مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : badigard 1
  • تاریخ عضویت : 1393/1/8
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Samsung Galaxy Ace Duos Samsung Galaxy Ace Duos

1393/1/8 قابل توجه مسئولین محترم سامسونگ :
ضمن تبریک سال نو خدمت شما گرامیان و خسته نباشید..
اگر این مشکلات را گوشی خود شخص شما.. داشت و نمایندگی محترم هم که تنها فرشته نجات و مطمین میباشد.. اینچنین میگفتند به شما.. واقعا چکار میکردید و چه حسی به شما دست میداد؟!!؟؟
آیا برای خرید مجدد گوشی.. به سراغ دوسیم کارته های سامسونگ میرفتید؟
آیا از مشتری مداری نمایندگی محترم.. با توجه به تبلیغات بسیار گسترده و رنگارنگ مربوطه.. راضی میشدید؟
آیا واقع گویی ها و راستگویی ها و حقیقت گویی ها که در تبلیغات هست و اعتمادی که جلب میکنند واقعا در عمل هم چنین است؟
به راستی انتخاب مجدد شما.. سامسونگ میباشد؟
مطمدنا من این کار را هرگز نخواهم کرد و دیگر سراغ گوشی های دوسیم کارته سامسمونگ نخواهم رفت..
بعلت های مذکور در بالا و مهمتر اینکه خدماتی که میبایست طبق قوانین به من تعلق میگرفت.. و به هیچ عنوان تعلق نگرفت و رسما اعلام میکنم از گوشی 6802 دوسیم کارته سامسونگ به هیچ عنوان رضایت ندارم و از خدمات ان هم ناراضی هستم..
این ها را من میگویم.. کسی که سالهای سال سنگ سامسونگ را به سینه میزد و از کیفیت خوب آن پیش دیگران تعریف میکردم!! آری.. یک مشتری ثابت و خوب سامسونگ را اینچنین آزرده خاطر کردید.
و من الله التوفیق...

Samsung Galaxy Ace Duos Samsung Galaxy Ace Duos

1393/1/8 به نام خداوند رحمان و رحیم
نقد یک مشتری ثابت اما ازرده خاطر از سامسونگ 6802 دوسیم کارته
حدود یکسال پیش از نمایندگی سامسونک در خیابان جمهوری یک عدد گوشی 6802 دوسیم کارته.. خریدم.
امــا ای کـاش نـمـیخریـدم.
بدلایل زیادی از خرید این گوشی پشیمانم.. که تعدادی از آنها را در ذیل اعلام میکنم..

قابل توجه مسئولین موبایل سامسونگ در نمایندگی مرکزی :
1 – شروع بکار گوشی و اصطلاحا لود شدن آن و آماده برای کارکردن با یک نرم افزار.. بعدازروشن شدن دستگاه.. بسیار بسیار کند میباشد.
2 – فضای رم دستگاه سریع پر میشود و باید با کمک از قسمت مدیرکارها انرا پاکسازی و مرتب کرد.. جالب اینکه روزی 4 یا 5 بار این اتفاق میافتد و باید آنرا انجام داد.
3 – زمانی که بخواهم شماره ای بگیرم.. بعد از لمس کردن کلید تماس.. گاها بعد از 2 یا 3 ثانیه مواجه میشوم با ارور : پایان تماس!! و فقط امکان ارسال پیامک موجود میباشد..!!!
4 – با اینکه رم دستگاه را طبق پیشنهاد فروشنده محترم نمایندگی سامسونگ.. به جای 16 گیگ.. 8 گیگ را گفتند قرار دهم و خودشان از آکبند درآوردند و داخل جای رم قرار دادند.. امــــــــــــا باز هم گوشی در خواندن اطلاعات رم که تا نصفه هم پر نیست!! دچار مشکل میشود و گاها روی صفحه اعلام میکند که حافظه پر شده است و چیزی نشان نمیدهد !! یا کلا هنگ میکند و هیچ کار دیگری نمیتوان انجام داد!!
5 – با توجه به اینکه فقظ یک بازی روی گوشی نصب شده و بازی انگری برد هم حجم آنچنانی ندارد.. اما گاها در ابتدای شروع بازی.. گوشی کاملا هنگ میکند و دیگر هیچ کاری نمیتوان انجام داد!!.
6 – این هنگ کردن ها از آن دسته مواردی است که حتما باید با مصیبت فراوانی از نرم افزار ها خارج شد و گوشی را به سختی خاموش کرد و دوباره مجددا" روشن کرد..
7 – این خاموش و روشن کردن ها تا زمانیکه گوشی آماده بکار شود که بشود حداقل تماس گرفت!! پروسه ای است که حدود یک ربع زمان میبرد !!!
8 – این گوشی را به اصطلاح دوستان لای پر قو نگهداری میکنم و الحمدالله تا کنون نه ضربه ای خورده.. نه آسیبی دیده.. نه دست تعمیرکاری به آن رسیده.. نه.... پس انتظاری که از یک گوشی اکبند و مدل روز و با آن تبلیغات رنگارنگ دوسیم کارته های سامسونگ.. کاربر محترم میتواند داشته باشد.. حداقل آن .. ارتباط گرفتنی به آسانی و راحتی میباشد.. اما زمانی که با این گوشی دوسیم کارته کار میکنید.. حالت بسیار بدی به شما دست میدهد.. که حتی همکاران یا دوستانم با دید بسیار بدی به آن نگاه میکنند و توصیه میکنند با این وضعیت.. حتما سراغ یک گوشی بهتر از برند های دیگر بروم..
9 - از همه مهمتر و جالب تر اینکه در ارتباطی تلفنی با نمایندگی سامسونگ در زمستان سال 91 و اعلام مشکلاتم به ایشان.. اعلام کردند که این مشکل در دوسیم کارته ها بسیار عادی است!!! و اگه دوس دارید و خیلی اذیتتان میکند!!! گوشی را بیاورید تا کارشناسان ببینند میشود کاری کرد یا نه!!! که با اصرار اینجانب مبنی بر مشخص شدن اینکه.. بالاخره بعد از این هزینه زمانی و پولی.. آیا درست میشود یا خیر.. ایشان اعلام کردند که.. معلوم نیست..!! چون مشکل عادیه این نوع گوشی هاست و بخاطر اینکه دوسیم کارت رو همزمان ساپورت میکنه.. هنگ هم زیاد میکنه!!!!!!!!
10 – باز کردن و خواندن اطلاعات مخاطبین و پیامک ها که واقعا افتضاحه.. بسیار زمان میبرد که آماده تماس یا ارسال پیامک شود..
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا