مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : عباس ا
  • تاریخ عضویت : 1393/1/18
  • تعداد نظرهای داده شده : 47

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 47 مورد

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1401/9/8 با سلام. طبق آن مطالبی که در سایت ها هست شارژ گوشی بین 40 تا 80 در صد و ماهی یک دفعه کامل شارژ و دشارژ بهترین حالت است . لذا بهتر است که شارژ گوشی 100 نشود.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1401/9/3 سلام
دوست عزیز؛ گوشی من هم F3 256 است و بیش از 11 ماه است که استفاده می کنم. چندین دفعه بود که پشت صحنه گوشی ام را روی super wallpaper قرار دادم (منظور تصاویر متحرک مانند کوه ها که با لمس صفحه حرکت می کند) و باعث شد که شارژ گوشی ام از شب تا صبح تا چندین درصد کم می شد بعد از اینکه پشت صحنه را یک عکس معمولی ثابت قرار دادم این حالت برطرف شد. جندین ماه است که شارژ گوشی از ساعت 12 نیمه شب تا 6 صبح زیر یک درصد کم می شود. برای کنترل بارها از صفحه اسکرین شات گرفتم و صبح مقدار شارژ را با آن مقایسه کردم و دیدم که اصلاً تعییر ننموده است.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1401/8/25 سلام
من آپدیت کردم. الان حدود 12 ساعت گذشته و تا حالا هم که مشکلی نداشته نه در کارکرد و نه در باطری.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1401/6/24 سلام
دوستان ؛ من به منظور داشتن ضبط مکالمه ، با نرم افزار miui downloader رام 13.0.3 اندونزی را داونلود و در ویندوز با winrar تست کردم که بدون مشکل بود. با دستورالعمل موجود در نظرات اقدام به نصب کردم که پیام می دهد: incorrect path و نصب نمی شود. در حال حاضر نسخه 13.0.5 miui روی گوشی ام نصب است.
در صورتی که راه حل رفع مشکل را می دانید خواهشا راهنمایی بفرمایید. با تشکر.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1401/6/9 سلام. در خصوص ضبط مکالمه موجود در رام اندنزی ؛ خواهشا بفرمایید این ضبط مکالمه بدون بیپ است. منظور همان بیپ که هر 5 ثانیه برای هشدار به طرف مقابل برای آگاهی از ضبط مکالمه تکرار می شود. با تشکر.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1401/4/26 سلام
من هم به صورت آنلاین آپدیت کردم و همانطور که در سایر نظرات گفته شده کمی تغییر در ظاهر و چیدمان میانبرهای بالای صفحه اصلی شده و به جز آن یک تغییری که من به دنبالش بودم انجام شده و آن کپی بدون نقص فایل روی فلش به صورت otg است که قبلا پس از کپی کردن روی فلش و حتی پس از eject کردن فلش هم، فایل را سالم تحویل نمی داد که با آپدیت جدید این مورد برطرف گردید.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1401/4/14 با سلام
در خصوص مصرف زیاد باطری پس از آپدیت؛ گوشی من هم همنطور شده بود و قبل از آپدیت مصرف از شب تا صبح (حدود 6 ساعت) فقط یک درصد بود در حالی که پس از آپدیت 4 درصد شد. اما دقت کردم دیدم برای تصویر زمینه (بک گراند) پس از آپدیت از لایو استفاده کرده ام لذا به حالت تصویر ثابت قرار دادم و با این کار مصرف باطری ام به حالت قبل برگشت یعنی در طول شب فقط یک درصد یا حتی کمتر مصرف دارد.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1401/3/31 با سلام
یک راهنمایی می خواستم . من فلش را با otg به گوشی می زنم. خواندن از فلش را به خوبی انجام می دهد . فایل را از گوشی به فلش کپی می کنم و از روی فلش هم می شود فایل را استفاده کرد (عکس و فیلم را از روی فلش نشان می دهد و همینطور برای سایر فرمت ها) . فلش را eject هم می کنم . usb debuging هم فعال است . لیکن وقتی فلش را به کامپیوتر می زنم مقدار حجم فایل را صفر نشان می دهد و فایل کپی شده روی فلش به درد بخور نیست. قبلا یک گوشی داشتم که اندروید 5 داشت و این مشکل را نداشتم. خواهشا در صورتی که راه حلش را می دانید راهنمایی بفرمایید. با تشکر.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1401/3/31 سلام. گوشی من هم همینطوره. یک سامسونگ نوت 3 هم داشتم اون همینطور بود. اون یک درصد انتهایی زمان خیلی بیشتری میبرد ولی نهایتا 100 درصد میشود.دقت نکردم چقدر وقت شد برای اینکه یادم رفته بود از برق جدا کنم.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1401/3/17 با سلام
یک راهنمایی می خواستم
من هر چه گشتم روش اختصاص شماره گیری سریع را پیدا نکردم. در اینترتت گفته شده بود که به دنبال Quick Dial بگردیم اما هر چه گشتم پیدا نکردم. خواهشا اگر بلد هستید راهنمایی نمایید. با تشکر.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1401/2/9 با سلام
بنده هم با نظر شما موافقم . من هم خیلی خیلی شوق داشتم تا ببینم این ورژن جدید چجوریه. هر روز سایت ها را چک می کردم ببینم کی این آپدیت منتشر میشه. از روزی که گفتند گلوبال منتشر شده روزی چندین دفعه قسمت آپدیت گوشی را چک می کردم آخرش هم حوصله ام سر رفت و با نرم افزار miui downloader داونلود و با راهنمایی دوستان دستی نصب کردم که جا دارد از راهنمایی شان تشکر کنم. اما من هم تغییری نه در ظاهر و نه در باطن این ورژن و وعده و وعیدهایش ندیدم . البته آن اشکالاتی هم که بعضی از کاربران گزارش داده اند را هم ندیدم و مانند روز اولش است. شارژ دهی گوشی ام اصلا فرق نکرده و شب تا صبح به مدت 6 ساعت حداکثر یک درصد کم می کند. در طول روز هم شارژدهی اش مانند ورژن 12.5 است. به هر حال انگار باید همیشه باید به یه چیزی سرگرم باشیم. ببینیم اندروید 13 چه جوری خواهد بود. آرزوی سلامتی برای هموطنان به خصوص دوست داران F3.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1401/1/12 سلام. من هم با همین نرم افزار داونلود کردم . میشه بفرمایید چجوری باید نصب کنم. بعد با نصب دستی ، گارانتی اش باطل نمیشه و آیا آپدیت های بعدی برایم خواهد آمد . خواهش می کنم راهنمایی بفرمایید. با تشکر.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1401/1/11 سلام
من دیروز با نرم افزار miui downloader رام miui ALIOTHGlobal را داونلود کردم . یک فایل زیپ شده بود. خواهشا بفرمایید که: 1- برای نصب باید چه کار کنم 2- اگر این فایل را نصب کنم با توجه به اینکه به طور دستی نصب میشه آیا گارانتی گوشی به هم می خوره و آپدیت های بعدی آیا توسط خود گوشی برایم خواهد آمد؟
با تشکر.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/10/14 سلام
دوست عزیز به نظر من روتش نکن. اصلا الان بطورکامل از فکرش بیا بیرون. من گوشی نوت ۳ سامسونگ داشتم و بعداز اتمام گارانتی اش روتش کردم و با اختیار خودم اندرویدش را عوض میکردم و نرم افزار ریکاوری هم روی آن دارم. شیائومی را نمیدانم ولی سامسونگ را میشه دوباره آنروت کرد. لیکن مسئله اینه که بعداز روت شدن؛ دیگه آپدیت نرم افزار ها و اندروید آن برایت نمی آید و مورد خیلی خیلی بدتر و فاجعه آمیزکه به همان دلیل اصلانباید روتش کنی این است که نرم افزارهای بانک ها روی گوشی روت شده اجرا نمی شودو خطای امنیتی می دهد البته راهکارهایی برای دور زدن هم دارد که من آنها را هم انجام داده ام.این کار دردسردارد و بعضی از نرم افزارهای بانکی را نمی تواند گول بزند . البته این را هم بگم که روت کردن مزایایی هم دارد که در برخی موارد واقعا ارزشمند است ولی در حال حاضر برای گوشی شما که زمان زیادی از گارانتی و مهم تر اژ ان پشتیبانی اش مانده به هیچوجه توصیه نمی شود. روت کردن را بگذار برای چند سال دیگه. اون موقع میتوانی گوشی ات را روت کنی و از مزایای آن مانند اورکلاک کردن سی پی یو لذت ببری ولی الان این وسوسه را از خودت دور کن که پشیمون میشی. ببخشیدکه پرحرفی کردم.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1400/10/9 سلام . دوستان گوشی من حالتی که در موقع زنگ خوردن برگردانی و سایلنت شود را ندارد و باید بطور کامل روی میز یا سطح صاف قرار دهم تا بی صدا شود در صورتی که قبلا نوت 3 سامسونگ داشتم و به محض کمی برگرداندان زنگ گوشی به حالت بی صدا در می آمد . آیا راهی هست که بشود این مشکل را حل کرد. ضمنا من در تنظیمات تماس گزینه Flip o silence ringer را نیز فعال کرده ام. با تشکر.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1400/9/1 با سلام
من یک مدل n9000 دارم و حدود هفت سال و نیمه که استفاده می کنم. بیش از دو سال است که به دلیل مشکل مصرف باطری به واسطه نرم افزار gpsd از اندروید روت شده ورژن 6 به نام DILSHAD استفاده می کنم لیکن دو تا مشکل دارم که خواهشا راهنمایی بفرمایید.
اول به دلیل اینکه باطری ام شارژ نگه نمی دارد و هنگام اتصال به دیتا هر یک دقیقه یک درصد کم می شود بایست باطری اش را عوض کنم. پس از جستجو چندین سایت پیدا کردم که گفته اند باطری اوریجینال و دیگری باطری تقویت شده دارد. دوستان اگر تجربه خرید دارند راهنمایی کنند کدام باطری را بخرم و در صورتی که سایت خاضی مد نظر است اعلام نمایند.
دوم اینکه این رام 6 و نرم افزارهای نصب شده و جانبی رام ؛ حافظه ام را به کلی پر می کند و حدود نیم گیگ باقی نمی گذارد. من رام سیانوژن 14 را نصب کردم ولی سیم کارتم را نمی شناخت هر چه سعی کردم هم نتوانستم ایرادش را برطرف کنم از طرف دیگه در این رام قلم گوشی هم کار نمی کرد. در پیام های قبلی چند تا از هموطنان از رام های 7 که از نوت 8 گرفته بود و یا رام 6 یادداشت نوشته اند. خواهشا آدرس سایت یا مشخصات دقیق تری برای رام جدید تر از 5 اگر دارید که مصرف باطری آن کم باشد و سبک و روان باشد معرفی کنید که ما هم استفاده کنیم. فکر کنم مشکل خیلی از کاربران این گوشی باشد.
تشکر از توجهتان به این یادداشت. همیشه سالم باشید.

Xiaomi Redmi Pro Xiaomi Redmi Pro

1395/8/8 سلام
2 تا سوال دارم که خواهشمند است بفرمایید آیا این مدل otg هم ساپورت میکند . دوم آیا حسگر تنظیم نور هم دارد . با تشکر و سپاس .

Xiaomi Redmi Note 4 Xiaomi Redmi Note 4

1395/8/5 با سلام . سه تا سوال داشتم خواهشا راهنمایی بفرمایید . آیا این مدل otg هم ساپورت میکند یا نه . دوم شدت نور این مدل آیا به اندازه ای هست که زیر نو آفتاب به خوبی قابل رویت باشد یا خیر . سوم آیا حسگر تنظیم نور محیطی دارد یا خیر . خواهشا راهنمایی بفرمایید برای اینکه تصمیم به خرید دارم و این موارد برایم مهم است .
یک سوال دیگر هم دارم . منظور از note چیست . آیا قلم برای یادداشت مثل سری نوت سامسونگ هم دارد . با تشکر .

Samsung Galaxy A5 2016 Samsung Galaxy A5 2016

1395/7/10 با سلام . من گوشی را آپدیت کردم به اندروید 6.0.1 . پس از آپدیت بلندی صدای گوشی (هم در حالت آیفون و هم برای پخش موسیقی) نسبت به زمانی که خریده بودم خیلی کم شده . در صورتی که راه حل آن را میدانید خواهشمند است راهنمایی بفرمایید . با تشکر.

Huawei P9 Lite Huawei P9 Lite

1395/7/4 باسلام.من میخواهم این گوشی را بخرم از دوستانی که دارند راهنمایی بفرمایند آیا شدت نور صفحه تصویر مانند گوشی های سامسونگ مانند نوت 3 هست که در نور آفتاب به خوبی قابل مشاهده باشد . با تشکر

Asus Fonepad 7 FE375CG Asus Fonepad 7 FE375CG

1394/12/4 با سلام. ضمن تشکر از پاسخ تان من توانستم این تبلت را ریست فکتوری کنم و دوباره برنامه ها را از نو نصب کنم ولی یک مشکل جدید پیش آمده و آن هم این است که نرم افزار اینستاگرام (که آخرین نسخه آن هم میباشد و از مایکت گرفته ام ) را که اجرا میکنم بدون اینکه وارد صفحه ورود یوزر و پسورد شود از نرم افزار خارج میشود من حتی رام تبلت را هم به روز رسانی کرده ام ولی باز هم این مشکل برطرف نگردیده است در صورتی که همین نرم افزار روی فبلت سامسونگ نوت 3 که اندروید آن هم 5 میباشد به راحتی اجرا میشود . خواهشمند است راهنمایی بفرمایید .

Asus Fonepad 7 FE375CG Asus Fonepad 7 FE375CG

1394/12/1 با سلام خدمت دوستان محترم . یک مشکل برای تبلت من پیش آمده که کمک فوری دارم و خواهشمند است که راهنمایی بفرمایید . چند روز پیش کل حافظه داخلی تبلت پر گردید و زمانی که تصمیم گرفتن آن را خالی کنم به هنگام بوت شدن تبلت چند پیغام خطا می آید که یک گزینه ok دارد که پس از انتخاب آن کلا تبلت هنگ میکند . لذا تصمیم گرفتم آن را فلش کنم . وارد مود ریکاوری که میشوم (با نگه داشتن ولوم بالا و پاور) کلا سه گزینه دارد recovery , Power off, boot و اصلا گزینه wipe و یا reset factory ندارد . در صورتی که من یک فبلت سامسونگ دارم و کل این گزینه ها را در مود ریکاوری دارد . در هر حال گزینه recovery را هم که انتخاب میکنم شروع میکند که آپدیت کند و از همان ابتدا پیغام Error روی صفحه می آید و در همان حالت میمایند . لذا خواهشمند است راهنمایی کنید که چگونه میتوانم تبلت را فلش کنم و یا ریست فکتوری کنم و آیا اگر فایل فلش را روی رم بریزم امکان فلش زدن از روی رم وجود دارد . با تشکر از راهنمایی تان .

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1394/11/17 با سلام . با توجه به اینکه این گوشی کلید میانبر برای دسترسی به برنامه های باز را ندارد (بعضی از تبلت های یک کلید در پایین صفحه سمت چپ کلید هوم به شکل یا مستطیل که یک نیمه مستطیل دیگر هم بالای آن میباشد است و پس از دست گذاشتن روی آن کلیه برنامه های باز را به صورت یکجا نشان میدهد) آیانرم افزاری برای این کار میشناسید که بتوان این میانبر را به آن اضافه نمود . البته من یک برنامه داشتم ولی در محیط کاستوم رام به خوبی کار میکرد و در رام رسمی کار نمیکند . با تشکر.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/8/21 سلام.
نحوه استفاده از حسگرهای اندازه گیری uvو اکسیژن خون را راهنمایی بفرمایید اگر نرم افزار خاصی هم میخواهد لطفا راهنمایی نمایید. با تشکر

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1394/7/23 با سلام
به عرض مبارکتان میرساند که بنده هم رام گوشی ام را بوسیله نرم افرار اودین به رام 5 امارات ارتقا دادم و چند روزی هم با آن کار کردم و مشکل شما را نداشتم ولی بعد از دو سه روز ورژن 24 رام دکتر کتان را از سایتش داونلود کردم و روی گوشی نصب کردم در ابتدا تاچ ویز آن اذیت میکرد تا اینکه در یک سایت یکی از دوستان مشکل مرا داشت و راه حل آن را نوشته بود که مشکل من هم حل شد و از آن موقع تا کنون که حدود یک ماه میشود هیچ مشکلی ندارم . مصرف باطری ، ظاهر محیط رام ، روانی کار با آن کاملا راضی کننده است و اصلا مشکل وای فای ندارد . برای رفع مشکل تاچ ویز آن بایستی روی آیکون Rom control واقع در لیست برنامه ها کلیک کرده و سپس لانچر نوت 4 (N4) را انتخاب نموده و گوشی را ریسیت نمایید و بعد از آن از استفاده از رام لذت ببرید . رام بسیار خوبی هست فقط قبل از نصب باید گوشی تان را روت نمایید که اگر گوشی گارانتی دارد با اینکار گارانتی آن باطل میشود . موفق باشید .

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1394/6/18 با سلام . دوستان یک سوال داشتم چگونه میتوان این گوشی را در حالت safe mode بوت نمود . من یک برنامه نصب نموده ام که به هیچ طریقی نمیتوانم uninstall نمایم . با تشکر

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1394/6/14 سلام . من هم یک نمونه از این مدل گوشی را دارم که از همان ابتدا اندروید 4.3 روی آن بود و هیچگونه هنگ کردن نداشت . پس از آمدن کیت کت با استفاده از رام رسمی ارتقا دادم و چند ماهی با آن کارکردم و در طول آن مدت هم هنگ نداشت تا اینکه پس از 6 ماه از خرید گوشی کاستوم رام کیت کت را روی آن نصب نمودم و با این کار گارانتی آن هم که حدود 6 ماه از آن مانده بود از بین رفت . به مدت حدود 5 ماه پس از نصب کاستوم رام هیچگونه هنگ یا خاموشی یکباره نداشت ولی چند ماهی هست که همین حالت برای من هم پیش می آید اغلب زمانی که چندین برنامه سنگین را با هم اجرا مینمایم . ولی با توجه به اینکه این گوشی قابلیت های بسیار خوبی دارد و در مجموع از آن راضی ام به این مشکل حساسیت ندارم و نهایتا باطری آن را خارج مینمایم . میشود گفت که هنگ کردن در اندروید تقریبا عادی است(با کمی جستجو در وب میتوانی متوجه شوی) البته از گوشی نوت 3 با این سخت افزار قوی ای که دارد توقعی نیست ولی در هر حال با توجه به محاسن این گوشی باید با آن کنار آمد . پیشنهاد میکنم که در صورت تمایل به روت کردن گوشی و نصب کاستم رام (اگر گارانتی دارد با نصب کاستم رام گارانتی اش از بین میرود) کاستم رام دکتر کتان را نصب نمایی که یک کاستوم رام بسیار قوی میباشد ضمن اینکه از قابلیت های روت کردن مانند انتقال دیتا های بازی ها به کارت حافظه هم میتوانید استفاده نمایید . در هر حال خیلی به این مسئله حساس نباش و از قابلیت های خوب این گوشی لذت ببر . موفق باشید .

Samsung Galaxy J5 Samsung Galaxy J5

1394/5/31 با سلام . یک سوال داشتم از دوستانی که از این گوشی استفاده نموده اند . شدت نور این گوشی آیا در حدی هست که زیر نور آفتاب به خوبی قابل مشاهده باشد (مانند صفحه تصویر نوت 3 ) . با تشکر.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1394/3/26 با سلام. دوست عزیز ناامید نباشید . دو نرم افزار اندروید به نام های Undeleter و Diskdigger را من خودم امتحان کرده ام و جواب گرفته ام . undeleter خیلی سریع فایل های پاک شده را شناسایی و بازیابی مینماید و diskdigger که نسخه تحت ویندوز آن هم موجود است ( آیکون آن به شکل یک بیل میباشد) با دقت بیشتر و طبعا زمان خیلی زیادتر هم میبرد فایل های حذف شده را برمیگرداند . فقط توجه داشته باشید که باید قبل از اقدام به هرگونه نوشتن فایل یا گرفتن عکس و فیلم اقدام کنید که شانستان برای بازیابی بیشتر شود .موفق باشید .

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1394/3/2 سلام . در خصوص انتخاب گوشی و رضایت کابران نمیتوان یک پاسخ کلی گفت . باید ببینید انتظار شما از گوشی چیست و چه مشخصاتی میخواهید داشته باشد . برای من موقع انتخاب گوشی ؛ اولویت اول کیفیت تصویر بالا و نسبتا بزرگ و سرعت بالای پردازش میباشد و در مراحل بعد دوربین قوی و با کیفیت و جی پی اس سریع ؛ که با بررسی زیاد و مقایسه مدل های مختلف گوشی نهایتا به نوت 3 رسیدم . لازم به ذکر است که تا یک روز قبل از خرید تصمیم به خرید لومیا 1520 داشتم که با بررسی زیاد به این نتیجه رسیدم که نرم افزار های اندروید بسیار بیشتر از وینفون میباشد و نهایتا به دلیل تنوع نرم افزار های زیاد اندروید ، نوت 3 خریدم . با توجه به زمینه شغلی ام (کارشناسی عمران- سازه) این مدل بطور کامل یک دستیار عالی برای من میباشد . از داشتن یک جی پس اس بسیار قوی و سریع تا دارا بودن یک ماشین حساب حرفه ای مهندسی (با توجه به تنوع نرم افزار های اندروید) . کتاب های الکترونیکی مورد نیازم همیشه دنبالم است ، قلم آن بسیار کاربردی است و یک دفترچه یادداشت بسیار خوب با خودم دارم ، برای کار با اینترنت مناسب است و خیلی از قابلیت های دیگر. برای آشنایی با قابلیت های آن توصیه میکنم از سایت دیجی کالا دیدن کنید و نقد و بررسی این مدل را بخوانید . ولی خوب مدل 4 نوت هم آمده است که قابل بررسی و تامل است . در مجموع باید به این سوال پاسخ دهید که از گوشی ات چه انتظاری داری و چه میزان میخواهی هزینه کنی سپس برای یافت پاسخ آن بایستی جستجو نمایید . موفق باشید

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1394/2/31 سلام . من یک مدل از این گوشی را 13 ماه پیش خریدم و آن روز یک سال و نیم گارانتی داشت .رام آن نیز 4.3 بود . به خاطر گارانتی بودنش روت نکردم تا اینکه پس از 6 ماه استفاده اقدام به روت کردم(گارانتی آن هم از بین رفت) و کاستوم رام (رام سفارشی) VN و همچنین Dr ketan را روی آن امتحان کردم و نهایتا از 6 ماه پیش به این سمت رام VN (اندروید 4.4.2) را دارم که هم خیلی سریع است و هم بسیار سبک و از آن خیلی راضی هستم . الان هم منتظرم که کاستم رام لالی پاپ که باگ های آن برطرف شده باشد بیاید تا روی آن نصب کنم . منظور این است که اصلا نگران نباش . اگر گوشی ات گارانتی دارد که رام رسمی کیت کت را داونلود کن و با نرم افزار اودین روی آن نصب نمایید(از طریق آپدیت مستقیم و با گوشی آپدیت نکنید ) اگر هم گارانتی ندارد میتوانی با یک کم دل و جرات بیشتر (البته اگر به درستی انجام دهید هیچ اتفاقی نمی افتد) اقدام به روت کردن و نصب کاستوم رام نمایی که بهتر از رام رسمی است . چگونگی انجام آن را هم در سایت های مختلف از جمله and-roid.ir توضیح داده شده است .موفق باشید .

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/9/2 سلام
نرم افزار Vault_Hide_SMS_Pics_Videos_5.0.24.22_Premium برای این کار مناسب است که میتوانی به راحتی جستجو و دریافت کنی .

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/9/1 سلام
من خودم 7 ماه است که مدل N900 دارم و خیلی هم راضی هستم . به نظر من تنها تفاوت اساسی که مدل 9000 با 9005 دارد پشتیبانی 9005 از 4g میباشد که با توجه به اینکه اپراتور نسل چهارم در ایران هم احتمالا فعال خواهد شد و سرعت آن نسبت به نسل سوم قابل توجه میباشد بد نیست در این خصوص بررسی بیشتر انجام دهید . در خصوص آپدیت 9005 هم با توجه به بررسی هایی که من قبلا انجام داده بودم به راحتی در ایران هم قابل انجام میباشد . حقیقتش من میخواستم 9005 بخرم ولی گفته بودند که اگر خواستی 9005 بخری حتما باید لیبل عرب باشد که با زبان فارسی و منطقه ایران مشکلی نداشته باشد ولی در بازار لیبل انگلیسی بود که گفته میشد ممکن است قفل شود . بنابراین یک جستجو در خصوص مزیت های 9005 و نکاتی که در زمان خرید باید در نظر داشته باشی انجام بدهید . اگر فکر میکنید داشتن 4g برایتان مهم است احتمالا 9005 بهتر از 9000 میباشد هر چند 9000 هم هیچ مشکلی ندارد . داغ کردن ، هنگ کردن و سایر ایراد هایی که میگیرند را من ندیدیم . نوت 3 وبگردی و تماشای فیلم عالی دارد ، نرم افزارهای محاسباتی ، جی پی اس و عکاسی بسیار خوبی دارد .دوستانم هم دارند و از خریدشان راضی هستند .
موفق باشید.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/7/14 با تشکر از شما دوست عزیز

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/7/12 با سلام
دوستان محترم یک مشکلی برای صفحه کلید دارم که خواهشمند است راهنمایی بفرمایید . هنچنانکه میدانید یکی از راه های تایپ کلمات استفاده از روش نوشتن با دست میباشد که در این حالت صفحه کلید محو شده و به حالت دستنوشته در می آید . اگر در این حالت بخواهیم به حالت استاندارد که صفحه کلید (حالتی که حروف فارسی یا لاتین را بطور کامل داریم) برگردیم چه کار باید بکنیم . من هرچه گشتم چیزی پیدا نکردم و به ناچار ریسیت مینمایم . خواهشمند است راهنمایی بفرمایید . سپاسگزارم.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/6/26 با سلام
به استحضار میرساند گوشی نوت 3 با تمام مزایایی که دارد متاسفانه کیفیت ساخت خوبی ندارد و در برابر ضربه و سقوط آسیب پذیر میباشد لذا باید حتماٌ از محافظ استفاده نمایید .محافظ هایی که برای نوت 3 در بازار هست دارای یک درب میباشد که از سمت چپ یا راست آن برگردانده میشود و عموما" خاصیت آهنربایی دارد که به محافظ میچسبد و از صفحه نمایش محافظت مینماید. برند خاصی مد نظرم نیست . قیمت های آن متفاوت میباشد . از 15 تومن تا 60 تومن .من دو مدل از این محافظ ها را دیده ام یک مدل آن اینگونه است که باید درب گوشی را برداری و بعد روی محافظ قرار دهی که باعث میشود گوشی سبک تر شود و نوع دیگر آن را که خودم دارد گوشی بطور کامل در محافظ قرار میگیرد و حتی در این حالت هم هیچگونه سنگینی احساس نمی شود .در پایین محافظ گوشی من یک فضای باز قرار دارد که میتوان بدون کنارزدن درب محافظ به تماس پاسخ داد این خیلی خوب است ولی به مرور جای دور این فضای باز (که دارای یک حلقه نقره ای رنگ است ) روی شیشه صفحه نمایش مانده و به هیچوجه پاک نمیشود بنابراین یا از این مدل محافظ (دارای فضای باز در پایین درب محافظ ) صرفنظر نمایید یا اگر از این مدل میخواهی تهیه نمایی بهتر است مدلی بگیری که این قسمت دارای طلق باشد که بتوان با کشیدن انگشت روی آن به تماس پاسخ داد .ازگوشی من ساعت های زیاد و بطور پیوسته برای اینترنت و یا بازی استفاده میشود بدون اینکه از وزن آن شکایتی بشود لذا نگران وزن آن نباشید . حتما برای شیشه صفحه نمایش آن محافظ تهیه نمایید ولو ارزانترین آن(با اینکه شیشه آن ضد خش است ولی محافظ لازم دارد) .

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/6/25 با سلام . به استحضارتان میرسانم من مدل N900 دارم و این مدل دو پردازنده 4 هسته ای دارد که پردازنده دوم آن در مواقع محاسبات سنگین وارد کار میشود . در خصوص قدرت پردازشگر آن باید بگویم که من یک ماشین حساب با قابلیت برنامه ریزی روی آن نصب کردم و یا یک فایل اکسل که در آن محاسبات انجام میشود باز نمودم ولی باز هم مانند لپ تاپ که به سرعت محاسبات را انجام و نتیجه را نشان میدهد نیست علت آن هم فکر میکنم مربوط به سیستم عامل آن باشد که اندروید است و این سیستم عامل ظاهرا بطور ذاتی کند است . (ظاهرا"سیستم عامل وینفون سرعت بیشتری نسبت به اندروید دارد.) بسته به نرم افزاری که استفاده میکنی ممکن است سرعت اجرا بالا یا پایین باشد .همچنین از موبایل نمیتوان توقع داشتن سرعت مانند کامپیوتر را داشته باشی . ولی در مجموع من از سرعت آن راضی هستم . بازی های HD را هم به سرعت اجرا میکند مانند آسفالت 8 . البته حدود نیم دقیقه ای طول میکشد تا لود شود . موفق باشید .

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/6/24 سلام بر شما . به استتحضارتان میرساند من 5 ماه پیش این گوشی را خریدم . قبل از خرید حدود 2 ماه تعداد زیادی صفحه نقد و بررسی گوشی های مختلف که عمدتا فبلت های وینفونی و اندرویدی بود خواندم و نهایتا بین لومیا 1520 و نوت 3 به دلیل وسعت نرم افزارهای اندرویدی این مدل را انتخاب کردم . در خصوص صفحه نمایش آن ؛ این گوشی حتی در زیر نور خورشید دارای وضوح کامل میباشد و از این بابت هیچگونه نگرانی نداشته باش . در خصوص دوربین هم دوربین آن کاملا" رضایت بخش میباشد و لی اگر دقت بیشتری میخواهی باید نوت 4 بخری (کلا" بهترین دوربین در بین گوشی ها متعلق به نوکیاست که لنز کارل زایس دارد ولی سیستم عامل آنها هم وینفون میباشد ) ولی در کل من از دوربین آن راضی هستم و 13 مگاپیکسل آن واقعی میباشد و با G2 فرقی ندارد به علاوه این گوشی قابلیت عکسبرداری کروی نیز دارد (البته این چیز مهمی نیست که باعث معیار انتخاب باشد .) معیار من برای خرید این مدل بزرگی صفحه برای اینترنت بازی و مطالعه کتاب و داشتن GPS قوی و سریع و دوربین خوب و نرم افزارهای قابل دسترس بود که همه را دارد و از خرید آن اصلا پشیمان نیستم و از استفاده از آن کاملا راضی بوده و هر نرم افزاری که لازم داشتم بدست آوردم واز استفاده از آنها لذت میبرم. موفق باشید .

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1393/6/12 با سلام
یک مشکلی دارم که خواهشمند است برایم حل نمایید . من یک مدل هندزفری بلوتوث جبرا خریده ام که صدای تماس ها را میتوانم بشنوم . برای شنیدن صدای موسیقی نرم افزار btmono و Bluetooth_Manager را نصب و تنظیم مینمایم ولی صدای موسیقی و پخش فیلم از هندزفری شنیده نمیشود . خواهشمند است راهنمایی بفرمایید برای شنیدن صدای موسیقی و فیلم از هندزفری بلوتوث آیا نرم افزار دیگر و یا راه کاری سراغ دارید . با سپاس

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/5/20 سلام
تجربه ای که من در خصوص تعمیرات نرم افزاری موبایل دارم این است که با کمی جستجو در سایت های مختلف به راحتی میتوانید خودتان مشکل گوشی را حل نمایید . من یک گوشی سیمبیان داشتم که به دلیل اختلال آپدیت فقط یک تک ویبره میزد و نه بوت میشد و نه چیزی نشان میداد . در سایت های مختلف گشتم مانند سایت تخصصی موبایل ، موبایلستان و ... و توانستم به حالت dead mode و راهنمایی کاربران که قبلا" سوال و جواب شده بود و نرم افزار های معرفی شده مشکل گوشی را رفع نمایم . شما هم مطمئنا" میتوانید فقط باید وقت بگذارید که ارزشش را دارد . به عنوان راهنمایی به آدرس زیر مراجعه نمایید شاید مشکلتان حل شود.
http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=135734
موفق باشید .
موارد 1 تا 40 از مجموع 47 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا