مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مهسا ا
  • تاریخ عضویت : 1392/11/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 59

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 59 مورد

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/4/12 سلام دوستان کسی نبود در رابطه با بامپر پاسخ من رو بده؟
آقا امید دیگه نیستن تو سایت؟؟؟؟؟ ایشون یه بامپر خریده بودن و لینکشو گذاشته بودن اما متاسفانه لینک Expire شده. منم این دو تا بامپر رو پیدا کردم اما متاسفانه طرح فلزی رو توی دیجی کالا ندارن!
لینک دیجی کالا: http://llink.ir/zenussolidsamsunggalaxynote3bumper
لینک بامپر فلزی : http://shop.digizar.ir/product/104
در ضمن من که زبان گوشی فارسی هست وقتی که تصاویر رو ذخیره می کنه، فایل ها رو با اعداد فارسی ذخیره می کنه. نمیشه کاریش کرد که انگلیسی ذخیره کنه؟ خیلی ممنون.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/4/10 سلام خدمت تمام دوستان. تو این مدت خیلی دنبال یک کیس مناسب یا قاب شکیل و خوب می کشتم برای گوشی و موارد ریز و درشت زیادی رو هم مشاهده کردم. S View خود نوت 3 هم اصلا چیز خوبی به نظرم نمیاد(علیرغم قیمت بسیار بالا). نه محافظت همه جانبه ای از دستگاه می کنه و هم خیلی زود کثیف میشه( به خصوص اون دوخت نخی دورش) و هم اون قاب شیشه ای روش به سرعت محل اثر انگشت و پر خط و خش میشه و ظاهر خیلی بدی میده. خلاصه اصلا خوشم نیومده ازش.
اون پیشنهاد آقا امید هم که فرمود بامپر بگیرم، به نظرم بهترین پیشنها هست.
اما تو کامنت ها که دنبال کردم متاسفانه مدل و ...
جدیدا هم رفتم دیجی کالا دیدم کلی قاب و کیس و بامپر و .... خلاصه مجموعه شون رو تکمیل کردن...
این مدل رو پیدا کردم، می خواستم نظر اساتید رو هم بدونم. آیا به خوبی از گوشی محافظت میکنه؟
ضخامت گوشی رو خیلی افزایش نمیده؟ باعث گرم شدن نمیشه و ....
http://llink.ir/zenussolidsamsunggalaxynote3bumper

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/4/1 سلام اکه شما این سوال رو چند هفته پیش می پرسیدید به احتمال زیاد یا دوستان حال جواب دادن دوباره به این سوال تکراری رو نداشتن و یا می گفتن از کامنت های قبلی استفاده کن که کلی دردسر داشت. اما یکی از دوستان لطف کردن و یک خلاصه برداری از نکات مهم در مورد این دو گوشی کردن که به نظرم خیلی کار آمده و طرز فکرتون رو عوض می کنه.
https://www.dropbox.com/s/psndqpr2x1ays4p/not%203.pdf
در ضمن به نظر من اگه شما الان قصد خرید نوت 3 رو دارید صبر کنید و دست نگه دارید و تا زمان عرضه نوت 4 با پردازنده 64 بیتی و صفحه نمایش QHD صبر کنید...

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/4/1 سلام دوستان... من در مورد آنتی ویروس های اندروید تحقیق کردم، و طبق فرمایشات امیر آقا، که فرمودن ۹۰٪ آنتی ویروسهای بازار هیچ کاربردی غیر از کاهش سرعت و عملکرد گوشی ندارن ، من دنبال اون 10 درصد بودم و به 3 تا آنتی ویروس رسیدم که شامل یک آنتی ویروس رایگان و دو مورد باید خریداری بشه:
1- CM SECURITY : که آنتی ویروس رایگان و سبک و قدرتمند، ساخته شده توسط تیم گسترش دهنده Clean Master
2- Kaspersky Internet Security For Android: که با قیمت 14.95$ برای یکسال عرضه میشه و یکی از قدرتمند ترین های اندرویدی به حساب می آد
3- شامل آنتی ویروس بیت دیفندر و نورتون هست که اونها هم رایگان نیست. قیمت نورتون 29.99$ هست برای یکسال.
از بین تمامی این آنتی ویروس هایی که ذکر کردم، کسپر قدرتمند ترین(البته هر 3 در تست های سایت AV-TEST امتیاز یکسانی رو داشتن) اما دارای ویژگی های بیشتری نسبت به بقیه هست.
با توجه به اینکه رشته خودم نرم افزاره و اخبار مربوطه رو همیشه دنبال می کنم، در حال حاضر لایسنس های قانونی و اختصاصی آنتی ویروس های کسپر و نورتون رو دارم، با اجازه امیر آقا هر کدوم رو که بهتر میدونن، من لایسنسش رو قرار بدم تا دوستان استفاده کنن.....تا بلکه زحمات این عزیزان رو که اینقدر به من و سایر بچه ها کمک کردن، جبران کرده باشم...

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/3/28 سلام خدمت دوستان... کم کم داره اندروید 4.4.3 میاد اما برای ما THR ها که همون 4.4.2 هم نیومده. من هم تصمیم بر KSA داشتم اما از وقتی دیدگاه yalda رو مشاهده کردم، نظرم عوض شد. هم مصرف باتریشون به شدت بالا رفته و هم کلی مشکلات دیگه. من که ترجیح میدم رو همون 4.3 بمونم اما این مشکلات رو برای خودم درست نکنم...

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/3/22 سلام. خیلی ممنون. پس AUTO KILL رو غیر فعال کردم. در مورد آسفالت 8 هم اون رو داشتم از پلی استور دانلود می کردم... در ضمن چه کسی گفته آسفالت 8 با این جی پی یو سازگار نیست؟ وقتی با خود play store از گوشی رفتم گفت در کشور شما در دسترس نیست.... با یک ایمیل دیگه جدید ساختم و از همون اول ip روو تغییر دادم آماده نصب بود.... منتها 1و خورده ای گیگ بود که اصلا مناسب دانلود از play با این وضعی که ما میریم داخلش نیست!!!!!

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/3/20 با سلام خدمت اساتید محترم....
بالاخره انگار صبر ما به نتیجه ای نرسید و فکر می کنم بهتره رام یکی دیگه از کشور ها رو بریزم.
اگه میشه توضیحات کامل و لازم رو تشریح کنید و یا لینک و تاریخ دقیقش رو عرض کنید تا ببینم.
چند تا سوال هم داشتم:
1- کدوم رام رو بگیرم؟
2- از کدوم سایت بگیرم؟
3- چطوری فلش کنم؟
4- مگا وایپ واجبه انجام بدم یا خیر؟ همون ریست فکتوری بسنده می کنه؟
5- آیا کانتر ناکس می اندازه؟ و آیا گارانتی باطل میشه؟
6- آیا پس از فلش گوشی دقیقا همانند گوشی هست که از اول با اون رام عرضه شده؟و چه تفاوت هایی داره؟
7- آپدیت های بعدی به طور طبیعی قابل دسترسه یا باز هم این همه دردسر داره؟
8- چطور از برنامه های فعلی بکاپ بگیرم و روی نسخه جدید پیاده کنم
و هر چیز دیگری که به ذهنتون میرسه و مهم میاد ذکر کنید تا در میانه راه به مشکل بر نخورم... بازم خیلی ممنون. فکر کنید می خواید گوشی خودتون رو بی عیب و نقص رام بریزیدددددددددددد......

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/3/20 بستگی به ورژن رام و نسخه اندروید و تعداد برنامه های فعال و نحوه اتصال به شبکه و ..... داره.....
با استفاده معمولی باید هر دو روز یکبار و با استفاده زیاد باید هر روز یکبار و در صورت عدم استفاده و حالت هواپیما می بایست تا 4 روز دووم بیاره....

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/3/20 دوستان یه سوال....... بازی آسفالت 8 رو از پلی استور نگاه کردم، میگه روی Device سازگار نیست!!!!!!!1 این یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/3/20 بله ، باید ip رو تغییر بدید. برای Play store هم هینطوره.....
برای حل مشکل میزان زیاد استفاده از رم میتونید از برنامه Clean Master استفاده کنید... Auto kill رو فعال کنید تا پس از هر بار حالت Sleep در راه اندازی بعدی خود به خود، برنامه های اضافی رو از حالت اجرا خارج کنه.
Ignore list رو هم نگاهی بندازید و برنامه هایی رو که به غیر از system task هستند رو خارج کنید تا همیشه پس از مدت کوتاهی غیر فعال بودن، نرم افزار اجازه بستن اونها رو داشته باشه. پس از نصب هر برنامه هم به این لیست سری بزنید تا به اونجا نرفته باشه. میتونید ویجتش رو هم روی صفحه Home قرار بدید تا همیشه دم دست باشه......

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/3/17 اول اینکه توصیه میکنم مودب باشین آقای محترم. دوما اصلا شاید من آدم دروغگویی باشم. شما خودتون یا با شماره 24538000 نمایندگی پارس سامتل تماس بگیرید یا تشریف ببرید به جردن،گلگشت پلاک2، تا قیمتش رو بهتون عرض بفرمایند. در مورد رام THR هم قبلا بعضی دوستان عرض فرمودن که هنگ میکنه و لگ داره و حتی خود آقا امیر هم عرض فرمودن که توصیه میکنم فلش کنید،منم برگشتم گفتم من که توی 4.3 مشکلی ندیدم از این رام به جز اینکه براش آپديت نیومده. بخشی هم که امیر آقا فرمودن قبلا توضیح دادم،منم منظورم این نیست که دوباره توضیح بدن. منظورم اینکه نميدونم در چه تاریخی به چه کسی توضیح دادن،اگه مقدور هست براشون عرض کنن، منم برم مشاهده کنم. حالا اگه شما و بعضی دوستان از حرف بنده برداشت خودتون رو کردید،این هیچگاه در اصل حرفی من تاثیری نداره.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/3/14 سلام. با خود نمایندگی صحبت کردم که همون قیمت 1 میلیون رو گفتن. در ضمن فکر کنم برای قسمت آخر باز منو با یکی دیگر اشتباه گرفتید. قبلا به من در مورد رامم توضیح ندادید! در ضمن من مشکلاتی که الان بعضی دوستان با گوشی دارن مثل هنگی و .... ندارم. اگه مطمین هستیم که برای ما آپديت نمی آد میخواهم فلش کنم. چون اصلا به دردسر هاشو و ریسکش نمی ارزه. در مورد قاب هم چیز مهمی نیست که اصلا بهش فکر کنم!همونطور که گفتم الان به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارم. پس فعلا آپديت برام اهمیتی نداره. اما بعدا چرا. بازم ممنون.در ضمن مصرف باتری هم خیلی عالیه. البته با سیم کارت رایتل خیلی بالا میره. ولی با همراه اول متعارف هست. بدون سیم کارت هم که عالیه!!!!

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/3/12 باز هم سلام و خیلی ممنون از لطف دوستان... این مدت به خاطر مشکلاتی که با دسترسی به شبکه دارم، خیلی سخت میتوانم بیام نت.... قبلا وایمکس داشتم و حالا هم که ميخواستم از یکی از isp ها 9 مگ بگیرم، خطم فیبره و کلی به مشکل خوردم! در مورد قاب بیشتر تحقیق کردم باید با صفحه نمایش عوض بشه و چیزی در حدود 1 میلیون تومان در میاد!!!!واقعا باید به تدبیر سامسونگ آفرین گفت! در مورد این رام عجیب غریب ما هم لطفا امیر آقا یه بیانیه نهایی بده ما THR ها باید چکار کنیم؟؟؟؟ مگه این رام رو خود سامسونگ نریخته؟؟؟ پس چرا اینقدر باگ داره و آپديت نمی آد و روی 4.3 مونده؟؟؟یعنی تنها راه ما فلش زدنه؟؟؟؟ گارانتی رو باطل نمیکنه؟؟؟ کانتر ناکس و ... چطور ؟؟؟؟ آقا فرزاد در مورد مگا وایپ و .... گفتن. اینا ماجراش چیه؟؟؟؟ در ضمن یه نرم افزاری از دوستانم گرفتم به نام Free apk که مخصوص دانلود برنامه های پولی پلی استوره. وقتی هم که دانلود می کنیم،آپديت های بعدی از پلی استور قابل دسترسیه!!!!از نظرتون مشکلی نداره؟؟؟بازم ممنون. در ضمن اون دوستی که در مورد نرم افزار باد صبا توضیحاتی داده بودن، من که دارم و اصلا مشکلی نداره. اصلا با باتری گوشی کاری نداره!!!

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/3/3 سلام ممنون از راهنماییتون. آقا امیر فرمودن که باید کل قاب جلو و ... تعویض بشه که 600 در می آد. منم از یکی از فروشنده ها که توی کوچه مغازه دارم سوال کردم و ميخواست کل تاچ و صفحه نمایش و کلا همه قاب رو عوض کنه بده 900 تومن!!!! واقعا خود سامسونگ باید فکری براش کرده باشه که اینقدر ضعیف ساخته این قسمت رو... حالا آقا امیر با اطمینان فرمودن یا نه؟؟؟چون من با یکی از دوستانم تماس گرفتم و گفت جایی رو میشناسم این قاب رو 30 تومن میدهد. هنوز با نمایندگی تماس نگرفتم. منم خودم که برسی کردم به نظرم رسید که جداگانه هم قابل تعویضه. یعنی باید باشه. تورو خدا دوستان یه اطلاعات بروزی دریافت کنند به منم بدن. پیرو صحبت های شما هم که میگید این نوع محافظ رو بگیرم، من نظرم این هست که اول درستش کنم بعد این کار رو انجام بدم. در ضمن اون فروشنده ای که رفتم پیشش و ميخواست 900 تومن بهم بده،خودش اظهار داشت که این قسمت جداگانه قابل تعویضه.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/3/1 سلام. امروز داشتم با گوشی کار می کردم که از فاصله خیلی کم از دستم رها شد و دقیقا زیر قسمت سنسور IR یا همون مادون قرمزش فرورفتگی ایجاد شد(اون قاب طرح فلزی دورش که دکمه های ولوم و پاور داخلش قرار داره). البته زیاد نیست. اما اگه از مقابل به صفحه نمایش نگاه کنی، کمی معلومه و اذیت می کنه. واقعا فکر نمی کردم که کیفیت ساخت این قاب اینقدر پایین باشه که با یه فاصله 10 یا 15 سانتی اینطوری آسیب ببینه. همونطور که قبلا هم گفتم، گوشی رو با گارانتی پارس سامتل گرفتم. الان دوستان گرامی به خصوص آقا امیر و آقا امید لطفا راهنمایی کنند که باید چکار کنم و چه قدر هزینه بر می داره؟؟؟ اگه اینطوری باشه که من تا زمانی که این گوشی دستمه باید دو برابر پول گوشی پول تعویض این قاب دور صفحه رو بدم!!!!
سوال دومم که در رابطه با نرم افزار Battery doctor هست. این برنامه گوشی رو با متد خاصی شارژ می کنه. میخواستم ببینم این آسیبی نمی زنه؟؟؟؟
خیلی ممنون میشم زودتر راهنمایی کنید و منو از نگرانی در بیارید....

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/3/1 سلام. تو رو خدا اگه کسی از ارایه آپدید برای THRخبر داره اطلاع بده

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/2/29 سلام خدمت دوستان عزیز به خصوص آقا امیر و آقا امید. اول باید بگم به خاطر راهنمایی خوبتون ازتون تشکر می کنم.واقعا با این سختگیری که من در انتخاب و خرید داشتم، اگه کمک های شما نبود و با اون دلیل های خوبتون قانعم نکرده بودید، الان به احتمال زیاد منn9005 گرفته بودم و حتما الان غصه میخوردم که چرا به حرف دوستان گوش ندادم. واقعا ازتون ممنونم که کمکم کردید بهترین انتخاب رو بکنم. به همه پیشنهاد می کنم برای خرید عجله نکنند و به نصیحت های آقا امیر و آقا امید هم توجه کنند. بعد از خرید متوجه میشوید که واقعا این سختگیری ها و فکر ها همه اش پوچ بوده و الکی ذهنتون رو درگیر کرده بودید. راستش اول یک شکایت از سامسونگ دارم که چرا مثل سایر رقبا همانند سونی و ... به جلوه های داخل گوشی دقت خاصی نکرده؟ مثلا تو آپديت جدید توی z1 منو ها شیشه ای شده! ولی از لحاظ سخت افزار این گوشی بهترین گوشی بازار هست و من ازش راضیم. تو این مدت هم متاسفانه دسترسی به شبکه نداشتم و برای همین کمتر در اینجا بودم. امیدوارم پس از پایان امتحانات دانشگاه بزودی بازم به جمعتون برگردم. راستی الان آپديت برای ما THR ها نیومد؟بازم ممنون. آخه اکثرا با سیم کارت آنلاين.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/2/3 در ضمن آقا امید! شما که iemi منو از کجا آوردید. توی اون عکس که کاملا مخدوش بود!!!!!

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/2/3 سلام. از اینکه کمتر میام عذر ميخوام. الان هم با اینترنت افتضاح سیم کارت اومدم. پس از بابت ثبت نشدن کد نگران باشم یا خیر؟ البته جعبه کاملا پلمپ از طرف شرکت گارانتی بود و جوی خودم بازش کرد. که البته ز اونا عکس نذاشتم. کارت طلائی گارانتی هم داخل جعبه موجوده. چند بار دیگر بنچ گرفتم و روی هزار و همین حوالی بود. من شنیده بودم تا 37 هزار هم بعضی دوستان رفته بودن!البته تو آپديت جدید. بالاخره آپديت برای ما THE ها میان یا نه؟ بعضی دوستان هم درخواست مشخصات تماس فروشگاه کرده بودن که الان در دسترسم نیست. در اولین فرصت میگزارم. البته اینم بگم. چون همه n900 هاش با یک سفارش بودن، احتمال مردم باقی شو همTHR باشن. بنابر این تا وقتی وضعیت این رام مشخص نشه،بهتره دست نگه داریم.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/1/31 خیلی ممنون از همگی.... به قول آقا امیر چند وقت یکبار به یه چیزی گیر میدم و کلی برای خودم استرس درست می کنم!!! شب گذشته هم فکر می کردم گوشیم چینی یا تقلبی هست!!!!!!!!
به خاطر این که گارانتی گوشی پارس سامتل هست و هرچی به پارس سامتل IMEI رو اس ام اس می کنم، هیچ جوابی نمیده!!!!! روی کارت طلایی شون هم (روی آدرس و تلفن) یه خط بزرگ با ماژیک کشیدن!!!!!
توی سایتشون هم خودتون برید ببینید، یه سایت زدن فقط برای گالکسی یانگ!!!!!
هر چی هم کد شبنم رو با اس ام اس استعلام می کنم، باز هم هیچ جوابی نمیده! تا اینکه رفتم از سایت خود شبنم استعلام گرفتم و تائید کرد...
توی اون سایتی که مخصوص استعلام کد IMEI بود هم رفتم، ولی بهم میگه کد شما به نظر درست میاد!!!! ولی ما اطلاعات دقیقی ازش نداریم و این فرم زیر رو تکمیل کنید!!!
بالاخره از یکی از پست های آقا امیر استفاده کردم و کد های سامسونگ رو که برای نمایش ورژن سیستم عامل، وضعیت باتری و آپدیت فرم ویر و ... بود زدم و دیدم مشکلی نیست و خیالم راحت شد!!!! بیچاره گوشیم!!! الان این پارس سامتل رو از کجا میشه گیر آورد، نه تلفنی، نه آدرسی، نه سایتی درست و حسابی.
در ضمن، از وقتی که سیم کارت انداختم، مصرفم خیلی خیلی خیلی رفته بالا!!!!! قبل از سیم کارت انداختن اینجوری نبود که بگیم به خاطر ورژن رام و.... هست!!!
الان شب ها که میگذارمش روی مد هواپیما 4 تا 5 درصد شارژ میره...(نه وایرلس نه بلوتوث و نه...)
20 دقیقه با لاین کار میکنم، 5 درصدش میره!!!! به خاطر سیم کارته؟؟؟
نتایج با cpu spy در مدت 6:49دقیقه با دیپ اسلیپ 82 درصد و 250 MHz هم10
در ضمن، اگه برای ریلیز رام THR تا چند روز آینده مطمئن هستید و همچنین مطمئن بودن گارانتی، بهم اطلاع بدید تا آدرس فروشگاه رو بدم... چون باز هم از همین گوشی که آخرین سفارشش بود، با همین گارانتی رو داشت.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/1/30 واااااااا..... آقا امید..... راسته THR تحریمه و براش آپدیت نمی آددددددددد؟؟؟؟؟؟؟
من چیکار کنم حالا؟؟؟؟؟؟
مگه غیر از اینه که این رام توسط خود سامسونگ به طور رسمی روی گوشی ها ریلیز شده و سامسونگ موظفه که پشتیبانی کنه؟؟؟؟؟؟ اگه قرار بود که تحریم کنه و از این بچه بازی ها،،، از اول اصلا ریلیزش نمی کرد که.....
آقا امید،آقا فرزاد، آقا امیر و سایر اساتید پیج، نظر آقا اسد درسته یا خیر؟؟؟؟
آپدیت برای THR حتمی هست یا نه؟؟؟؟؟ البته من که تا اول تابستون نمیتونم آپدیت کنم، حتی اگه بیاد، ISP سرعتش پائینه و قطعی زیاد داره، باید عوضش کنم...
حالا اگه نمی آد، راه چاره چیه؟؟؟؟؟ برم عوض کنم گوشی رو؟؟؟؟ یا باید رام فلش کنم(واااااااااای)
اون کد های اسد آقا هم دقیقا مثل منه، ولی اون آخری n900jvcmj3 هست....
این هم عکس های دقیق تر از جعبه و رام من:
این عکس راهنمای فارسی رو نشون میده: http://up6.ir/44fI
این عکس ورژن رام و رام من توی KIES هست: http://up6.ir/44fm
عکس از برچسب Do not که اکثرا تقلبی بودن: http://up6.ir/44fJ
عکس از پشت انگلیسی جعبه: http://up6.ir/44fo
برچسب های a ,b , c جعبه: http://up6.ir/44fn
در 1ضمن من فقط ا گیگ از رمم خالیه!!!!!!!! برنامه خاصی هم نریختم. این طبیعیه؟؟؟؟؟؟

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/1/30 سلام. چند تا بنج مارک گرفتم، اولی رو داد 34838 با رام THR و اندروید 4.3 هستم.
بنچ مارک بعدی رو بلافاصله بعدش و با روشن بودن WI-FI گرفتم که شد 32000(حدودا)
دوباره بعدش انواع سنسور های ایر چسچر و .... رو خاموش کردم و گرفتم؛ اومد پائین تر و توی بنچ چهارم شد 28000! دست زدم پشت گوشی و دیدم داغ شده، فهمیدم پشت سر هم بنچ مارک گرفتن نتیجه درستی رو اعلام نمیکنه.....
پس گوشی من با رام THR و mj3 و اندروید 4.3 شد 34838....
به نظرتون خوبه؟؟؟؟
دوما این که حس می کنم مصرف باتری چندان بهینه نیست.... این همون ورژن رام پرمصرفی هست که آقا امید گفتن؟؟؟؟
الان آپدیت برای THR کی میاد؟؟؟؟؟ با آپدیت چه تغییری می کنه؟؟؟؟
در ضمن، این برنامه Watch on هست فکر کنم، از وقتی که بهش تلویزیون رو معرفی کردم، متاسفانه همش توی صفحه lock میاد..... نمیشه کاریش کرد تا وقتی وارد برنامش نشدم، تو حالت اجرا نباشه؟؟؟؟در ضمن توی منوی کشوئی بالا هم هست!!!!!!!!

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/1/29 سلام دوستان. من گفتم تایوان!!!!!!1 نه اشتباه کردم... ویتنام هست.
خبر فوق العاده مهم هم اینه که رام من THR هست!!!!!! دفترچه راهنما فارسی و با KIES 3 چک کردم.
تو سام موبایل زده بود که برای عراق و نیجریه اومده.... اما برای ایران کی میاد؟؟؟؟؟؟
شارژ نگه داشتنش که راضی بودم از صبح امروز تا حالا یک سره داشتم باهاش وبگردی می کردم و فیلم و عکس می گرفتم،فکر کنم جمعا نیم ساعت صفحش خاموش شد!!!! ساعت 6 تموم شد.....
با گارانتی پارس سامتل گرفتم. به شماره روی جعبه سریال نامبر رو اس کردم، متاسفانه اصلا جوابی نمیده!!!
به شبنم هم همینطور، اما جواب نداد تا از سایتش استعلام گرفتم(شبنم) و تائید کرد؛ اما پارس سامتل رو نتونستم.
اون برچسب DO NOT هم بیشترشون تقلبی بود!!!!!!!! این که مشکلی نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سیم کارتم رو هم گفت چون قدیمی هست، امکان داره با پانچ کردن به بردش آسیب برسه، هنوز توش سیم ننداختم.
البته با سیم خودش تست کرد.
دنبال جعبه عربی هم نگردید که محاله پیدا کنید. حداقل تو بازار موبایل که اینطور بود.
خود فروشنده ها می گفتن که n900 بهتره و n9005 لاک میشه و گارانتی نداره و ما نداریم و ....
الان برای آپدیت باید چیکار کنم؟ اصلا میاد برای THR؟؟؟؟
اصلا مگه THR مال ایران نیست؟؟؟ پس چرا تو ایران با احتمال نیم درصد پیدا میشه!!!!!!!!!
در ضمن با 5 تا سر قلم اضافه که رنگ همشون سفید هست. حتی اونی که پیش فرض روی خود قلم هست.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/1/28 سلام دوستان عزیز به خصوص داداشای گلم که منو راهنمائی کردن.
امروز به بازار موبایل رفتم و n900 رنگ سفید گرفتم که خریدش ماجراها داره....
خیلی از فروشنده ها اصلا اطلاعات کافی نداشتن و طوری برخورد می کردن که انگار طلبکارن و یا به زور دو کلمه حرف می زدن.
طبقه زیر همکف که رفتم، یه آدم خوش برخورد بود که اطلاعات خوبی هم داشت. البته اینو هم بگم که توی کل بازار شاید فقط یک جا بود که note 3 رو گذاشته بود روی میزش برای تست. باقی جاها یا note2 بود و ماشالا که پر s5 شده بود. در اونجا iphone 5s و s5 رو هم دستم گرفتم که واقعا به نظرم مسخره اومدن.
در هیچ جا جعبه عربی نداشتن.
روی جعبه 3 برچسب A و B و C وجو داشت که روی هیچ کدوم مدل رام نبود! فقط IMEI روشون هست!!!!
همه جا همین طور بود. جعبه مال من انگلیسی هست ولی منو فارسی داره!
ورژن رام رو هم هنوز نفهمیدم.
توی قسمت درباره و زیر نسخه باند پایه نوشته N900XXUCMK1 که لطف کنید بگید مشکلی داره یا خیر.
یه S viwe اورجینال 120 تومن هم خریدم....
برای آپدیت هم بلد نیستم باید چیکار کنم...... توی نوار ابزار که چیزی نیومده!!!!
ممنون میشم بگید این رام من مال کجاس!!!!
در ضمن، اون کلید های back و ... که کنار دکمه هوم هست، نورش یکم پخشه... البته در محدوده خودش. این مشکلی نداره؟؟؟
روی جعبه و پشت گوشی هم زده ساخت تایوان و روی باطری نوشته ساخت چین و اسمبل تایوان..
الان تنها نگرانی ام بابت رام هست.
البته فروشنده آدم خیلی خوبی بود و خودش قبل اینکه بگم، توی فاکتور همه چیز رو قید کرد که اگه مشکلی داشت، پس بگیره.....
خیلی ممنون بابت راهنماییتون.....

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/1/26 سلام خدمت دوستان.....
دوستانی که n9000 رو به اندروید جدید آپگرید کردن، بنجمارک با antutu 4 روی چند هست؟
در ضمن، آقا امید به موضوع ورژن رام MK و MJ اشاره کردن، میخواستم بپرسم که توی آپدیت جدید این مشکل مصرف باتری چطوری شده؟؟؟؟

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/1/24 خیلی ممنونم....
پس تو ورژن جدید، مصرف باتری بالاتر رفته.... الان آخرین نسخه رامی که ریلیز شده، چند هست؟
پس بالاخره آپدیت برای n9000 هم اومد.
در ضمن، ماجرای این 5420 و 5422 چی هست؟؟؟؟؟
پس من هنگام خرید، باید جعبه عربی،رام EXG، نام کشور ایران،کد سریال نامبر و iemi و تست های 22 گانه رو چک کنم و همچنین به صفحه دانلودینگ هم برم و ناکس رو چک کنم...
تمام نکات همین بود.... هیچ نکته دیگه ای وجود نداره؟؟؟؟
شاید این آخرین پست قبل از خرید من باشه....
از همه دوستانی هم که کمکم کردن، خیلی ممنون و سپاسگذارم، به خصوص آقا امیر و امید و کامبیز و فرزاد و .....
اگه نکته دیگری هم جا افتاد، حتما ذکر کنید...

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/1/22 خیلی ممنون از راهنماییتون.
این ورژن رام دقیقا چی هست؟ MJ چه مزیتی نسبت به MK داره؟
این که شما می فرمائید MJ باشه،آیا اون عدد های 1 تا 7 هم فرقی داره؟
مگه نمیشه آپدیتش کرد و MK رو MJ کرد؟
خیلی ممنون.

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1393/1/21 سلام آقا کامبیز s، الان شروع به خوندن کامنت های شما هم کردم. شما اول s4 داشتی، بعد به خاطر باتری فروختید و z1 گرفتید، در آخر هم رفتید پیش نوت3، حدود 1 تومن هم ضرر کردید توی 1 ماه!
الان که شما مدل n9005 رو دارید، راضی هستید؟
من با توجه به توصیه های امیر آقا و آقا امید، بین n9005 و n900 میخوام n900 رو انتخاب کنم.
میخوام از شما هم به عنوان یکی از اساتید این پیج، سوال کنم و ببینم اگه به قبل بر می گشتید، کدوم مدل رو می گرفتید.
خیلی ممنون.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/1/21 خیلی ممنون از جوابتون. میشه بیشتر در مورد ورژن رام MJ توضیح بدین؟
مال کدوم منطقه هست؟ مثل همون XSI و... روی جعبه چسبوندن؟
از فارسی پشتیبانی می کنه؟ یعنی همونطور که گفتید، جعبه عربی و ...

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1393/1/21 ممنون میشم شما که این ها رو جمع بندی کردید، دقیقا توضیح بدید.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/1/20 خیلی ممنون از توضیحات آقا فرزاد بابت سیاست های شرکت سامسونگ مبنی بر لاک کردن گوشی ها..
1-در مورد رام:
اما توضیحات آقا امید رو میخوام دقیق تر راجع به رام بدونم:
یعنی سامسونگ از روی رام این محدودیت ها رو اعمال میکنه؟ اگه اینطوریه یکی با ادین رام رو فلش میکنه و یه رام دی گه میریزه تا گوشی لاک نشه!
به هر حال این محدودیت از یه جائی داره کنترل میشه..... یعنی از روی سریال نامبر می فهمن؟
در ضمن، در مورد این رام های عرضه شده برای n900 میشه بیشتر توضیح بدین؟
ماجرای رام ایران THR چیه؟ الان مال اماراتش آپدیت نیومده، مال ایرانش که توی تحریمه بماند.
یه آشنا پیدا کردم که واقعا برای خودش متخصص هم هست. در هفته آینده میرم پیشش. از نظر شما کدوم رام رو بگیرم؟؟؟؟؟ آخه گفتید که فلان رام بیشتر باتری مصرف میکنه و ....
2- مراحل خرید و باتری:
در مورد این مراحل خرید توضیح بهتری بدید. گزارش خرید آقا امید کمی ناقص بود، بیشتر در باره توی تاکسی و بالا رفتن از پله ها نوشته بودید تا مراحل خرید ....
من از کجا قبل از اینکه پلمپ رو باز کنه، بفهمم که باتری چینی هست یا خیر؟ پلمپ رو که باز کنه، نمیشه پس داد!
در ضمن، لطفا در مورد این شارژ اولیه و کالیبره شدن اولیه یه توضیحی بدین. چندین مورد رو خوندم، اما اگه شما یا آقا امیر و باقی اساتید این پیج بگید، خیالم راحت تره.
3-در مورد سنسور ها:
لطفا یه توضیحی در مورد سنسور ها روی این گوشی هم بدید. در چندین فروم خوندم که گفته بودن یکی از سنسور هاشون ایراد داره! از کجا موقع خرید از این مطمئن بشم(توی تست های 22 گانه انجام میشه؟)
4-در مورد پرداشگر گرافیکی:
در ضمن آقا فرزاد یه پست داشت در تاریخ 11/30 در مورد اجرای بازی GTA روی گوشی که زمان گرفته بود 30 ثانیه لودینگش طول کشیده بود! این طبیعیه؟ در تست بنچ مارک 3D MARK عدد بدست آمده با اختلاف نسبتا آزار دهنده ای از آدرنو پائین تره. شما چطور اون رو بهتر میدونید؟البته عدد این 3 تا تستی که گذاشتم، هر کدوم با هم فرق دارن! خوشحال میشم دوستانی که دارن، بنچ بگیرن، نتیج رو اعلام کنن.
http://up6.ir/3Y0v
http://up6.ir/3Y0t
http://up6.ir/3Y0u

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1393/1/19 آقا امید، یه سوال دیگه، هر دو مدل از نمایش فیلم های 4K پشتیبانی می کنند؟ در ضمن ، هر دو مدل USB3 دارند؟
تفاوتی هم در مورد سرعت فیلم برداری این دو مدل در 1080p خوندم. این گوشی در 1080p هر کدوم از مدل هاش چه سرعتی بر حسب فریم بر ثانیه میتونن فیلم برداری کنن. که به اصطلاح بهش فیلم برداری آهسته یا اسلوموشن گفته میشه.

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1393/1/19 خیلی خیلی ممنونم از شما و امیر آقا. واقعا وارد بحث هائی میشید که از هر لحاظ جذابه و به درد آدم میخوره
یه نکته ای بگم برای کسائی که میخوان این گوشی رو بگیرن و بین n900 و n9005 موندن و یا n9005 رو برتری میدن. آقا امید و آقا امیر و آقا فرزادو سایر داداشی های گلم، میدونن اوایل ورودم که دو هفته پیش میشه... خیلی عجول بودم و سفت و سخت به n9005 فکر می کردم و مطمئن بودم که هیچ چیزی بهتر از این مدل نیست و n900 به پاش هم نمیرسه. اما با شفاف سازی ها و مبحث های تخصصی(صد البته فوق تخصصی) آقا امیر و آقا امید، متوجه شدم نه تنها برداشتم غلط بوده، بلکه اوضاع بر عکس این هم به نظر میرسه!!!
همین جا لازم میدونم که از آقا امیر و آقا امید تشکر ویژه کنم و اگه جائی ایشون رو رنجوندم؛ عذر میخوام.
در مورد این رام XSG که فرمودید، اینم مثل همون n9005 روی جعبه چسبونده شده؟ و بهترین رام همین هست؟
اگه میشه یه فروشگاه معتبر توی تهران معرفی کنید. به نظرتون از خود نمایندگی سامسونگ بگیرم بهتر نیست؟ در ضمن، در مورد این بسته بندی جعبه هم توضیح بدین. توی بعضی از فروشگاه ها و پرو موبایل با وکیوم و پلاستیک روش هست، توی بعضی جاهای دیگه بدون وکیوم هست.
در ضمن، قبل از بازکردن جعبه، از کجا میشه متوجه چینی بودن یا کره ای بودن باتری شد؟
چون بعد از بازکردن جعبه پلمپ، دیگه گوشی رو پس نمیگرین که....
از آقا امیر هم به خاطر اطلاعات جامع و کاربردیشون تشکر می کنم. هرچی گشتم اون پست که گفتید تست بنچ مارک ثابت این گوشی توش هست، پیدا نکردم. میشه لینک یا تاریخش رو بدید تا با خیال راحت این مدل رو انتخاب کنم.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/1/18 سلام. من تحقیقاتم رو در حد وسیع تری در مرجع تخصصی اندروید ایران و موبایلستان هم گشترش دادم.
در مرجع تخصصی اندروید گفته شده بود که n9000 توی low quality میمونه!!! اما 9005 تا high میره...
آیا این مشکل تنها به خاطر تفاوت نسخه بازی ها برای این دو پردازنده بوده و این موضوع صحت داره و mali یک پله پائین تر از آدرئون هست؟ در ضمن اینکه توی تحقیقاتم خوندم که آدرئون 4 هسته ای هست و مالی 6 هسته ای. آیا این درسته؟

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1393/1/17 خیلی خیلی ممنون. تقصیر دیجی کالا هست دیگه!!!! توی این لینکی که زیر دادم برید، نوع GPU در هر دو مدل رو Adreno 330 زده!
http://www.digikala.com/Compare/DKP-21070/DKP-21071/
در ضمن، اون جواب به آقا حامد که نقل قول از آقا امیر بود رو می فرمائید؟
اون که تنها برای پردازنده اصلی دلیل آوردن مبنی بر قدرتمند تر بودن اگزینوس. اما در مورد GPU چیزی نفرمودن. در لینک زیر هم یه مقایسه بین پردازنده موجوده مشاهده کنید:
http://geekaphone.com/compare/Samsung-Galaxy-Note-3-vs-Samsung-Galaxy-Note-3-LTE-N9005
توی بخش Processor رو مشاهده کنید.
[نمیدونم چرا حرف های شما و آقا امیر دقیقا مخالف همه بنچ مارک هائی هست که من تا به حال دیدم!]
فقط مثل اون پست آقا کامبیز که 6 مورد برای خرید n9005 شرح داده بودن، پستی برای n9000 وجود نداره؟
در ضمن، آقا فرزاد فرمودن که هنوز هیچ آپدیتی برای مدل خاورمیانه ای نیومده! این موضوعش چیه؟ یعنی کسائی که رام xsi دارن آپدیت براشون نیومده؟
در ضمن، اگه خود شما برمیگشتی عقب، بدون تعصب کدوم مدل رو انتخاب می کردید؟ چون الان شرایطی برام پیش اومده میتونم n9005 مدل مورد نظر رو به راحتی تهیه کنم.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/1/17 در پست مورخ خودتون در تاریخ 1392/8/10 دقیقا این جمله آورده شده که :
"من به شخصه روي خيلي از مدلهاي سامسونگ مثلا باطري ساخت ژاپن و اسمبل شده در كره داشتم كه بعضا از نظر عمر و دوام به پاي هم مدلش كه ساخت كره و اسمبل شده در چين يا ويتنام بوده نميرسيدن."

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/1/16 خیلی ممنون. اما به هر حال هر دو گوشی ساخت شرکت سامسونگ هستند. اما حالا یه آشنائی پیدا شده هر دو مدل رو داره. سایت پروموبایل هم گفته از این پس راحت تر مدل ها رو موجودی میاره. پس بنابر این انتظار میره پیدا کردن n900 به راحتی n9005 باشه. با این اطلاع رسانی دقیق شما داداشی های گل، خوشحالم که کم کم داره نتیجه میده و وارد کننده ها یا لااقل فروشنده های گوشی، در این مورد بیشتر دقت به خرج میدن.
در ضمن توی کامنت های آقا امیر داشتم دیشب میخوندم، یه اشاره ای به انواع کشور های سازنده این گوشی شده بود. متاسفانه دیگه پیداش نمی کنم. یه جائی گفته بودن که من شارژ دهی مدل ژاپنی رو با چینی مقایسه کردم، چینی اصلا با اون ها قابل مقایسه نبود. البته فکر نمی کنم در مورد این گوشی بود.
ممنون میشم در مورد کشور های سازنده هم کمی راهنمائی کنید.

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1393/1/16 دوستان، جائی در علاالدین و همچنین در پرو موبایل، در حال حاضر n9005 رو موجودی داره.
به نظر شما الان که n9005 تو مشتم! هست (-; بخرمش یا نه؟ باز هم بر مدل n900 اصرار دارید؟
اگه خودتون برمی گشتید به عقب، همین مدل رو انتخاب می کردید یا خیر. ممنون.

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1393/1/16 بله درسته. در ضمن مبحث LTE فکر نکنم برای کسی دارای اهمیت باشه. چون حداقل تا 5 سال آینده خبری ازش نخواهد بود(حداقل). اما هموطنور که به آقا امید هم گفتم، آپدیت ها برای مدل 900 دیرتر عرضه میشن. الان هنوز فکر کنم 4.4 هم نیومده باشه براشون! معلوم نیست کی میاد. در ضمن می گفتم یه تفاوتی بین صفحه نمایش n900 و n9005 وجود داره و در n900 رنگ ها کمی مرده تر و کم رنگ تر هست، تصویرش در زیر موجوده که از یکی از ویدئو های تست بنچ مارک گرفتم:
http://upload7.ir/imgs/2014-04/59992346531899622845.jpg
در ضمن در رابطه با تفاوت پردازنده های گرافیکی این دو مدل هم یه توضیحی بدین، عالی میشه. چون توی یکی از توضیحات آقا امیر به تفاوت این دو مدل در رندر کردن تصاویر 4k اشاره شده بود که مدل n9005 قادر بهش هست. این تفاوت تا چه میزان هست و چه میزان در باقی کارها تاثیر داره؟

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1393/1/16 والا تا اینجا که من خوندم، بیشترشون واقعا ارزشمند و عالی بودن. اما هموطور که شما فرمودید، نیاز به خلاصه کردن دارند. مثلا همونجائی که شما ماشین رو مثال زده بودید برای پردازنده این دو گوشی، من حس کردم که امیر آقا میخواد یه مطلبی رو بگه، حس میکنه مخاطبش متوجه نشده، برای همین زیادی کشش میده و این از حوصله هر خواننده ای خارجه.
اما باز هم ای کاش برای حرف هاشون چند تا بنچ مارک یا سند و مدرک هم میذاشتند. چون یه روز یکی میاد میگه اسنپ خیلی عالیه، یکی میگه اگزینوس بهترینه(حالا من نمیدونم آقا امیر الان کدوم مدل رو دارن و خیلی کنجکاوم بدونم ایشون کدومش رو داره؟ هنوز توی منظرات بهش نرسیدم!)
در ضمن، من در تست های 2D و 3D که از پردازنده های این دو گوشی مشاهده کردم، تست 3D مدل n9005 نسبت به n9000 مقداری بالاتر بود که با توجه به یکی بودن پردازنده گرافیکی و قدرتمند تر بودن اگزینوس، این رو درک نمی کنم.
مطمئن باشید اگه به خاطر ارائه دیرتر آپدیت ها در مدل 900 نبود، تا حالا تهیه کرده بودمش.
در ضمن، برای تهیه باید حتما گوشی وکیوم باشه؟ آخه توی نظرات دو ماه پیش رو که مطالعه می کردم، در رابطه با برچسب پلمپ تقلبی و .... یه موضوع هائی خوندم. یکی از آشنا ها توی علاءالدین این طوری عرضه می کنه.
موارد 1 تا 40 از مجموع 59 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا