مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Mahmoud J
  • تاریخ عضویت : 1393/8/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 9

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

Apple iPhone SE Apple iPhone SE

1395/5/16 سلام آقا فرشاد ع عزیز..از لطف بی پایان شما بخاطر در اختیار گذاشتن اطلاعات مفید و کاربردی شما برای آگاهی بیشتر دوستان ممنون،خواستم بپرسم که iPhone Se که خریداری میشه:
1. بین دو مدل A1662 و A1723 چه فرقی داره؟
2.از کجا بدونیم گوشی خریداری شده برای آپدیت به ورژن بالاتر از طریق دانلود مستقیم کامپیوتر کدام GSM و یا CDMI هست که اونو دانلود کنیم چون شخصا دانلود و آپدیت از طریق گوشی رو نمیپسندم و دوس دارم از طریق سایت اپل و دانلود منیجر دانلود کنم و توسط آیتونز انجام بشه؟
3.مشکل خرید چیپست tsms و سامسونگ هم برا iPhone Se هم آیا وجود داره؟چون گوشی من Se Gray&64G و مدل A1662 و مدل چیپست N69mAP هستش؟
4.من خواستم یه آپل آیدی جدید بسازم اما ویندوز 10 دارم و با دانلود آخرین نسخه آیتونز هم گزینه none پایانی رو نداشت و گیفت کارت لازم بود برای تاییید نهایی و ایجاد نام و آدرس.. چه طور این مشکل رو برطرف کنم؟

بازم تشکر میکنم..

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1395/2/24 سلام خدمت دوستان عزیز..من نوت 4 دارم سری c که آندروید 5.1.1 و خواستم بدونم اگه به اندروید 6.0.1 آپدیت کنم مشکل از لحاظ کندی و لگ و یا ارتباط و آنتن دهی براش پیش نمیاد..بار اول هست که یه گوشی آندروید خریدم و همیشه از نوکیا و اپل استفاده کردم..بعدش دوستانی که حسابی واردن لطفا راهنماییم کنین که گوشیمو چه طور فلش کنم و از چه سایتی نسخه معتبر با رام اصلی و فارسی که مثل آندروید خودش هست رو دانلود کنم و نحوه آپدیتشم چطوره. .ممنون میشم اگه توضیحات کامل باشه و راهنماییم کنین،باز تشکر میکنم.

Apple iPhone 6s Apple iPhone 6s

1395/2/18 ممنون آقا فرشاد عزیز از راهنماییت..ترجیحا"بخاطر ورود SE به بازار میخوام فعلا بخاطر سایز و استفاده راحتر با یک دست iPhone SE 64g بخرم اما دوربین سلفی برام مهم بود که اگه با توضیح شما مثل 5s باشه به نظرم مناسبه👍اما برا 6s ترجیحا"صبر میکنم تا iPhone7 بیاد چون با توجه به سایت معتبر اپل قراره بیرون زدگی دوربین پشتی از بین بره و هم سطح باشه با گوشی با احتمال همین سایز 4.7 بزرگتر شدن صفحه نمایش از کناره ها و بالا و پایین گوشی که بین 4.9 یا 5 اینچ باشه و به جای wifi احتمال ورود lifi و امکانات بیشتر.

Apple iPhone 6s Apple iPhone 6s

1395/2/13 با سلام خدمت آقا فرشاد.ع عزیز و ممنون از راهنمایی های بی اندازه شما داداش..آقا فرشاد من قبلا یه آیفون 64&6s داشتم سری اول خریدم اما یه دوست تو رودرواسی قرارم داد همون موقع ها از خریدش..الان میخوام یکی دیگه بخرم اما با توجه به عرضه 7 ماهه سری 6s شایعه های زیادی مبنی بر چیپست جدید و نوع های مختلف آمده که با هم فرق دارن(منظور آنلاک نیس شماره و نوع چیپست A9)آیا با هم فرق دارن آنلاک lla با چیپستهای جدید و نوع مختلف عرضه شدن(داستانها سری اول خوبه و.... )باور کن اینقدر زبان باز شدن دوستان فروشنده که نمیشه به کسی اعتماد کرد به این راحتی. .لطفا"راهنمایی کنید که اطلاعات لازم رو داشته باشیم، در ضمن قبلا"هم بهتون گفتم که میخوام یه iPhone 5s بخرم اما شما گفتی صبر کن SE بیاد اونو بخری بهتره به نظر شما از لحاظ دوربین سلفی برابر 5s هس یا اینطوری که میگن نسبت به 5s دوربین سلفی پسرفت داشته؟!باز ممنون از لطف همیشگیتون🙏

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1394/11/23 سلام آقا فرشاد عزیز،دادا میخوام iPhone 5s&Gold&32g بخرم البته آکبند..فروشنده میگه llA به شرط رفرش نیست بهم میده(حالا سفارش اروپا باشه یا نه،نمیدونم)دوست پسر عمومه شهرستان اما اطمینانیه..به نظرتون ios چند روشه و خریدش به صرفه هست قبلا سال اول یکی آکبند خریدم از اندازه و خوش دستیش خوشم میاد،الانم Not4 دارم به نظم عالیه از هر لحاظ اما یه iPhone هم میخوام بخرم..الان 6S گرونه از هر لحاظ..با 2850ت میشه موتور خرید😀نظر شما چیه دادا؟ تا چهios برا 5s آپدیت مناسب و بی لگ هستش..منتظر نظرتون هستم،دوست عزیز،ممنون.

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/12/6 واسه خودمم سوال شده نه پیغامی رو دیوایس میده و نه برنامه ها نصب میشن حتی پسوردمم 2بار عوض کردم تا بلکه درست بشه اما برنامه ها رو iTunes نصب میشن ولی رو گوشی Sync نمیشه!بحرحال آقا مهدی ازت متشکرم که واسم وقت گذاشتی اگه درست نشد دوباره زحمتد میدم..ممنون از لطفت.

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/12/4 سلام آقا مهدی عزیز از اینکه وقت میزاری متشکرم،وقتی که authorized میکنم پیغام زدن apple id&Pas.. میاد تایید میکنه و واسه نصب میره اما یدفه دوباره قطع میشه..apple id پارسال درست کردم و 2 تا دارم که با هیچ کدام Sync نمیشه تو گوشی در حالی که الان Facetime&imessaging iphone6 رو چند روز پیش درست کردم و ok بود،فقط مشکل نصب برنامه ها رو هر 2 تاگوشی5s&6..تمام مراحلم درست میرم نمیدونم چرا Synce نمیشه apps روی گوشی!!

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/12/4 سلام آقا مهدی..تمام این مراحل رو انجام دادم اما وقتی واسه نصب چه خود گوشی چه از طریقiTunes که authorized this computer اقدام میکنم یهویی نصب برنامه قطع میشه!!!

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/12/3 سلام دوستان کسی دقیقا" از چگونگی Sync کردن برنامه هایی که توسط apple id دانلود شده اطلاعی داره هر کاری میکنم این اتفاق نمیفته و برنامه ها نمصب نمیشن رو گوشیم تمام مراحلم درست انجام دادم گوشیمم تا به امروز از آکبند جلبریک نکردم اصلا"..لطف میکنین که راهنماییم کنین که مشکلم برطرف شه،ممنون.
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا