مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : bahman a
  • تاریخ عضویت : 1392/9/27
  • تعداد نظرهای داده شده : 22

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 22 از مجموع 22 مورد

LG Velvet LG Velvet

1399/11/30 سلام
سامسونگ قصد داشت یه گوشی ارزون قیمت با مشخصات پرچمدار برای طرفداران خودش بسازه .خود من هم منتظر اومدنش بودم و یکی از گزینه‌های انتخاب گوشیم بود! ولی وقتی اومد مدل 4G اومد که سی پی یو اگزینوس روش نصب شده و این سری از اگزینوس ایراد داغ کردن داره و موقع داغ شدن به شدت مصرف باتری رو بالا میبره ! البته ایرادات دیگه ای هم داره که تو بخش نظرات کاربران می تونی بخونی .
به نظر من رقبای این گوشی تو برند سامسونگ اینا هستن :
S10 lite
M51
A71
البته همه اینا مزایا و ویژگیهایی دارن که با این حال هنوز خودم ولوت رو ترجیح میدم

LG Velvet LG Velvet

1399/11/27 سلام
مگه این گوشی اومده تو بازار ؟

LG Velvet LG Velvet

1399/11/16 مگه گوشی خودت مشکل داره ؟
تقریباً از نظر مشخصات از همه لحاظ از الجی ولوت سرتره ! البته رو کاغذ !
هدف این تغییر چیه؟

LG Velvet LG Velvet

1399/11/16 سلام
صفحه نمایش دوم رو جدا باید بخری و قیمتش فعلا حدود شش تومنه که با خود گوشی میشه بیست تومن ... !!!!
خیلی هم راحت باز و بسته میشه . ولی ضخامت گوشی رو خیلی زیاد میکنه تو یوتیوب هست . سرچ کن

LG Velvet LG Velvet

1399/10/24 سلام عزیز
در مورد شارژر مطمئن هستی ؟
آخه تو سایت جی اس ام آرنا نوشته نسخه ۸۴۵ (مدل سی پی یو) یعنی همین که شما خریدی با توان ۱۵ وات شارژ میشه یعنی شارژر ۱۸ وات درسته .
در نسخه ۷۶۵ که فایو جی هست شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی میشه .
این نسخه ارزون قیمت ولوت هست که تو ایران اومده و احتمالا هندزفری هم به همین علت حذف شده البته نظر شما محترمه و در خصوص فروشندگان هموطن هیچ اطمینانی نیست که هندزفری رو برنداشته باشند .

LG Velvet LG Velvet

1399/10/14 سلام
عزیزانی که این گوشی رو خریدن از الجی موبایل مارکت ، لطفاً در مورد مزایا و ویژگیهای خوب و همچنین درباره ایرادات گوشی توضیحاتشون رو به اشتراک بذارن تا بقیه هم بتونن انتخاب درست داشته باشن . خصوصاً موارد زیر:
میزان نگهداری شارژ
سرعت پردازنده
کیفیت و نور صفحه نمایش در استفاده روزانه
سرعت شارژ شدن مستقیم و بی سیم
لگ یا ایرادات نرم افزاری مثل داغ شدن یا غیره
دوربین ها
کیفیت صدای گوشی و هدفون
و هر چیز دیگه که به ذهن مصرف کننده میرسه

ممنون

LG G8s ThinQ LG G8s ThinQ

1399/7/16 سلام
این گوشی رو دیجیکالا آورده ۱۴.۸۰۰ !!!

LG X power LG X power

1395/11/5 یه خواهش از دوستان دارم ، احترام به نظرات رو اصل اول تو نوشتن کامنت قرار بدیم ...
اگه آقا بابک وقتی این گوشی رو خرید و مورد پسندش نبود ، نمیومد تو این صفحه راجع به این گوشی کامنت بذاره کسی هم دنبال این نمیرفت که بحث تخصصی راجع به این گوشی انجام بده و حضور ایشون یه نقطه قوت برای افزایش اطلاعات این صفحه بوده . ضمنا واسه کسایی که میخوان از بحث های مصرف کنندگان واسه تصمیم گیری برای خرید استفاده کنن نیز مفید واقع میشه . چون بحث ها بیشتر وارد جزئیات شده و بغیر از کلمات "عالی" "بی نظیر" "حرف نداره" و ... به سمت کارایی گوشی و قابلیت ها سوق پیدا کرده و این ارزش محتوا رو بالا می بره .
از زمانیکه خوشبختانه یا بدبختانه تلفن همراه به یه کالای لوکس تبدیل شده شاهد این هستیم که کارخونه های سازنده دارن براساس سلیقه های مصرف کنندگان انعطاف نشون میدن و واسه هر سیلقه ای یه گوشی تولید می کنن و هر کارخونه ای که بتونه بیشتر سلایق مصرف کنندگان رو در محصولاتش پوشش بده موفق تره . معرفی سری های S , A , J , C , On و غیره از طرف سامسونگ معرفی سری های G , K , X , V و غیره از طرف الجی و معرفی مدل های مختلف از طرف اچ تی سی و سونی و خیلی های دیگه داره حرکت به سمت سلیقه مصرف کننده رو نشون میده . که از حق نگذریم بابک درست میگه که سامسونگ پرفروشه و همه اینو شاهد هستیم ، اما در اینکه انتخاب عموم مردم درسته باشه یا نه جای بحث داره و مطمئنا حالا که این همه گزینه برای انتخاب وجود داره براساس انتخاب دیگران چشم بسته تصمیم گرفتن خطاست .
در رابطه با انتقادات دوستمون بابک هم همین موضوع صدق می کنه که مدل X power نتونسته خواسته های ایشون رو پوشش بده و به سمت سامسونگ رفته و الانم راضیه . مسلما معایبی هم در X power وجود داره و آقا بابک به صورت دقیق و یا حتی بزرگ نمایانه به اونا اشاره کردن . درسته :
- صدای اسپیکر بلنده به اندازه ی کافی ولی کیفیت پائینه ولی برای کسی که کیفیت صدای اسپیکر بالا مهمه بهتره بره سراغ سری one از اچ تی سی ...
- نور صفحه نمایش کمه اما نه به اندازه ای که نشه زیر تابش مستقیم خورشید با این گوشی کار کرد
- بدنه این گوشی رو خیلی بد توصیف کردن ولی برای خیلی ها از جمله خودم قشنگه و شاید تعجب کنین که از گوشی های سونی و سری S سامسونگ که تا الان تولید شده خوشم نمیاد و وزن سنگین اونا اصلا به من اجازه خریدشون رو نمیده کما اینکه از V20 که خیلی مشخصاتش مورد تأیید من بود گذشتم و نخریدم پس راجع به ظاهر گوشی هیچ کسی نمیتونه برای دیگران توصیه کنه که کدوم بهتره یا بدتر .
گذشته از اینها ؛
X power نقاط قوتی داره که بعضی از سایت ها مثل GSMArena بصورت مغرضانه از انتشار بررسی تخصصی درمورد اون چشم پوشی کردن که جای بحث داره .
مطمئنا این گوشی بهترین نیست ولی با تحقیقی که کردم من ، بهترین انتخابم همین گوشیه تا الان ...

LG X power LG X power

1395/11/1 بابک جان یه مثبت به نظرت دادم بخاطر اینکه یه تنه در مقابل این همه توجیه و دلیل دوستان به رد نظرات پرداختی و منطق رو بر اعداد و ارقام سایت ها استوار کردی . واقعا خسته نباشی
- اما مورد اول که فرمایش کردی برند مهمه و با خودرو مقایسه کردی به این دلیل صحیح نیست که کیفیت در برند خودروها تأثیر بسزایی داره ولی درمورد گوشی تا الان که اینطور نبوده ... مثلا نوکیا که معادل بنز زمان خودش بود اوایل واقعا حرف برای گفتن داشت ولی الان چی؟ سامسونگ که تا دیروز گوشی تاشو بدون بلوتوث میزد الان داره بهترین گوشی های این صحنه رقابت رو تولید میکنه الجی که شاهکار V20 رو عرضه کرده دیروز چی بود؟ پس با خودرو نمیشه مقایسه کرد ضمن اینکه یه برند نوپا مثل شائومی جایزه بهترین طراحی واسه MiiMIX رو میگیره ... در ضمن یه مثال میگم . مثلا اگه من از شما بپرسم کدوم برند هواپیما بهتره چی میگی؟ ایرباس یا بوئینگ ؟؟؟ اینا پا بپای هم رشد کردن و اختلافشون ناچیزه ...
- من سال 86 که اولین گوشی هوشمند خودم رو از برند سامسونگ خریدم (omia hd) نرخ مخصوص جذب یا همون SAR که میفرمایید رو خوندم بعد خریدم اگه این شاخص برای یک گوشی کمتر از 1.5 باشه در رنج استاندارد قرار داره و مطمئنا کمتر باشه بهتره پس 1.38 ایراد نیست دوست من که بشه گوشی رو گذاشت کنار ... پس یه طرفه به قاضی نرو دوست من
- در مورد دوربین چه تعبیر عجیبی بکار بردی!!! "رفع تکلیف" بیا ببین این رفع تکلیف چه عکسایی میگیره!!! در ضمن خدمتت عارضم که یه دوربین slr مارک فوجی دارم با لنز عالی و هم وزن تانک که دلم میخواد عکسای این رو که چاپ کردم با عکسای Xpower و A5 مقایسه کنی رو دیوار و تو آلبوم با کاغذ ابریشمی!
- در رابطه با کیفیت صدا دلم میخواد چون آدم اهل مطالعه ای هستی بری تو همون سایت های اشاره شده ببینی ولتاژ خروجی از این گوشی رو !!! این گوشی بدلیل داشتن باتری قوی در زمینه صدا محشره و شاید سری بالای گوشی های HTC فقط توان تولید یه همچین صدایی با این حجم و کیفیت رو داشته باشن ، یه هدفون Sennheiser دارم که بدلیل بالا بودن امپدانس با هر گوشی امتحان کردم اصلا صدا ازش در نیومد ولی با این گوشی بیا و ببین چون فکر نکنم باورت بشه ... پس لطفا فقط صدای اسپیکر این گوشی رو ملاک قرار نده چون قابلیت هدفون واسه خیلیا مهمتره...
- در رابطه با بدنه فلزی یه سوال از شما دارم : بفرما چند نفر تو کل زندگیت دیدی که گوشی بدون کاور دستشون گرفتن ؟ آخه وقتی قراره یه کاور رو گوشی بندازی چه اهمیتی داره از نظر زیبایی ؟ از نظر استحکام هم چقدر گوشی تمام فلزی از گوشی درب پشت پلاستیکی محکمتره؟؟؟ جائیکه وزن گوشی خیلی اهمیت داره ...

وقتی این گوشی رو خریدم واقعا از همه چیزش خوشم اومد بهت پیشنهاد میکنم اگه دنبال گوشی خوب میگردی همینو بخر حرف نداره ....

LG X power LG X power

1395/10/25 سلام دوستان
بعضی از نظرات رو که خوندم واقعا واسم سؤال ایجاد شد که برای امثال ما چه فرقی میکنه کدوم برند برتره؟؟؟
الان دو ماهه که این گوشی تو دستمه نه باهاش تک چرخ زدم نه پرواز کردم نه بنچمارک بالای صدهزار گرفتم! فقط کارهایی که واسه من انجام داد:
- تماس با آنتن دهی خوب نه خیلی قوی مثل 1100 نه ضعیف مثل گوشی قبلیم (سامسونگ آ5)
- اینترنت با سرعت خوب روی سیم دوم
- استفاده از نرم افزارهای کاربردی بدون ایراد
- چهار روز یه بار شارژش کردم با استفاده متداول فقط یه بار سه روزه رفت زیر 20% که اونم روز سوم 4ساعت تو اینترنت بودم از 50 رسید به 20 !!!
عیبش بزرگش بزرگ بودنشه و عیب نسبتا کوچیکش کم بودن نور صفحه نمایش در مقایسه با گوشی های هم قیمته ولی تو کاربری خیلی تأثیری نداره. علاوه بر اینکه وزنش خیلی مناسبه و مثلا گوشی های دیگه که باتری قوی دارن وزن بالایی هم دارن .
بزرگترین حسنی که داره اینه که بعد از داشتن سامسونگ اس و نوکیا 925 و نکسوس 4 و آخری هم دوسال سامسونگ آ5 "وقتی می بینم باتری زیر 50 درصده باخیال راحت میرم دنبال کارم" و دیگه نگران شارژ نیستم همین یه برتری که تو این گوشی دیدم یه دنیا می ارزه و "تصمیم دارم نگهش دارم" .
هیچ فرقی هم واسه من نمی کنه که صدنفر دیگه این گوشی رو بخرن یا نخرن یا الجی یا سامسونگ یا اپل یا ... خوبه یا بد . هر برندی گوشی مناسب من بسازه همون خوبه .
راستش میتونستم وی بیست بخرم ولی چند تا از پارامترهاش برای من مناسب نبود و اینو خریدم و اگه از هر برندی یه گوشی با همچین مشخصاتی با اندازه کوچکتر از 5 اینچ پیدا کنم گوشی بعدیم همونه ...

LG X power LG X power

1395/9/19 سلام
دوشنبه 15 آذر این گوشی رو از نمایندگی ال جی تو خ فردوسی اصفهان خریدم (675)
قبل از این گوشی دو سال سامسونگ آ5 داشتم که خوب بود ولی این بهتره بخاطر باتریش و مزایای زیر:
- واقعا خوش دست و سبک انقدر سبک که فکر میکنی ماکته !
- زیبا از نظر طراحی (البته سیلقه ایه)
- دوربینش راضی کنندس و شاید با این قیمت نمره خوب هم میشه بهش داد . با گوشی برادرم که همین قیمته از برند شیائومی مقایسه کردم عکسای اون یه کم بهتره با رنگ های طبیعی تر و نور بیشتر (ردمی 3 پرو)
- راجع به باطری که برای من مهمه بگم که بیشتر از انتظار من دوام میاره و خوشحالم تو این چهار روز از 100 رسیده به 40 درصد روزی دو ساعت صفحه روشن با وای فای یا اینترنت سیم دوم کار کردم به اضافه روزی ده بیست تا تماس چند دقیقه ای کاری .
- سخت افزار مناسب کار . من 13 تا نرم افزار شامل موبایل بانک و دیوار و شیپور و دیکشنری و بازی بدلند و... نصب کردم که روان و راحت کار میکنه و باز هم 900 مگ از 2 گیگ رم خالیه ! حافظه داخلیش کمه ولی برای من کافیه .
- رابط کاربری با محیط ساده و قابل شخصی سازی و باز گذاشتن دست کاربر واسه اعمال تغییرات (از رابط کاربری شیائومی بهتره)
اول میخواستم شیائومی بخرم ولی بخاطر دندون گردی فروشنده های اصفهانی و کم بودن مراکز فروش این برند رفتم این گوشی رو خریدم . البته ردمی 3 پرو همه جوره سر تره حتی باطری هم 4100 روشه با سخت افزار خیلی بهتر ولی کم گیر میاد .

Nokia Lumia 930 Nokia Lumia 930

1393/10/2 دوست من جی اس ام آرنا بطور کاملا مغرضانه از سامسونگ حمایت میکنه!دلیلش هم میشه فهمید ...
مثلا عمر باتری گلکسی آلفا رو با موتو ایکس مقایسه کن تو همه ی پارامترها موتو ایکس بهتره ولی به موتو ایکس 39 ساعت استفاده رو نسبت داده و به آلفا 52 ساعت !!!!!
تو مقایسه اس 4 و جی 2 در همه ی موارد اس 4 رو برنده دونسته !!!! درصورتی که میدونیم اینطور نیست.
به هر حال حرف شما درسته" باتری 930 ضعیفه " اما نه به اندازه ای که جی اس ام آرنا میگه ...
کسانیکه دوست دارن یه گوشی با دوربین عالی و سیستم عامل روون داشته باشن انتخاب 930 کاملا درسته .
ولی برای بازی و وبگردی و فیلم عالی نیست ...
در پناه حق

Nokia Lumia 730 Dual SIM Nokia Lumia 730 Dual SIM

1393/9/7 سلام
این گوشی چراغ نوتیفیکیشن داره؟

Sony Xperia Z3 Compact Sony Xperia Z3 Compact

1393/8/15 سلام
دوستان عزیز این گوشی چراغ نوتیفیکیشن داره ؟

Sony Xperia Z3 Compact Sony Xperia Z3 Compact

1393/8/13 سلام به همه عزیزان
سری جدید گوشی های سامسونگ همشون 720*1280 هستن ! (جهت اطلاع بعضی دوستان)
دلیلش هم اینه که نیازی نیست ! با افزایش تراکم پیکسل ، کیفیت اونقدر بیشتر نمیشه که در مقایسه با بالا رفتن مصرف باتری و درگیر شدن سی پی یو و لگ زدن به صرفه باشه ...

این اشتباه بزرگ رو سازنده ها بخاطر تصرف بازار انجام دادن ولی خودشون هم فهمیدن که بازار رو از دست دادن !! مثل ال جی که مدل جی 2 به مراتب روون تر و کم مصرف تر و بهتر از جی 3 هست و واقعا تأسف انگیزه که فقط صفحه نمایش این بلا رو سر این گوشی زیبا آورد ...

من با تحقیق در مورد گوشی های مختلف به این نتیجه رسیدم که زد3 کامپکت بهترین انتخاب ممکن در بازاره !(برای من ابعاد خیلی مهمه)
دلایل زیادی میشه برای این صحبت بیان کرد ، فارغ از بحث برند (که اینجانب شدیدا با تعصب روی برند مخالف هستم ) با نگاه کلی و عاقلانه (نه فقط خواندن اعداد) میشه به این نتیجه رسید ...

تبریک میگم به دوستانی که این گوشی رو خریدن و امیدوارم بیان و بدون تعصب در موردش توضیح بدن شاید چیزی که تو استفاده از گوشی فهمیدن نشه از مشخصات گوشی فهمید و این اطلاع رسانی به انتخاب صحیح دیگران کمک کنه .

Nokia Lumia 925 Nokia Lumia 925

1393/6/9 سلام رفیق
به یکی دیگه از دوستان هم گفتم . می تونی پایینتر بخونی . بهتره قبل از خرید آنتن دهیش رو چک کنی . چون بعدش پس دادنش دردسره . بخاطر یه ذره ارزونتر بودن این ریسک رو نکن .
در پناه خدا

Nokia Lumia 925 Nokia Lumia 925

1393/5/17 سلام
من از آپسا خریدم همین گوشی رو. اول اشتباه فرستاد یعنی یه گوشی 720 تو کارتون 925 گذاشته بود و منم سریع تماس گرفتم و اون اظهار بی اطلاعی کرد!
ده دقیقه بعد که تماس گرفتم گفت شما درست میگی و گوشی رو براش پس فرستادم . دو روز بعد همون گوشی که مربوط به جعبه ی 925 بود رو فرستاد . همه چیزش رو چک کردم . نه رفرش بود نه چیز دیگه (925.1)
ولی با این مسایل رفت و برگشت تقریبا هم قیمت مغازه تو اصفهان در اومد (30 تومن کمتر) ! البته بهش گفتم هزینش با شماست که بعد از کمی مذاکره نصفش رو پرداخت کرد !
الانم مشکله من اینه آنتن دهیش خیلی ضعیفه!!! تو محل کارم اصلا آنتن نمیده (بعضی گوشی های همکارام مثل نکسوس و غیره آنتن دارن ) و اصلا نمیتونم ازش استفاده کنم الانم بعد 4 روز استفاده افتاده تو کمد :(
پیشنهاد من اینه که "حتما قبل از خرید گوشی رو چک کنی" یعنی مهمترین چیز آنتنه ! بعدشم صفحه و اسپیکر و دوربین و ...
بخاطر 100 ارزونتر نیا 900 بریز دور !!!
خداوکیلی نه مغازه دارم نه چیر دیگه فقط یه مصرف کننده متضرر هستم که میخوام به دیگران کمک کنم.
در پناه خدا

LG G2 LG G2

1392/10/6 سلام
دوست عزیز نمی خوام از برند طرفداری کنم ولی gsmarena بطور صریح از سامسونگ جانبداری می کنه و غیر قابل اعتماده . تو review ها می تونی ببینی . برداشته g2 رو با s4 مقایسه کرده و تو اکثر بخش ها s4 رو برتر دونسته !!!
حالا خودت بگو خداوکیلی s4 بهتره ؟؟؟ ناموسا بهتره ؟؟؟ اصلا قابل مقایسه هستن !!!

LG Optimus Vu LG Optimus Vu

1392/10/6 سلام
برو این گوشیو بخر و وقتی دیدی خوبه به همه اطرافیان بگو LG " بخر " !
این بی اعتمادی به LG مربوط به گذشتس ولی الان داره کیفیت رو در گوشی هاش بالا می بره و حتی ممکنه به گارانتی احتیاج پیدا نکنی تازه اگه لازم شد باز بهتر از گوشی های بدون گارانتیه و شاید گارانتی یه کاری برات بکنه . اما شخصا به گارانتی در این مملکت اعتقاد ندارم !
البته اینو بگم که برند برای من مهم نیست اگه این گوشی بد بود اینو نمیگفتم .

LG Optimus Vu LG Optimus Vu

1392/10/6 سلام
اگه خیلی شلوار جین نمی پوشی ، تو جیب شلوار پارچه ای vu با g فرقی نمی کنه !
از نظر سخت افزار اصلا به نفعت نیست ۳۰۰ اضافه بدی واسه یک گیگ‌ رم بیشتر و تازه سی پی یو vu یه هسته اضافه داره که g نداره .
هر دوشون عالی هستن ولی باور کن وقتی vu تو دستم بود داشتم اس ام اس می نوشتم لذت می بردم . توی اینترنت عالی بود .
اگه اندازه vu برات مشکلی ایجاد نمی کنه شک نکن که بهتره!
وقتی با vu چند تا صفحه مطلب خوندی متوجه میشی . تنها مشکل اینه که چون صفحه نمایش بزرگه و سی پی یو نسل قدیمی هست (۴۵ نانومتر) یه کم مصرفش بیشتره و زودتر شارژ خالی میکنه که البته تمام گوشی های سایز بزرگ‌ همینن .
موفق باشی

LG Optimus Vu LG Optimus Vu

1392/10/3 سلام امیر آقا
با اینایی که گفتی کار کردم بجز one mini که البته با HTC one چند روزی کار کردم.
" رو هیچ برندی تعصب ندارم"
الان هم چند ماهی هست که nexus 4 دارم و این متن رو با همین فرستادم از وقتی هم خریدم هر دو ماه یه آپدیت براش براش میاد که با قبلش خیلی فرقی نداره فقط لذت می بری تو توضیحات ستینگ نوشته 4.4.2 ! رابط کاربری هم نداره که بعضیا اینو یه امتیاز میدونن و میگن ram گوشی بیشتر در اختیار کاربره .اما به نظر من رابط کاربری LG خیلی ساده و سبک و کاربردیه .
در مقایسه روی کاغذ optimus g با nexus 4 خیلی شبیه هستن ولی موقع استفاده می بینی که صفحه نمایش و دوربین و حافظه و عمر باتری optimus g بهتره .
در مورد vu اگه ram برات کم نباشه بخاطر صفحه نمایش بی نظیرش واقعا گوشی خوبیه با سخت افزار قوی که داره ( 1+4 هسته) برای افرادی که تو اینترنت زیاد میرن بهترین گزینه هست . ولی باتریش و ram ضعیفتره که بستگی به استفاده داره.
HTC تو نرم افزار و کیفیت ساخت بهترینه ولی بخاطر صفحه نمایش کوچکتر و سخت افزار ضعیفتر در مقایسه با قیمتی که داره بهت توصیه نمی کنم.
سامسونگ که نه از نظر نرم افزار ( بخاطر رابط کاربری سنگینش ) و نه از نظر نرم افزار به هیچ کدوم از اینایی که گفتی نمی رسه و دنبالش نرو ( باهاش کار کردم)
در پایان ضمن معذرت خواهی بخاطر پر حرفی بهت توصیه میکنم در مورد optimus g تحقیق کن و اگه خوشت اومد بخر ...
موفق باشی

LG Optimus Vu LG Optimus Vu

1392/9/27 سلام
بدون هیچ شکی وی یو!
اگه حوصله داری این مطلب رو بخون.
من گوشیه گرند رو برای خواهرم خریدم چون ظاهرش و برندش براش مهم بود ولی بر خلاف میلم که کارایی مهمترین گزینه هست.
تا حالا چندین مورد اشکال براش ایجاد شده که بنظرم مربوط به ضعف سخت افزار و پردازشه . یه بار هنگ کرده بود و تماس رو پاسخ نمیداد و فقط اس ام اس میفرستاد. یه بار گیر میکرد . یه دفعه چون چند تا نرم افزار با هم روشن بود رمش جا نداشت و بعضی اشکالات دیگه ...
چند وقت پیش خواستم برای مارم گوشی با صفحه بزرگ بخرم که اومدم سراغ وی یو.
از نظر سخت افزار قابل مقایسه نیست سی پی یو چهار هسته به یک هسته جانبی برای کارایی بهتر در گرند که دوهسته ایه با سرعت کمتر ، حافظه ۳۲ در مقابل ۴ گرند و همچنین صفحه نمایش عریض تر و فوق العاده با کیفیت تر. تازه یه کیف روش بود که به اندازه خود گرند می ارزه!
الان بعد از مدتی واقعا از خریدن گرند پشیمونم...
موارد 1 تا 22 از مجموع 22 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا