مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : وحید ق
  • تاریخ عضویت : 1393/4/12
  • تعداد نظرهای داده شده : 35

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 35 از مجموع 35 مورد

Samsung Galaxy S23 FE Samsung Galaxy S23 FE

1402/8/28 این موشکافانه بود؟ مشخصات دو تا گوشی رو از روی سایتها بخونی و بگی این یکی بهتره اسمش میشه موشکافی؟ تا وقتی دو تا گوشی رو به مدت چند روز در کنار هم تست نکردی و معیارهای مقایسه رو بلد نیستی، اظهار نظر نکن. اگر هم میخوای توی یوتیوب درآمد بدست بیاری بهتره ویدیوی طنز و ولاگ روزانه تولید کنی. این کاره نیستی جناب

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/5/24 مثل پارسال ...
چقدر ضد نوت ۴ حرف زدند که هیچ مزیتی نسبت به نوت ۳ نداره و همون نوت ۳ بهتره و ...
حالا نوت ۴ شده افتخار سامسونگ و آخرین تولید با هویت سامسونگ و ....
توی اکثر سایت های داخلی و خارجی این نظرات درج میشه. در صورتی که خریداران اصلی این گوشی اکثراً نظرات شون رو درج نمیکنند. متأسفانه تعصب روی برند و البته اطلاعات ناقص باعث میشه فضای این سایت ها اکثراً باعث تکدر خاطر و اعصاب خوردی بشه.

Sony Xperia ZR Sony Xperia ZR

1394/5/15 قابل توجه شما دوست عزیز و همه کسانی که قصد خریدن این گوشی رو دارند...
اگر به کامنت های قبلی من رجوع کنید، خواهید فهمید که از اول تیر 93 این گوشی رو داشتم تا یه ماه قبل که دادمش رفت.
الآن خریدن این گوشی بسیار بسیار غلطه. نه به خاطر مشکل وای فای و بلوتوث که برای من توی یک سال اصلاً ایجاد نشد، بلکه به خاطر گذر زمان. چرا میخواهید حدود 700 هزار تومان پول خودتون رو بابت گوشی سال
2013 خرج کنید؟ اصلاً چنین کاری درست نیست. اولاً که این گوشی دیگه تولید نمیشه و دارید ته صندوقی ها رو می خرید. ثانیاً گوشی های سال 2014 و 2015 دارای قابلیت ها و امکاناتی توی همین رنج قیمت هستند که خیلی به صرفه تره. نه این گوشی بلکه هر گوشی سال های 2013 و قبل دارای تکنولوژی های قدیمی تری هستند. اصولاً هر چی گوشی جدیدتری بخرید، بیشتر برد کردید.
حالا اینکه اگر این گوشی رو نخرید، پس چی بخرید، بحثش جداست...

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/5/15 آقای محترم...
شما چرا اینقدر روی اطلاعات غلط خودت اصرار داری؟ همه حرف هات از مقایسه g4 و s6 به کنار (که متأسفانه این همه استدلال کارشناسانه و مستدل رو [قبول نداری]) نمیدونم چه حرفیه میزنی که آیفون بنچمارکش از بقیه پایین تره؟ اصلاً تا حالا خودت از آیفون بنچمارک گرفتی؟ میدونی چند نوع بنچمارک معتبر و جهانی داریم؟ ....
آخه آدم میخواد که جواب بعضی کامنت ها رو نده، دلش به حال کاربرهای سایت می سوزه که ممکنه با این اطلاعات گمراه بشن!
اون مردمی که میگی از اس 6 می نالند، عمدتاً از طرفداران متعصب و کم اطلاع برندهای [دیگه] هستند! هیچ ربطی هم به مصرف کنندگان سامسونگ ندارند. همین جریان گاهی در مورد بقیه برندها هم هست...
من خواهشم از همه کاربرهای سایت این هست که همیشه از هر کس بابت کامنتی که میده، منبع و استدلال سخت افزاری و نرم افزاری بخواهند وگرنه دود این تعصب ها توی چشم خود ما هم خواهد رفت.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/5/1 سلام. یکی از اقوام من گوشی نوت 4 رو داره. یه مشکل کوچیک پیدا کرده، ممنون میشم کسی کمک بکنه. طرف میخواد توی تنظیمات گوشی شماره یه عده ای رو بگذاره که تماس هاشون به شکل اتوماتیک ریجکت بشه. اولاً که مجبور میشه که هر شماره ای رو به صورت دستی وارد کنه (اگر جز مخاطب ها باشه) ثانیاً وقتی با شماره های ناشناس هم زنگ میزنند بهش (با وجود زدن تیک مربوط به ناشناس ها) گوشی باز هم زنگ میخوره. یعنی عملاً این قابلیت گوشی کار نمیکنه. راه حلش چیه؟

Sony Xperia ZR Sony Xperia ZR

1394/3/16 اگر اندروید رو ارتقا دادید، برنامه های گوگل هم به آخرین ورژن زمان ارائه رام به روز شدند. این مشکل از لالی پاپ نیست. بسیاری رو سراغ دارم که توی گوشی های دیگه و با رام های کیت کت و ... دچار مشکل لود شدن عکس های گوگل پلاس شدند. فقط عکس ها نمایش داده نمیشه. (به احتمال فوق العاده زیاد گوگل پلی هم همون مشکل گوگل پلاس رو پیدا میکنه)
من خودم امتحان نکردم ولی شاید بتونید با دانلود و نصب نسخه قدیمی تر برنامه های گوگل مشکل رو حل کنید. البته احتمالاً به این مشکل بر خواهید خورد که با اندروید 5 سازگاری نداشته باشند. نصب نشن یا اصلاً کار نکنند. پس اگر مسئله براتون مهمه که دانگرید کنید به کیت کت وگرنه در صورت تمایل از روش های میان بر استفاده کنید. این مشکل مربوط به اینترنت ایران و محدودیت های دسترسی میشه فکر کنم.

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/3/13 احتمالاً در جریان اخبار روز هستید. ۱۰ میلیون فروش اس ۶ رو از اخباری که همین چند روز پیش منتشر شد، گفتم. البته بلافاصله سامسونگ گفت که فروش راضی کننده بوده. البته چند تا نکته اینجا خیلی مهم هست؛ یکی این که آمار دقیق فروش دست سازنده و فروشنده است. یعنی گاهی اوقات توی بازار رقابت، پخش شایعه و دروغ مبنی بر اینکه اس ۶ در فروش ضعیف عمل کرده، به نفع رقبا تموم ميشه. احتمال داره این ۱۰ میلیون فروش هم از همون دست شایعات باشه. دوم اینکه میزان فروش يه کمپانی از يه محصول به خودی خود اطلاعات تعیین کننده ای برای خریدار نیست. اگر اس ۶ برای يه مصرف کننده گوشی مناسبی باشه، اگر میزان فروشش هم خیلی پایین بیاد، به استفاده اون فرد لطمه ای نمیزنه. این کمپانی هست که باید به فکر میزان فروش و سودش باشه....

Sony Xperia ZR Sony Xperia ZR

1394/3/13 نرم افزارهای گوگل مثل گوگل پلی و گوگل پلاس توی ورژن های جدید برای ایران دچار مشکل شدند و عکس ها رو لود نمیکنند. اگر اندروید رو ارتقا نداده اید، این مشکل از بروز رسانی نرم افزار خود گوگل پلی به وجود اومده که با لغو نصب بروز رسانی، همه چیز حل ميشه.

Sony Xperia ZR Sony Xperia ZR

1394/3/13 من شخصاً متأسفم بابت این لحن شما
آقای محترم
شمایی که از منو بیشتر از اسکرول کردن بلدی، شمایی که با ۱۰ نوع گوشی کار کردی و تخصص داری، شمایی که ۱۷ فروردین گفتی لالی پاپ بلژیک اومده که [اشتباه] بود، حتی نمی دونی که باگ های هر رام، مربوط به شرکت ارائه دهنده هست و نه اینکه کلاً گوگل مشکل داشته باشه. ارائه اندروید ۵.۱ ارتقا محسوب ميشه نه رفع اشکال.
جناب متخصص؛ در مورد مشکل وای فای باید خدمت شما عرض کنم که يه تنظیم ساده توی همه گوشی ها هست که انگار شما ازش خبر نداری.میری توی قسمت wifi از تری دات تنظیمات گزینه advance رو میزنی، scanning always available رو غیر فعال میکنی. این تنظیم پیش فرض هر رام جدید هست که باتری مصرف میکنه.

Sony Xperia ZR Sony Xperia ZR

1394/3/11 من هم آپدیت کردم مشکلی نداره. قبلاً هم گفتم که باید با محیط جدید عادت کنید وگرنه لگ خاصی به نسبت قبل نداره. ایراد باز نشدن برنامه ها احتمال داره به دلیل به روز نبودن لاین و ... که گفتید باشه. ممکنه با اندروید جدید سازگاری نداشته باشند.
اگر گوشی شما مشکل پیدا کرده هیچ دلیلی نداره که پشت سر هم کامنت اخطاری و هشداری بذارید که بقیه آپدیت نکنند.

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/3/11 منظور شما از این که در عرض کمتر از دو ماه 50 میلیون نفر این کار رو کردند، فروش اس 6 بوده؟ اگر این طوره فکر میکنم اشتباه تایپی داشتید. چون تا جایی که یادمه روی فروش 70 میلیون اس 6 و اس 6 اج در طول سال پیش بینی شده بود (که آمار بسیار خوبی به شمار میره) که البته تا حالا حدود 10 میلیون فروخته. یه مقداری هم نگرانی ایجاد شده که آمار فروش اس 6 در قیاس با اس 5 و اس 4 چشمگیر نبوده.

Sony Xperia ZR Sony Xperia ZR

1394/3/2 سلام
خدمت دوستانی که قصد آپديت این گوشی به لالی پاپ رو دارند، چند تا نکته عرض کنم؛
اول اینکه گوشی شما متحول خواهد شد. اما ۹۰ درصد تحول از نظر ظاهری است. اندروید ۵ با طراحی تخت فوق العاده جذاب تر شده. اکثر قسمت های گوشی عوض ميشن. منتها مثلاً بیچمارک من نزدیک 1000 تا بیشتر شد فقط
من چون ota آپديت کردم، ۶۵۰ مگ بود. البته يه مقداری حجم رایگان دارم. پس اگر این رام مشکلی پیدا کرد، يه رام ديگه دانلود و فلش میکنم. شما اگر آخرین بیلد نامبر رو دانلود کنید، به صرفه تر خواهد بود. Move to sd هم فعال شده و این مهمترین تغییر برای این گوشی به حساب مياد که حافظه داخلی بسیار کمی داره.
احتمال داره که پردازش بهتری هم روی عکس ها در اندروید جدید ایجاد بشه ولی تغییرات عکس ها خیلی زیاد نیست.
فعلاً احساس میکنم که باتری کمی ضعیف شده که البته فکر نمیکنم نظرم دقیق و درست باشه. گوشی لگ خاصی نسبت به قبل نداره و باید کمی با شرایط جدید مثل مولتی تسگینگ کار کنید تا عادت کنید.
همون طور که گفتم، محیط کاربری گوشی بسیار عوض ميشه که به روز تر هست.
برای من حداقل کمی باعث ایجاد علاقه به گوشی شد، اگرچه احتمالاً تا اواخر خرداد ديگه ازش خداحافظی میکنم.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/2/19 اخیراً یه مقایسه از عکس های دوربین z3 و note 4 شده که توی یه سایت معروف هواداران سونی هستش. می خواستم بدونم نظر کارشناسان این صفحه در مورد مقایسه ای که گفتم چیه؟ (من که شخصاً طرفدار برند خاصی نیستم، دوست دارم سایرین هم با همین شیوه این موضوع رو بررسی و اعلام کنند)

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/2/4 سلام
من جای دیگه هم دیده بودم که شما صبر کردن برای نوت 5 رو پیشنهاد کردی. به نظر من با معرفی اس 6 احتمال میره که نوت 5 هم از مولفه های اصلی اس 6 استفاده کنه. مثل طراحی جدید و درنتیجه باتری غیر قابل تعویض و ضمناً عدم پشتیبانی از SD کارت. الآن مدل های با ظرفیت تر اس 6 فوق العاده گرون تر از اونی هستند که بخوای روی یه گوشی SD بندازی تا همون حجم رو داشته باشی (درست مثل آیفون). شاید باتری غیر قابل تعویض هم ایراد نباشه اما باتری قابل تعویض یه مزیته. شایعاتی هم هست که میگن صفحه نمایش نوت 5 به 4K ارتقا پیدا میکنه و رم 4 گیگ میشه. همه این ها پیشرفت نوت 5 رو نشون میده و البته مهمترین قسمت، CPU و تاچ ویز جدید هست که نوت 5 رو متمایز خواهد کرد اما شاید خرید نوت 4 برای کسایی که استفاده حرفه ای از گوشی ندارند، به صرفه تر باشه. هم اینکه نیاز نیست که چندین ماه صبر کنند تا معرفی، تست، عرضه، کاهش قیمت و ... برای نوت 5 هم اتفاق بیفته و هم اینکه با خرید نوت 4 تونستند انتظارشون رو از گوشی برآورده کنند. حقیقتاً با معرفی همه ساله قابلیت های تکنولوژی، بزرگترین حسی که بایددر مصرف کننده کشته بشه، وسواس هست که دچار مشغله برای مصرف گرایی افراطی نشه.
البته پیشنهاد شما در خصوص نوت 5 با این هدف نبوده که مردم رو به صرافت مصرف گرایی بندازی و داری ارتقاهای جدید رو یادآور میشی تا ضرری متوجه بقیه نشه. من هم خواستم از این جنبه به مسئله پرداخته باشم تا سردرگمی های این دوستان کمتر بشه.

Samsung Galaxy A7 Samsung Galaxy A7

1394/1/12 سلام
من مقایسه نکردم اما به احتمال قوی میگم که نوت ۴ بهتره

Sony Xperia ZR Sony Xperia ZR

1393/12/7 با اطمینان فوق العاده زیاد می تونم بگم که روت کردن هیچ مشکلی ایجاد نمیکنه. نه تنها گوشی من، نه تنها چندین zr و سایر گوشی های سری z بلکه اکثر برند ها و مدل ها با روت کردن، محدود نمیشن که حتی بهتر میشن.
این حاصل تست خیلی از کاربران هست ولی یه دید منفی بی جهت نسبت به این مسئله وجود داره.

Sony Xperia ZR Sony Xperia ZR

1393/12/3 گوشی شاید اصل و تقلبی داشته باشه اما واضحه که گوشی به همراه گارانتی گرون تر میشه!

Sony Xperia ZR Sony Xperia ZR

1393/12/3 دوست عزیز لطفاً اطلاعات غلط به مردم ندید
گوشی من چند ماه هست که در حالت روت قرار داره. نه وای فای مشکل داره و نه بلوتوث
ضمناً در حالی که روت بود به اندورید 4.4.4 آپدیت کردم. پس روت بودن مشکلی برای آپدیت ایجاد نمیکنه.

Sony Xperia ZR Sony Xperia ZR

1393/10/28 طبق نظرهایی قبلی، شما باید تازه گوشی رو خریده باشی. پس هنوز برای متوجه شدن ایرادهاش بسیار زوده. چون تعصب ندارم، میگم هواوی هم گوشی بدی نیست. البته کلا سونی مارک بهتری محسوب میشه ولی هر کمپانی برای یه تکنولوژی، سرمایه گذاری بیشتری میکنه. و متاسفانه گوشی های سونی، کیفیت عالی ندارند.
صفحه نمایش رو چک کن. یه عکس رو از توی آلبوم، برای والپیپر بذار. از داخل آلبوم روش زوم کن تا تمام طول صفحه نمایش رو بگیره، حالا گزینه هوم گوشی رو بزن و کیفیت همون عکس رو به عنوان والپیپر با حالتش توی آلبوم مقایسه کن.
گفتن اثر موتور براویا توی آلبوم برای گوشی zr چیز جدیدی نیست.

Sony Xperia ZR Sony Xperia ZR

1393/10/23 دوست عزیز. شما تا گوشی رو نگرفتی دستت، نمی تونی متوجه تفاوت ها بشی. من 6 ماهه این گوشی رو دارم. اگر من باشم، p7 رو به zr ترجیح میدم. همه قابلیت های p7 بالاترند. صد در صد بهتره.
دوربین zr در حد 13 نیست
کیفیت نمایشش هم 323 نیست مگر فقط در برنامه آلبوم

Sony Xperia ZR Sony Xperia ZR

1393/10/23 سلام. بستگی به چشم های مشتری داره!!!
نه جدی میگم! این که چقدر چشم شما به این کیفیت ها حساسیت داره. یعنی چقدر برات مهمه و بهش دقت میکنی.
من با 4 گوشی صفحه نمایش zr رو مقایسه کردم
huawei p6
1 huawei mate
nokia 1520
htc m8
سونی توی بخش آلبوم کیفیت فوق العاده ای برای عکس ها داره. چون موتور براویا توی برنامه album کارگذاری شده. اما برای wallpaper و lock screen گوشی، همون عکس، افت کیفیت کاملاً محسوسی می کنه. zr در مقایسه با هر 4 گوشی بالا شکست خورد! البته خیلی کیفیت ها نزدیک بود (zr در بخش آلبوم بود) منتها اگر میومدند wallpaper ها رو مقایسه می کردند، من باید گوشی ام رو میذاشتم توی جیبم!!!!

Sony Xperia ZR Sony Xperia ZR

1393/10/19 سلام
ملاک های شما از گوشی مناسب توی انتخاب کردن مهم هستند. اندازه صفحه نمایش، سی پی یو، رم، حافظه داخلی، دوربین، کیفیت صفحه نمایش، نسل سوم و چهارم اپراتور، کیفیت ظاهری و ساخت، سیستم عامل و بروز رسانی، برند، باتری، رابط کاربری و ... ملاک های اصلی هستند. باید دید برای هر کس کدوم اولویت داره.

Sony Xperia ZR Sony Xperia ZR

1393/10/19 سلام. بسنگی به نوع استفاده ات داره. Zr از لحاظ پردازش از s3 بهتره ولی دوربین و صفحه نمایش s3 از Zr بهتره. سیستم عامل و رابط کاربری هم در نظر بگیر. روی هواآوی هایی هم که گفتی من نظر مثبتی ندارم.

Sony Xperia ZR Sony Xperia ZR

1393/9/26 منم خیلی ازش راضی نیستم بعد از حدود 6 ماه
البنه انگار شما از پارسال داشتی این رو؟ از 11 سال 92 گفتی خریدم که میشه 10 ماه نه 7 ماه!

Sony Xperia ZR Sony Xperia ZR

1393/8/15 سلام
من هنوز فرصت نکردم که بعد از آپدیت، برنامه ها رو روی گوشی نصب کنم. ولی link to sd و install manager برنامه های خوبی هستن

Sony Xperia ZR Sony Xperia ZR

1393/8/15 خواهش میکنم. به هر حال این مشکل حافظه داخلی در صورتی که بخواید از گوشی کار بکشید، ایراد به وجود میاره. به نظرم با این سی پی یو و رم، 4.7 گیگ حافظه واقعاً کمه. اما با روت حل میشه.

Sony Xperia ZR Sony Xperia ZR

1393/8/12 به نوبه خودم از حضور و نظردهی فعال شما در تمامی مدل های گوشی تشکر میکنم. احتمالاً شما مغازه فروش گوشی داری.
بذار یه خاطره برات تعریف کنم:
آخر خرداد دنبال این گوشی میگشتم. توی شهرمون دو سه تا مغازه داشتند که بدون گارانتی بین 930 تا 965 میدادند. دنبال ارزون ترین میگشتم (البته بعداً راضی شدم که با گارنتی بخرم.) از یه صاحب مغازه پرسیدم که این مدل رو داری؟ گفت "اون موقع که پیدا میشد کسی نخرید، حالا هی هر روز میان میگن zr داری؟ تا الآن قیمتش اینقدر اومده پایین. آقا ZR مشکل اساسی داره. نخرید. من خودم ... " یه لبخند بهش زدم و به وضعیت اسفناکش خندیدم. بنده خدا گوشی رو با 1 و 500 گرفته بود، از بی عرضگی نتونسته بود بفروشه و بعد کلی ضرر کرده بود. حالا عصابنتش رو سر من خالی می کرد! بماند که چیزی هم از گوشی سر در نمی آورد!
این گوشی برای رنج قیمتش عالیه حالا هر چی مغازه دار و ضد سونی و ... حرص بخورند و بد و بیرا بگن، از کیفیت این کم نمیشه که
من سهامدار سونی نیستم که ذوق بکنم.

Sony Xperia ZR Sony Xperia ZR

1393/8/12 سلام
بازی های سنگین رو اجرا میکنه ولی مشکل حافظه داخلی پیدا میکنه چون دیتاهای بازی های سنگین، زیاد میشن که با روت کردن و انتقال داده ها به کارت اس دی مشکل حل میشه.
من موقع خرید، این رو به بسیاری از مدل های huawei ترجیح دادم. به نظرم این از g750 بهتره.
باتری zr باتری خیلی خوبیه. البته دقت کنید که 2300 بیشتر نیست. پس انتظار ازش به اندازه 3000 نیست. من که روی باتری حساس بودم، راضیم.
گوشی من الآن 4.4.4 هستش.
خواهش میکنم...

Sony Xperia ZR Sony Xperia ZR

1393/8/12 ارتقای سیستم عامل باعث بهبود عملکرد نرم افزاری گوشی میشه. سیستم عامل یه تم ساده نیست که فقط ظاهر گوشی رو عوض کنه. علاوه بر این که عملکرد باتری و cpu بهتر میشه، ظاهر بهتری هم پیدا میکنه. دیگه تصمیمش با خودتونه

Sony Xperia ZR Sony Xperia ZR

1393/8/12 سلام
اگر همراه اول دارید، وارد سایت MCI.IR بشید. قسمت تنظیمات gprs . بالای صفحه شماره همراه تون رو وارد کنید. یه کد رو پیامک میکنه و بعد که وارد کردید، تنظیمات گوشی رو ارسال میکنه.
اگرم هم همراه اول نیست که من امتحان نکردم. احتمالاً از طریق سایت اپراتورتون میشه حلش کرد.

Motorola DROID Turbo Motorola DROID Turbo

1393/8/12 سلام. این گوشی بسیار به نوت 4 نزدیکه و البته از نکسوس 6 قوی تر.

Sony Xperia ZR Sony Xperia ZR

1393/7/27 سالاره که هنوز قیمتش با گارانتی آرین همون 1 و 25 هست که من اول تابستون خریدم. (البته من 1 و 30 گرفتم)

Samsung Galaxy Alpha Samsung Galaxy Alpha

1393/7/27 سلام
قیمت این گوشی مطمئنا اونقدری که بعضی از دوستان میگن پایین نمیاد. گرونه چون از چیپست اگزینوس سامسونگ استفاده میکنه و نتایج خارق العاده ای توی بنچمارک ها زده. اگر یه چک بکنید می بینید که مثلاً antutu این مدل بالای 50 هزار شده. حتی از نوت 4 (مدل اسنپ دراگون) قوی تره! و جز بهترین های سایر بنچمارک ها هم هست.
البته من خودمم از این نتایج تعجب کردم!

Sony Xperia ZR Sony Xperia ZR

1393/6/23 سلام دوستان
منم به شدت کمبود حافظه داخلی دارم. تازه خیلی از عکس ها و فیلم ها رو با هزار مکافات از طریق کامپیوتر ریختم روی مموری.
ضمنا میخوام 4.4.4 رو نصب کنم ولی قبلش میخوام این مشکل کمبود حافظه حل شده باشه. آیا تنها راه حل همون روت کردنه؟ آخه گارانتی گوشی از اعتبار میفته میگن. منم تا اردیبهشت گارنتی دارم.
شماها چجوری با این 4 گیگ حافظه ساختید آیا؟!؟

Sony Xperia ZR Sony Xperia ZR

1393/4/12 سلام
من این گوشی رو 31 خرداد خریدم. با گارانتی آرین شد 1030000
بعد از یک ماه تحقیق با توجه به محدودیت بودجه برای خرید گوشی یک میلیونی این رو بهترین انتخاب میدونم.
در کل گوشی خیلی خوبیه. گفتم یه مقدار از نقاط قوت و ضعفش بگم، شاید بدردتون بخوره:
*صحفه نمایشش فقط در صورتی زیر نور آفتاب قابل دیدنه که نورش رو زیاد کنید. خب از کنار هم مثل ips دیده نمیشه. ضمنا من خیلی کوتاه کیفیتش رو با huawei p6 مقایسه کردم که متاسفانه جزییات huawei بیشتر بود ولی خیلی تفاوت کمی داشت.
*برنامه های کاربردی سونی که از قبل روش نصبه از رم و حافظه داخلی اش کم میکنه ولی آخرش این برنامه ها مورد نیازند.
*کیفیت جنس بدنه اش اصلا خوب نیست. یه نوع پلاستیک ساده... در حالی که p6 واقعا عالیه. ولی توی این روزها که همه یه کیف بزرگ یا هر نوع محافظی به گوشیشون وصل میکنند، جنس بدنه اهمیتش خیلی کمتر میشه.
*در مورد دوربین باید بگم که بد نیست. در حد 13 دوربین موبایل به نظر میرسه ولی کیفیت تصویر خیلی تاثیرگزاره. پسرخاله ام نوت 3 داره. همه میگفتند عجب عکسهایی میندازه. خب رزولوشن فول اچ دی داره وگرنه دوربین عکاسی دیجیتال مطمئنا از این گوشی ها بهتره.
*هیچ ایراد، هنگ و ... نداره و در مقابل قیمتش بسیار ارزنده است. از مدل های هم رده هوآوی، سامسونگ، ال جی و مخصوصا اچ تی سی بهتره.
موارد 1 تا 35 از مجموع 35 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا