مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : علی ا
  • تاریخ عضویت : 1392/3/23
  • تعداد نظرهای داده شده : 9

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

Apple iPhone 6s Apple iPhone 6s

1394/9/2 سلام
قبل از هر چیزی مبارکتون باشه.
خرید گوشی به دو صورت است؛ یکی نقدی و تسویه یکجا (کاری که همه ما انجام می دیم)
یکی هم خرید گوشی به صورت اقساطی و تحت اپراتور. حالا این یعنی چی؟ یعنی اینکه اپراتورهای مختلف( ورایزون؛ ودافون؛ تی موبایل و...) برای رقابت با هم و فروش بیشتر طرح های تشویقی به همراه گوشی لاک (گوشی موبایلی که فقط با سیم کارت اپراتوری که به فروش رسیده است کار میکند) به مشتریان ارایه می کنند؛یک نوع از طرح ها مثلا با گوشی آیفون اینجوری میشه (۱۲ ماه هر ماه ۱۰۰۰دقیق مکالمه داخل شبکه + ۱۲ گیگ اینترنت+ اس ام اس نامحدود ماهی ۷۵دلار). خوب حالا اپراتور برای شناسایی شما و خدمات بعد از خرید؛ کدی از شما می خواهد که اون کد iccid هست. پس گوشی هایی که دارای این کد هستن بصورت طرح ویژه و قسطی می باشند؛ حالا وارد کننده از این آپشن استفاده می کند و با صرف اندک هزینه (در قبال قیمت نقدی گوشی) به اپراتور؛ گوشی را آنلاک می کند و برای فروش به من و شما عرضه می کند اما ما اینجا نقد پول کل گوشی را تسویه می کنیم و وارد کننده تا از سود پول نقد من و شما استفاده می کند.
هر محصولی با توجه به عرضه در مناطق جغرافیایی مختلف دارای شناسه می شود. lla نیز شناسه عرضه محصول برای کشور آمریکاست و واقعا هیچ تفاوت خاصی برای عرضه در کشورهای مختلف نیست؛ این lla هم بازی ایی هست که واردکنندگان محترم برای فروش با قیمت کمی بیشتر به راه انداخته اند. با خیال راحت پس از آنتن دادن گوشی خود( در عرض ۴-۶ ثانیه) فارق از هر گونه نگرانی دیگرانی گوشی خود را استفاده کنید.
jin_best@yahoo.com

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1393/12/12 به نظر گوشی خوبیه و اون جای سیم کارتش؛ لبه های گرد و جای جک هدفون؛ اسپیکر و حتی دکمه های ولوم که اصلا معلوم نیست مال کیه و از کدوم گوشی قرض گرفته شده :)

Apple iPhone 4S Apple iPhone 4S

1393/1/18 سلام
اگه علاقه زیادی به ios 7 نداری؛ من پیشنهاد می کنم گوشی فوق العاده ی 4s رو بگیری. (4s توی ios7 یکم کند هست) ولی اگه بودجه بهت اجازه می ده؛ خوب 5s گوشی قوی و به روزی هست. خصوصا که 5s معماری 64bit رو داره و می تونی حالا حالاها ازش بدون دردسر استفاده کنی.

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1393/1/18 سلام
خواهش مکنم؛ کاری نکردم که. تمیدوارم که شما هم تعطیلات خوبی را گذارنده باشین.
فکر می کنم بهترین جایی که می تونم خدمتتون معرفی کنم سایت آل دیجیتال دات آی آر هست چون مهلت تست دارین و اگه مشکلی باشه می تونید دستگاه رو به فروشنده پس بدین. من چند بار تو این سایت خرید و فروش داشتم.
یادتون نره اس ام اس رو چک کنید که فارسی بیش از دوصفحه بفرسته...

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1393/1/18 سلام
کابل یا شارژر اپل گه ارجینال نباشه؛ بعد از مدتی گوشی ممکنه دیگه شارژ نکنه. یعنی تا یه درصدی که گوشی خاموش نشه شارژ می کنه و بعد قطع مکنه.

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1393/1/9 سلام
مبارک باشه. نه مشکلی نیست؛ 5 یکم داغ می کنه؛ سعی کنید تو استفاده از اون توی حالت های داغ کردن خصوصا بازی؛ خیلی سخت گیر نباشید چرا که 5 کمی ضعیف تر هست به دلیل قطر کم و هیت سینک فشرده.

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1393/1/4 خانم پریچهر؛ من جواب شما رو با اکانت دوستم؛ رضا م دادم. امیدوارم که مورد استفاده قرار گرفته باشه و ایمیل خودم هم گذاشتم براتون تا اگه مشکلی باشه بفرمایید.
jin_best@yahoo.com

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1392/12/28 خانم پریچهر سلام
آیفون خلاف اینکه دست افراد زیادی می بینید و خیلی شلوغ کرده؛ اما گوشی خیلی راحتی نیست!!
صبر کنید تا منظور منو کاملا متوجه بشین. (اینو کسی داره به شما می گه که تجربه داشتن 5آیفون؛ و کامپیوتر های مک؛ اپل تی وی؛ پلیرهای اپل و... داره)
کار کردن با آیفون واقعا لذت بخش هست اما به شرطی که اون دستگاه منطقه ایی شما باشه. ببینید اپل برای هر کشور یک سری ویژگی های خاص قرار داده؛ پس اگه شما بدون توجه به این نکته خرید کنید حتما مشکل دار خواهید شد. دستگاه های اپل بسیار هوشمند طراحی شدن پس شما هم باید هوشمندانه خرید کنید.
از نوع سوال پرسیدن شما من اینجور متوجه شدم که شما تا الان آیفون نداشتین. پس باید یک سری نکات اولیه رو بدونید.
۱- آیفون ها لاک یا آنلاک می باشند؛ یعنی امکان استفاده از هر سیم کارتی درون آیفون (آنلاک) و امکان استفاده از سیم کارتی خاص (لاک).
طبعا شما برای استفاده در ایران باید آیفون آنلاک فکتوری بخرید. پس دقت کنید در صورت خرید هر نوع آیفونی اعم از نو و دست دوم و آکبند و ... باید به برچسبی که پشت جعبه آیفون زده شده توجه خاص کنید.
اون برچسب اطلاعات بسیار مهمی داره. اگه دستگاه آنلاک فکتوری باشه نباید روی برچست شماره ای بنام CCID وجود داشته باشه. در صورت وجود ccid ریسک بزرگی رو انجام دادین. دقت کنید اکثر آیفون های موجود در بازار دارای این شماره هستن. شما باید متوجه باشید که این شماره را نداشته باشید.
۲-در بالای سمت چپ همون برچسب کدی نوشته مثل MC603AE/E یا مثلا MD636LL/A.
این شماره مدل دستگاه شماست که مربوط میشه دستگاه سفارش چه منطقه ایی هست. مهم ترین بخش این شماره حروف انتهایی اون هست که مخفف اسم کشور هاست. شما باید دستگاهی رو تهییه کنید که آخرش با LL/A تمام بشه. به این کد Part number می گن.
۳- در صورت خرید آکبند از مغازه یا فروشگاه حتما زیر فاکتور فروش قید کنند که دستگاه به شماره سریال یا IMEI شما آنلاک فکتوری می باشد.
۴- آیفون دست دوم خریدن دردسر هایی داره که توضیح اون از حوصله بنده خارج هست؛ فقط در صورتی که به فرد فروشنده اعتماد کامل دارید که راستگو هست؛ آیفون دست دوم بخرید. از مغازه؛ اینترنت و ...؛ لطفا خرید نکنید.
۵-با توجه به بودجه 32گیگ بودن در اولویت هست.
۶- آیفون 5c و 5s رو ترجیحا خریداری کنید تا آیفون 5 معمولی. زیرا دستگاهی هایی که دیر تر معرفی شده اند؛ از نظر عمر نرم افزاری؛ یکسال بیش از مدل آیفون 5معمولی عمر خواهند کرد. آیفون های 5 معمولی در بازار به دلایلی؛ اصلا قابل اطمینان نمی باشند.
۷- اگه محدودیت بودجه دارین؛ آیفون 5c رو تهییه بفرمایید. تاکید می کنم آیفون 5c جز بهترین و کم دردسر ترین آیفون ها هست....
۸- اپل/آیفون هیچ گونه نمایندگی رسمی و غیر رسمی در ایران ندارد؛ لذا به هیچ عنوان مبلغی برای گارانتی نپردازید ( دستگاه آیفون توسط بیمه سامان قابل بیمه شدن می باشد).
۹- حتما فروشنده پلاستیک دور جعبه آیفون (شیرینک) رو جلوی چشم شما باز کند.
۱۰- جای قابل اطمینانی نمی شه گفت وجود داره؛ اما فروشگاه کیوسک در ط زیر همکف بازار موبایل؛ منصف تر هست.
۱۱- اگر رنج قیمت فروش آیفون فروشنده ایی؛ مبلغ قابل توجهیی فرق داشت؛ حتما به دستگاه شک کنید ترجیحا از آن فروشنده خرید نفرمایید.
۱۲- برای نصب نرم افزار و بازی در فروشگاه خریداری شده؛ مبلغ های هنگفت (بالای 20000) نپردازید.
۱۳- لوازم جانبی آیفون مثل برچسب صفحه و گارد و قاب؛ قیمت های فضایی ندارند؛ فقط کافی به چند فروشگاه مختلف سر بزنید.
سال نو پیشاپیش مبارک

BlackBerry Storm2 9550 BlackBerry Storm2 9550

1392/3/23 گوشی بسیار روان و پر سرعت. با سیستم عامل فوق العاده عالی بلک بری. دوربین با وضوح خوب و بدون نویز. کیفیت صدا بسیار شفاف و واضح. صفحه عالی زیر نور مستقیم آفتاب بطوریکه که توی هیچ گوشی نمی توان دید. امکان شخصی سازی واقعی تنظیمات از هر جهت فونت؛ سایز؛ ضخامت خطوط و... . آنتن دهی عالی و شارژ دهی بالا و بسیار متمایز
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا