مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Javad H
  • تاریخ عضویت : 1392/8/24
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

HTC One X HTC One X

1392/8/24 کاری نداره کافیه اول گوشیتو روت کنی و بعد از اینترنت رام آندروید 4 مربوط به گوشیتو دانلود کنی که مراحل روت کردن و نصب رام رو تو همون سایت ها توضیخ دادن و با یه سرچ ساده تو گوگل میتونی این کارو بکنی.

HTC One X HTC One X

1392/8/24 منم OneX دارم و این مشکل نیست بلکه کاملا طبیعیه چون تو اون قسمت گوشی سی پی یو دستگاه قرار داره که با افزایش راندمان گوشی باعث داغ شدنش میشه و باید موقع کار با برنامه های سنگین، برنامه های اضافی رو ببندی تا از داغ شدن بیش از حد گوشی جلوگیری کنه. در ضمن این مشکل شما هیچ ربطی به روت بودن یا نبودن گوشیتون نداره.

HTC One X HTC One X

1392/8/24 سلام ، من به عنوان کسی که این گوشی رو داره و کار با اون رو تجربه کرده بهتون توصیه میکنم که به این گوشی حتی فکر هم نکنید چون این گوشی از لحاظ باتری واقعا افتضاحه و اگه براتون مهم نیست که گوشیتون در حالت عادی نیاز به روزی دوبار شارژ داشته باشه برید سراغ این گوشی. به نظر من تو این رنج قیمت S3 بهترینه. من خودم از این گوشی واقا ناراضیم و الان پشیمونم که چرا S3نگرفتم و نمیخوام که شما هم مثل من پشیون بشید و از همون اول یه اتنخاب خوب بکنید تا پشیمون نشید

HTC One X HTC One X

1392/8/24 به نظر من شما S3 بگیری خیلی بهتره. من خودم یه OneX دارم اصلا خوب نیست وقتی شارژش کاملا پره به محض اینکه از شارژر جداش میکنی شارژش بدون هیج استفاده ای شروع به کم شدن میکنه که این مسئله خیلی آزاردهنده است. و اینکه گفتی جنس بدنه S3خوب نیست اشتباه میکنی چون جنس بدنه اش از پلی کربنات هستش که بدنه OneXهم از همین جنسه.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا