مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : آرمین پ
  • تاریخ عضویت : 1393/3/4
  • تعداد نظرهای داده شده : 10

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد

Xiaomi Redmi Note 9 Xiaomi Redmi Note 9

1399/6/3 میشه لطفا روشش رو بگی ؟؟ من هرچی گشتم بدون باکس پیدا نکردم .

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1394/3/23 دوستان سلام . کسی راهی بلده که بشه رام چین رو به نسخه جهانی تبدیل کرد بدون روت ؟ یعنی گوشی کلاْ رامش ww بشه و روت نشه و آپدیتهای ww رو بگبره ... ؟؟؟ اگر کسی راهی مشناسه لطفاً دریغ نکنخ و راهنمایی کنه ممنون

Honor 3X G750 Honor 3X G750

1393/10/19 سلام . دوستانی که از مدل یو10 به تی00 تبدیل کردن آیا مشکل 3g ندارن؟ چون اون مدل تی00 مال چین هست و باندهای 3g چین با ایران متفاوت هست . آیا بعد از تبدیل هنوز ۳جی براتون فعال هست ؟ روی ایرانسل و رایتل تست کردین ؟

BlackBerry Z30 BlackBerry Z30

1393/7/1 با سلام
از دوستان حرفه ای در زمینه بلک بری خواهش میکنم سایتی که بتونم ازش رام های رسمی این گوشی یا official OS رو دانلود و نصب کنم بهم معرفی کنند . من blackberryOS رو دیدم همش LEAK بود . رام های رسمی رو میخوام . و اینکه دوستانی که آپدیت کردن لطفاً بگن آخرین ورژن رسمی چه ورژنی هست ؟؟

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1393/6/2 دوستانی که به ویندوز 8.1 آپدیت کردم لطفاً این سوال من رو جواب بدن حتماً
آیا توی این آپدیت شکلک های EMOJI کامل به کیبرد نوکیا اضافه شده ؟ و مثل گوشیهای اپل و یا اندرویدی 4.4.2 میشه همه EMOJIها رو کامل و رنگی توی برنامه ای مثل اینستاگرام دید ؟ چون توی ویندوز 8 شکلکها رو توی اینستاگرام سیاه نشون میداد و رنگی نبودن و کیبرد گوشی هم Emoji نداشت ... لطفاً جواب بدین .

HTC Desire 816 Dual SIM HTC Desire 816 Dual SIM

1393/4/2 سلام دوستان
من چند روزی هست که به دلیل مشکلات مالی گوشی قبلی خودم که اس5 بود رو فروختم و بعد از کلی تحقیق راجع به گوشیهای حدود 1 میلیون این گوشی رو خریدم .
محــــاســــن
-کیفیت صفحه نمایش واقعاً عالیه و بالاتر از حد انتظار هست بسیار شفاف و واضح با رنگهای عمیق
-دوربین پشت واقعاً در حد 13سامسونگ اس4 هست و خیلی عکسای خوبی میگیره هم روز هم شب
-دوربین جلو باور نکردنیه . کیفیت بسیار عالی برای عکسهای selfie و چت تصویری
-باتری بسیار با دوام هست و با استفاده ی خیلی زیاد من 24 ساعت کار میکنه
-آنتن دهی عالیه و مشکل مکالمه اصلاً وجود نداره
-کیفیت صذای اسپیکرها محشره . واقعاً صدای عالیی داره
-جنس بدنه خوب و راضی کنندست و گوشی بسیار بسیار بسیار سبکه
-صدای خروجی برای هندزفری هنگام موزیک گوشی کردن واقعاً عالیه
-سرعت گوشی توی منو ها بسیار بالاست و اصلاً لگ نداره
-رابط کاربری سنس6 واقعاً زیباست جوری که هیچوقت ازش خسته نمیشین انقدر دلنشینه
مـــــــعایــــــب
-جنس پلاستیکی بدنه خیلی اثر انگشت رو به خودش میگیره
-سرعت شاتر دوربین پایینه
لوازم جانبی خیلی سخت گیر میاد واسش
لوازم جانبی داخل جعبه با کیفیت نیستن

در نهایت متوجه شدم که این نیاز مالی قسمت شد که من این گوشی خیلی خوب رو بخرم و واقعاً هم راضی هستم . نه اینکه از اس5 بهتر باشه اما از اون خیلی دوست داشتنی تره و همه کارهایی که یه گوشی خوب باید براتون انجام بده با کمترین قیمت انجام میده .

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/4/1 با سلام . چنتا از نظرات جنجالی دوستان رو خوندم خواستم تجربه یکماهه کار با این گوشی رو بنویسم
من اولین اسمار فونی که داشتم اپل 2جی بود بعد از اون فقط گوشیهای اندرویدی و سیمبین و ویندوزی گرفتم تا همین یک ماه پیش که اپل 5اس گرفتم . قبل از اون جی2 داشتم . اینو بگم که 5اس رو به اصرار زیاد دوستان و آشنایان که با کلاسه (!!!) خریدم که ببینم چیه که همه واسه کلاسش میخرن . روز اولی که خریدم روشن کردم کیفیت صفحش نسبت به جی2 که داشتم اولین چیزی بود که خورد تو ذوقم و همون لحظه اول از حریدم پشیمون شدم . یک ماه با این گوشی کار کردم جز باتری ضعیف سیستم محدود و ضعف هیچی ندیدم . من شنیده بودم داغ نمیکنه اما وقتی باهاش بازی میکردم یا وای فای روشن بود از جی2 حیلی بیشتر گرم میشد . همش حواسم بود که از دکمه پاور و هوم زیاد استفاده نکنم که مثل گوشیهای اطرافیانم خراب نشه و گیر نکنه . روزی 2 بار شارژش میکردم . من هیچ چیز خوبی تو این گوشی ندیدم جز اینکه همه میگن چقدر باحالی که اپل داری . به نظر من یوزرهای اپل توی ایران اکثراً کسایی هستن که دنبال یه گوشی ساده که کمترین تنظیماتو داشته باشه میگردن اونم فقط چون قیمت آکش از بقیه گوشیا گرونتره ... اینهمه از بدنه پلاستیکی سامسونگ بد میگن من اس4 داشتم بدون قاب استفاده کردم یه خط روش نیوفتاد این گوشی رو روی میز گداشتم پشتش پر خط شده بود ...
در نهایت یه حسن بسیـــــــار بزرگ از این گوشی بگم که IOS واقعاً رابط کاربری قشنگی داره و خیلی سریعه . اما این گوشی در کل اصلاً ارزش اینهمه طرفداری و تعریف و تمجید رو نداره . من که با ضرر زیاد تو همین سایت فروختمش و الان از M8 دوست داشتنی لذت میبرم .

HTC One Max HTC One Max

1393/3/24

دوستان متخصص هیچکس راهی واسه روت کردن این گوشی بلد نیست بدون اینکه fingerPrint از کار بیوفته ؟؟

HTC One Max HTC One Max

1393/3/23 درود بر شما . ممنون از پاسختون . ولی فک نمیکنم این راه زیاد منطقی باشه هر بار برای کوچکترین انتقال فایل مموری رو داخل ریدر بذاریم و otg کنیم . لابد راهی برای روت کردن و استفاده از sdfix باشه .
یعنی هیچ کدوم از دوستان متخصص اینجا راهیی رو واسه روت این گوشی بلد نیستن ؟؟

HTC One Max HTC One Max

1393/3/22 سلام دوستان .
همونطور که میدونین تو اندروید 4.4.2 یه ایرادی که هست اینه که نمیشه با برنامه های جانبی مثل فایل منیجر فایلها رو از مموری داخلی به sd card انتقال داد و برای این کار به روت احتیاج هست من نوت3 داشتم که روت کردم و این مشکل رو برطرف کردم . حالا این گوشی رو دارم و شنیدم اگر روت بشه دیگه finger print کار نمیکنه . ممنون میشم دوستان کمک کنن که چجوری روت کنم بدون اینکه این حسگر از کار بیوفته یا روشی که بدون روت بشه فایلها رو به sd card انتقال داد ...
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا