مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محمد ا
  • تاریخ عضویت : 1393/1/28
  • تعداد نظرهای داده شده : 22

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 22 از مجموع 22 مورد

Sony Xperia Z1 Compact Sony Xperia Z1 Compact

1393/3/23 از Z1 ضخامتش به اندازه 1 میلی متر بیشتره. ااتفاقا این ضخامت بیشتر قشنگش کرده. باتریش خیلی خوبه. تقریبا سه روز می تونه نگه داره. البته من تا 5 روز هم رکورد زدم.
در مجموع قبل از خرید حتما برو یکبار تو دستت بگیر و مثل من اشتباه نکن. من قبلا Z1 گرفتم و اونجا مدل compact را نداشت و فکر می کردم compact خوب نیست ولی وقتی compact را خریدم تازه فهمیدم باید قبل از خرید همه چیز را تست کرد و بعد تصمیم گرفت. باز هم می گم برو هم Z1 و هم compact را در دستت بگیر. بعد تهیه کن. ولی به غیر از این دو به چیز دیگر فکر نکن. البته آیفون 5 سی که جای خود داره اگر وضع مالی ت خوبه.

Sony Xperia Z1 Compact Sony Xperia Z1 Compact

1393/3/22 سلام. من الان یک هفته دارم. قبلا Z1 داشتم و فروختم و حالا compact را خریدم. Z1 'وشی باحال بود از هر لحاظ. منتها صفحه نمایشش بزرگه و وزنش زیاده. آدم وقتی اوایل بخره حالیش نیست یک مدت که بگذره می فهمه که باید compact می گرفت. من الان compact گرفتم و تقریبا بهترین گوشی است. فوق العاده جمع و جوره. از لحاظ قدرت هیچ فرقی با Z1 نداره. البته دوربینش شاید کمی ضعیف تر از Z1 باشه ولی اصلا معلوم نیست. به خاطر اینکه صعحه نمایش Z1 فول HD است و compact فقط HD است. در مجموع از لحاظ دوربین بهینه است.
نگاه کنید اگر می خواهید فقط فیلمبرداری کنید مثل فیلمبرداری عروسی ها خوب چرا دوربین فیلمبرداری نمی گیرید. اکا اگر یک گوشی جمع و جور با تصویر و فیلمبرداری HD می خواهید که تقریبا بهینه باشد این گوشی مناسیبترین است. البته آیفون 5 سی یا اس هم خوبه ولی حیف که گرونه و کار کردن با آن یکم دردسر داره. در مجموع این گوشی بهترین گوشی کامپکت در بین رقیبان خود است.
همین که اختلاف قیمت آن با داداش بزرگش یعنی Z1 صد هزار تومان است باید متوجه باشید که این گوشی حتما قوی است. آن اختلاق قیمت به خاطر صفحه نمایش کوچک شده است. البته بدنه پشتی شیشه نیست و یم پلاستیک فوق العاده زیبا و مقاوم است. از لحاظ ظاهر هیچ فرقی با Z1 ندارد.

Sony Xperia Z1 Compact Sony Xperia Z1 Compact

1393/3/19 ممنون. با file commander خود سونی به راحتی می توانید در کارت حافظه فایل بنویسید و یا پاک کنید.
من قبلا Z1 داشتم وقتی به کیت کت آپدیت کردم دسترسی موقعیت گوگل برای گوشی ام از کار افتاد برای همین می توسم که این تجربه هم برای Z1 compact تکرار شود.

Sony Xperia Z1 Compact Sony Xperia Z1 Compact

1393/3/18 سلام.
آپدیت kitkat برای z1 compact انجام بدهم یا نه؟

Sony Xperia Z1 Compact Sony Xperia Z1 Compact

1393/3/16 سلام. من یک ماهی میشه Z1 دارم و الان می واهم بروم آن را بفروشم و Z1 compact بگیرم چون Z1 برای دستم خیلی بزرگ است و من تازه فهمیدم که گوشی های کوچک مناسب برای من است. اما یک سوال دارم. به نظر شما برچسب ضد خش اصلی بزنم یا نه؟ این که می گن با زدن برچسب ضد خش آرم سونی بعد وقتی برچسب را بگیریم کنده می شه حقیقت داره؟

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/3/12 سلام. در مورد گارانتی آره. گوشی سونی گارانتی نداره. من که الان 29 سالمه نشد یک وسیله ای بگیرم که با اینکه گارانتی داره از گارنتی اش استفاده کنم. گارنتی مهم نیست. ولی قطعات جانبی ربطی به گارنتی نداره. این ها وارد می شه از کشورهای دیگه. مثلا گوشی ها ی اپل گارنتی نداره ولی قطعاتش تو ایرانه.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/3/10 سلام. کلا دکا برای همه ادوات الکترونیکی مضر است. این طبیعی است. خودتان گفتید که وقتی زیاد بازی می کنید این جوری می شود. باید حواسمان باشد که گوشی ها فقط برای بازی نیامدند. این طبیعی است. حالا این که خوبه. شما اگه همین بازی را با S4 کنید دماش بالاتر هم می رود.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/3/4 سلام. من هم قبلا مثل شما بودم. کلا S4 داغ می کنه. البته گوشی بدی نیست. ولی Z1 از اون سرتره. البته من می خواستم s5 بگیرم ولی چون قیمتش بالاتره و هنوز ن=تازه اومده و امتحانشو پس نداده بین کاربران نگرفتم. ولی Z1 در سال 2013 بهترین گوشی اندرویدی بود. بنابراین عقل حکم می کنه که این گوشی را بگیریم. البته مدل کامپکتش هم هست می تونی اون را هم نگاه کنی. البته من خیلی دوست داشتم آیفون 5c بگیرم که 200 تومان بیشتر بود ولی ظاهرا کار کردن با آیفون یکم حوصله می خواد و نرمافزارایی که با آیفون کار می کنند بسیار محدودتر از اندروید است. ولی بین اندروید ها Z1 خوب است. البته برو تو سایت دی جی کالا و فایل ویدیوویی Z1 را نگاه کن قشنگ متوجه می شوی.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/2/28 سلام. مهم اینه که گوشی سالم باشه. حالا این را به عنوان یک تجربه بپذیرید. نگاه کنید این هایی که می گن گارانتی آرین و یا .... فقط یک پرچسبه. چون این گوشی ها به طور مستقیم وارد ایران نمی شود . در واقع شرکت سونی اگر خودش نمایندگی داشته باشد آن وقت گارانتی ارزش دارد. حالا شما می توانید مثلا می توانید بروید از یک کشور دیگر گوشی بگیرید و گارانتی هم داشته باشد وقتی خراب شد حتما باید دوباره به آن کشور رفته و از طریق آن نمایندگی که در کشور دیگر موجود بود اقدام نمایید. ولی اگر این نمایندگی رسمی در ایران بود به راحتی مشکل خرابی حل می شد. در واقع همه فروشگاه ها برای فروش بیشتر از واژه نمایندگی استفاده می کنند. ال جی فقط نمایندگی رسمی در ایران دارد.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/2/25 سلام. گوشی Z1 اصلا گارانتی در ایران ندارد. سونی اصلا نمایندگی رسمی در ایران ندارد. البته بعضی ها کارت گارنتی را می دهند در صورتی که هیچ ارزشی ندارد. البته اگر برای این کارت گارانتی پولی جداگانه نگرفتند خوب است و گرنه ضرر به شما زدند. در ضمن هدست باید از قبل در داخل جعبه باشد. این که گفته فراموش کردم اصلا معنی ندارد و شما باید دلیل اصلی اش را می گفتید. خود شرکت سونی در هنگام بسته بندی در داخل جعبه قرار می دهد . باید دلیل در آوردن هدست از بسته را می پرسیدید

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/2/24 سلام. برای من این طور نیست.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/2/24 سلام.. من در مورد روت کلی تحقیق کردم. یک سوال دارم. آیا روت کنم یا نه؟ آیا نرم افزارهای کرک شده بر روی گوشی روت نشده نصب می شوند؟

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/2/22 سلام. من 3 هفته ای می شه خریدم و تا به حال لگ ندیدم. فقط این قدر امکانات زیاده من نمی توانم از این گوشی چه استفاده ای کنم.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/2/19 سلام. داداش واقعا خیر ببینید. فوق العاده ایدو ممنون بابت راهنماییتان.
مرسییییی.
فقط یک سوال؟ آیا می شه نرم افزار را هم روی کارت حافظه نصب کرد؟ نیار به برنامه خاصی داره؟
آقا افشین من می خواستم فردا روت کنم گوشی ام را ولی الان که مشکل را برایم حل کردید فعلا منصرف شدم. به نظر شما روت باید کنم یا نمی خواهد؟

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/2/19 گوشی ات را در حالت stamina قرار بده فوق اعاده است. من الان 56 ساعت دارم از گوشی ام استفاده می کنم و شارژش 51 درصد است. فقط یک مشکلی با گوشی دارم و اون اینه که با استفاده از file manager نمی توانم از حافظه گوشی به حافظه خارجی ام فایل ذخیره کنم البته می توانم از حافظه خارجی به حافظه گوشی بنویسم ولی عکش نمی شود. البته با کابل USB می شود ولی می خواهم بدون استفاده از USB این عمل انجام شود. ظاهرا تنها راه حل روت کردن است که من این کار را نکردم. راه دیگری نیست؟ شما این مشکل را دارید؟

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/2/16 سلام به همه کاربران Z1.
من گوشیم روت شده نیست و تا حالا راضی ام. اما یک مشکلی درام .
چرا نمی شود با استفاده از منجرها یک فایل را از حافظه گوشی به مموری کارت منتقل کرد. البته عکس آن یعنی انتقال از مموری به افظه گوشی امکان پذیر است. البته باز هم بگویم با کابل USB می شود بر روی مموری کارت خارجی نوشت ولی از خود گوشی حتی با فایل منجرها نمی شود بر روی مموری کارت خارجی نوشت و فقط می شود خواند. البته این برای همه گوشی های روت نشده است.
می خواستم بدانم آیا کسی راهی را سراغ دارد که بشود این عمل را بدون روت کردن انجام داد. آیا اپلیکشنی هست مخصوص این کار؟

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/2/15 سلام. من نیز با چنین مشکلی مواجه شدم. با برگشت به تنظیم کارخانه مشکل حل می شود.

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/2/4 سلام. من هم مثل شما آیفون ندارم و الان حدود 1 ماه دارم تحقیق می کنم البته هنوز نگرفتم ولی هنز تصمیم نهایی برای خرید آن نگرفتم ولی همه تعریف می کنند. مطابق سرچ هایم آیفون را اگر جیلبریک کنی کاملا آزاد می شوی. برو درباره جیلبریک سرچ کن چیز جالبیه و همه تقریبا این کار را انجام می دهند.

Apple iPhone 5c Apple iPhone 5c

1393/2/2 سلام.
این هم ایمیلم:
m.anvarifard@gmail.com

Apple iPhone 5c Apple iPhone 5c

1393/2/1 سلام خیلی ممنونم. اطلاعتتان خیلی برایم مفید بود.
در برنامه سیدیا اگر ما اپلیکشن را از یک سوری دریافت نماییم این اپلیکشن در گوشی ظاهر شده و ما باید آن را نصب نماییم. سوالم این است که آیاد بعد از نصب، این اپلیکشن را میتوانیم توسط مثلا itools در کامپیوتر ذخیره کرده و یک موقع دیگر که مثلا سیتم را دوباره ریستور کرده و جیلبریک کردیم بدون اینکه مجددا وارد سیدیا شویم و دانلود مجدد نماییم، آن را نصب نماییم؟ آیا این روش برای اپلیکشن های خود اپ استور نیز صادق است؟ من در خانه مودم Tplink دارم که وایرلس هم است. با توجه به قابلیت وای فای امکان اتصال به نت وجود دارد؟ یعنی فقط با وای فای نمی توانیم سیستم عامل را آپدیت نماییم؟ با وای فای می شود اپلیشکن ها را دریافت کرد؟

Apple iPhone 5c Apple iPhone 5c

1393/1/29 سلام. من واقعا از شما تشکر می کنم بابت جوابی که دادید.
یک سوال کلی در مورد جیلبریک دارم. آیفون طوری ساخته شده که هر اپلیکشن وقتی ما تنتخاب کنیم فعال می شود و بقیه در حالت غیر فعال. اما من بعد جستجو فهمیدم که وقتی جیلبریک کنی یک پوشه cydia ظاهر می شود و داخل آن ما می توانیم سورس نصب کنیم. اما می گویند وقتی جیلبریک کنی آن وقت همه اپلیکشن ها همیشه فعال اند و این یعنی گوشی داغ می کند و ممکن است خراب شود. آیا چنین است و یا من منظورشان را خوب نفهمیدم؟ البته من از آن کاربرانی نیستم که بخواهد خیلی بازی کند اصلا برای بازی نمی خواهم آیفون بخریم می خواهم جنسی بخرم که با دوام باشد و از کار کردن با آن لذت ببرم و گاهی هم از بعضی از اپلیکشن های کاربردی آن استفاده کنم. مثل بلوتوث و ....
اگر من گوشی را جیلبریک کنم آیا می توانم اپلیکشن های خود اپل هم نصب کنم؟ یعنی اپلیکشن اپل وقتی روی گوشی جیلبریک نصب می شود سیستم عامل را کند و خراب نمی کند؟
به نظر شما جیلبریک نمایم؟

Apple iPhone 5c Apple iPhone 5c

1393/1/28 سلام. من بعد از کلی جستجو در این سایت و سایت های دیگر تصمیم گرفتم یک آیفون 5C بگیرم منتها موارد زیر برایم جای سوال است. من اصلا قصد ندارم آیفون را جیلبریک کنم.
1- آیا این آیفون از لحاظ آنتن دهی مشکل خاصی ندارد؟ آهنگ زنگش چی؟ آیا صدای بلندگوی آن خوب است؟
2- اگر با گیفت کارت و اپل آیدی برنامه ها را خریدیم و نصب کردیم و بعد از چند ماه اومدیم یک مشکل پیش آمد و گوشی را ریستور کردیم آیا همان برنامه ها را که قبلا خریده بودیم می توان دوباره نصب کرد و مجبور نباشیم دوباره بخریم.
3- ارتباط آیفون با کامپیوتر فقط با آیتونز است؟
4- می توان برنامه ها را در یک درایو دلخواه در کامپیوتر ذخیره کرد و سپس با آیتونز آن را بروس کرده و نصب کنیم؟
5- در صورت ارتقا سیستم عامل به ورژن جدید آیا بازگشت به سیستم عامل اولیه آن امکان پذیر است؟ مثلا ریست فکتوری کنیم به ورژن سیستم عامل قبل از آپدیت بر می گردد؟
6- آیا بلوتوث امکان پذیر است؟
7- شنیدم delivery report ندارد؟ یعنی نمی شود بدون جیلبریک و با اپلیکشن خاصی از اپل استور این را برطرف کرد؟
8- با توجه به اینکه اپل در ایران نمایندگی ندارد آیا وقتی مشکلی پیش آمد امکان تعمیر آن وجود دارد؟
9- لوازم جانبی آیفون مثلا باتری گیر می آید؟ الان حدود چقدر است؟
10- می شود پشتش را باز کرد و مثلا باتریش را خودمان در آوریم و دوباره جا بزنیم و یا مثلا سیم کارتش را عوض کنیم؟
11- با سیم کارت دائمی و ایرانسی می شود به اینترنت وصل شد؟
امیدوارم موارد فوق را یک نفر جواب دهد چون ممکن است بیخیال آیفون شوم و s4 بگیرم.
موارد 1 تا 22 از مجموع 22 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا