مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مجتبی آ
  • تاریخ عضویت : 1392/6/28
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

Huawei P20 Lite (Nova 3e) Huawei P20 Lite (Nova 3e)

1397/3/14 منم میگم گوشی که من دارم اصلا این مشکلی که بقیه میگن رو نداره حالا شاید نسخه ای که اینا دارن مشکل داره.

Huawei P20 Lite (Nova 3e) Huawei P20 Lite (Nova 3e)

1397/3/14 دوربین جلو و عقب فوق العاده خوبن ، وضوح و کیفیت خیلی خوبی داره و حالت های مختلف عکس برداری هم داره مثلا تو حالت چهره زیبا زمانی که میخوای سلفی بندازی عکس رو به شدت زیباتر میکنه یا حالت عکس از متن که خودش متن رو شناسایی میکنه و عکس میندازه که اگه زمانی بخوای پرینت بگیری مشکل نداشته باشه یه حالت واقعیت افزوده داره که افکت های خیلی زیبایی رو میتونی به عکس اضافه کنی حالت های دیگه هم داره که میتونی تو ویدئوهای یوتیوب ببینی درکل از نظر عکس برداری و دوربین حرف نداره

Huawei P20 Lite (Nova 3e) Huawei P20 Lite (Nova 3e)

1397/3/14 برادر من خودم الان یک ماه بیشتره این گوشی رو دارم قسم میخورم اصلا چیزی که شما میگی رو تجربه نکردم. حتی تو زمان اجرا بازی های سنگین هم گوشی یکم فقط گرم میشه چه برسه داغ کنه. شاید نسخه گوشی که شما خریدی مشکل داره و اگه با گارانتی معتبر گرفته باشی قابل تعویضه

Huawei P20 Lite (Nova 3e) Huawei P20 Lite (Nova 3e)

1397/3/11 سلام دوستان من الان 1 ماه هستش این گوشی رو خریدم و میخوام یه نقد در موردش داشته باشم تا کسایی که میخوان گوشی رو بخرن از خریدش مطمئن بشن. در ضمن بدون هیچ فن بازی ویژگی های گوشی رو میگم:
از لحاظ ظاهری گوشی خیلی لوکس و خوشگلی هستش و شباهتش به ایفون ایکس باعث شده بیشتر تو چشم باشه. اما بعد خرید حتما باید هم محافظ بدنه و هم گلس براش بخرین مخصوصا گلس چون صفحه نمایش این گوشی گوریلا گلس نداره و ممکنه با یبار افتادن بدون داشتن گلس صفحه نمایش بشکنه. بخش پشتی هم اثر انگشت جذب میکنه اما اگه از محافظ استفاده کنید دیگه به چشم نمیاد.
گوشی واقعا سبکه یعنی برای اولین بار دادم به هر کسی اولین کلمه ای که از زبونشون در میاد ، میگن خیلی سبکه.
صفحه نمایش با کیفیتی داره. و تو هر جایی که باشین نورش انقدر مناسب هستش که اذیت نشین مخصوصا زیر نور آفتاب. گوشی من با فعال بودن حالت پاور سیو و حالت خودکار نور صفحه نمایش تو هر جایی که باشم خوانایی داره انصافا. هم چنین صفحه نمایش 3 حالت نمایش رنگ گرم و سرد و نرمال هستش و یه حالت هم داره که با فعال کردنش مخصوصا تو مکان های تاریک از اذیت شدن چشم جلوگیری میکنه.
گوشی من 64 گیگ هستش و همین الان که دارم متن مینویسم 44 گیگ خالیه. از رم 4 گیگی گوشی معمولا 2.3 گیگ خالیه و اگه برنامه های زیادی رو باز کنین و از بک گراند هم نبندین میشه حدود 1.4 گیگ خالی. من خودم دو سیم کارت همراه اول و ایرانسل انداختم. گوشی از اینترنت 4.5G پشتیبانی میکنه و سرعت دانلود فایل با اینترنت ایرانسل حدود 9 مگابیت هستش به عنوان مثال من تو 1 ساعت 18 گیگ تونستم با گوشی دانلود کنم.
از نظر پخش موسیقی اگه با هندزفری گوشی میدین که عالیه ولی کیفیت اسپیکرش معمولیه و نه خیلی خوبه و نه بد. آنتن دهی گوشی هم خوبه و صدا مخاطب خیلی خوب و بالا هستش.
از نظر سخت افزار گوشی خوبی هستش من بازی نید فور اسپید نو لیمیتز رو نصب کردم خیلی سریع و روون بازی رو اجرا میکنه. در مورد بازی پابجی این بازی به خاطر این که مثل کلش رویال انلاین ریل تایمه و پینگ داخل کشور داغونه لگ داره وگرنه به خاطر گوشی نیست. در ضمن تاکید می کنم و حاضرم قسم بخورم این گوشی اصلا داغ نمیکنه مطمئن باشین این اسمارتفون اصلا مشکل داغ کردن نداره و تو بالاترین شرایط کاری هم تازه یکم گرم میشه. در کل اگه از لحاظ سخت افزار یکم توقعتون رو بیارین پایین هیچ مشکی نداره و تمامی انتظارتتون رو برآورده میکنه.
از لحاظ باتری من خودم در طول روز خیلی با گوشی کار می کنم و 1 باید بزنمش تو شارژ. ولی اگه اهل بازی نیستین و تماس و اینستا و پیامک استفاده می کنید یک روز و نیم رو راحت دووم میاره.
در کل نسبت به قیمت گوشی واقعا خوب و با کیفیتی هستش و می ارزه که خریداری بشه. در ضمن سنسور اثر انگشت و تشخیص چهره داره و سرعت عملکرد هر دوتاشون فوقالعاده بالاست.
سعی کردم کامل توضیح بدم. هر سوالی که دارین بپرسین صادقانه و رک جواب میدم. یا علی

Huawei P20 Lite (Nova 3e) Huawei P20 Lite (Nova 3e)

1397/1/29 0.3 اینچ آنچنان تاثیری نداره. گوشی خیلی خوبی هستش و زمانی که میگیریش تو دستت راحت میشه باهاش کار کرد.

Huawei P20 Lite (Nova 3e) Huawei P20 Lite (Nova 3e)

1397/1/29 زیاد به نظرات اهمیت نده ، گوشی واقعا خوبی هستش و اگه میخوای بخری شک نکن.
بازی هایی هم که گفتی راحت و بدون لگ اجرا میشن. سایت جی اس ام نقد کرده و گفته تو اجرا بازی های گرافیکی مثل آسفالت 8 هیچ مشکلی نداشته در ضمن این گوشی حالت گیم هم داره که موقع بازی میتونی فعال کنی.
به نظر من شما نقد و بررسی زومیت و جی اس ام رو چک کن تمامی نقاط ضعف و قوت دستت میاد. نظرات رو هم بیخیال. اگه به نظرات باشه آیفون ایکس هم بدرد نمیخوره چه برسه به این.
باطری رو هم که مینالن همه تو نقدها ذکر شده که استفاده متوسط تا یه روز راحت دوام میاره. البته از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه که عالیه. سنسور تشخیص چهره و اثر انگشت هم داره.
در کل بابت خرید گوشی همیشه نقد و بررسی سایت ها معتبر و ویدئوهای تستی یوتیوب رو اولویت قرار بده. هم چنین نظرات کسایی که تو کار گوشی هستن رو همیشه گوش کن نه هر کسی.

Sony Ericsson Live with Walkman Sony Ericsson Live with Walkman

1392/10/25 سلام به تمامی دوستان من الان 2 ساله این گوشی رو خریدم اولا که تو پخش موزیک عالی عمل میکنه تاچش بسیار خوبه من خودم عاشق بازیم و بهترین بازی های HD مثل Real Racing 3 و Asphalt 8 و Need For Speed Most Wanted رو روش نصب کردم بدون هیچ مشکلی اجرا کرد البته رام گوشیم 2.3.4 هستش و به بقیه پیشنهاد میکنم هیچ وقت رامشون رو به 4.0.4 ارتقا ندن چون دیگه هیچ بازی روی گوشی بالا نمیاد در خصوص باتری بگم 1 ساعت شارژ میشه تقریبا یک روز نصفی هم شارژ نگه میداره کلا درباره این گوشی میشه گفت:
فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا