مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : arman f
  • تاریخ عضویت : 1392/6/20
  • تعداد نظرهای داده شده : 11

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1401/2/30 سلام
من این گوشی رو تازه خریدم. یه سوال داشتم روی صفحه نمایش کنار دکمه های سمت راست یه خط باریک از بالا تا پایین دکمه ها که حالت نیم سایه هم داره ذهنمو درگیر کرده که چیه؟ از دوستان اگر کسی میدونه لطفا توضیح بده. در مورد باتری هم واقعا شوکه شدم خیلی زود باتری خالی میشه امیدوارم این بحثی که اکثر دوستان گفتند بعد از 2 هفته به مرور بهتر میشه واقعیت داشته باشه.

Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 Samsung Galaxy Note 8.0 N5100

1395/12/23 سلام دوستان کسی با این تبلت مشکل پیغام device overheating رو نداره؟ یه مدت هست اینجوری شده و بعد از ارسال این پیغام تمام برنامه های باز شده تبلت خود به خود بسته میشند. ضمنا من از تبلت خیلی زیاد استفاده نمیکنم و برام عجیبه که اینقدر زود پیغام داغ شدن دستگاه صادر میشه.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/9/17
ممنون دوست عزیز که شخصیت بزرگ خودت رو به خوبی و نیکی نشون دادی. ممنونم از راهنمایی خوب شما، راستش منم به همین نتیجه ای که فرمودید رسیدم و امیدوارم هرچه زودتر بتونم P9 Plus رو تهیه کنم چون واقعا از طراحی و خوش دستی این گوشی خوشم اومده. موفق و موید باشید.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/9/12 سلام خدمت اساتید و دوستان محترم
من میخوام تو محدوده 2 تا 2،500 میلیون یه گوشی بگیرم، بیشتر نیازم هم دوربین با کیفیت و حافظه داخلی مناسب هست، جوری که نیاز به مموری اضافه کردن، عوض کردن و ... نداشته باشه. نرم افزار خاصی هم نیاز ندارم به جز موارد عمومی مثل تلگرام و اینستا و موبایل بانک و ... اهل بازی کردن و فیلم دیدن با گوشی هم اصلا نیستم. منتهی زیاد با اینترنت سیم کارت و وب گردی کار میکنم. به نظرتون بهترین انتخاب برای راحتی کار از لحاظ خوش دست بودن، باتری مناسب ، عکس های با کیفیت به خصوص سلفی چه گزینه ای میتونه باشه؟ با تحقیقی که کردم فقط S7 Edge و P9 Plus رو مناسب دیدم، یعنی هم از طراحی، هم فرم و سایز و وزن و کیفیت به نظرم مناسب بودند. ممنون میشم دوستان صاحب نظر بنده رو راهنمایی کنند و تجربیات خودشون رو بیان کنند. با تشکر

Huawei P9 Huawei P9

1395/9/11 SAR هرگز نمی‌تواند مبنای مقایسه تلفن‌های همراه مختلف قرار گیرد، این مقادیر که توسط سازمان‌های رگولاتوری ( به خصوص FCC ) اندازه گیری می‌شوند تنها نشان دهنده این هستند که یک گوشی تلفن همراه در بدترین شرایط کاری به لحاظ توان رادیویی تشعشع سیگنال، هنوز در حیطه استاندارد سازمانهای رگولاتوری قرار دارد .
بسیاری از افراد به اشتباه می‌پندارند که استفاده از تلفن های همراهی که SAR کمتری دارد، تاثیرات انتشار سیگنال رادیویی (RF) کمتری دارند یا به نسبت تلفن‌های با SAR بالاتر کم ضررتر هستند. یک تلفن همراه برای اینکه بتواند از موسسه FCC جهت استفاده در ایالت متحده آمریکا مجوز دریافت کند، نباید سطح SAR آن از ۱.۶ وات بر کیلوگرم تجاوز کند. این میزان در اروپا ۲ وات در کیلوگرم و در کانادا مشابه آمریکا ۱.۶ است.
برای مثال:
SAR Iphone 7 :1.38 W/kg (head) 1.34 W/kg (body) i

Huawei P9 Huawei P9

1395/8/26 سلام دوستان, آیا این گوشی مدل 4 گیگ رم هم داره توی بازار؟

Samsung Galaxy A5 Samsung Galaxy A5

1395/6/12 دوست عزیز اون مشکل بزرگ بودن ایکون که حل شد ، توی تنظیمات advance mode میشه کلاسیک مد رو انتخاب کرد و منوها به حالت نرمال در میاند ولی اینکه زبان فارسی رو نداره یکم اذیت میکنه مخصوصا برای کسایی که سن وسال باالایی دارن و سواد انگلیسی پایینی دارند . شما پیشنهاد میدید که ببریم بیرون و زبان فارسی بریزن رو گوشی یا منتظر ارتقاء نرم افزاری گوشی بمونیم بلکه خودش اضافه ش کنه.؟؟؟
.

Samsung Galaxy A5 Samsung Galaxy A5

1395/6/5 ببخشید من اشتباه نوشتم. روی کارتنش نوشته ساخت vietnam by samsung

Samsung Galaxy A5 Samsung Galaxy A5

1395/6/5 سلام دوستان، من به تازگی یه گوشی سامسونگ A5 گرفتم اما نسبت به گوشی مشابه ای که زمستان پارسال برای مادرم گرفتم دو تا تفاوت یا بهتر بگم دو تا مشکل داره، یکی اینکه ایکون هاش خیلی بزرگه و از همون اول که روشن میشه تو ذوق میزنه، دوم اینکه زبان فارسی نداره. این مورد دوم خیلی تعجب برانگیز هست چون اکثر گوشی های سامسونگ زبان فارسی رو به صورت پیش فرض دارند و نیاز به نصب فارسی ساز ندارند. خیلی نگرانم که مبادا گوشی اصلی نباشه، لطفا راهنمایی کنید ، ممنون میشم. ضمنا روی کارتن نوشته made in philipinnes by samusng
مشخصات دستگاه هم اینه. Model: SM-A500F
Android 5.0.2
با تشکر

Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 Samsung Galaxy Note 8.0 N5100

1394/10/3 سلام دوستان، من این مدل تبلت رو دو ساله دارم وخیلی ازش راضی ام ، تا حالا دوبار آپیدیتش کردم و درحال حاضر ورژن 4.4.2 هست. تنها مشکلی که باهاش دارم در فصل زمستون و هوای سرد هست که صفحه لمسی تبلت خیلی خیلی کند عمل میکنه و برای مواقعی که کار ضروری پیش میاد خیلی اذیت میکنه. وقتی این حالت پیش میاد باید با روی LCD تبلت یکم دست بکشم تا گرم بشه ، یا تبلت یکم توی محیط گرم قرار بگیره تا به حال عادی برگرده. از دوستان کسی اطلاع داره این مشکل به چه دلیلی هست؟

Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 Samsung Galaxy Note 8.0 N5100

1392/6/20 با سلام و احترام به همه دوستان بزرگوار

من هم یک هفته اس که این تبلت رو گرفتم و تو این مدت کم خیلی خیلی ازش لذت بردم.
یه سوال داشتم از ذوستان

ظاهرا فتوشاپ لمسی نیز برای این تبلت در نظر گرفته شده اما می بایست در ابتدا نرم افزار دانلود بشه. آیا کسی میدونه از کجا باید دانلود کنیم؟
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا