مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : میلاد م
  • تاریخ عضویت : 1392/12/16
  • تعداد نظرهای داده شده : 8

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد

LG G2 LG G2

1394/9/2 با سلام
دوستان عزیز بنده میخوام یه گوشی جی 2 بخرم
میخواستم ببینم این قضیه دی 800 و 801 چیه که میگید ؟ کدومشون بهتره و تفاوتشون چیه ؟
از کجا متوجه بشم که جز کدوم سری هستش؟
اگه راهنمایی خاص دیگه ای دارید ممنون میشم بگید

LG G2 LG G2

1394/2/11 با سلام خدمت دوستان عزیز
من میخواستم این گوشی رو بخرم ولی باز هم میخوام قیمت بیاد پایین تر
با ورود g4 تا چند وقت دیگه به بازار , به نظرتون قیمت جی 2 چقدر افت میکنه و نهایتا تا چه محدوه ی قیمتی وایمیسه ؟

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1393/10/1 سلام
راستش من یه تبلت Galaxy Note 8 دارم که وبگردی و بازی ها رو با اون انجام میدم اما میخوام یه گوشی بخرم که تا حدود 700 تومان باشه . سخت افزارش قابل قبول باشه و اندروید به روز داشته باشه . در حد تبلتم که نه , ولی میخوام اگه خواستم باهاش وبگردی یا بازی کنم کار راه انداز باشه و جواب بده .

عجله ای برای خرید گوشی ندارم و احتمالا تا عید هم صبر میکنم
به نظر شما این گوشی اون نیازی که من دارم رو برطرف میکنه و قیمتش باز هم پایین تر از 900 تومان میاد ؟
پیشنهاد شما چی هستش ؟

Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 Samsung Galaxy Note 8.0 N5100

1393/1/6 دوستانی که نگرانی شارژ کردن باتری رو دارن زیاد جدی نگیرن موضوع رو ! خود من دفعه اول که از جعبه در آوردمش اصلا نزدمش تو شارژ ! شارژ اولیه روی خودش رو تا 10% که شد استفاده کردم و بعدش زدم 100% شد و هیچ مشکلی نداشتم باهاش .

Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 Samsung Galaxy Note 8.0 N5100

1392/12/24 با سلام

دوستانی که در پی خرید این تبلت هستند میتونند از نظر شخصی من که 1 هفته ای هستش این تبلت رو خریدم و به طور مداوم استفاده میکنم بهره ببرند تا از مزایا و معایب این تبلت آشنا شوند .

بعد از 1 ماه جستجوی بی وقفه و آمار گرفتن از برندها و قیمت های مختلف نهایتا بنده این تبلت رو خریدم و به دوستان هم توصیه میکنم که اگر به دنبال خرید یک تبلت با قیمتی متعادل و بین 1 میلیون تا نزدیک به 2 میلیون تومان هستند بهترین گزینه ی موجود در بازار همین مدل خواهد بود .

مزایای تبلت :

ساپورت نرم افزاری بسیار خوب سامسونگ از این مدل به دلیل استقبال خوبی که از آن شده است و طبق اخبار رسمی تا اندروید 5.0 ارتقا پیدا خواهد کرد . ( این مدلی که من خریدم اندروید 4.2.2 را روی خودش داشت که بعد از اولین ارتباط شما با اینترنت یک آپدیت کوچک را نیز بر روی خود اعمال خواهد کرد و تا اواسط عید نوروز نیز آندروید کیت کت به طور رسمی برای این مدل ارائه خواهد شد )

با توجه به قیمت بسیار مناسبش برای شما به راحتی به اندازه ی یک تبلت گران قیمت عملکرد بسیار رضایت بخش و کارکردی بسیار مناسب خواهد داشت ( بنده این تبلت رو با بیمه و گارانتی خریدم 1.250.000 و بدون گارانتی نیز با قیمتی حول و حوش 1.150.000 به فروش میرسد )

پردازنده ی بسیار قوی 4 هسته ای 1.6 گیگاهرتز که به راحتی میتواند تمامی بازی های سنگین را بدون لگ بر روی تبلت شما اجرا کند و اجرای فیلم های FULL HD و اجرای همزمان چندین نرم افزار با یکدیگر نیز به آسانی میسر میشود .

وضوح تصویر و شفافیتش شما را با توجه به هزینه ای که پرداخت کرده اید کاملا راضی نگه میدارد و از رنگ بندی بسیار گیرا و خوبی برخوردار است .

باتری بسیار خوبی دارد و در صورتی که به طور مداوم مشغول انجام بازی نشوید ( برای انجام بازی شارژ باتری نسبتا زیادی را مصرف میکند ) و بیشتر کارهای شما مربوط به اینترنت و نرم افزار میشود از باتری آن به شدت راضی خواهید بود .

قلم بسیار قوی و خوبی دارد و بدون کوچکترین مشکلی میتوانید از آن استفاده کنید . برای جزوه نویسی در دانشگاه و یا نوشتن مقاله یا خاطره , عملکرد قلم این تبلت بسیار جذاب و دیدنی است .

سیم کارت میخورد و به راحتی میتوانید به جای موبایل نیز از آن برای مکالمه استفاده کنید . ( اگر از گرفتن تبلت در کنار گوش خودتان ناراضی هستید با هدست موجود ار جعبه ی گوشی میتوانید استفاده کنید )

تا به اینجای کار لگ خاصی را روی تبلت مشاهده نکردم و تمامی عملکردش روان و بدون لگ بود

و نهایتا چند توصیه :

برای شارژ اولیه : ابتدای کار تبلت را روشن و شارژ اولیه ی موجود بر روی تبلت را تا مرز 10% استفاده کنید و سپس به شارژ بزنید تا 100% شود و بلافاصله بعد از شارژ کامل آن را از برق بکشید چون شارژ طولانی مدت و بی دلیل بر روی باتری تاثیر خوبی ندارد .

از رابط های 2 آمپره برای شارژ باتری تبلت خود استفاده کنید و تا جایی که امکان دارد از شارژر گوشی برای استفاده پرهیز کنید . 1 ) تبلت زودتر شارژ میشود 2 ) رابط های 2 آمپره مخصوص تبلت است و ضرری بر روی باتری بر خلاف رابط های معمولی ندارد

به دلیل طراحی تبلت و اینکه احتمال دارد هر لحظه تبلت از دست شما جدا شود حتما یک کاور ضد ضربه و برچسب محافظ قوی برای تبلت خود تهیه کنید

ممنون که نقد من بر روی این تبلت را خواندید

Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 Samsung Galaxy Note 8.0 N5100

1392/12/21 ممنون شهره جان
امروز صبح سفارش دادم قراره تا ظهر برسه دستم .
شما اندرویدش رو ارتقا دادید ؟؟ آخرین ورژنی که براش اومده چنده ؟
فقط برای بازی باتری زود تموم میکنه یا کلا باتری ضعیفی داره !؟
راستش من تو مقطع کارشناسی مشغولم واسه رشته ی تحصیلیم میخواستمش ... با کارکرد مداوم ( بدون بازی کردن ) چند ساعت میره باتریش ؟

Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 Samsung Galaxy Note 8.0 N5100

1392/12/20 سلام
من در فکر خرید تبلت هستم
تا سقف 1.500.000 که آمار گرفتم بهترین تبلتی که تونستم پیدا کنم همین مدل بودش .
من 60-70% استفاده ام از تبلت برمیگرده به نرم افزار و اینترنت و 40% هم بازی ! ( بازی های کم حجم و 40-50 مگابایتی )
خواستم ببینم تا این سقف قیمت آیا این مدل الان برای خرید جواب میده یا دیگه قدیمی شده !!؟ آپدیت کیت کت 4.4 براش میاد ؟؟ بخرم یا نه ؟
ممنون

LG G2 LG G2

1392/12/16 با عرض سلام خدمت دوستان
بنده فردا میخوام برم گوشی LG G2 32GB D802 رو خریداری کنم و چندتا سوال از شما داشتم :

1 - برای اطمینان از پلمپ و آکبند بودن جعبه ی گوشی چه مواردی رو باید رعایت کنم ؟
2 - بهترین حالت برای شارژ اولیه ی گوشی به چه صورت است که باتری به مشکل نخورد ؟ بزارم باتری به طور کامل خالی شود و سپس به شارژ بزنم یا ... ؟
3 - بهترین برنامه برای روت کردن این مدل گوشی کدام برنامه است ؟ و از کجا میتونم آموزش روت کردنش رو بخونم ؟ ( بعد از اینکه روت کردم حتما باید رام جدید هم بریزم یا نه همین روت کردن برای ریختن بازی و برنامه های مختلف کفایت میکند ؟ اگر جواب بله است بهترین و جدیدترین رام کدام است ؟ )

یه دنیا ممنون ممنون
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا