مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : آرش ه
  • تاریخ عضویت : 1390/8/2
  • تعداد نظرهای داده شده : 9

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/5/27 اینا پیکسل سوخته نیست، اینا کثیفیه که یا از سمت خارج لنزه که شما میتونی با گوش پاککن و الکل تمیزش کنی یا از سمت داخله که ببر شرکت پشتیبان اونا باز کنن تمیز کنن درست میشه.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/5/27 در مورد مشکل صدا هم دوستان باید حواسشون باشه در هر دستگاه الکترونیکی که میخوان کیفیت پخش صوت رو با حداکثر ولوم تست کنن باید صوت رو از روی CD پخش کنن یا اگه از MP3 استفاده می​کنن باید با کیفیت 320 باشه چون اگه با MP3 128 تست کنن این فایل اصلن اصوات رنج بالا رو نداره که پخش کنه بعد دستگاه یه صدای ناهنجار و خرخر پخش می​کنه، بعد فکر می​کنن ایراد داره میان اینجا و به دستگاه بینوا تهمت می​زنن، مثلن همین دوستی که نوشته تو ماشین کیفیت صداش بده! مثل اینکه شما یه ویدئو وصل کنی به جدیدترین تلویزیون سونی بعد کاست VHS مال 20 سال پیش رو با اون پخش کنی بعد بگی بابا این تلویزیون که کیفیت نداره!!!

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/5/27 من رفتم تو اون لینک و عکس گذاشته شده رو دیدم، فکر کنم اگه ایشون یه بار لنز دوربین رو با پنبه و الکل تمیز کنن مشکل حل شه، چون معمولن پیکسل سوخته به این اشکال ظاهر نمیشه!

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/5/27 نه، من همچین مشکلی رو ندارم. بعدم همونطور که با یه گل بهار نمیشه، با چند مورد ایراد هم که یه رند نابود نمیشه! طی همین 2 هفته پیش دو تا از دوستام که S3 داشتن یکیشون که تو دوبی زندگی میکنه گوشیش سوخت! اون یکی که تو تهرانه گوشی تو جیبش بود و صفحه​شم رو به بیرون بود و پاش به لبه میز خورد و صفحه​ش نابود شد! خوب! حالا بگیم که هیشکی S3 نخره!!! من 3 روز پیش خانمم رو بردم ایرانیان هم S4 و S3 و One و Z و iPhone 5 رو دید و امتحان کرد و آخر سر از Z و iPhone خوشش اومد در نهایت برای خوشحالی جیب من Z رو انتخاب کرد، به هر حال امکانات این گوشی​ها به هم نزدیکه، باید بری از نزدیک ببینی و دستت بگیری و ببینی با کدومشون بیشتر حال میکنی و بعدم بودجه​ت به کدوم​ها میخوره و انتخاب کنی.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/5/26 ** من الان نزدیک 3 ماهه که این گوشی رو خریدم، یه نکته​ای در مورد باطری (باتری) و شارژر گوشی کشف کردم که مهمه و بهتر دیدم با کاربرا در میون بذارم، البته فکر کنم تنها به این گوشی مربوط نیست و برای همه گوشی​های جدید (که آمپراژ بالا برای شارژ باطریشون لازم دارن) هم صادق باشه.
** آمپراژ شارژر این گوشی 1500 میلی آمپر هست و استاندارد گوشی​های موبایل هم این هست که در مدت 1.5 تا 2 ساعت شارژ بشن ولی گوشی من 5 ساعت طول میکشید تا از 20 تا 100 شارژ بشه، البته بعد در مقاله​ای خوندم که بهترین حالت اینه که وقتی در 40 و خرده​ای درصد هست شارژ رو شروع کنیم و در 90 و خورده​ای از شارژ خارج کنیم در این حالت هم برای من 3 ساعت با بیشتر طول میکشید، تا اینکه چند روز پیش برای خانمم هم همین گوشی رو خریدم و در کمال تعجب دیدم که گوشی اون تو 2 ساعت از 20 تا 95 درصد شارژ شد! گفتم شاید باطری من ایراد داره، گوشی خودم رو به اون شارژر زدم دیدم اونم تو همین زمان به سرعت شارژ شد! گفتم پس مشکل از باطری من نیست حتمن شارژر من ایراد داره، چک کردم دیدم شارژرهامون عین هم هستند. بعد متوجه عیب کار شدم! من شارژرم رو به تقسیم برق زیر میزم زده بودم و چون کابل USB گوشی تا روی میز و جلوی دست من نمی​رسید، یه کابل رابط USB (یه سر نر یه سر ماده) بین شارژر و کابل اصلی خود گوشیم زده بودم و این باعث افت آمپراژ میشد و باعث می​شد شارژر نتونه باطری رو در زمان استاندارد خودش شارژ بکنه.
** در نتیجه من یه کابل برق 1.5 درست کردم که تا بالا میز بیاد و شارژر رو به اون وصل کردم و مشکل برطرف شد.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/5/26 من متوجه نمی​شم صفحه نمایش ضعیف یعنی چی؟! من الان 2-3 ماهه Z دارم هیچ ضعفی تو صفحه نمایشش ندیدم.

HTC HD2 HTC HD2

1391/6/4 این قیمت برای این گوشی خنده داره

در ضمن دوست من دو سال پیش این گوشی رو خرید، ماه پیش صفحه لمسی‌ش خراب شد، برد برا تعمیر گفتن 400 خرجش می‌شه! اونم رفت یه گوشی دیگه خرید.

Sony Ericsson XPERIA X10 Sony Ericsson XPERIA X10

1390/8/2 من این گوشی رو از اسفند 89 دارم و ازش خیلی راضیم
- من دو دفعه سیستم عامل اندروید گوشی رو توسط PC Companion آپدیت کردم که آخریش شهریور بود الان 2.3.3 هست.
- در مورد باطری هم تا اونجایی که من از دوستان تحقیق کردم، تمامی گوشی‌های این رده مصرف باطری مشابه دارن، و این نمیشه که گوشی با این امکانات داشته باشیم و انتظار داشته باشیم مصرف باطری اون مثل یه گوشی 50 تومنی باشه، شاید در آینده با پیشرفت تکنولوژی باطری‌های قوی‌تری به بازار بیاد که در این ابعاد بتونه انرژی بیشتری ذخیره کنه.
- کیفیت عکس و فیلمش خیلی خوبه، من با گوشی N8 نوکیا که 12 مگاپیکسل هست و گوشی خودم (که 8 هست) از یک شیء در داخل خانه عکس گرفتم و وقتی تو کامپیوتر این دو تا عکس رو با هم مقایسه کردم، دیدم کیفیت عکس و رنگ در دروبین گوشی خودم خیلی بهتر از N8 هست.
- چند اشکال در کار این گوشی هست که البته دیگه ربطی به گوشی نداره و به سیستم عامل اندروید مربوط میشه:
1- تو بخش دفتر تلفن امکان جستجو داخل اطلاعات اشخاص رو نداره، مثل در قسمت Note یک شخص شما نوشتی "مکانیک" چه فارسی، چه انگلیسی این رو پیدا نمیکنه.
2- امکان اینکه بگی نمایش دفتر تلفن روی نام خانوادگی و بعد نام باشه رو نداره و به صورت نام و نام خانوادگی نمایش می‌ده.
3- ولوم Income-Call رو در تنظیماتش نگه نمی‌داره و موقع تماس هم وقتی زیاد می‌کنم، دفعه بعد دوباره کم شده، در واقع این رو داره به تفکیک تماس گیرنده انجام میده، یعنی برای هر کسی زیاد کنم، برای اون زیاد باقی می‌مونه، که این امکان بدی نیست ولی اینکه تنظیم Default نداره بده.
3- بخش ارسال پیامک ضعف طراحی داره، این ضعف مربوط به وقتی میشه که شما می‌خوای پیامک جدید بفرستی، وقتی به بخش پیامک وارد می‌شی، انتظار داری که دکمه‌ی پیامک جدید رو ببینی در حالی که برنامه‌ی پیامک آخرین پیامک دریافتی رو در حال خوندن بودید به شما نشون می‌ده، با خروج و ورود مجدد باز همین وضعه، در اینجا باید دکمه‌ی Back رو بزنید، که در اینصورت به قرائت قبلی می‌رید (مثل دکمه Back در Web Browser عمل میکنه)، خلاصه وقتی در این بک و بک زدن به صفحه اصلی رسیدید اونجا دکمه‌ی جدید داره!

به هر حال موارد فوق احتمالن در ورژن‌های اندروید بعدی برطرف خواهد شد، به شرطی که یکی به گوگل خبر بده!

Sony Ericsson XPERIA X10 Sony Ericsson XPERIA X10

1390/8/2 درود

رم این دستگاه خودش 1 گیگ هست و در مورد ارتقا به بیشتر از آن به توضیحات مدیر سایت در پایین (تاریخ 90/5/31) مراجعه کنید.
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا