مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : پانته آ گ
  • تاریخ عضویت : 1393/5/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 22

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 22 از مجموع 22 مورد

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1397/1/16 سلام آقا فرشاد
ورژن های پایینتر از 11.03 کدومشون کم مشکل دارن و آیا میشه به ورژن پایینتر رفت؟ شما صلاح میدونید؟
متشکرم

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1397/1/16 سلام آقا فرشید
خدا قوت با اینهمه وقتی که صرف دوستان می کنی. من تازه به 11.03 آپدیت کرده ام.
قصد نصب waze را از اپ استور دارم ولی هربار که Get را میزنم پس از لحظاتی مکث دوباره Get ظاهر می شود و هیچ اتفاقی نمی افتد. از طریق گوگل هم که آنرا جستجو می کنم، آنرا در اپ استور باز می کند و ناکام می مانم. آیا به روش خاصی باید اینکار صورت گیرد؟ استدعا دارم راهنمایی ام بفرمایید.
خدا پشت و پناهتان
ارادتمند شما
پانته آ

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1395/8/19 سلام حسین جان
منو ببخش که نام شریفت را اشتباه نوشتم. بخاطر جوابی که عنایت فرمودی بینهایت ممنونم همینطور از استاد نازنین و زحمتکش فرشاد گل.
با احترام بسیار
پانته آ

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1395/8/15 سلام فرشاد جان
با وجودیکه الان IOS 10 اومده آیا امکانش هست که من گوشیمو که ورژن 8 است به این IOS که مورد تایید شما است یعنی 9.3.5 آپدیت کنم؟ اگه جوابت مثبته خواهش میکنم بکو چطور میشه اینکارو کرد
قربانت
پانته آ

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1394/3/19 سلام خدمت همه دوستان بویژه آقا فرشاد ع عزیز که اینهمه وقت صرف دوستان می کنه و من در اینجا به سهم خودم ازشون بینهایت سپاسگزارم.
من یه سوال دارم و امیدوارم دوستان گل بهم جواب بدن. چند روز قبل یکی از دوستام با گوشی من کلی عکس گرفت و بعد با Airdrop اونها رو به گوشی خودش کپی کرد. با توجه به اینکه برای اینکار او با اپل آیدی خودش به آی کلود وصل میشه از نظر ایمنی برای گوشی من مشکلی پیش نمیاره؟ و کلا شما عزیزان استفاده از آیکلاد را توصیه می فرمایید؟
با تشر فراوان
پانته آ

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1394/1/22 سلام دوست عزیز
نگران نباش من اطلاع دارم که این نوع شارژر در کشور اتریش روی آیفن ها هست و احتمالا در بعضی کشورهای دیگه هم میتونه اینطوری باشه.
خدا نگهدارت

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1394/1/20 سلام آقا مهدی عزیز
از محبت و لطف شما صمیمانه سپاسگزارم
ارادتمند
پانته آ

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1394/1/20 سلام حسین آقای عزیز
یک دنیا ممنون از راهنمایی ات انشاء الله که با آپدیت مشکل منم حل بشه .
محبتت رو فراموش نمیکنم
خدا نگهدارت

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1394/1/19 سلام حسین جان
یک دنیا ممنون بابت محبتت . باید عرض کنم من آپدیت اینو از ورژن خود گوشی که 7 بود به 8.1.3 یکماه و نیم پیش انجام دادم و از اونوقت تا همین چند روز پیش همه پیامها بلافاصله میرسیدند و اصلا یادم نمیاد که وقتی گوشی را روشن میکردم منتظر باشم تا وایفای وصل بشه . این چند روزه من وقتی پای کامپیوتر هستم و گوشی در 1 متری مودم قرار داره حتی وقتی به فاصله زمانی دو سه دقیقه هم روشنش میکنم حدود 10 ثانیه طول میکشه که علامت وایفای ظاهر بشه .دیگه اینکه تو خونه ما که در طبقه همکف است اینترنت سیمکارت فقط کنار پنجره حیاط آنتن داره و ده متر آنطرفتر اصلا آنتن نداره . حالا با این شرایط شما محبت بفرما و بگو آیا راهی هست که وایفای همیشه وصل باشه . در مورد سونی هم کاملا حق با شماست و مصرف باتری خیلی بالا بود. لطفا اینم جواب بده آیا وقتی وارد وایفای میشم باید همیشه در حال سرچ باشه؟
پیشاپیش از محبتی که خواهی فرمود صمیمانه سپاسگزاری می کنم.
یزدان پاک نگهدارت
ارادتمند
پانته آ

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1394/1/18
سلام مهدی جان
ممنونم بابت اینکه زحمت کشیدی ، محبت نمودی و به من جواب دادی. فکر کنم لازمه توضیح بیشتری بدم و شما هم انشاءالله حتما عنایت خواهی فرمود. من با 3G رایتل هیچ مشکلی ندارم و هر وقت خارج از خونه هستم پیامها را بلافاصله دریافت میکنم فقط وقتی در خانه هستم و از وایفای استفاده میکنم این مشکل رو دارم که وقتی گوشی رو که در حالت Lock screen هست روشن میکنم چند ثانیه طول میکشه تا علامت وایفای در بالای گوشی ظاهر بشه (حال آنکه تا چند روز قبل اینطور نبود ) و در نتیجه پیامهایی که در زمان Lock screen ارسال شده است به محض روشن شدن گوشی و پس از ظاهر شدن علامت وایفای در بالای گوشی، یکی پس از دیگری دریافت میشه و از روی زمان اون پیامها متوجه میشم که در زمان قرار داشتن گوشی در حالت Lock screen ، یقینا وایفای قطع بوده است. ضمنا من چند بار همزمان این گوشی و یک گوشی سونی را از حالت لاک اسکرین خارج نمودم و دیدم که علامت وایفای گوشی سونی اصلا غایب نیست ولی در مورد 5اس اینطور نیست و چند ثانیه طول میکشه تا ظاهر (وصل) بشه. همین دیشب پسرم گفت که وقتی برگشتم خونه با imessage بهت خبر میدم . ساعت 2 نیمه شب که بیدار شدم و گوشی رو روشن کردم دیدم پیامش رسید و مربوط به 3 ساعت قبل بود. چند دقیقه پیش که باهاش صحبت کردم گفت که دیشب ساعت 11 برات پیغام فرستاده بودم با آی مسیج. ضمنا آنتن وایفای هم پر است و بیشتر از 2 متر با گوشی فاصله نداره.
این را هم اضافه کنم که هر وقت وارد قسمت وایفای گوشی میشم در حال سرچ است.
خدا پشت و پناهت
ارادتمند
پانته آ

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1394/1/18 سلام حسین جان
ممنونم بابت اینکه زحمت کشیدی ، محبت نمودی و به من جواب دادی. فکر کنم لازمه توضیح بیشتری بدم و شما هم انشاءالله حتما عنایت خواهی فرمود. من با 3G رایتل هیچ مشکلی ندارم و هر وقت خارج از خونه هستم پیامها را بلافاصله دریافت میکنم فقط وقتی در خانه هستم و از وایفای استفاده میکنم این مشل رو دارم که وقتی گوشی رو که در حالت Lock screen هست روشن میکنم چند ثانیه طول میکشه تا علامت وایفای در بالای گوشی ظاهر بشه (حال آنکه تا چند روز قبل اینطور نبود ) و در نتیجه پیامهایی که در زمان Lock screen ارسال شده است به محض روشن شدن گوشی یکی پس از دیگری دریافت میشه و از روی زمان اون پیامها متوجه میشم که در زمان قرار داشتن گوشی در حالت Lock screen ، یقینا وافای قطع بوده است. ضمنا من چند بار همزمان این گوشی و یک گوشی سونی را از حالت لاک اسکرین خارج نمودم و دیدم که علامت وایفای گوشی سونی اصلا غایب نیست ولی در مورد 5اس اینطور نیست و چند ثانیه طول میکشه تا ظاهر (وصل) بشه. همین دیشب پسرم گفت که وقتی برگشتم خونه با imessage بهت خبر میدم . ساعت 2 نیمه شب که بیدار شدم و گوشی رو روشن کردم دیدم پیامش رسید و مربوط به 3 ساعت قبل بود. چند دقیقه پیش که باهاش صحبت کردم گفت که دیشب ساعت 11 برات پیغام فرستاده بودم با آی مسیج. ضمنا آنتن وایفای هم پر است و بیشتر از 2 متر با گوشی اصله نداره.
این را هم اضافه کنم که هر وقت وارد قسمت وایفای گوشی میشم در حال سرچ است.
من این متن را برای مهدی جان هم میفرستم تا از راهنمایی اون بزرگوار هم برخوردار بشم.
خدا پشت و پناهت
ارادتمند
پانته آ

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1394/1/18 سلام مهدی جان
بهت خدا قوت میگم بابت کمک به دوستان و خوشحالم که بعد از چند روز غیبت دوباره به این صفحه برگشتی . البته تو با دریای اطلاعاتت یقینن میای که به دیگران کمک کنی و من این روحیه تو رو و اینکه اینقدر خوبی بهت تبریک میگم من ازجوابهایی که به دوستان میدی خیلی استفاده میکنم و اونها رو برای استفاده های احتمالی بعدی سیو میکنم. سه روز پیش یه سوالی که برام خیلی هم حیاتی هست مطرح کردم و تا حالا کسی بهش جواب نداده و در اینجا ازت استدعا میکنم در صورت امکان راهنمایی ام بفرمایی.
خدا نگهدارت
ارادتمند
پانته آ

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1394/1/15 دوباره سلام دوستان عزیز
ورژن سیستم عامل گوشی من این هست:
12B466 : 8.1.3
خدا پشت و پناه همه شما
پانته آ

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1394/1/15 سلام دوستان گل
امیدوار و آرزومندم سال خوبی رو در پیش داشته باشید. ازتون استدعای راهنمایی دارم . من سه ماهه که این گوشی رو خریده ام و از 3G رایتل استفاده می کنم. چند روزی است متوجه شده ام وقتی گوشی رو از حالت استندبای خارج میکنم ( on میکنم ) آنتن وایفای دیده نمیشه و بعد از چند ثانیه آنتن ظاهر میشه. دیشب منتظر پیامی از پسرم بودم ( که همیشه با imessage برام پیغام میده و در خارج از کشوره) و تا ساعت 12 منتظر موندم و خبری نشد . گوشی رو که روشن کردم و وایبر رو زدم که بهش پیام بدم ، پیغامش رو که دو ساعت قبل فرستاده بود دریافت کردم. البته احتمالا وایبر در این مساله نقشی نداره . ازتون استدعا می کنم که بگید چطور این مشکل رو حل کنم.
خدا نگهدار همه شما عزیزان
ارادتمند همه شما
پانته آ

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/10/15 سلام آقا حسام
من اینو میدونم که این قاب(دامپر؟) روی آنتن دهی گوشه تاثیر منفی داره
خدا نگه دار

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/10/9 Arsenologist عزیز
درود بی پایانم را پذیرا باش
بی نهایت سپاسگزارم که کلی وقت صرف کردی برای نوشتن یک پاسخ جامع برای یاری رساندن به یک هموطن خودت. انشا الله که خدا شما را به همه آرزوهایت برساند و همواره شاد و تندرست باشی. منظور من هم نصب برنامه ها یی بود که از آیتیونز بر روی کامپیوتر دانلود کرده بودم ، بر روی گوشی آیفون.
محبتت را همیشه در خاطر خواهم داشت
برایت دل خوش، تن سالم و بخت پیروز آرزو دارم
پانته آ

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/10/8 دوست عزیز Arsenologist
درود بر شما. خوشحالم و بهت تبریک می گم که اینقدر اطلاعاتت زیاده و با حو صله و سخاوتمندی دانش ات را در اختیار دوستان می گذاری و به این خاطر ازت سپاسگزاری می کنم. اگه به سوال منهم جواب بدی ممنونت می شم. من دیشب این گوشی رو خریدم. قبلا سونی اس پی داشتم که با لگ هاش کلافه ام کرده بود. الان نشستم با کامپیوتر چند نرم افزار چت از آیتیونز دانلود کردم ( قبلا اپل آیدی را ساخته بودم با راهنمایی دوستان در همین سایت) پرسشم اینه که با گوشی اینها رو دانلود و نصب کنم یا اینکه از طریق وایفای اینها رو که دانلود کردم به گوشی منتقل کنم
پیشاپیش از محبتی که خواهی نمود بیکران ممنونم
پانته آ

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/8/1 حضور محترم آقا مهدی عزیز عرض سلام و ادب و احترام دارم
بی نهایت سپاسگزارم که لطف و محبت نمودی و به نامه ام پاسخ عنایت دشتی
برایت دل خوش تن سالم و بخت پیروز آرزومندم
پانته آ

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/7/28 سلام آقا مهدی خوش نیت که اینهمه وقت صرف می کنی برای راهنمایی هم وطنان خودت. اجرت با یزدان پاک. من چون از سیمکارت رایتل روی گوشی اندروید استفاده می کنم و قصد خرید 5S دارم میخواستم محبت کنی منظورت رو از این جمله ات روشن تر ادا کنی . منظورم اینه که اپراتور فیلتر شده معطوف به چیست؟:
" تنها اختلاف موردی در مورد پارت نامبرهای کشور امارات و عربستان هست که facetime رو ندارن همین و قابل توجه دوستان باید بگم با توجه به این که تنها اپراتور فیلتر شده رایتل هستش پس هیچ استفاده ای در این زمینه نداریم!"
ضمنا آیا میتوان این سیمکارت رو که به صورت مینی پانچ شده دوباره برای اپل پانچش کرد؟
پیشاپیش از جوابی که خواهی داد سپاسگزارم.
پانته آ

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/7/19 درود به شما آقا اسدالله عزیز
بابت پاسخ جامع ات که می دانم خیلی وقت صرف نوشتنش نموده ای از صمیم دل از شما سپاسگزارم.
شاد و سربلند باشید
پانته آ

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/7/18 سلام آقا جلال عزیز
با سپاس فراوان از پاسخی که شما و آقا مهدی مرحت فرمودید:
آپدیتی که من دانلود کرده ولی هنوز نصب نکرده ام 2.245 آ.12.0 است ( در حال حاضر 257.1.آ.12.0 روی گوشی است) و حجمش 68 مگابایت است. لطفا اگر شما یا سایر دوستان گرامی در این باره اطلاعی دارید به پرسش هایم پاسخ عنایت فرمایید.
با سپاس فرادان
پانته آ

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/7/17 سلام دوستان
من تا به حال از هیچکدام از آپدیتهایی که توسط گوشی اعلام میشه استفاده نکرده ام. دیروز یکی از اونها رو که با این شماره مشخص شده : 12.0.A.2.245
دانلود کردم اما هنوز نصب نکرده ام. از شما دوستان استدعا دارم اگه شما این آپدیت رو نصب کرده اید بفرمایید با نصب آن چه تغییراتی در گوشی داده می شه و اینکه آیا مشکلی ایجاد نمی کنه؟ اصلا نصبش کنم یا نه.
گوشی من 5303 و ورژن اندرید هم 4.1.2 است.
با سپاس بی کران
پانته آ
موارد 1 تا 22 از مجموع 22 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا