مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Ahmad m
  • تاریخ عضویت : 1392/12/2
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Nokia Lumia 920 Nokia Lumia 920

1393/1/24 سلام
1- من امروز گوشی دوستم رو ریست فکتوری کردم. بعد از اینکه گوشی بالا اومد پیغام اولیه اش با زبانی بود که ناشناخته بود عین متن رو که تو گوگل ترنسلیت چک کردم مشخص شد زبان نروژی است. ولی منوی کاملی از زبان های مختلف از جمله فارسی و عربی رو هم ساپورت می کرد. بنابراین اگه از نروژ بیارن باید فارسی رو ساپورت کنه.
2- در مورد زبان فارسی لومیا بهتره دوستان به یک موضوع توجه کنن. اگه اهل داشتن منوی فارسی نیستین و کلا معمولا منوهای گوشیتون رو به صورت انگلیسی استفاده می کنین ضرورتی به داشتن زبان فارسی در منوهای اصلی ندارین. چون درسته که فارسی در زبان های گوشی نیست ولی با نصب زبان فارسی از استور در منوی تنظیمات گوشی، به راحتی و بدون هیچ مشکلی گوشی تون زبان فارسی رو ساپورت خواهد کرد و یک کیبرد فارسی مناسب مثل کیبرد انگلیسی موجودش در اختیارتون قرار می گیره. فارسی اش اصلا مشکلی در ترکیب فارسی انگلیسی هم نداره و در مسیج و همچنین آفیس و کلا هر جا که زبان فارسی لازم دارین بدون هیچ مشکلی نظیر جابجا شدن کلمات، برعکس بودن حروف و غیره کار می کنه.
خوش باشید.

Nokia Lumia 925 Nokia Lumia 925

1393/1/21 سلام کلا گوشی های نوکیا گارانتی ندارن ولی تو مشهد روبروی بیمارستان قائم، مجتمع موبایل و کامپیوتر، فروشگاه مرتضایی داره، فروشگاه گاجره هم تو پاساژ کنارش داره. تو خیابون مدرس هم یک پاساژ موبایل هست که اونجا من دیدم گوشی های نوکیا می فروشن.
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا