مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : mh4035 m
  • تاریخ عضویت : 1392/10/4
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 Samsung Galaxy Note 8.0 N5100

1393/4/12 در جواب سوال خانم سحر س و سوالات مشابه این سوال البته که به نظر شخصی من ،
دوست عزیز مشکل شما و برخی دوستان دیگر را که مثل شما میخواهند هم بتوانند کارهای تقریبا نیمه حرفه ای و حتی گاها" حرفه ای با آفیس انجام بِدهند و از طرفی لذت کارایی یک تبلت همیشه همراه را باهم یکجا داشته باشند ، مایکروسافت سرفیس پرو ۲ میتواند پیشنهاد و انتخابی ایده آل باشد ، این دیوایس 10.6 اینچی بامغز corei5 و با روح ویندوز 8.1 دمیده شده درونش و رم 4 گیگ ... ، را هنوز نمیدانند باید لبتاپ بنامند یا تبلت . البت که برای رسیدن به لذت بینظیر کار با چنین تب تاپ (تبلت و لبتاپ) خارق العاده ای باید مبلغ کم نظیر و فوق العاده ای را هم از جیب مبارکشان خارج کنند و به پایش بریزند ، که خوب با چنین خریدی به بسیاری از توانائیهای تبلت و لب تاپ بطور یکجا و باهم دست پیدا میکنند و مهمتر از همه اینکه بقول معروف کارشان بطور " اکمل الکامل الکَمال "راه میفتد. در پایان هم بگویم که از خرید دیوایس های با ویندوز RT جدا" خودداری بفرمائید چون به هیچ وجه خوب جواب ندادند لااقل بر روی دستگاههای قابل حمل خوب نبوده و با آپدیت و این حرفها هم درست شدنی نیستند . تشکر از اینکه اجازه دادین سر شما رو بدرد بیارم .
(باز هم تکرارمیکنم که این مطالب نظر شخصی من هستش بعنوان یک یوزر قدیمی و شاغل در آی تی)
موفق باشید .

GLX Spider GLX Spider

1392/10/4 یکی از بزرگترین مشکل این برند یکبار مصرف بودن گوشیهای glx هستش . دقیقا مثل گوشیهای چینی صاحب اول و آخرش خودتون هستید .
در صورت بروز مشکل برای گوشی جی ال ایکستون حتی خود شرکتش هم هیچ کمکی بشما نمیکه ، پس یعنی این گوشی هم مانند گوشیهای چینی توی بازار یکبار مصرف و بی سر و صاحب هستش ( این مشکل برای یکی از دوستانم پیش اومد و بعد کلی دوندگی تجربه تلخی برایش داشت ) حتی خود شرکتش از پشتیبانی گوشیهای خودش امتناء میکنه ... لابد خودشون خوب میدونن که... و اگر اینطور نیست پس چرا این برند مثلا داخلی عملا چیزی بنام خدمات پشتیبانی ندارد ؟؟؟؟!!! برای برندی که طبق گفته خودشان همینجا مثلا تولید میشود این مورد بسیار شک برانگیز میتواند باشد ... اینطور نیست ؟؟؟!!!
تازه اگر شما گوشی glx خریدید و بعداز مدتی گوشی جدیدی نظرتان را بگیرد بهیچوجه نمیتوانید مانند بقیه برندهای معتبرتر glx خودتان را بفروشید و سراغ گوشی موردنظرتان بروید چون خریداری ندارد !
شما میتونین قبل از خرید از یک تعمیرکار موبایل که آشناتون باشه در مورد خدمات و پشتیبانی قطعات و حتی تعمیر پذیر بودن برند مورد نظرتون سوال کنید و خودتون قضاوت کنید که آیا glx فعلا میتونه انتخاب مناسبی باشه یا نه ؟
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا