مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : بهزاد ر
  • تاریخ عضویت : 1392/10/14
  • تعداد نظرهای داده شده : 21

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 21 از مجموع 21 مورد

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1394/2/8 با سلام دوستان گوشی 6833 هست ولی هنوز برا من اندروید پنج نیومده دوستان دستی اپ کردن میشه اطلاع رسانی کنید ممنون از همه

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1393/4/2 کنترل صوتی گوگل

همان‌طور که بسیاری از کاربران اطلاع دارند سرویس Google Now مجهز به قابلیتی با عنوان OK Google است که به شما این امکان را می‌دهد تا با فرمان‌های صوتی خود به جستجو و دیگر عملیات در گوگل بپردازید. بسیاری از کاربران ایرانی از این قابلیت بهره نمی‌برند، بنابراین استفاده نکردن از آن هنگامی که این قابلیت فعال است، چیزی ‌جز مصرف سریع شارژ باتری را در پی نخواهد داشت. اگر شما هم تابه‌حال از این قابلیت استفاده نکرده‌اید و بعد از این هم قصد استفاده از آن را ندارید، چرا آن را غیرفعال نمی‌کنید؟

به Google Now بروید. صفحه را به پایین اسکرول کرده و کلید منو را فشار دهید تا بخش Settings به‌نمایش درآید. اکنون به بخش Voice رفته و پس از فشار روی Hotword Detection، در پنجره جدید وضعیت این گزینه را از حالت On به Off تغییر دهید.

در صورتی‌که از سرویس Google Now استفاده نمی‌کنید نیز می‌توانید در همین بخش با غیرفعال‌کردن گزینه Google Now، تا حد زیادی مصرف شارژ باتری را کاهش دهید.

در پایان نیز این نکته را یادآور می‌شویم که استفاده معمولی از دستگاه نباید شما را مجبور به بیش از یک بار شارژ در روز کند، چنانچه بیش از یک بار در روز دستگاه خود را شارژ می‌کنید، توصیه می‌کنیم با کاهش مصرف انرژی، دفعات شارژ روزانه را به حداکثر یک‌بار برسانید تا عمر مفید باتری دستگاه شما نیز بسرعت به پایان نرسد

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1393/4/2 مدیریت ارتباطات

بسیاری از کاربران اطلاع دارند یکی از مواردی که در مصرف شارژ باتری تاثیر بسیاری دارد، فعال بودن موقعیت‌یاب دستگاه است. موقعیت شما می‌تواند در نرم‌افزارهای مختلفی مورد استفاده قرار گیرد و موقعیت‌یابی نیز با استفاده از روش‌های مختلفی همچون جی‌. پی‌. اس داخلی دستگاه، ارتباطات وای‌ ـ فای ودیتای شبکه سیمکارت شما انجام‌پذیر است.

اندروید کیت‌کت در بخش Location از حالت‌های مختلفی برای موقعیت‌یابی دقیق کمک می‌گیرد. حالت اول ترکیبی از تمام ابزارهای موجود یعنی وای‌ ـ فای، دیتای شبکه و جی‌. پی‌. اس است، حالت دوم فقط به وای‌ ـ فای و دیتای شبکه محدود می‌شود و در حالت سوم که مصرف انرژی نسبت به دو حالت قبل کمتر است، فقط از حسگر جی‌.‌پی‌.‌اس استفاده می‌شود. شما می‌توانید با اعمال تغییر در روش موقعیت‌یابی، مصرف انرژی را کاهش داده و در همچنین در صورتی‌که قصد استفاده از این قابلیت را ندارید، با غیرفعال‌کردن آن به میزان بسیار زیادی در مصرف انرژی باتری صرفه‌جویی کنید.

اسکن همیشگی وای‌ ـ فای

باور می‌کنید حتی وقتی گزینه وای‌ ـ فای را روی دستگاه خود خاموش می‌کنید، باز هم گوگل‌پلی، نرم‌افزارها و بازی‌ها می‌توانند در صورت نیاز از ارتباطات وای‌ ـ فای استفاده کنند؟ شما می‌توانید با غیرفعال‌کردن این قابلیت، سرعت مصرف شارژ باتری را تا حد زیادی کاهش دهید. برای انجام این کار به روش زیر عمل کنید:

به Settings بروید و Wi-Fi را انتخاب کنید.

کلید منو را فشار دهید و از گزینه‌های موجود روی Advanced فشار دهید. اکنون در پنجره جدید Scanning always available را پیدا کرده و آن را غیرفعال کنید.

ادامه دارد

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1393/4/2 ذخیره انرژی در کیت‌کت
close
روش‌ها و نرم‌افزارهای متعددی برای کاهش مصرف انرژی باتری در دستگاه‌های اندرویدی وجود دارد که در این شماره قصد داریم به معرفی برخی از این روش‌ها برای اندروید کیت‌کت (نسخه 4‌/‌4) بپردازیم.
حالت ذخیره انرژی

یکی از ابتدایی‌ترین روش‌ها برای کاهش مصرف انرژی، فعالسازی حالتBattery Saver در دستگاه‌های مجهز به کیت‌کت است. (بسیاری از آنها از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند)

برای فعالسازی حالت ذخیره انرژی باید به Settings مراجعه کنید، Battery Settings را فشار دهید و در نهایت گزینه Power را انتخاب کنید. (ممکن است در برخی دستگاه‌ها گزینه‌ها کمی متفاوت باشد)

در این بخش که چگونگی مصرف انرژی باتری قابل مشاهده خواهد بود، می‌توان حالت Battery Saver را نیر فعال کرد. در برخی شرایط علاوه بر فعالسازی حالت ذخیره انرژی، می‌توانید به اعمال تغییرات در تنظیمات این بخش مانند تغییر در نور صفحه‌نمایش، ویبره و ارتباطات دیتا بپردازید.

چنانچه دستگاه شما از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کند یا از دیگر دستگاه‌های اندرویدی استفاده می‌کنید نیز می‌توانید از نرم‌افزارهای قدرتمندی همچون DU Battery Saver و Battery Doctor برای انجام این کار کمک بگیرید.
ادامه دارد

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1393/3/11 درود و سپاس
برای من مشکلی نداره اقا نیما هر کدوم 3 تا 4 دقیقه طول میکشه تا اپ کنه حالا برا شما رو نمیدونم

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1393/3/10 با سلام
دوستان سه تا اپدیت برای البوم واکمن و ویدئو اومده که خیلی بهتر شدن امیدوارم برای شما هم اومده باشه

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1393/2/22 با سلام .خدمت دوستان ...این که میگن اپدیت برای 6833 زودتر میاد درسته چون من خودم 6833 دارم و اینو بگم با داکت شارژ از صفر تا 100 حدود یک و نیم تا دو 2 ساعت بیشتر طول نمیکشه چیزی که من میانگین گرفتم در هر دقیقه یک درصد شارژ میکنه .... خوش باشین ^_^

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1393/2/17 نه بزرگوار صفحه زی یو ای پی اس هست و برای زی وان تی اف تی
حتی خود مسئولان سونی هم اینو اعلام کردن

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1393/2/15 باسلام خدمت دوستان
یه چیزایی از دو ماه استفاه از کیت کت بگم که ..... تو ابدیت جدید واکمن و البوم ...کیفیت پخش صدا و تصویر بهتر شده مخصوصا صدا چون من خیلی زیاد اهنگ گوش میدم ...و اینکه اگه خونتون جایی هست که موبایل خوب انتن نمیده یا هی کم و زیاد میشه شبا موقع خواب بذارید رو حالت هواپیما ...من هر کار کرده تا صبح با استامینا و فورس استاپ 3 تا 4 در صد کم میکرد و وقتی رو حالت هواپما گذاشتم کاشف به عمل اومد از انتن و زحمت گوشی برای پیدا کردن سیگنال هست با اینکه خونه ما تو محدوده شریعتی هست ..و سیم کات همراه اول ...........و دیگری اینکه کلا کیت کت مشکل داره و یکی از مشکلات بزرگش اینه که با اینکه روی رم برنامه زیادی نداشته باشید و فورس استاپ هم بکنید بازم پر هست و تا خاموش روشن نکنید هیچ رقمه خالی نمیشه و تا 1200 هم پر میشه(من بیشتر صبر نکردم و لی مطمئنم میشه) و این پر شدن با مصرف باطری ارتباط مستقم داره .در هر صورت باید ا اومدن 4.4.3 صبر کرد ..بخشید سرتون رو درد اوردم ...بای ^_^

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1393/2/1 با سلام ، خدمت دوستان (((((((توجه))))))))
من دیشب برنامه android booster رو دان کردم و این رو بگم این نرم افزار بهترین نرم افزار سال های 2011 و 2012 شده .من ورژن 1.6 رو دان کردم اول با اون حافظه رو خالی کردم بعد خود نرم افزار هم فوس استاب کردم با استامینا روشن از ساعت 11 شب تا 6:30 صبح با کمال تعجب دیدم 1 درصد هم کم نکرده ....
گفتم اطلاع رسانی کنم دوستان استفاده کنن .........بیلد نامبر هم 757 هست
موفق باشید

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1393/1/23 با سلا م
اقا کسی تونسته با کبل تترینگ گنه و به اینترنت کامپیوتر وصل بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یه کمکی بدین یو اس پی دیباگ هم زدم ........:((((((((((((((((((

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1393/1/22 با سلام و درود من اپدیت کردم به کیت کت فرداش بیلد نامبر 757 امود برام و تا الان این مشکل شما رو نداشتم خدا رو شکر ....ان شا ا... درست میشه ...فکر کنم با بیلد نامبر جدید درست بشه (اگه نکردین ) چون هم حجم خود کیت کت هست واین مشخص میکنه که خیلی تغیررات اساسی داشته (شاید خودشون اینو نگن) ولی هیچ وقت بیلد نامبر هم اندازه خود پچ نمیشه فوقش 200 تا 300 مگ برای همین گفتم ..حلا اساتید دیگه هستمن نظر اونارو نمیدونم .. موفق باشین ^ـ^

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1393/1/22 اره اقا نیما اونم زدم نمیدونم چرا کانکت نمیشه این پنلگ سیاه :)))))))))

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1393/1/21 اقا توی بیلد نامبر 757 مصرف به نظر من تغییری نکرده و بعضی مواقع داغ میکنه (قبلا نبود....ریستارت هم کردم )لامصب باتری رو میجوههههههههههههه

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1393/1/21 اقا درود و سلام
من میخوام با یواس پی تترینگ کانک شم نمیشه :(
تو ستینگ یو اس پی دی بانگ و ان نون سورس رو زدم وقتی کابل رو وصل میکنم به کامپوتر و تترینگ رو می زنم کانتک رو پابلیک انتخاب می کنم می شناسه ولی اجازه اینترنت رو نمیده از کانک اصلی اینترنت رو شر کردم و لی بازم اجازه می ده ولی وقتی با گوشی می خوام برم میره تو وای فای اگه کسی با گوشی از اینترنت کامپیوتر استفاده کرده با کابل یا بلده ممنون میشن راهنمایی کنه ...موبایل هواووی راحت کانکت شد این داره بازی در میاره اعصاب نذاشته .............مرسییییییییی :)))))

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1393/1/20 اقا برای بازی دیتا دار چه نوع دیتایی رو دانلود کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Adreno؟؟؟؟؟
PowerVR
Tegra
Mali
کدوم رو باید دان کرد ؟؟؟؟؟؟؟

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1393/1/20 اقا سلام برای گوشی بیلد نامبر 757 اومد الان دارم با کامپوتر به اپدیت میکنم حجمش بالاهه 2در صد شده 15 مگ پس نتیجه میگیریم کلش میشه 750 مگ تقریبا ...سرعت دانلود سرورش خیلی پایینه در حد 24 همه دارن اپدیت میکنن خخخخخخخخخخخ......مدل گوشیمم 6833 هست .......همه دست و جیق و هورا ااااااا......الان چیجوری بودم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1393/1/9 اقا سلام
من امروز رفتم ایرانیان که اونجا اصلا پیدا نکردم ، یکی دو نفر هم که داشتن 1.570 تا 1600 با گارانتی میدادن رفتم علائدین اصلا پیدا نمیشه همه قیمت پرت میدن و بالا اونجا هم قیمت فول پک رو 1540 میدادن قیت بدون گارانتی معمولی رو 1430 ، به نظرتون میره بالا یا فقط به خاطر تعطیلاته که اینجوره ؟ تا کی صبر کنم بیاد پایین ؟نظرتون رو بگین ممنون می شم :)

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1392/12/15 سلام به بزرگواران عزیز
قبلاً گفته میشد که این گوشی با مموری کارت کلاس 10 مشکل داره دوستان تایید ایا میکنن ؟؟؟عزیزانی که از کلاس 10 استفاده میکنن چه مارکی هستش اگه جواب این بنده رو بدین ممنون میشم .. با تشکر

Huawei Ascend Y511 Huawei Ascend Y511

1392/11/8 اقا من خریدو اگه به امید دوربین میرید بخرید اصلا فکرشو نکنید به جز جاهای پر نور بقیه جاها رو مثل شب میندازه دوربین در جاهای نیمه روشن اصلا به درد نمیخوره .کیفیت در حد دوربین VGA هست . ولی بقیه چیز ها رون کار میکنه و و خوبه . قیمت نمایندگی 375000 تومان تهران .

Honor 3X G750 Honor 3X G750

1392/10/14 قیمت تو سایتای خارجی برای پیش فزوش 260 دلار هستش
موارد 1 تا 21 از مجموع 21 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا