مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مجید ه
  • تاریخ عضویت : 1392/8/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 39

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 39 از مجموع 39 مورد

Xiaomi Mi Note 10 Xiaomi Mi Note 10

1398/12/4 با سلام
سه روز هست که دل به دریا زدم و این گوشی را خریداری کردم. متاسفانه یا خوشبختانه اهل بازی نیستم و واقعا نمی تونم بگم توان پردازشی گوشی در بازی ها چطوره. آخرین گوشیم قبل از این گوشی، آنر 8x بود که راضی بودم ازش ولی از صفحه نمایش و دوربینش در حد معمول. این را هم به خاطر دوربینش خریدم چون عکس از طبیعت و منظره زیاد می گیرم و امکان همراه داشتن دوربین دیجیتال را ندارم. به نظر من علاقه مندان به عکاسی را راضی می کنه. کیفیت عکس ها بسیار عالی و کاملا طبیعی و با شفافیت بسیار خوبی هست. من از دوربینش واقعا لذت می برم. صفحه نمایش بسیار خوبی داره و رنگ ها را کاملا طبیعی و زنده نشان می ده. سرعت گوشی با اینترنت همراه اول عالیه. خود گوشی هم بسیار زیبا هست. من عاشق رنگ مشکی هستم و معمولا گوشی هام این رنگی هست. هر کدام از دوستام که در دستم دیدند خوششون اومد.
دو نکته منفی در خصوص گوشی دیدم. اول باتری. به نظر نمی یاد که واقعا با یک باتری بزرگ 5250 میلی امپری سرو کار داشته باشید و مصرفش بیش از حد معموله و البته بازهم یکروز کاری را به راحتی جواب می ده. ظاهرا خیلی از کاربرها این مورد را گزارش دادند. امیدوارم در آپدیت های بعدی و شاید اندروید 10 بهتر بشه.
دوم: بدون برنامه مدیریت دانلود، در دانلود فایل های حجیم و با استفاده از WIFI ، دانلود چندین بار قطع می شد. نمی دونم کسی به این مورد برخورد کرده یا خیر.
در کل اگر علاقه مند به عکاسی هستید و مثل من امکان همراه داشتن یک دوربین دیجیتال را ندارید، گزینه بسیار خوبی برای خرید هست و در کارهای روزمره و حتی بازی های معمول هم شما را راضی خواهد کرد. در غیر اینصورت و با قیمت های کمتر، گزینه های دیگری از همین برند مثل Mi9 , Mi9T pro هستند که توان پردازشی بهتری ارایه می دن و دوربین قابل قبولی هم دارند.

Honor 8X Honor 8X

1398/2/30 با سلام
من قبلا میت ده لایت داشتم و یک گزینه ای در بخش اس ام اس بود که پایم ها را با تاخیر6 ثانیه ای ارسال می کرد و در این بین اگر پشیمون می شدید می تونستید روی پیام بزنید و ارسالش را کنسل کنید ولی نتونستم این گزینه را در این گوشی فعال کنم. کسی تا حالا به این مورد برخورد کرده یا خیر؟؟

Honor 8X Honor 8X

1397/10/22 سلام
چون باید با شماره شما رجیستر بشه. وقتی وارد سامانه گمرک می شه تا هزینه رجیستری را پرداخت کنه باید شماره تلفن همراه شما را بده تا یک کدی براتون بیاد و شماره تلفنتون تایید بشه. همچین کاری انجام شده یا خیر؟؟

Huawei Y9 2019 Huawei Y9 2019

1397/10/17 سلام خدمت دوستان عزیز
برای عزیزانی که در مورد سایت عمویادگار سوال داشتن، من یک گوشی Honor 8x از این سایت سفارش دادم برای تحویل درب منزل شهر رشت. موقع سفارش قیمت 3 تومن بود که البته الان ارزونتر هم شده. 100 تومن هم هزینه حمل ازم گرفتن. 200 تومن پیش دادم و 2900 هم موقع تحویل گوشی. البته کاملا گوشی را چک کردم. جلوی خودتان باز می کنن و شما کنترل می کنید و تحویل میگیرید. حدود 1 هفته طول کشید دستم برسه.موقع سفارش از شما کد ملی و شماره تلفنتون را می گیرند و موقع فاکتور کردن براتون رجیستری را انجام میدن. فاکتور هم همراه جنس میفرستند. با شما تماس میگیرند تا کدی که با پیامک براتون ارسال شده را براشون بخونید. قبل از اینکه گوشی به دستم برسه، کد رجیستری اومد و با زدن سیمکارت پیام اومد گوشی قانونی هست ولی به نام شما نیست که اون را هم از طریق سامانه همتا براحتی رجیستری کردم. امیدوارم اطلاعاتی که دادم مورد استفاده دوستان محترم قرار بگیره.

Honor 8X Honor 8X

1397/10/17 سلام
من از سایت عمو یادگار خریدم 3 تومن که البته الان ارزونتر شده و قرار شد بیارن درب منزل تحویل بدن که 100 تومن هم کرایه بابت اون گرفتن. 200 پیش دادم و 2900 هم موقع تحویل پرداخت کردم. کد رجیستری قبل از اینکه گوشی دستم برسه ، با پیامک رسید و گوشی براحتی رجیستر شد و مشکلی نداشت و برای رجیستری هزینه اضافی نگرفتن. رنگ مشکی سفارش دادم که رنگ قشنگی هست. دوربینش در شب از Mate 10 lite که گوشی قبلیم بود، به مراتب بهتر عکس میگیره. گوشی روان و خوشدستیه.L22 هست. زبان فارسی داره. هر چند من استفاده نمی کنم. روی گوشی یک محافظ صفحه نازک هم چسبیده. یه گزینه جالب که داره اینه که هر دو سیم هم زمان 4G میشه. 4G+ تا حالا ندیدم. مسلما یک شب برای قضاوت کمی زوده و توضیحات کاملتر را چند روز بعد بعد از اینکه حسابی ازش کار کشیدم، عرض خواهم کرد

Huawei Y9 2019 Huawei Y9 2019

1397/10/9 البته مهم ترین مسئله برای گمرک دریافت حق گمرکی بر اساس ارایه اطلاعات صحیح از گوشی هست. بنابراین انچه که مهمه اینه که IMEI وارد شده با مشخصات گوشی همخونی داشته باشه و شما مبلغ درست را بابت گمرکی گوشی پرداخت کنید و البته شماره تلفن و کد ملی نیز به نام شما باشه.

Honor 8X Honor 8X

1397/10/9 چطور گوشی را رجیستر کردید؟؟

Huawei Y9 2019 Huawei Y9 2019

1397/10/9 دوست عزیز قاچاق به وسیله ای میگن که با پرداخت حقوقق گمرکی وارد نشه. وقتی گمرکی گوشی را پرداخت کنی حالا به هر روشی وارد کشور بشه اون گوشی قانوتی میشه. علت 30 روز هم اینه که گوشی که در ایران روشن میشه باید تا سی روز حقوق گمرکی اون پرداخت بشه وگرنه دیگه در شبکه فعال نیست. اصلا فرض کنید دوستی یک گوشی را از خارج براتون هدیه آورده. آیا نباید قادر باشید با پرداخت هزینه گمرک اون را قانونی کنید؟

Huawei Mate 10 Lite Huawei Mate 10 Lite

1397/2/25 برای گوشی آپدیت آندروید 8 اومد و اپدیت کردم.
تغییرات زیادی مشاهده نشده ولی احساس می کنم گوشی روانتره. از نظر مصرف باتری به نظر روی وای فای بهتر شده ولی به خاطر استفاده از قند شکن کلا مصرف بالا هست و دقیق نمی تونم نظر بدم.
منوی تنظیمات کمی تغییر کرده و بهینه شده و امکان تغییر کیفیت صفحه نمایش اضافه شده.
سه تا بازی هم با آپدیت اضافه شد و دو سه تا برنامه مثل Z camera.
در کل شاید تغییرات ظاهری زیادی را نبینید ولی با توجه به بهینه سازی های انجام شده به نظر می رسه که ارزش آپدیت شدن را داشته باشه. من در اجرای برنامه ها مشکلی ندیدم و همه چی خوب داره اجرا می شه

Huawei Mate 10 Lite Huawei Mate 10 Lite

1396/12/7 سلام دوست گرامی. من دو هفته است که خریدم و هنوز خبری از جوایز نیست. امیدوارم سرکاری نباشه. اگر دوستانی این جوایز رو گرفتن اعلام کنند

Huawei Mate 10 Lite Huawei Mate 10 Lite

1396/12/5 بعد از هشت روز از خرید گوشی
باتری عالی نیست ولی در استفاده معمول یک روز کار شما را راه می اندازه
از دوربین ها بسیار راضی هستم. نسبت به پول پرداختی خوبه
آپدیت فیس آنلاک و بهبود دوربین براش اومده
سرعت گوشی خوبه و نصب برنامه ها سریع
در کل راضی هستم

Huawei Mate 10 Lite Huawei Mate 10 Lite

1396/11/25 سلام خدمت دوستان عزیز
دیروز این گوشی رو خریدم و این چند ساعتی که باهاش کار کردم حس بسیار خوبی به من داده و واقعا راضی هستم ولی یک مشکل کوچک من را آزار می ده. گوشی به وایفای منزل کانکت می شه ولی اینترنت قطع و وصل می شه ولی به هات اسپات لپ تاپم که به وایفای خونه وصله براحتی و بدون مشکل کانکت می شه. پیشنهادتون چیه و چکارکنم تا این مشکل را رفع کنم؟؟

Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM

1394/4/24 سلام.حتما آپدیت کن.مشکلی پیش نمیاد.

Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM

1394/4/23 سلام
اگه در تنظیمات اینترنت از پروکسی و ip و پورت استفاده کردید اونا رو حذف کنید. فقط یه اسم برای اتصال و در قسمت APN هم بنویسید mcinet

Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM

1394/4/23 سلام دوست عزیز
این اتفاق موقعی می افته که وقتی دارید اکانت مایکروسافت تعریف می کنید سال تولدتون خودتون رو با دقت وارد نکردید و الان جزو افراد خردسال محسوب می شید. بنابراین اکانت خودتون رو اصلاح کنید.

Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM

1394/4/22 سلام
بعد از یک هفته کار با گوشی الان میتونم بهتر در موردش اظهار نظر کنم:
ابتدا مزایا:
از نظر نرم افزار، غیر از نرم افزار بانک ملت که هنوز نسخه مناسب ویندوز فون نداره، مشکلی احساس نرکدم و هر چه نیاز هست روی استور موجوده.
گوشی نرم و روان کار میکنه و منو ها سریع میان.نصب برنامه از استور راحته و البته بعضی اوقات گیر داره و لی نصب می شه.کیفیت صفحه نمایش فراتر از انتظارات بود.مصرف باتری خوب و در شرایط کار زیاد یه روز رو می شه روش حساب کرد و در حالت کار معمول براحتی تا یک روز نیم و دو روز دوام داره.براحتی به چیز پی ان وصل شد و فیس بوق بخوبی کار میکنه. کیبرد فارسی بعد از آپدیت کلمات رو هم حدس می زنه .وزنش هم قابل قبوله و از نوت تری من کمی سبک تر به نظر می یاد.پشتیبانی دو سیم کارتش خوب و به راحتی به 3g وصل شد و جالب اینه که هر دو سیم کارت 3g رو ساپورت میکنن.من هم بیشتر کارم رو با وای فای انجام می دم و اینترنت 3g سرعتش برای موقعی که به وای فای وصل نیستم، کافیست.نقشه خود گوشی برای مسیر یابی عالیه و نیاز شما رو از نقشه های گوگل رفع میکنه ولی حدد 130 مگ باید آپدیت کنید تا نقشه ایران اضافه بشه.gps اون هم سرعت اتصال خیلی خوبه داره.

اما اشکالات:
اندازه قلم فارسی یه کم بزرگه و توقسمت تنظیمات برای اندازه قلم، قلم انگلیسی رو کمترین مقدار قرار گرفته. اسمای طولانی فارسی در دفترچه تلفن کامل نشون داده نمی شن.
کیفیت صدای مکالمه خوبه ولی عالی نیست. صدای مکالمه به نظر من کمی بم هست و نمیدونم می شه تنظیمش کرد یا نه.
سرعت شارژ شدنش یه کم کنده و 3 ساعت یا کمی بیشتر طول می کشه شارژ بشه.
نرم افزارای خبری خوب مثل آخرین خبر برای ویندوز فون نیست حالا شاید در آینده بیاد.
تلگرام هنوز نسخه بتا هست و چند تا ایراد کوچیک داره که امیدوارم در نسخه نهایی رفع بشه.

Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM

1394/4/14 بله حالت energy save هم داره.
من خیلی از کار با دستیار صوتی کورتانا لذت بردم. زبان انگلیسیم بد نیست. استور اینروزا یه کم بازی در می یاره ولی مشکل از گوشی نیست.
از دیروز تا حالا یه سره باهاش کار کردم. خیلی نرم و روانه و دوربین پشتی دوربین خوبیه ولی دوربین جلو چنگی به دل نمی زنه و اصلا در حد 5 مگایکسل نیست. دوربین جلوی اون رو با نوت 3 که دو مگاپیکسلی هست مقایسه کردم و به نظر دوربین نوت 3 بهتر می ومد ولی به هر حال کار راه اندازه. خودش وایبر داشت و تلگرام هم نصب کردم حیف که نرم افزار بانک ملت برای ویندوز فون نسخه قدیمی داره و کار نمی کنه و تنها مشکلم الان همینه. انتن دهی اون در مورد 3g به نظر از نوت3 بهتره. وبگردیش هم خوبه.

Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM

1394/4/13 سلام.گوشی رو که دوربینش ایراد داشت و به فروشگاه کیو برگردونده بودم رو تست کردن و ایرادش رو قبول کردن و گوشی جایگزین رو برام فرستادن.ابنبار رنگ سفید گرفتم که به نظر من خیلی قشنگتره.فعلا این متن رو دارم با گوشی جدید تایپ میکنم.

Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM

1394/4/7 سلام دوست عزیز.نگران نباش. خیلی ها خرید کردند و گوشی مشکلی نداشته. بد شانسی من بوده. حالا بزارگوشی دستت برسه تا بعد

Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM

1394/4/5 مشکل دوربین ظاهرا سخت افزاریه و میخوام گوشی رو برگردونم.دوباره ریستش کردم و بسته بندی و با فروشنده هماهنگی کردم تاگوشی رو فردا برگردونم.

Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM

1394/4/5 کد مرسوله رو فرداییش برام فرستادن . تو سایت هم وضعیت به ارسال شده تغییر کرده بود.

Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM

1394/4/5 راستی دوستان یه سوال. دوربین اصلی گوشی احساس می کنم تصویرش شفاف نیست. انگار یه هاله ای روی تصویر هست ولی دوربین جلو خوبه. انگار یه برچسبی روی دوربین چسبیده باشه یا لنز کثیف باشه.

Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM

1394/4/4 سلام.الان این نظر رو دارم با گوشی جدید مینویسم.چون خودم نوت ۳هم دارم اندازه این گوشی برام عادیه.خیلی سریع راه افتادم. چند تا نرم افزار هم از استور نصب کردم و مشکلی هم وجود نداشت و یه آپدیت هم برای گوشی اومد که نصب شد.تاچش بسیار روانه و مشکلی نداره.گوشی بسیار روان کار میکنه و در مقایسه با نوت ۳ از نظر روانی و سرعت فرق زیادی احساس نکردم.در ضمن کیفیت صفحه نمایشش هم خیلی خوبه.حالا در روزای آینده بازم نظرخواهم داد.

Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM

1394/4/4 گوشی من امروز رسید.البته رسید پستخانه و خودم رفتم و گرفتم.ظاهرا پلمب بود.گوشی و شارژر و هندزفری داشت. خیلی روان و خوب کار میکنه.البته هنوز خیلی چیزا باید در مورد ویندوز فون یاد بگیرم و حالا حالا ها کار دارم

Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM

1394/4/3 حتما. به محض دریافت.گوشی رو دیروز 1 تیر سفارش دادم از سایت kyo و امروز برام ارسال شد.احتمالا تا پنجشنبه برسه دستم. من رنگ مشکی سفارش دادم.راستی سایت پروموبایل قاب های مختلفش رو می فروشه

Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM

1394/4/2 در مورد قیمت اشتباه تای÷ شد ببخشید.653 که با هزینه ارسال شد 663

Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM

1394/4/2 کلمه bright رو میتوان به عنوان روشن معنی کرد یعنی bright orange میشه نارنجی روشن. براق رو معمولا shiny مینویسند.

Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM

1394/4/1 من امروز از سایت kyo سفارش دادم. به قیمت 534 که با هزینه ارسالش 634 تومن شد. لوازم جانبیش رو مثل قاب محافظ نیلکین و ضد خش گلس رو هم از سایت پروموبایل سفارش دادم. به محض رسیدن و تست نتیجه رو اعلام می کنم. برخورد و پاسخگویی وایبری و تلگرامی سایت که خیلی خوب بوده و گفتن امروز ب.رام فرستادن

Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM

1394/3/29 ممنون از همه دوستان که پاسخ دادن. من دوست دارم قبل از خرید گوشی دستم بگیرم و از نزدیک ببینمش.بخاطر همین برام سخته اینترنتی سفارش بدم. ولی نهایتا مثل اینکه چاره ای نداشته باشم.سایت گیل همراه هم که سایت آنلاک گوشی و تعمیراته و ظاهرا ربطی به فروش نداره.

Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM Microsoft Lumia 640 XL Dual SIM

1394/3/28 سلام.تمام رشت رو زیر رو کردم.دریغ از گوشی لومیا.اگه آدم نخواد اینترنتی بخره حتما باید بره تهران؟

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/7/28 حدود 25 گیگ حالا یه کم بیشتر یا کمتر در دسترسته.
برای من با وایفای روشن و نور متوسط تا کم. شش تا هفت ساعت جواب می ده البته این رو هم بگم که من در روز حدود سه ساعت وبگردی و اینترنت کار می کنم و بقیه روز پیامک و تماس درحد معمول دارم و با این اوصاف تقریبا تا دوروز شارژش تامینه و معمولا انتهای روز دوم می زنم به شارژ

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/7/23 سلام
من هواوی g700 داشتم. یک ماه پیش یک دفعه وسط وب گردی هنگ کردو خاموش شد و بردم برای گارانتی که دیروز با تعویض برد به من دادند. حالا شماره IMEI آون هم تغییر کرده و ارزش فروش هم نداره.
دو سه روز بعد از خراب شدن گوشی، دل به دریا زدم و نوت 3 خریدم. الان سه هفته است گوشی رو دارم و تازه دارم معنی یه گوشی خوب داشتن رو درک می کنم. باتری اون در استفاده عادی پیامک و مکالمه با نور در حالت اتوماتیک و سه ساعت وب گردی در روز دو روز رو راحت جواب می ده و در استفاده سنگین روی یک روز می تونید روش حساب کنید.سرعت گوشی در اجرای فرامین مختلف، نصب و اجرای نرم افزارها و ... عالیه. سنسورهاش فوق العاده است مخصوا سنسور های صوتی و حرکنی که توی خودرو خیلی بدرد می خوره.دوربینش هم خیلی خوبه . عکس های روزش عالی و عکس های شبش هم خوبه البته یادتون باشه که حتما لرزش گیرش رو روشن کنید. دوربین دومش هم عالیه و کیفیت عکس های سلفی اون هم خوبه. یه کاور s view معمولی براش گرفتم به قیمت 35 تومن که برای پاسخ به تلفن و موسیقی گوش کردن و عکس گرفتن و یاداشت نوشتن دیگه نیاز به باز کردن در کاور ندارید و در کاور رو باز کنید صفحه گوشی روشن می شه. قلم گوشی هم فوق العاده عالی کار می کنه و تقریبا همیشه تو دستمه . یادداشت نوشتن و کار با اون لذت بخشه. تشخیص دستخط اون هم خوبه ولی در زبان انگلیسی بهتر از فارسی عمل می کنه. من برای اس دادن و کامنت گذاشتن و .. از قلم اون استفاده می کنم و قلقش دیگه تو این مدت کاملا دستم اومده. صفحه نمایش اون خیره کننده است و واقعا باید نور صفحه رو کم کنید از بس کیفیت داره. در روز و زیر نور آفتاب هم عالی عمل می کنه.
نکته مهمی که باید درنظر بگیرید اینه که گوشی تولید جدید ورژن اندرویدش 4.4.2 هست نه 4.3.در ضمن شنیده ها حاکی از این هست که بزودی رام 4.4.4 احتمالا بعد از s5 و نوت 4 برای این گوشی هم آندروید L ارائه می شه. به نظر من با خرید این گوشی حداقل تا دو سال از خرید گوشی دیگه بی نیاز هستید.
رک و راست بگم ایرادی در اون ندیدم.

Huawei Ascend G700 Huawei Ascend G700

1393/7/6 نه برادر عزیز چه با روت شدن و چه بدون اون این قابلیت رو نداره

Huawei Ascend G700 Huawei Ascend G700

1393/7/5 سلام خدمت همه دوستان
من قبلا تو همین صفحه پارسال نظر دادم و الان می خوام نکته ای جدید رو بهش اشاره کنم.
من پارسال آذر ماه این گوشی رو خریدم. با گارانتی مایکروتل 760 تومن.تقریبا راضی بودم. غیر از دوربینش تو شب که چنگی به دل نمی زد. سرعتش خوب. صفحه نمایش با کیفیت و رم بالا.یه اشکالی که همیشه باهاش مواجه بودم لگ گوشی در باز کردن عکس ها بود. من تعداد زیادی عکس تو گوشی داشتم و با وجود کارت حافظه کلاس 10، عکس ها رو به کندی باز می کرد ولی مشکل حادی نبود و قابل قبول. به هر حال همیشه به این گوشی افتخار می کردم تا اینکه......
یه شب تازه به اینترنت وصل شدم و خواستم برنامه آخرین خبر رو باز کنم که گوشی هنگ کرد. کاملا بی سابقه بود. تا اون موقع هنگ نکرده بود. با نگه داشتن دکمه خاموشش کردم ولی دیگه روشن نشد. به شارژ که می زدم یا به کامپیوتر فقط چراغ قرمز نوتیفیکیشن روشن می شد. تموم راه ها رو برای فلش کردنش رفتم ولی نتیجه نداد و ارتباط بین گوشی و کامپیوتر برقرار نمی شد. دادمش برای گارانتی و الان حدود دوهفته است بردنش تهران( ساکن رشت هستم) و هنوز خبری نیست.
پولی به دستم رسید و دل به دریا زدم و گلکسی نوت 3 خریدم( هر چند همیشه با خرید گوشی های گرون مخالف بودم ولی همسرم خیلی اصرار داشت ایندفعه یه گوشی خوب بخرم.)
تازه علت گرون تر بودن برندهایی مثل سامسونگ برام معلوم شد.
تو رو خدا هی نگید سامسونگ و سونی و .. دارند پول برندشون رو می گیرند. شاید هم اینطور باشه ولی باور کنید تا این گوشی ها رو دستتون نگیرید و باهاشون کار نکنید متوجه نمی شید چرا بهشون می گند پرچمدار. قصدم مقایسه دو گوشی g700 و نوت 3 نیست و هر گوشی باید در رده خودش مقایسه بشه و هر کسی هم متناسب با بودجه خود گوشی می خره ولی تجربه بیش از 14 سال موبایل داشتن( من از سال 79 موبایل دارم) به من ثابت کرده که سامسوتگ و الجی و .. الکی به اینجا نرسیدن. من گوشی های سامسونگ و الجی داشتم و تا روزی که دستم بود ازشون راضی بودم ولی بعد از این اتفاق که برام افتاد( وجدانا بگم حالا شاید شانس من بوده و دلیل بر بد بودن هوآوی نیست) دیگه حاضر نیستم اصلا به این برند حتی نگاه کنم. یا گوشی نمی خرم یا اگه بخرم حتما یه گوشی خوب. از الان هم برنامه دارم برای سال بعد که نوت 4 بیاد و افت قیمتش رو بکنه این گوشی رو بخرم.
در پایان...
این فقط بیان یه اتفاقی بود که برام افتاد و نمی گم برند هواوی بده و تا روزی که دستم بود(امیدوارم درست بشه سریع بفروشمش بره) ازش راضی بودم.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/6/30 دو دل نباش. هم s5 و هم نوت 3 گوشی های خوبی هستن با کارایی های نزدیک به هم. برای من صفحه بزرگ تر اولویت اصلی بود

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1393/6/29 سلام
من دیروز این گوشی رو خریدم. مدل N900 بدون گارانتی 32 گیگ. هر چند 24 ساعت زوده برای نظر دادن ولی تو همین مدت شیفته گوشی شدم. دوربین فوق العاده خوب، سرعت بالای نصب برنامه ها و اجرای آنها. وایفای عالی که به سرعت کانکت می شه. صفحه نمایش عالی و قلم بی نظیرش و ...
هنوز همه جای گوشی رو کشف نکردم. ورژن اندروید 4.4.2 هست و بسیار خوب و روون اجرا می شه. کمی مصرف باتری اش احساس می کنم زیاده که دوستان گفتن به تدریج بهتر می شه. دکمه home هیچ گونه لقی نداره. فیلیپ کاور اس ویو براش گرفتم که بخوبی کار می کنه. دوستم قصد خرید s5 داشت و اینو تو دستم دید و کمی باهاش کار کرد و حالا دو دل شده بنده خدا.

Huawei Ascend G700 Huawei Ascend G700

1392/11/5 من روی G525 براحتی آسفالت 8 رو اجرا کردم. رو این که دیگه هیچ

Huawei Ascend G700 Huawei Ascend G700

1392/11/5 سلام
من هوآوی G525 داشتم که فروختم و این گوشی رو خریدم. از همه نظر فوق العاده است.کیفیت صفحه نمایش خوب. سرعت بالا. رم عالی و دو سیم کارت بودنش جزو مزایای عالی گوشیه.
دوربینش هم از نظر من خیلی خوب عکس می گیره حتی تو تاریکی مطلق هم باهاش عکس انداختم که کیفیت فلاشش خوب بود. رادیو و قطب نما هم داره. سرعت اتصال GPS خوبی داره. در ضمن وایفای اون هم اصلا ضعیف نیست. این رو در مقایسه با 525 و سامسونگ ایس دارم می گم و در ضمن سریعتر هم کانکت می شه.باتریش هم خوبه. پنج شنبه شارژش کردم و تمام جمعه رو روشن بود و سه ساعت باهاش اینترنت کار کردم و امروز شنبه تا ساعت 3 عصر که کلی هم تماس تلفنی و پیامک داشتم روی 60 درصد بود.بسیار خوشدسته بطوریکه همسرم که اصلا اهل گوشی عوض کردن نیست طرفدارش شده .اگه از رابط کاربری هوآوی مثل من خوشتون نمی یاد می تونید لاچر دیگه ای مثل GO روش نصب کنید و حالش رو ببرید. با نرم افزار kingo root هم می تونید سه سوته روتش کنید. و تازه با همین نرم افزار دوباره آنروت هم می شه. بعد از روت کردن بلافاصله نرم افزار های مدیریت باتری مثل باتری دکتر رو براش نصب کنید.
اگه سوالی باشه در خدمتم

Huawei Ascend G525 Huawei Ascend G525

1392/8/21 من دوهفته است این گوشی رو خریدم.اگه گوشی دو سیم می خواین برای کارای روزمره و اینترنت و نصب نرم افزارهای کاربردی مثل همراه بانک و...اصلا در خریدش تردید نکنید.با کم کردن نور صفحه و فعال سازی ذخیره باتری در کارای روزمره یک روز رو جواب می ده البته همراه داشتن یک شارژر هم بد نیست ولی در موقع بازی زود باتری خالی می کنه.هر کدوم از دوستان اگه باتری قویتر براش پیدا کردن اعلام کنند البته تو سایت های خارجی من باتری 2600 میلی امپری برای این گوشی رو رصد کردم و فکر کنم بزودی وارد ایران هم بشه
موارد 1 تا 39 از مجموع 39 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا