مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مهناز ش
  • تاریخ عضویت : 1393/2/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Apple iPhone 12 Pro Max Apple iPhone 12 Pro Max

1399/8/28 در مورد مقاله جناب امیر ق هم عرض کنم نه تنها تحریف نیستن بلکه بنظرم برای کاربرایی که تازه ورود میکنن به ایفون بسیار مفید و کاربردی هست. اتفاقا منی که چندین ساله گوشی ایفون دارم هیچ وقت از قابلیتهای قسمت اکسسبیلیتی زیاد اطلاعاتی نداشتم که با خوندن این مقالات اطلاعاتم بالا رفت و از ایشون تشکر میکنم

Apple iPhone 12 Pro Max Apple iPhone 12 Pro Max

1399/8/28 درود و عرض ادب به شما.بنده هر وقت امدم اینجا یه سوالی بپرسم حملات شما رو به اعضای اینجا رو خوندم فقط.من نه طرفدار اپل هستم نه طرفدار شما نه طرفدار هیچ کاربری. اگه طرف حق و حقیقت رو بگیریم بایستی با احترام به شما اعلام کنم مطالب شما فقط از روی قصد و بحث با کاربر امیر ق هست و هیچ استفاده علمی نمیشه از کامنت های شما توی قسمت ایفون ۱۲ داشت. اگر اطلاعات و مطالب در مورد ایفون ۱۲ پرو مکس داشتین اینجا بذارین تا همگی استفاده کنیم. بنده هم از ایشان و هم از شما تقاضا میکنم مطالبی فقط راجع به ایفون ۱۲ پرو مکس بذارین. از اقای امیر ق هم ممنون هستم که همیشه مطالب خوبی پست میکنن.

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/5/5 اونایی که تو خریدن این گوشی شک دارن. مخصوصا دخترا و خانومای خوب. میخوام تجربم رو در اختیارتون بزارم. من گوشی های زیادی دستم اومده و رفتن. بواسطه خریدهای خودم و فامیل و دوستام من با گوشی های زیادی تجربه کار عملی چندین ساعته و حتی چندین روزه دارم. من قبل از اینکه با محصولات ایفون کار کنم ، مثل شما فقط اسمشو شنیده بودن و سمتش نرفته بودم. مثل شما اضطراب داشتم و کلا
چون تو فامیل و اشناهامون کسی 5اس دستش نداشت ، عضو این سایت شدم و نظرات رو همیشه خوندم.
با راهنمایی های دوستان خوبی مثل جناب امیر و نظرات سایر دوستان محترم ، رفتم سمت ایفون 5 اس و رنگ
طلایی 16 گیگش رو خریدم به قیمت 2200 هزار تومان...
راستش اوایل زیاد نمیتونستم با منو ها کار کنم و نمیتونستم دانلود کنم و برنامه و نرم افزار دانلود و نصب کنم. اما بازم با تشکر از اقای امیر ق و خوندن مقاله هاشون تونستم اروم اروم مهارت کسب کنم و باید بعنوان یه دختر اعتراف کنم تنها گوشی موبایلی هست که تونسته منو مجذوب و وابسته خودش کنه و نمیتونم ازش دل بکنم. بعبارت دیگه عاشقش شدم.
این حس رو اکثر اپلی ها نصبت به گوشی یا تبلتشون دارن. چرا ؟ چون کیفیت بالای قطعات ، کیفیت بالای مونتاژ ، مچ بودن سخت افزار با نرم افزار ، سرعت بسیار بالای گوشی ، تاچ بسیار حساس و روان و کلا ظاهر شیک و خوش دست و غیره ، همگی دست بدست هم دادن تا رضایت شما جلب بشه. من هیچ برندی رو مثل اپل انقدر با کیفیت و با نظم و استراتژی ندیدم.
دوستانی که قصد خرید این گوشی رو دارن ، خیلی راحت دل رو به دریا بزنین و برین بخرین ...
برای همتون ارزوی موفقیت میکنم.

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/2/9 اقای امیر ق واقعا تشکر میکنم بخاطر اطلاعات مفید و نویی که اینجا منتشر میکنین. واقعا دست مریضادو ممنون.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا