مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ghasem g
  • تاریخ عضویت : 1393/4/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Sony Xperia XA1 Sony Xperia XA1

1397/1/26 آقا این گوشی رو هرگز نه سمتش برید و نه بخرید گول ظاهر و مشخصات روی کاغذ و قشنگی و هدیه و این چیزا رو نخورید که اگر خریدید پولتون رفته.
من چند ماه پیش این گوشی رو خریدم اولش بد نبود ولی رفته رفته تاچش مشکل پیدا کرد و تو این یک ماه گذشته چنان اذیتم کرد که دیروز ناخواسته و از فرط عصبانیت محکم زدمش زمین و کارش رو تموم کردم .تا اونجایی که پیگیر شدم ظاهرا خیلی از گوشی های سونی مشکل تاچ دارند و خیلی آزار دهنده س.

Sony Xperia XA1 Sony Xperia XA1

1396/5/30 سلام به همه دوستان ، من مدتی هست که این گوشی را خریداری کردم و می خواستم نظر خودم را در مورد این گوشی بیان کنم.
ابتدا به همه دوستان توصیه می کنم تا آنجایی که می توانند حضوری خرید کنند من این گوشی را با توجه به توصیه یکی از دوستانی که در همین جا تشریف دارند از شرکت نگین خاورمیانه خرید کردم که متاسفانه بسیار از خرید خود از این شرکت پشیمان شدم و به هیچکس هم توصیه نمی کنم.
اما در مورد خود گوشی :
1- گوشی بسیار خوش دستی میباشد و از گرفتن آن در دست لذت خواهید برد.
2- تاچ روان و خوبی دارد.
3- بسیار روان و با سرعت برنامه ها باز و اجرا می شود و هیچ لگ و کندی مشاهده نمی شود. البته در زمینه بازی این مورد چک نشده.
4- همزمان می توانید از دو سیمکارت و مموری جانبی استفاده کنید و مانند گوشیهای دیگر مموری جانبی و سیمکارت دوم حالت استندبای ندارد.
5- در حال حاضر یک مموری 32 گیگ بصورت هدیه از طرف سونی همراه گوشی عرضه می شود.
6- با توجه به اینکه صفحه نمایش فول اچ دی نمی باشد اما بسیار شفاف و روشن می باشد و شما را راضی خواهد کرد.

معایب :
1- باتری گوشی با استفاده از اینترنت سیمکارت و استفاده معمولی بیشتر از یک روز جوابگوی شما نمی باشد.
2- نرم افزار دوربین پس از گرفتن عکس بصورت اتوماتیک کمی از جزِئیات تصویر می کاهد و اصطلاحا حالت نرمی و سافت به عکس می دهد که برای بنده خوشایند نبود ولی در مجموع عکسهای خوبی میتوان با دوربین آن گرفت.
3- نداشتن سنسور اثر انگشت که البته برای من مشکلی ایجاد نکرده ولی اگر داشت بهتر بود.

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/5/9 آقا دست گلت درد نکنه واقعا عالی بود خیلی حال کردم من رو از یک مشکل اساسی نجات دادی الان با خیال راحت از این گوشی خوشکل و پرهیبت دارم استفاده میکنم . خدا عمرت بده که کار من رو خیلی راحت کردی .... متشکرم متشکرم متشکرم

BlackBerry Z30 BlackBerry Z30

1393/4/26 سلام بر شما دوست گرامی
بنده هم ساکن بندر هستم اتفاقا چند روزی هست که می خوام z10 بگیرم . تمام شهر رو زیر و رو کردم خیلی کم گیرم اومد و همه سفید بودن و قیمتها بالا بود . اگر امکان داره درس محلی رو که شما گوشیتون رو خریدید برام email کنید . متشکرم
درس میل اینجانب : gkarbar@gmail.com
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا