانتی یا بدون گارانتی؟

Sony Xperia Z1 Compact Sony Xperia Z1 Compact

1393/10/19 سلام.چرا گوشی با این امکانات عالی داخل جعبش هندزفری نیست؟

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/10/18 سلام آقا مهدی.واقعا دست گلت درد نکنه با این عکس هایی که گذاشتی.من در به در دنبال یه همچین عکس هایی بودم که کیفیت دوربین این گوشی در حالت اتوماتیک که خیلیا می گن 8 هست بدونم با دستی که 20 هست واقعا چقدر تفاوت داره.
حالا با دیدن این عکسها به این نتیجه رسیدم که عکس ها در حالت اتوماتیک رنگ و آب و وضوح و شفافیت بهتری نسبت به حالت دستی دارن و حالا دیگه برام فرقی نمی کنه در حالت اتوماتیک عکس 8 مگاپیکسلی می گیره یا 20 مگاپیکسلی(گرچه شما هم می گی در حالت اتوماتیک 20 مگاپیکسل هست).
بازم ممنون.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1393/10/13 سلام.حالا ما از یه گوشی خوشمون اومد ولی شما می گید زود باطری خالی می کنه؟
دوستان دیگر هم که Z دارن آیا اینطوری هست براشون؟
یعنی برای یه صبح تا شب جواب 1 ساعت موزیک گوش دادن و چندتا عکس گرفتن و کارهای معمولی را باطریش نمی ده و زود خالی می کنه؟
دوستان اگر برای اکثریت شما باطریش زود خالی می کنه لطفا بگید چون قصد خرید Z دارم.
ممنون.

Sony Xperia Z1 Compact Sony Xperia Z1 Compact

1393/10/13 سلام.دوستان خواهش می کنم صریح و دقیق و رک و راست جواب این سوال من را بدید:
من قصد خرید گوشی دارم و یکی از معیارهای انتخاب گوشی هم برام دوربین با کیفیت هست ولی مثلا بعضی ها می گن دوربین نهایتش 13 هست.و خیلی ها میگن 20 این گوشی در حالت اتوماتیک در واقع 8 هست و باید در حالت manual روی 20 گذاشت.

خب در این حالت manual عکسها آیا خوب از آب در میاد و 20 واقعی هست؟
لطفا راهنمایی کنید چون در انتخاب بین گوشی 20 مگاپیکسلی(مثل z1 compact) و 13 مگاپیکسلی(مثل Z)موندم که آیا واقعا در یه حد هست دوربینشون یا نه؟

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/10/13 سلام.دوستان خواهش می کنم صریح و دقیق و رک و راست جواب این سوال من را بدید:
من قصد خرید گوشی دارم و یکی از معیارهای انتخاب گوشی هم برام دوربین با کیفیت هست ولی مثلا دوست عزیز آقا مسعود می گن دوربین نهایتش 13 هست.و خیلی ها میگن 20 این گوشی در حالت اتوماتیک در واقع 8 هست و باید در حالت manual روی 20 گذاشت.

خب در این حالت manual عکسها آیا خوب از آب در میاد و 20 واقعی هست؟
لطفا راهنمایی کنید چون در انتخاب بین گوشی 20 مگاپیکسلی(مثل z2) و 13 مگاپیکسلی(مثل Z)موندم که آیا واقعا در یه حد هست دوربینشون یا نه؟

Sony Xperia ZL Sony Xperia ZL

1393/10/8 ZL سیم کارتش پشت می خوره یا بغل؟
باطریش بدست کاربر قابل تعویض هست؟

Sony Xperia ZL Sony Xperia ZL

1393/10/8 سلام.ZL اگه تو بازار اصلش(آک)را از آدم مطمئن بتونی پیدا کنی حدودا قیمت بدون گارانتیش چند در میاد؟

Sony Xperia ZR Sony Xperia ZR

1393/10/6 آقا مهرداد واقعا ممنون بابت راهنمایی و توضیحات.
بله گوشی خیلی ضعیف تر از zr هم جواب کار من را می ده ولی من هر وقت بخوام گوشی عوض کنم(معمولا 7-8سال یکبار)با وجود اینکه زیاد از گوشی توقع آنچنانی ندارم ولی گوشی می گیرم که تقریبا کامل باشه و همه نوع امکاناتی داشته باشه.به همین دلیل هم zr مد نظرم هست.
راستی این که گفتید سیم کارتش پشت می خوره یکمی نگرانم کرد چون می ترسم پین های قاب مشکل پیدا کنه و بشکنه.این بلا سر گوشی هایی که داشتم اومده که می گم.
حالا می خواستم بدونم گوشی تو مدل zr هست که با همین امکانات مثل گوشی xperia z1 compact سیم کارتش بغل بخوره که این مشکل را برای من حل کنه؟
از z1 compact خیلی خوشم اومده ولی قیمتش بالاست که البته با امکاناتی که داره این قیمت براش مناسبه.
در نهایت اگر راهنمایی کنید که در حدود قیمت و امکانات zr(بخصوص دوربین)و همچنین صفحه نمایش و ابعاد کوچیک در حد zr یا z1 compact(چون گوشی صفحه بزرگ با ابعاد بزرگ نمی خوام)چه گوشی میشه انتخاب کرد(سامسونگ نباشه فقط)که سیم کارتش از بغل بخوره ممنون می شم.

Sony Xperia ZR Sony Xperia ZR

1393/10/5 دوستان یه سوال دیگه اینکه خیلی ها می گن دوربین 13 zr دوربین 13 واقعی نیست این گفته تا چه حدی صحت داره؟

Sony Xperia ZR Sony Xperia ZR

1393/10/5 سلام دوستان.به نظر من این گوشی با این امکاناتی که داره در این رنج قیمت گوشی فوق العاده ای هست ولی من نظرات دوستان را که خوندم نوشته بودن که این امکانات و قیمت مناسب بی حکمت نیست و این گوشی خرابی زیاد داشته و مثلا بعد از چند وقت کار کردن بلوتوث و wifi از کار می افته و خلاصه از این صحبت ها.من قصد خرید این گوشی را داشتم ولی با شنیدن این صحبت ها یکمی مردد شدم.چون زیاد اهل گوشی عوض کردن نیستم اول با دیدن امکانات این گوشی خوشحال شدم که می تونم با قیمتی مناسب گوشی بگیرم که 7-8 سال برام کار بده ولی با خوندن نظرات ناامید شدم.

ولی امروز نظرات جدیدی دیدم که مثلا آقای اشکان و مهرداد گفتند خیلی وقت هست این گوشی را دارن و مشکلی نداشتن باهاش.دوستان اگه به سوالات منم پاسخ بدید ممنون می شم.
1-این گوشی کیفیتش طوری هست که 7-8 سال براحتی کار بده و مشکلی ایجاد نکنه؟(من زیاد اهل آپدیت کردن گوشی و این حرفا نیستم و کارهای معمولی که از یه گوشی مثل عکسبرداری و موزیک گوش کردن انتظار می ره را می خوام بدونم تو این مدتی که گفتم می تونه انجام بده؟)
2-سیم کارتش بغل می خوره یا پشت کنار باطری؟چون زیاد سیم کارت عوض می کنم می خوام بدونم می شه راحت سیم کارت عوض کرد که قابش مشکل شکنندگی براش پیش نیاد؟
3-باطریش بدست کاربر قابل تعویض هست یا خیر؟
4-اصل و تقلبی بودن گوشی را از کجا باید تشخیص بدیم؟

Huawei Ascend P7 mini Huawei Ascend P7 mini

1393/10/5 این گوشی تقریبا مشابه G6 4G هست ولی تو مشخصات دوربین P7 mini این مشخصات(فوکوس لمسی (touch focus), تشخیص چهره, پانوراما)که تو G6 4G هست وجود نداره!دلیلش چیه؟

Huawei Ascend G6 4G Huawei Ascend G6 4G

1393/10/5 سلام دوستان.من قصد خرید این گوشی را دارم(البته اگه گیر بیاد،شما که می گید نایاب شده).چندتا سوال دارم که اگه پاسخ بدید ممنون می شم.
1-من زیاد گوشی عوض نمی کنم و اهل آپدیت کردن و این حرفا هم نیستم.می خواستم بدونم این گوشی می تونه 7-8سال به راحتی کارهای معمولی که از یه گوشی انتظار می ره مثل عکس و فیلمبرداری موزیک گوش کردن و ... را انجام بده؟
2-باطریش بدست کاربر قابل تعویض هست؟
3-این گوشی مثل مدل معمولیش(G6)سیم کارت معمولی(مینی سیم کارت)می خوره یا میکرو سیم کارت؟و اینکه من چون سیم کارت زیاد عوض می کنم می خواستم بدونم جای سیم کارت خورش کجاست و اگه پشت گوشی هست راحت می شه دربش را باز و بست کرد و سیم کارت را عوض کرد یا اینکه نازک و ظریف هست و احتمال شکنندگی داره؟

Huawei Ascend P7 mini Huawei Ascend P7 mini

1393/10/5 سلام دوستان.من قصد خرید این گوشی را دارم.چندتا سوال دارم که اگه پاسخ بدید ممنون می شم.
1-من زیاد گوشی عوض نمی کنم و اهل آپدیت کردن و این حرفا هم نیستم.می خواستم بدونم این گوشی می تونه 7-8سال به راحتی کارهای معمولی که از یه گوشی انتظار می ره مثل عکس و فیلمبرداری موزیک گوش کردن و ... را انجام بده؟
2-باطریش بدست کاربر قابل تعویض هست؟
3-من چون سیم کارت زیاد عوض می کنم می خواستم بدونم جای سیم کارت خورش کجاست و اگه پشت گوشی هست راحت می شه دربش را باز و بست کرد و سیم کارت را عوض کرد یا اینکه نازک و ظریف هست و احتمال شکنندگی داره؟
موارد 1 تا 22 از مجموع 22 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا