مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : دانیال ن
  • تاریخ عضویت : 1392/8/11
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/12/7 سلام وعرض خدمت همه دوستان و تشکر و قدردانی می کنم به خاطر زحماتی که درارائه نظرات ارزشمند خود جهت رفع مشکلات کاربران می کشند ...

من هم مدت 2 سال است که از گوشی بلکبری z10 استفاده می کنم وازهرجهت ازآن راضی هستم ولی مشکلی که به تازگی پیدا کرده است این است که هنگام پخش موسیقی یا فیلم بعداز سه دقیقه فیلم یا موسیقی خود به خود خاموش می شود و از مرحله موسیقی و فیلم کلا به صفحه اول گوشی باز می گردد که دوباره باید گوشی را باز کرده سپس فیلم و یا موسیقی را انتخاب کرده و بعد وارد شوم ...از دوستان عزیز خواهش می کنم برای رفع این مشکل مرا راهنمایی نمایند ...
و یا به ایمیل اینجانب بفرستند daniel.nazemi@gmail.com

با تقدیم احترام

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1392/10/17 دوست عزیز باسلام مجدد
مدل گوشی stl100-1
ورژن گوشی 10.0.10.648

مثل اینکه باید آپدیتش کنم درسته ؟

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1392/10/16 مسعود جان سلام

سیم کارت من خط دائمی همراه اول هستش متاسفانه تا حالا نتونستم اینترنت رو فعال نمایم چون از مخابرات پیام میاد که گوشی شما قابل تنظیم نیست شما چه جوری فعالش کردین ؟
از جوابی که خواهید داد بینهایت سپاسگذارم .

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1392/9/24 سلام به همه عزیزان ودوستداران مارک بلکبری
به خاص بودن واحترام شما نسبت به مارکهای معتبر دنیا افتخار می کنم
من گوشی بلکبری z10 را حدود سه ماه است که خریده ام و با تمام محدودیتها یی که دارد از آن لذت می برم چرا که یک گوشی از نسل آمریکایی- کاندایی را دستم می گیرم و از اینکه چینی نیست بسیار خوشحالم .
در مراسم تشییع پیکر ماندلا عکسهای اوباما با نخست وزیر دانمارک حاشیه ساز شد که می توانید عکسها را در اینترنت رویت فرمایید اگر دقت کنید در دست خانم نخست وزیر دانمارک یک گوشی بلکبری z10 خواهید دید که در حال عکسبرداری هست .واین را هم می توان به لیست رهبران سیاسی و سایر بزرگان بلکبری دوست پس از اوباما ، مرکل صدر اعظم آلمان ، نیکول کیدمن ، دیوید بکام ،دیوید کامرون و...اضافه نمود .

هرگوشی که در بازار می بینید محدودیتها ومشکلات خاص خودش را دارد وهیچ گوشی دربازار نمی توان یافت که توقع کاربر را در یک جا بر آورده سازد امکانات سخت افزاری در هیچ گوشی کامل نیست .چراکه به عنوان مثال در نوکیا دوربین 40 پیکسلی گذاشته اند ولی ممکن است در مقایسه با برخی امکانات حتی از سامسونگ معمولی هم پایینتر باشد .
همانطور که شاهد هستید کمپانی بلکبری یک سال تمام وقت خود را صرف ساخت وطراحی گوشی بلکبری z10 کرده است که خود جای خرسندی در مقایسه با کمپانی سامسونگ که هفته ای یک گوشی به بازار ارائه می کند را دارد . ومطمئناً با کمی تامل می توان به راحتی به کیفیت مطلوب این گوشی از هر لحاظ چه از لحاظ کیفیت ساخت بدنه چه از لحاظ نرم افزاری وسخت افزاری پی برد .
ما ایرانیها متاسفانه همه چیز را آماده می خواهیم و نمی خواهیم برای بدست آوردن زحمت بکشیم واین در مورد عدم نصب برنامه به خاطر تحریم یا کلی بهانه های دیگر در گوشی بلکبری z10 صدق میکند .
خوشبختانه بلافاصله بعد از خرید این گوشی در عرض چند ساعت توانستم کلی برنامه نصب کنم که برای هرکاربر ساده امثال من امکان پذیر می باشد .فقط با پشتکار می توانید به هدف برسید .
فقط توصیه من اینست اگر نمی توانید به چیزی که می خواهید برسید و یا چیزی را که هیچ وقت از آن نه استفاده ای کرده اید و نه تجربه ای از آن دارید در مورد آن انتقاد یا قضاوت نکیند .
با تشکر از همه کاربران

موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا