مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : حامد ف
  • تاریخ عضویت : 1393/1/25
  • تعداد نظرهای داده شده : 94

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 94 مورد

Samsung Galaxy J7 Pro Samsung Galaxy J7 Pro

1397/6/3 دوست عزیز کابلتون خراب شده، البته شاید فکر کنید کابل قطعی نداره و مشکلی نیست. نوعی خرابی هم هست که از سرعت شارژ کم میشه ولی جریان قطع وصل نمیشه. کافیه یک کابل با کیفیت و فست خریداری کنید.

Sony Xperia XA2 Sony Xperia XA2

1396/10/27 طراحی جذابی داره این گوشی و می‌تونه کارو برای a8 2018 سخت کنه. البته اگر در حدود یک‌وصد در ایران قیمت‌گذاری بشه. قطعا اگر یک‌‌ونیم باشه قیمتش با توجه به اینکه برند محبوب کشور در حال حاضر سامسونگه بازیو به A8 2018 با نمایشگر اولد وسوسه‌انگیزش با اختلاف زیاد میبازه و فقط افراد خاص و طرفداران برند شیک سونی سمت این گوشی میرن. در تمامی زمینه‌ها این گوشی عالیه جز ابعاد نمایشگر که باید با کمتر شدن حاشیه بالا و پایین از اندازه 5.5 اینچ استفاده می‌شد.

Samsung Galaxy J7 Pro Samsung Galaxy J7 Pro

1396/10/27 حدود ۴ ماه از این گوشی استفاده می‌کنم، باتری بینظیره، گوشی عملکرد بسیار نرم و سریعی داره. یکبار با مشکل بسته شدن برنامه‌ها مواجه شدم تو این چهار ماه؛ که فکر می‌کنم بعد از اعمال تنظیمات کارخانه بعد از آپدیتی که واسم اومده بود اینطور شد و یا شایدم ویروس باشه. در هر صورت با ریست فکتوری مجدد و استفاده از استور گوگل پلی این مشکل حل شد. دوربین عملکرد مناسبی داره و جزو خوب‌ها تو بازه قیمتی خودش هست. فقط نقصی که من دیدم البته بخاطر حساسیت بیش از حد خودمه این بود که بعد از بالانس کردن رنگ در قسمت تنظیمات نمایشگر به سفید واقعی که هیچ اثری از قرمزی یا سبزی یا زرد بودن توش نباشه نرسیدم. تو مقایسه‌ای که داشتم با سری A سامسونگ بعد از صفر کردن رنگ سبز و قرمز در سری A سامسونگ به سفید واقعی رسیدم که هیچ تفاوتی با برترین ips ها مثل آیفون یا پرچمدارایhtc نداشت اما تو j7 مقدار بسیار کمی اون تون سبز بودن با زرد بودن هست که دو گوشی کنار هم میزارین به چشم میاد. در هر صورت مشکل جدیی نیست ولی منو به این نتیجه رسوند که سامسونگ تفاوت‌هایی رو در کیفیت بخصوص تو نمایشگر در مقایسه با سری پایین رده و بالارده میزاره که فقط به تراکم پیکسلی و وضوح خلاصه نمیشه و زنده بودن رنگ‌ها هم کاهش میده. قبل‌تر البته به این موضوع اعتقاد نداشتم.

Samsung Galaxy J7 Pro Samsung Galaxy J7 Pro

1396/7/23 من منظور خاصی نداشتم که حالت تهاجمی گرفتید اکثر افراد در زمینه it اطلاعاتشون پایینه و این چیزه بدی نیست. اپ‌هایی که نام بردید من در حال حاضر دارم استفاده می‌کنم و بدون کوچیک‌ترین مشکلی اجرا میشن. با توجه به اینکه گوشی که تست کردید برای کسی بود که پس آورده بود احتمال سالم نبودن گوشی حالا به هر دلیلی که 99 درصد از طرف مصرف کننده ایجاد شده و یا 1درصد کارخونه زیاده. من بهتون پیشنهاد می‌کنم به یک مغازه دیگه برین و دوباره این اپ‌ها رو تست کنید. البته این نکته مهم در نظر داشته باشد که آخرین ورژن موجود اپ‌ها رو نصب کنید. بهتره اپ‌های مدنظرتون همون لحظه مستقیما ار بازار یا گوگل پلی دانلود کنید و از shareit یا zapaya استفاده نکنید.

Samsung Galaxy J7 Pro Samsung Galaxy J7 Pro

1396/7/22 شما نیاز دارید یکم اطلاعاتتون در زمینه it بالا ببرین. فهم این موضوع خیلی سادست که دلیل نصب نشدن بعضی برنامه‌ها بخاطر اینه اون برنامه غیر حرفه‌ایه که بروزرسانی نمیده و یا شما دارین از ورژن قدیمی اپ استفاده می‌کنید و اعتقادی به استفاده از آخرین نسخه ندارین. یعنی گوگل و سامسونگ در زمینه نرم‌افزاری اشتباه کردن و شما راست میگین. من متعجبم یه موضوع خیلی ساده که واضحه مشکل از طرف توسعه‌دهنده برنامه هست رو به این گوشی نسبت میدید‌. تنها A7 2017 نسبت به این گوشی برتری داره چون ابعاد نمایشگر با استاندارد‌های 2017 هماهنگی داره و از بقیه جهات کامله البته با یه قیمت بالا. امروزه که همه از گوشی به عنوان وبگردی، شبکه‌های اجتماعی و یاحتی فیلم دیدن استفاده می‌کنن دیگه سایز نمایشگر زیر 5.5 اینچ غیر منطقیه و کم‌کم تولید ابعاد زیر 5.5اینچ قطع خواهد شد جز یه تعداد گوشی‌های خاص که به‌خاطر خوش‌دست بودن یا قیمت پایین تولید میشن.

Samsung Galaxy J7 Pro Samsung Galaxy J7 Pro

1396/7/21 شما منظور من درست متوجه نشدید. بله A5 فرکانس هسته‌های CPU بالا‌تری داره و پردازنده گرافیگیش از یک هسته بیشتر استفاده میکنه و طبیعیه قدرتمند‌تره‌. ولی این تفاوت فقط تو بازی گرافیگی سنگین حس میشه و باعث میشه فریم بیشتری بهتون بده. اکثر افراد از گوشی استفاده‌ی معمولی دارن و گوشیو گزینه مناسبی برای بازی نمیدونن. تو بقیه موارد شاید اختلاف در حد صدم ثانیه باشه اونم در بعضی موارد j7 pro بهتر عمل کرد. که البته برای ورژن اندروید و رابط کاربری بهینه‌ترشه که قطعا A5 هم با آپدیت سرعت بیشتری پیدا میکنه.. حرف آخر و بخوام اول بزنم اینه که تو کارش به عنوان یه گوشی واقعا سریعه و روونه. امیدوارم شما به جای دیدن فیلم تو یوتیوب از نزدیک یه مقایسه‌ای داشته باشین.

Samsung Galaxy J7 Pro Samsung Galaxy J7 Pro

1396/7/19 منم مثل شما حساس بودم و به سری j اعتقاد نداشتم و قرار بود A5 بگیرم، اما زمانی که با گوشی j7 pro کار کردم متعجب شدم. و این سوال برام پیش اومد چرا باید کمپانی همچین امکاناتی تو سری j بزاره با وجود سری A. این گوشی هیچ مشکلی نداره، کاملا روان، دوربین بدون نقص، نمایشگر اولد با ابعاد بسیار بهتر نسبت به A5، باتری بینظیر. سخت افزار A5 رو کاغذ قدرتمندتره ولی باور کنین در عمل حس نمیشه و فوقالعاده نرم و روونه j7 pro . به نظرم از نمایشگر 5.5 اینچی اولد لذت بیشتری خواهید برد تا دست گرفتن شیشه‌ای که اکثر مواقع پشت گارد مخفی شده و یا قابلیت ضدآب بودن.. ضمن اینکه نزدیک 200 تومن پول بیشتری رو کارتتون باقی می‌مونه. تصمیم خیلی هوشمندانه‌تر البته اینه که تا 3 یا 4ماه دیگه صبر کنید و پولتون پس‌انداز کنید تا A5 2018 با نمایشگر infinity مشابه s8 وارد بازار شه که قطعا انتخاب فوق‌العاده‌ای خواهد بود.

Samsung Galaxy A5 2017 Samsung Galaxy A5 2017

1396/5/18 گرافیگ یا GPU گوشی A5 سه هسته‌ای ولی j7 2017 pro دوهسته‌ای
این گوشی از پورت بروز تایپ C استفاده می‌کنه که تو سرعت شارژ و انتقال فایل و سهولت استفاده برتری داره نسبت به پورت j7 pro
این گوشی ضد آب و در پشت از متریال شیشه استفاده می‌کنه که لوکس‌تره..
سری A تو اروپا و آمریکا فروش قابل توجهی داره ولی J7 برای کشور‌های جهان سوم تولید شده و قطعا هنگام آپدیت دادن از نظر باگ نداشتن دقت بیشتری انجام میشه
هندزفیری a5 کیفیت بالاتری داره نسبت به J7 داره
و فرکانس هسته‌های CPU در A5 بیشتره...
و البته به شما حق میدم چون نمایشگر فول اچدی 5.5 اینچی سوپر امولد j7 pro با قیمت به مراتب کمتر وسوسه کنندست و اکثر مواردی که تو بالا گفتم واسه افرادی که حساس نباشن و در حد یه کاربر عادی از گوشی انتظار دارند محسوس نیست!

Samsung Galaxy J7 Pro Samsung Galaxy J7 Pro

1396/5/11 تو نظر قبلیم جایی اشتباه تایپی داشتم در رابطه با پردازنده Exynos7870 که نوشتم که «پردازنده گرافیکیش برای نمایشگر 720P بازدهی مناسبی نداره». منظورم این بود Exynos 7870 بر روی نمایشگر 720P بازدهی مناسب و روونی داره. اما رو نمایشگر 1080P کمی ضعیف عمل می‌کنه.

Samsung Galaxy J7 Pro Samsung Galaxy J7 Pro

1396/5/10 حق با شماست، بررسی هایی دقیق‌تری که اخیرا انجام دادم به این نتیجه رسیدم 150 هزار تومان بیشتر برای A5 2017 ارزششو داره..
در ابتدا فکر می‌کردم از نظر سخت افزاری تفاوت نامحسوس هست ولی در بررسی سایت Gsmarena اومده که Exynos 7870 به خصوص پردازنده گرافیکیش برای نمایشگر 720P بازدهی مناسبی نداره و در نمایشگر FullHD به خصوص هنگام بازی افت فریم پیدا می‌کنه و در کل اون روان بودن خاص که تو پرچمدارا حس میشه این چیپ رو نمایشگر full Hd نمیتونه داشته باشه. پردازنده گرافیکی Exynos 7880 a52017 از سه هسته با فرکانس بالاتری نسبت به Exynos 7870 j7 2017 دو هسته‌ای استفاده می‌کنه. فرکانس هسته‌های CPU در A5 هم 1.9 هست در مقابل 1.6 J7 pro. رم A5 2017 از نوع DDR4 و در J7 pro از نوع DDR3. قابلیت ضد آب بودن و پورت تایپ C هم بهش اضافه کنیم ارزش خریدشو منطقی‌تر و بالاتر می‌بره نسبت به j72017.
منبع نکاتی هم که در رابطه با سخت‌افزار گفتم سایت GSMarena هست که در بررسی تخصصی گوشی های J7 2017 و2017 A5 و A7 2017 آورده کسایی که به انگلیسی تسلط دارند برن به وب سایت و صحت حرفامو با لایک تایید کنن تا کمکی واسه افرادی باشه که می‌خوان بهترین انتخاب ممکن داشته باشند. سپاس

Samsung Galaxy J7 Pro Samsung Galaxy J7 Pro

1396/5/9 http://www.samsung.com/iran/smartphones/galaxy-j7-2017/
دوست عزیز برو به لینک بالا و ببین پایین قسمت «با سرعت تمام» چی نوشته...
در وبسایت فارسی این کمپانی چنین نوشته شده:
کارایی را همواره در بهترین سطح نگه دارید. گوشی Samsung Galaxy J7 Pro به لطف برخورداری از رم غول‌آسای 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی و قابلیت افزایش ظرفیت حافظه تا 256 گیگابایت به کمک microSD، عملکردی بسیار قوی و سرعتی خارق‌العاده را تضمین می‌کند تا جریان کار شما را تسریع کند.
امیدوارم برای همیشه این بحث تموم شه.

Samsung Galaxy J7 Pro Samsung Galaxy J7 Pro

1396/5/5 دوستان اینقدر این مسئله حافظه رو بزرگ نکنید، از سیاست‌های بازاریابی کمپانی هست ک ترجیح داده تو بعضی از بازار‌های هدف این دستگاه رو با این حافظه داخلی بفروش برسونه. خلاصه اگه اینکارو نمی‌کرد با توجه به ابعاد مناسب این گوشی و استفاده از فناوری سوپر امولد ضربه شدیدی به A5 و A7 2017 وارد می‌شد. (ک البته به نظر من وارد شده). ضمن اینکه بطور کلی پردازنده‌هایی ک رو A5 و A7 کار شده کار راه بندازن و در حد استفاده کاربرای معمولی و فعالیت‌های روزمره عادی قدرت پردازش دارن(مثل همین j7 pro). شما با خرید این گوشی فکر کن A7 2017 خریدی فقط بجای اینکه پشتش شیشه باشه فلزه:))) و با این تفاوت مهمتر ک 500 هزار تومن تو حسابت بیشتر پول مونده!

Samsung Galaxy J7 Pro Samsung Galaxy J7 Pro

1396/5/3 قرار بود آخر این ماه A5 2017 بگیرم، اما با اومدن این گوشی و قیمت مناسبتر نسبت به A5 2017 نظرم عوض شد. این گوشی تمام مشخصات a5 2017 تقریبا داره فقط فرکانس CPU به مقدار خیلی نامحسوسی پایین‌تره. قطعا کیفیت ساخت A5 2017 با توجه به رده‌بالاتر بودنش و ضد آب بودن بیشتره اما این مدلم خداییش خیلی خوبه.. من هنگام خرید از فروشنده درخواست می‌کنم که هم a5 2017 و هم J7 pro 2017 واسم بیاره و با دقت کیفیت نمایشگر و زنده بودن رنگ‌ها تو هر دو نمایشگر مقایسه می‌کنم. اگه J7 pro 2017 در نمایش رنگ سفید بهتر عمل کرد و در کل رنگ‌ها رو زنده تر به نمایش گذاشت قطعه j7 pro بر‌میدارم در غیر اینصورت انتخابم A5 2017 هست. شما هم می‌تونید از این ترفند استفاده کنید تا مطمئن بشین گوشیتون تقلبی نیست. چون نمایشگر سوپر امولد هر سال و هر دوره از نظر کیفیت و پویایی پیشرفت می‌کنه و ضمن‌اینکه هیچ احدی حتی اپل قادر به تولید نمایشگر سوپر امولد نیست و کنتراست بی‌نهایت و دقت بالا در نمایش رنگ سفید کاملا می‌تونه خیالتون از اصل بودن گوشی راحت کنه.

Huawei P9 Lite Huawei P9 Lite

1395/8/13 دوستان اینقدر رو دو یا سه بودن رم حساسیت نشون ندین. تو گوشی ها با اندروید قدیمی می‌تونه تاثیرش حس بشه.. اندروید ۶ به اندازه‌ای بهینه هست که با رم کمتر از دو هم عملکردی روان داشته باشه.. هیچ وقتم پیش نمیاد با بیشتر از دو یا سه برنامه همزمان بخواین کار انجام بدین که سرعتتون پایین بیاد.. دیگه اندرویدی ها همه می دونند باید تو بازه های زمانی کوتاه عمل خالی کردن رم یا بستن برنامه هایی باز انجام بدن. تو این رنج قیمتی این گوشی رقیب نداره و نسبت به galaxy a5 2016 سخت افزار قدرتمند تری داره.. یا علی

Huawei P9 Lite Huawei P9 Lite

1395/5/14 این گوشی نسبت به قیمت ارزش خریده فوق‌العاده بالایی داره و رقیبش تنها گوشی A5 2016 و Xperia Z3 می‌تونه باشه که از لحاظ قیمتیP9 lite باقیمت زیر ۸۰۰ تومن خرید معقول‌تری به حساب میاد.
مزیت P9 قیمت مناسب، باتری ، سخت‌افزار قدرتمندتر نسبت به A5، اندروید ۶ هنگام عرضه
مزیت A5 2016 نمایشگر جذاب‌تر با کنتراست بالا، کیفیت بدنه بهتر نسبت به P9
مزیت Z3 بدنه بهتر نسبت به P9، ضد آب بودن
ضمن اینکه P9 lite و A5 از حسگر اثر انگشت پشتیبانی می‌کنند اما z3 خیر، و A5 چراغ نووتیفیکشن نداره وlite P9 از otg پشتیبانی نمی‌کنه.

Samsung Galaxy A5 2016 Samsung Galaxy A5 2016

1395/1/29 دلایلی که آوردین کاملا بی‌اساس بود!
بهتر بود یک خط هم در رابطه با ضعف a5 2016 نظر می‌دادین. مثلا این که سی‌پی‌یو و پردازنده گرافیکیش کار راه بندازه و انتظار زیادی نباید ازش داشت. من خودم طرفدار برند سامسونگم و خودم هم از سامی استفاده می‌کنم. اما باید قبول کنیم که واسه کسایی که قلب گوشی اهمیت بیشتری داره تا ظاهر گوشی نمی‌تونه انتخاب خوبی باشه. البته تو این رنج قیمت! قطعا تو بازه قیمتی ۹۰۰ انتخاب ارزشمندی محسوب میشه!

Samsung Galaxy A5 2016 Samsung Galaxy A5 2016

1395/1/28 Xperia z4,Z3,Htc one M8,LG G4,LG Gflex2,huawei P8،Galaxy S5
ضمن اینکه فکر نمی کنم واسه کسی که می‌تونه تا یکو صدو پنجاه اینا گوشی بخره سخت باشه دویست سیصد بذاره Galaxy S6, Note4,htc m9 یا Xperia Z5 بخره. در کل چون اسم پردازنده های سامسونگ به گونه‌ای هست که پرچمدار یا میان رده بودن پردازنده از رو ترتیب اعداد مشخص نیست افراد عادی به اشتباه میوفتن.

Samsung Galaxy A5 2016 Samsung Galaxy A5 2016

1395/1/27 تنها با قیمت 950 تومن ارزش خرید داره. تو این رنج قیمت موبایل‌هایی با پردازنده قدرتمند میشه تهیه کرد نه یک پردازنده میانرده!

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1395/1/22 بچه‌هایی که گوشی نخریدن کم‌کم آماده شن دیگه وقتش شده یه افت قیمت مشتی پیدا کنه. از نظر زیبایی s6 از s7 زیباتره نسخه مشکیش. باتریم که فقط حجمش رفته بالا s7 تو عمل یکم بهتر از s6 هست. پردازنده هم که S6 که هیچ با S5 ام به هیچ مشکلی بر نمی‌خورید.

HTC One E8 HTC One E8

1394/10/2 تو چند تا از سایت های معتبر خوندم که این گوشی از قابلیت OTG پشتیبانی نمیکنه یعنی نمیشه بهش فلش وصل کرد...دوستانی که این گوشیو دارند ممنون میشم بگن که این موضوع صحت داره یا نه..چون قصد خریدشو دارم و فلش خور بودن خیلی مهممه

Samsung I9500 Galaxy S4 Samsung I9500 Galaxy S4

1394/8/14 ما که اندریدمونو 5 کردیم هیچ مشکلیم نداشتیم مثل ساعت داره کار میکنه.در زمینه مصرف باتری تو قسمت Display تیک مربوط به گزینهAuto adjust screen tone فعال باشه دقیقا مشابه اندروید کیت کت میشه

Samsung I9500 Galaxy S4 Samsung I9500 Galaxy S4

1394/7/6 بله رفت و آمد صفحه منظورمه.در گزینه های دیگه که پردازنده s5وs6 قدرت بیشتری داره و طبیعیه عملکرد بهتری داشته باشه
اما اخیرا با آپدیت جدید همین رفت وآمد صفحه بسیار عالی و روان شده!(قبلش با آپدیت اولیه اندروید 5 یه سنگینی احساس می شد و نوار اعلانات و حرکت در منو ها با لگ های کوچیکی همراه بود)

Samsung I9500 Galaxy S4 Samsung I9500 Galaxy S4

1394/7/5 دوست عزیز در حال حاضر بعد از آپدیت 451 مگابایتی اگه بیشتر از s5 با s6 نرم و روون نباشه کمترم نیست!
در ضمن روون بودن نرم بودن رابط کاربری حداقل چیزیه که یه گوشی پرچمدار 2013 می تونه اونو حتی تو 2015 حفظ کنه!

Samsung I9500 Galaxy S4 Samsung I9500 Galaxy S4

1394/7/4 دوستان من گوشیم با اندروید 5 هیچ مشکلی نداشت ولی با s5 یا s6 دوستان مقایسه می کردم محیط کاربری اونا نرم تر و روون تر بود که خداروشکر دیروز یه آپدیت 451 مگابایتی اومد و محیط کاربری و اجرای فرامین و نشون دادن انیمیشن های منو ها بسیار نرم و روون شده و کوچیک ترین لگ یا مکسیو بعد از یک روز استفاده ندیدم
مرسی سامسونگ💖

Sony Xperia M5 Sony Xperia M5

1394/6/18 طی تحقیقی که من کردم و پیش فروش این گوشی رو با گوشی های دیگه مقایسه کردم به قیمت 980 تو بازار ایران رسیدم.ام 5 تنها 50 دلار از ام4 گرونتره و قیمت ام 4 تو ایران 830 هست..البته 5 ماهی طول می کشه به قیمت واقعی برسه..
یک کمپانی خیلی باید ابله باشه که تفاوت قیمته محسوسی بین پرچمدارا ومیانرده ها ایجاد نکنه..
اگه یه در صدم حرف شما درست باشه پس منطقی به نظر میاد که تو میزان فروش از اپل سامسونگ هوآوی الجی عقب تر باشه..
دوست عزیز کسایی که 1200 به بالا واسه گوشی هزینه می کنند رو مشخصات مثل شما زوم نمی کنند و متریال کار شده رو بدنه و حس لوکس بودنی که محصول بهشون میده واسشون مهمه که قطعا با در دست گرفتن ام 5 پلاستیکی سمتش نمیرن

Sony Xperia M5 Sony Xperia M5

1394/6/12 دوستان قیمت این گوشی تنها 50 دلار از قیمت xperia m4 aqua بالاتره در هنگام زمان معرفی...بدنه این گوشی کاملا از جنس پلاستیک و پشتیبانی تا 2 آپدیت داره و هم چنین پردازنده این گوشی ارزان قیمت است هرچند قدرت بسیار بالایی داره..
مهدی جان این گوشی قیمت واقعیش زیر 1 تومنه حالا دیگه بستگی به فروشنده ها داره با چه قیمتی عرضه کنند..ولی بعد از یه مدت نسبتا طولانی قطعا به 900 می رسه
این گوشی کیفیت ساخت به مراتب پایین تری نسبت به z3+ داره درست نیست با هم مقایسه شن زمانی تفاوت و احساس می کنی که با هر دو گوشی از نزدیک کار کرده باشی نه تو سایت و با اعداد و ارقام مقایسه کرده باشیشون.

Sony Xperia M5 Sony Xperia M5

1394/6/3 دوستان قیمت این گوشی پس از 3 تا 4 ماه بعد از حضورش در بازار به 900 تومان می رسه..

Samsung I9500 Galaxy S4 Samsung I9500 Galaxy S4

1394/5/19 تنها راه حل استفاده از سیم کارت رایتله
موفق باشید

Samsung I9500 Galaxy S4 Samsung I9500 Galaxy S4

1394/4/22 اونطوری که من شنیدم و تو اینترنت خوندم میگن رام روسیه خیلی خوبه

Samsung I9500 Galaxy S4 Samsung I9500 Galaxy S4

1394/4/19 هادی جان بعضی از مدل های اس 4 آپدیت 5 اندروید رو دریافت نکرده اند یا بهتر بگم جا موندن از آپدیت سراسری به خصوص تو سری بلک ادیشنش..من آپدیت و دریافت کردم ولی دوستم دریافت نکرد که برد موبایل فروشی با هزینه 15 هزارتومن واسش آپدیت کردن..شما هم همین ببری یه موبایل فروشی معتبر با هزینه بسیار کم و کمتری زمان آپدیت رسمی اندروید 5 و برات میریزن..

Samsung I9500 Galaxy S4 Samsung I9500 Galaxy S4

1394/4/17 هسته اندروید 5 به خودی خود مزایای پنهان بسیاری داره که آپدیت نکردن یا دانگرید کردن به اندروید 4.4.2 کار احمقانه ای محسوب میشه...
موفق باشید

BlackBerry Classic BlackBerry Classic

1394/4/13 پرچم همه بچه های مشتی بلک بری دار اونم از نوع کلاسیکش بالاست..اگه خاص باشی شک نکن عاشق بلک بری میشی..یه حس خاص و لوکسی داره

Sony Xperia M4 Aqua Sony Xperia M4 Aqua

1394/4/8 سامسونگ سود به مراتب بیشتریو برای محصولاتش در نظر میگیره و همچنین کلاس a سامسونگ بیشتر از سری s نباشه کمتر نیست! بدنه آلمینیومی یکی دیگر از فاکتور های افزایش قیمت a5 نسبت به امکانات هست والبته فروشنده های گرامی داخل کشور به خاطر اعتبار بالای برند سونی براشون سخته که موبایل سونی رو با قیمت واقعی که سونی برای محصول در نظر گرفته بدن دست مشتری و تا تقاضا مشتری نسبت به موبایل های برند سونی کم نشه به قیمت واقعی نمیرسه!
و همچنین در خصوص a5 به این نکته توجه کنید ظاهر خیلی لوکس و زیبایی داره که باعث میشه فروشنده با قیمت بالاتر در عین حال راحت تر بفروشه اما مشتری غافل از اینه که قلب تپنده a5 در حد متوسط به پایین و برای اجرای فرامین روزانه مناسبه (سخت افزار قرار داده شده روی a5 برای نمایشگر هایی با وضوح 540×960 بازدهی بالایی داره ولی روی نمایشگر HD تجربه روانی رو برای کاربر ایجاد نمیکنه!)
اما دلیل اینکه گفتم این گوشی 750 تنها ارزش قیمت داره
با این قیمت می تونید s4 یا خیلی از گوشی های با کیفیت تر که اندروید 5 هم دارندو از هز هر نظر از m4 بالاتره میتونید خریداری کنید و از همه بدتر با گذاشتن 100،150 بیشتر می توننن z2 خریداری کنید
من از نزدیک با این گوشی کار کردم تا زمانی که به گوشی نگاه می کنی احساس یک گوشیه لوکس و پرچم دار داری ولی دست میگیری پلاستیکی بودن پشت و اطراف موبایل تو ذوقتون می خوره سخت افزار هم در سطح متوسط به بالا و نمایشگر هم خوب نه عالی چون کنتراست خیلی خوبی نداره
ادر کل تنها تو بازه قیمت 750 تا 800 می تونه یه گوشی رویایی برای خریداراش باشه.
مهندس حامد فرحمند.یا علی

Sony Xperia M4 Aqua Sony Xperia M4 Aqua

1394/4/6 تنها با قیمت 750 ارزش خرید داره
البته به احتمال زیاد تا 6 ماه دیگه به این قیمت می رسه!

Samsung I9500 Galaxy S4 Samsung I9500 Galaxy S4

1394/3/15 دوستان مهمترین تفاوتی که بین s4و s5 هست اینه که روشنایی s5 بیشتر و هم چنین رنگ سفید به خوبی نشون میده
باطری هم قویتره نسبت به s4 و همچنین کیفیت بدنه و استحکام بهتری داره نسبت به اس 4 اگر چه عالی نیست...

Samsung I9500 Galaxy S4 Samsung I9500 Galaxy S4

1394/3/6 دوستانی که بین z1 و s4 گیر کردن همین قدر بهتون بگم که تو مقایسه نمایشگر
S4 مثل بنزه و z1 مثل پراید
ولی تو جنس بدنه z1 مثل بنز و s4 پرایده
تو بقیه موارد در یک سطح هستند و فقط ویژگی های دوربین s4 بیشتر و نویز کمتری داره تو محیط های کم نور و در کل بهتر عکس میندازه در مقایسه با z1

Samsung I9500 Galaxy S4 Samsung I9500 Galaxy S4

1394/2/27 3 روز پیش آپدیت رسمی اندروید 5 گوشیم اومد و توسط خود گوشی آپدیت کردم
روون بود تو 4.4.2 روون ترم شد الان و طی دو روز هیچ هنگ و باگی مشاهده نکردم
محیط کاربری گوشی جذبم کرد اینم بگم که من ابتدا طرفدار مشکی بودن محیط مشکی سامسونگ بودم و ار رنگ سفید اونم رو نمایشگر امولد متنفر بودم ولی در هر صورت رنگ های شادم جذابیت خاص خودشو داره...
روشنایی نمایشگر بیشتر شده البته با برداشتن تیک مربوطه تو تنظیمات نمایشگر که تو اندروید 5 اضافه شده..
باتری نسبت به قبل کمی زودتر خالی میکنه اما زمان شارژ شدن بهتر شده و تو مدت زمان کمتری فول شارژ میشه
در کل s4 دوست داشتنی بود و الان دوست داشتنی ترم شد اما همچنان مشکل باتری حل نشده و با استفاده متوسط یه صبح تا شب دووم میاره...

Samsung I9500 Galaxy S4 Samsung I9500 Galaxy S4

1393/12/26 دوست عزیز این مشکل برای من و دوستم پیش اومده بود که به طور خودجوش دوستم سیم کارت رایتل خرید و از اون زمان به بعد دیگه این مشکل واسش پیش نیومد.من هم یه مدته از رایتل استفاده میکنم و دیگه خبری از صفحه سیاه و ساعت نیست...

Samsung I9500 Galaxy S4 Samsung I9500 Galaxy S4

1393/11/19 این مشکل من و یکی از دوستام داشتیم،قبلا هم جوابشو دادم تنها راه خلاص شدن از این مشکل استفاده از سیم کارت رایتل یا منتظر بمونید تا آپدیت اندروید ۵ بیاد ، شاید این باگ برطرف بشه!

Samsung I9500 Galaxy S4 Samsung I9500 Galaxy S4

1393/11/18 گوشی من لبه های به ظاهر فلزیش زخمی شده،امکانش هست قاب گوشی بدون نمایشگر تعویض بشه؟
موارد 1 تا 40 از مجموع 94 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا