نظر کاربران درباره گوشی موبایل اچ تی سی Butterfly S

Butterfly S باترفلای اس

HTC Butterfly S اچ تی سی
ارزیابی کاربران: 8.8 از 10 (909 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های اچ تی سی
» اچ تی سی Wildfire E star
» اچ تی سی U23
» اچ تی سی U23 Pro
» اچ تی سی Wildfire E2 Play
» اچ تی سی Wildfire E3 lite
» اچ تی سی Wildfire E plus
» اچ تی سی Desire 22 Pro
» اچ تی سی Wildfire E3
» اچ تی سی Desire 21 Pro 5G
» اچ تی سی Desire 20+
» اچ تی سی Wildfire E2
» اچ تی سی U20 5G
» اچ تی سی Desire 20 Pro
» اچ تی سی Wildfire R70
» اچ تی سی Desire 19s
» اچ تی سی Exodus 1s
» اچ تی سی Wildfire X
» اچ تی سی U19e
» اچ تی سی Desire 19+
» اچ تی سی Desire 12s
» اچ تی سی Exodus 1
» اچ تی سی U12 life
» اچ تی سی U12+
» اچ تی سی Desire 12+
» اچ تی سی Desire 12
» اچ تی سی U11 Eyes
» اچ تی سی U11+
» اچ تی سی U11 Life
» اچ تی سی U11
» اچ تی سی One X10
» اچ تی سی U Ultra
» اچ تی سی U Play
» اچ تی سی Desire 650
» اچ تی سی 10 evo
» اچ تی سی Desire 10 Pro
» اچ تی سی Desire 10 Lifestyle
» اچ تی سی Desire 628
» اچ تی سی Desire 830
» اچ تی سی One S9
» اچ تی سی 10 Lifestyle
» اچ تی سی 10
» اچ تی سی Desire 825
» اچ تی سی Desire 630
» اچ تی سی Desire 530
» اچ تی سی One X9
» اچ تی سی One M9s
» اچ تی سی Desire 828 dual sim
» اچ تی سی One E9s dual sim
» اچ تی سی Desire 728 dual sim
» اچ تی سی One A9
» اچ تی سی Butterfly 3
» اچ تی سی One M9+ Supreme Camera
» اچ تی سی Desire 520
» اچ تی سی Desire 526
» اچ تی سی One ME
» اچ تی سی One E9
» اچ تی سی Desire 820G+ dual sim
» اچ تی سی One M9+
» اچ تی سی One M8s
» اچ تی سی Desire 626G+
» اچ تی سی One E9+
» اچ تی سی Desire 820s dual sim
» اچ تی سی One M9
» اچ تی سی Desire 826
» اچ تی سی Desire 526G+ dual sim
» اچ تی سی Desire 320
» اچ تی سی Desire 620G dual sim
» اچ تی سی Desire 620 dual sim
» اچ تی سی Nexus 9
» اچ تی سی One M8 Eye
» اچ تی سی Desire Eye
» اچ تی سی Desire 612
» اچ تی سی Desire 820
» اچ تی سی Desire 510
» اچ تی سی One M8 for Windows
» اچ تی سی Butterfly 2
» اچ تی سی One Remix
» اچ تی سی One M8 Dual Sim
» اچ تی سی Desire 516
» اچ تی سی One E8
» اچ تی سی One mini 2
» اچ تی سی Desire 616
» اچ تی سی Desire 816 Dual SIM
» اچ تی سی Desire 210 dual sim
» اچ تی سی One M8
» اچ تی سی Desire 626
» اچ تی سی Desire 816
» اچ تی سی Desire 610
» اچ تی سی Desire 310
» اچ تی سی Desire 501 dual sim
» اچ تی سی Desire 501
» اچ تی سی Desire 601 dual sim
» اچ تی سی Desire 700 dual sim
» اچ تی سی One Max
» اچ تی سی Desire 601
» اچ تی سی Desire 300
» اچ تی سی Desire 500
» اچ تی سی One Mini
» اچ تی سی 8XT
» اچ تی سی Butterfly S
» اچ تی سی Desire 200
» اچ تی سی One Dual Sim
» اچ تی سی Desire 600 dual sim
» اچ تی سی Desire P
» اچ تی سی First
» اچ تی سی One
» اچ تی سی Desire U
» اچ تی سی Butterfly
» اچ تی سی Desire 400 dual sim
» اچ تی سی DROID DNA
» اچ تی سی One SV
» اچ تی سی Desire SV
» اچ تی سی One VX
» اچ تی سی One X+
» اچ تی سی Windows Phone 8S
» اچ تی سی Windows Phone 8X
» اچ تی سی Desire X
» اچ تی سی Desire VT
» اچ تی سی Desire VC
» اچ تی سی Desire V
» اچ تی سی Desire C
» اچ تی سی J
» اچ تی سی One V
» اچ تی سی One S
» اچ تی سی One XL
» اچ تی سی One X
» اچ تی سی Velocity 4G
» اچ تی سی Titan II
» اچ تی سی Vivid
» اچ تی سی EVO Design 4G
» اچ تی سی Sensation XL
» اچ تی سی Sensation XE
» اچ تی سی Jetstream
» اچ تی سی Rhyme
» اچ تی سی Radar
» اچ تی سی Explorer
» اچ تی سی Amaze 4G
» اچ تی سی Titan
» اچ تی سی Panache
» اچ تی سی Status
» اچ تی سی Sensation 4G
» اچ تی سی Sensation
» اچ تی سی Flyer
» اچ تی سی HD7S
» اچ تی سی Incredible S
» اچ تی سی ChaCha
» اچ تی سی Salsa
» اچ تی سی Wildfire S
» اچ تی سی Desire S
» اچ تی سی Merge

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 901 تا 1000 از مجموع 1008 مورد

مجتبی ر در تاریخ : 1392/6/10

هر گوشی طرفدار خودشو داره.این سوال هم که کدوم بهتره اساسا سوال غلطیه.با اس 4 و ایکسپریا زد کار کردم خوشم نیومد. زد که اصن هیچیش خوب نیست.انقد نازکه که بد دست میشه هندزفری هاش هم ضعیفه تنها مزیتش اینه ضد آبه البته کیفیت عکس هاشم بالاس.اس 4دوربینش اونی نیست که میگه.از اونجایی که اون خبر بی آبرویی سامسونگ و اپل در استثمار کارگران در سایت نارنجی منتشر شد من بیشتر نظرم منفی شد.ساعت ها روی این گوشی مطالعه کردم عالیه فقط باید صبر کنیم یکی بگیره بیاد اینجا نظرش رو بگه.اگه نگرفت کسی هم خودم احتمالا تا 3 4 هفته آینده میگیرم و پس از کار کردن نکات قابل ذکرش رو اعلام میکنم.موفق باشید

مجتبی ر در تاریخ : 1392/6/9

همونطوری که آقای آراز گفتند سایت آل دیجیتال دات کام آورده 2355000 تومن رنگ سفید و خاکستریش رو هم داره فقط.

سمانه ا در تاریخ : 1392/6/8

ضبط صدا بصورت استریو برای وان ذکر شده برای باتر فلای...
انصافا وان خیلی شیک تره

راستی قیمتشو کسی نمیدونه ؟
از اون کم تره یا بیش تر؟

araz m در تاریخ : 1392/6/7

بچه ها ال دیجیتال با قیمت 2.344.000 ت اوردش ....خیلی گرونه مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مجتبی ر در تاریخ : 1392/6/4

کی میگه بدنش بهتره؟ بدنه باتر فلای اس 300 برابر قوی تر از پلاستیکه معمولیه که این پلاستیکی بودن باعث میشه گرما به مرور از بدنه دفع شه ولی وان فلزه وقتی فلز گزم شه کاملا احساس شه که این ضعفه..وان نازک تره ولی به چه قیمتی؟900 میلی آمپر باتریش ضعیف تره تسبت به باتر فلای اس اگه یه باتری غولی مثل این باتری توش بود میدیدی ضخامتش چقد میشد.در مورد وزن یکی اینکه باتری باترفلای اس قوی تره و بالتبع بزرگتره و اینکه سه دهم اینچ از وان بزرگتره .پس اینایی که گفتی محمد جان عیب نیست.توی مدیریت یه چیزی داریم به نام cost&benefit(هزینه فایده) که اینجا کاملا صدق میکنه.موفق باشی.

مجتبی ر در تاریخ : 1392/6/2

هر گوشی فروشش زیاده لزوما گزینه ایده آل نیست.گزینه ایده آل برای افراد ایده آله..در نظر بگیرید که htc one این همه طرفدار داره ولی این گوشی مونده توی غربت! در حالیکه ازoneبهتره.کسی اگه تونست یه مزیت برا وان نام ببره که این نداره یا ضعیف ترشو داره جایزه داره.از همین مثال ساده به عمق تفکر خریداران هموطنمون پی ببرید.واقع بینانه انتخاب کنید

رضا a در تاریخ : 1392/5/18

گوشی فوق العاده و زیبا مثل همیشه کیفیت و زیبایی همراه با هم با اچ تی سی دیزاین

mehrdad_ma m در تاریخ : 1392/5/18

آقا مهدی سلام در مورد هر دو ورژن گلکسی s4 اسناپدارگون را با آورکلاک مجبور به داغ کردن کرده و نسخه اکسینوس که کرنل لینوکس 3.8 هم تفاوتی بین هسته ها قایل نمیشه چه ARM7 باشند چه ARM15 با سویچ کردن لگ داره و بیشتر بار را روی هسته های اولیه میده و هسته ضغیف هم که قدرت کمتری داره شروع به داغ شدن میکنه . لازم هم نیست بری تو سایت های خارجی بگردی برو تو سرچ گوگل ببین دمای S4 در هر دو ورژن چقدره و چه تفاوتی با ONE داره . من نمیشه اینجا مقاله بزارم ولی زحمتش رو خودت بکش !!

mehrdad_ma m در تاریخ : 1392/5/17

آقا امین چنت تایپیک پایین بری که همه انگلیسه قیمت با روپیه و دلار گذاشته شده. 1022 دلار قیمت گذاشته !!!!

mehdi A در تاریخ : 1392/5/15

مفداد جان جنس بدنه با کیفیت ساخت فرق میکنه. در ضمن جنس بدنه و کیفیت ساخت آیفون 4 مثال زدنی است و بقیه پیش اون از کیفیت بسیار پایین تری برخور دارند

mehrdad_ma m در تاریخ : 1392/5/14

Phone HTC Butterfly S
Manufacturer HTC
Status Coming Soon
Available in India Yes
Price (Indian Rupees) Expected Price:Rs.45990

Place : Chennai Delhi Kolkata
Mumbai Price (USD) Expected Price: $1022 approx
Description HTC Butterfly S is an Android smartphone with 5 inch Full HD 1080p display. It runs on Android 4.2 . It is powered by 1.9 Snapdragon 600 Quad Core processor and 2GB RAM
دوستان همان طور که میبینید قیمتش هم به دلار را اعلام کرده و هم دلار :1022 دلار قیمتشه بیاد ایران چقدر میشه ؟

مقداد م در تاریخ : 1392/5/14

سلام مهرداد جان روزه نمازات قبول ... حرف هاي شما قبول ولي سامسونگ در محصولاتش بجز كيفيت ساخت ، بيشترين تعهد رو داره و در مقايسه با پرچمدار سوني خيلي عالي عمل كرد و در تمام موارد بجز كيفيت ساخت ، نسبت به اون برتري داره و به نظرم اين بررسي ها و مقايسه ها ، كار رو براي خريد و هر كسي كه بين اين دو شك داره ، خيلي آسون كرد و فك ميكنم كمي بي انصافيه همه چي رو گردن تبليغات قوي اين شركت بيندازيم و برتري هاي اين شركت رو نديد بگيريم ... ولي پرچمدار htc ، خيلي خوب عمل كرده و من اميدوارم اين شركت به روزهاي سود دهي خودش برگرده

mehrdad_ma m در تاریخ : 1392/5/7

داداش من در واقع قصدم این بود که بگم نمایشگر led بهترین نیست اما سونی هم یه تکونی به از s-lcd استفاده بکنه دست tft سونی قدیمیه اما سونی خیلی توسعه داده اینو ولی اگه سونی بد بود من از تلویزیون سونی استفاده نمیکنم . صحبت شما هم قبوله

اسماعیل ب در تاریخ : 1392/5/7

sony sl و htc one x اگر پولت میرسه کلا بزار کنار! میرسیم سره اون 3 تا.galaxy s 4 و xperia z ultra و butterfly s.بجز گالاکسی اس 4 اون 2 تا دیگه نیومدن.از این مدل گوشی مدله 4 هسته ای یعنی i9505 رضایته بیشتری دارن.مشکله هنگ و داغ کردن نداره البته بحث آپدیتش یه خورده مشکل داره.butterfly s زودتر از xperia z ultra میاد و قیمتش بسیار بسیار مناسبتره.اندازه معقولی داره و بسیار شیک و تک هست.باتریش فوق العاده هست.ولی به نظره من اگر الان میخوای چیزی بگیری xperia zl بگیر .فوق العاده هست

مقداد م در تاریخ : 1392/5/7

حرف شما قبوله داداش گلم منم دوس دارم سوني و htc خيلي بيشتر از اين پيشرفت كنن تا شركت هاي ديگه احساس خطر كنن و به كيفيت محصول شون بيشتر توجه كنن . مرسي

mostafa a در تاریخ : 1392/5/7

xperia z ultra از همه بهتره بعد از اون هم butterfly s تا چند وقت دیگه هم وان مکس می خواد با اسنپدراگون 800 معرفی شه.

mehrdad_ma m در تاریخ : 1392/5/7

دوستان اگر htc اولین گوشی full hd را نمی ساخت هنوز اپل یا رتینا جان همه رو گرفته بود htc اولین full hd یعنی j butterfly بعد دروید و بقیه را مجبور به استفاده از تراکم پیکسلی بالا کرد htc در ویندوز موبایل و آندروید همیشه نو آور بوده قبلآ که گوشیها همه پلاستیکی بودن افز یه لایه تفللون راروی بدنه قرار میداد تا خش نخوره مانندhd2 و دیزایر hd بعد پلی کربنات اولین چهار هسته ای جهان را ساخت تا بقیه هم مجبور به استفاده چهار هسته بشن قابلیت های بیشمار انحصاری مانند اپل الآن هم با تولید one اپل رو هم تحت فشار قرار داده ماقبلا" گوشی داشتیم که بدنه داشته باشه مانند n8 نوکیا اما در واقع بدنه n8 یک روکش فلزی بود که با باز کردن پیچ بالایی گوشی گاملی بیرون میامد اما اپل , htc قضیه تفاوت داره دوست عزیر InfinityGlass که در صفحه نمایش one قرار دارد به شدت مانع از انعکاس نور میشود وزیر نور خورشید هیچ مشکلی ندارد درسته لایه شیشه ای xperia z تجملی تر هست اما InfinityGlass برای زیبایی نیست ودر زیر گوریلاگاس قرار دارد باعث شده که کیفیت تصویر و منو ها طوری باشد که احساس کنیم که بین آیکن و انگشت برای لمس هیچ چیزی قرار نداره . دوربین one درسته که برای عکاسی تراکم پیکسلی کمتر دارد اما برای فیلم برداری بهترین گزینه هست من شخصآ دوربین برام ارزش کمتری در اسمارت فون را دارد ولی بهترینهای دوربین در اختیار نوکیا هست هر چند که اولتراپیکسل فعلا " روزلیشن کمی دارد اما این تکنولوژی هنوز اولین قدم برداشته شده در دنیای آندروید هست که از لرزشگیر مکانیکی استفاده میکند اونم با فرکانس 2000 بار در ثانیه حول دو محور عمودی و افقی . اما htc و sony همیشه اول قدم بر میدارن و تولید میکنن بعد ار چند ماه سامسونگ با یه آور کلاک میاد میگه محصول من قویتره ایینم نتایج . حامی اصلی سایت gsm وبعضی سایت های دیگه سامسونگه که واقعا" باور غلط را در ذهن مردم قرار میدن . مگه گوشی که دسترسی به باتری توسط کاربر را ندارد از باتری لیتیم پلیمری استفاده نمیکنه که عمر باطری بین 3 تا 5 سال هست و تو این مدت دیگه صفحه ied کاملا" بیرنگ شده . این خوبه یا باتری معمولی چه فرقی میکنه که باتری قابل دسترس باشد یا نباشد . اگه کسی مشکل کمبود باطری دارد از شارژر همراه Energizer XP4003A با ظرفیت 4000 میلی آمپر استفاده بکنید اگه دیجی کالا برین هر نوعی که بخواهی هست .

farshad8 d در تاریخ : 1392/5/6

سلام ببخشید بین این گوشی ها کدوم بهتره؟
butterfly s - xperia z ultra - sony sl - htc one x - galaxy s4
خودم butterfly رو دوست دارم ولی دوربینش یکم پایینه...
لطفا کمکم کنید

mehrdad_ma m در تاریخ : 1392/5/5

به این نکته توجه کنید تراکم پیکسلی : گلکسی اس4 از یک نمایشگر Full HD Super AMOLED در اندازه 5 اینچ برخورداست که همانطور که از نامش پیداست از رزولیشن 1080x1920 پیکسل برخوردار است و تراکم پیکسل 441 پیکسل رو به همراه داره البته این نمایشگر از نوع PenTile هست و پیکسل‌ها از آن‌جایی که به‌طور یکی در میان هستند در هر اینچ رنگ سبز دارای 441 پیکسل هست و رنگ‌های آبی و قرمز دارای 312 پیکسل که میانگین این تراکم پیکسلی می‌شود برابر با 355 پیکسل در هر اینچ در ساختار معمولی RGB رایج در LCDها که البته این اصلاً مهم نیست چون چشم انسان توانایی تشخیص بیشتر از 326 پیکسل در هر اینچ را ندارد! نمایشگر وان از نوع Super LCD3 هست که 4.7 اینچ اندازه اش هست واز رزولیشن 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسل 468 ppi دارد که البته با وجود این میزان تراکم بیشتر اصلاً تفاوتی با نمایشگر S4 حس نخواهید کرد! چون همانطور که گفتم چشم انسان قادر به تشخیص آن نیست.

پویا ق در تاریخ : 1392/5/5

اتفاقا شبیه همین کار رو سامسونگ هم انجام میده هرسال که درست چهار پنج ماه بعد از رونمایی پرچمدار جدید نسخه ی جدید گلکسی نوت رو رونمایی میکنه ولی یک موضوعی که اینجا هست اینه که سری گلکسی اس سامسونگ همیشه چهار الی پنج اینچی بوده ولی سری نوت سامسونگ بالای پنج اینچ بوده است در اینجا هم اچ تی سیهمین کار را تکرار کرده که هر کدام از این دو دستگاه کاربران ویژه ی خودشان را دارند !

اسماعیل ب در تاریخ : 1392/5/5

به نظر من حرف نداره واقعا کولاکه.اچ تی سی همیشه رسالتشو به عنوانه موبایل بودن و پیام رسان بودن انجام داده و من تنها گلایه ای که از محصولاتش دارم طوله عمر ساپورت کمه محصولاته و ووو تا هزاران ساله بعد!!! باتری!!!! که البته واقعا دیگه این مدل جای هیچ حرفی باقی نمیزاره.دوستان عزیز سامسونگو به نامه چی میدونین؟! صد در صد صفحه نمایش و واقعا در صفحه نمایش کم نمیزاره ولی گلایه من از سونی هست مثلا الان پرچمدارشون xperia z.سونی تو صفحه نمایش . و نمیگم خیلی! در حده کنن و نیکان! ولی در دوربینم کلی ادعا داره ولی تو کدومشون z موفق بوده؟!؟!؟!؟
اچ تی سی یعنی گوشی موبایل بدونه هیچ ادعایی با کلی طرفداره متعصب و بدونه جنجال.جزو اولین نفراتی هستم که این گوشی بیاد میخرم.گوشی کم امتحان نکردم.از هر برندی که بگید حالا به اندازه توانم و موقعیت و پستی بلندی زندگی .بعضیهاشون خیلی سطح بالا بعضی ها معمولی بعضی برای امتحان.ولی دیگه میخوام یه گوشی بخرم یه پیام رسان که بیشک تو این چیزا اچ تی سی بی رقیبه

مقداد م در تاریخ : 1392/5/4

سلام مهرداد جان خوب هستين؟ خدمت Adrian گل هم سلام عرض ميكنم . مهرداد جان راجع به اينكه سوني از TFT هاي قديمي در پرچمدار هاي فعليش استفاده كرده و در بيشتر موارد جلوي بهترين صفحه نمايش ها كم آورده شكي نيست ولي اجازه هست با بخشي از حرف هاي خوب شما مخالفتي كنم؟ درسته صفحه ي روي وان ايكس جزو صفحه هاي خيلي خوب بود ولي صفحه ي اس3 هم خيلي خوب بود و البته آيفون5 كه أواخر 2012 ارائه شد و فك ميكنم اصلا عادلانه نيس كه S-lcd2 رو بهترين صفحه نمايش پارسال بدونيم و امسال هم درسته S_lcd3 خيلي خوب ظاهر شده ولي گوشيي مثل Butterfly هنوز زير نور خورشيد ، مثل اس4 و آيفون 5 عمل نميكنه و حتي one كه طبق بررسي Gsmarena كيفيت صفحه ي بهتري نسبت به butterfly داره ، بازم مقابل نور در سطح عالي نيست و اين متن گواه حقيقت است كه از بررسي اين دو در Gsmarena اومده :

Where the One runs into a problem is sunlight legibility - it's good, but not great. It's comparable to that of a Sony Xperia Z and noticeably better than that of the HTC Butterfly. However, the Galaxy S4 screen is just less reflective, giving it better sunlight legibility even if the maximum brightness is lower.
مهرداد جان همانطوري شما گفتي ،عمر باتري butterfly s جزو بهترين هاست ولي يك نكته اينجا هست : اينكه پردازنده ي Snapdragon 800 طبق گفته ي Qualcomm حدود پنجاه درصد S4 pro باتري مصرف ميكنه و اين يعني شاهكار و از اين جهت اين شركت وظيفش رو عالي انجام داده و Exynos 5 octa بهينه شده هم ، جلوي s800 در مصرف باتري بدون شك كم مياره - با اينكه من به برند سامسونگ علاقه دارم ولي واقعيت رو نميشه إنكار كرد- و فقط ميمونه ميزان مصرف انرژى صفحه جديد تريلومينوس كه هنوز مشخص نيست در چه سطحي هست ولي به نظرم مشكل حادي در مصرف باتري فبلت سوني شاهد نخواهيم بود مگه اينكه صفحه نمايشش ، انرژى زيادي مصرف كنه

Arash K در تاریخ : 1392/5/3

حالا بايد ديد سامسونگ هم ميتونه رقيبي براي اين گوشي به بازار ارائه بدهد؟؟؟؟!!!!!!

Arash K در تاریخ : 1392/5/3

فكر نميكنم مدل هايي كه نام بردي را بشه با htc butterfly s مقايسه كرد البته اگر فاكتور قيمت را در نظر نگيريم

mehrdad_ma m در تاریخ : 1392/5/3

دوستان مگه سامسونگ با همین پردازنده و آور کلاک gpu برای s4 استفاده نمیکنه م نتیجه بهتری نسبت به نسخه اکسینوس 8 هستهای داره پس چرا میگین این داغ میکنه و مصرف باطریش زیاده درحالی که باطری این گوشی از نوع لیتیوم پلیمری بوده و کارکرد بهتری داره تازه ظرفیت 3200 میلی آمپر هم داره اما این باطری برای این پردازنده کم میاره . پس 2600 برای s4 چرا کم نمیاره .. در ضمن دوستان بدنه s4 باز هم پلاستیکیه ! سامسونگیها فعلا" تو کف پلی کربنات هستن تا برسه به بدنه htc one .صحبت از one شد میگین داغ میکنه اما اندازه s4 که 60 درجه در زیر دوربین داغ میکنه کمتره برای مدرک برین به سایت نارنجی یا زومیت اما دلیل داغ کرد one بدنه آلومینیومیه که مانند هدسینک گرمای روی چیپ ها رو میگیره و به زودی هم خنک میشه نه اینکه مثل s4 دمای چیپ 80 درجه اما دمای پشت گوشی 60 درجه این دما پدر چیپ را در میاره ؟ اما htc چگونه مشکل گرمای روی چیپ های اصلی و داغ butterfly و butterfly s را حل کرده پاسخش همون فویل مسی که در one x بود را در این دو گوشی هم به کار برده که از روی بر گوشی تا آخر باطری پرسش کرده . نظر شخصی من اینه که گرما به بیرون منتقل بشه نه اینکه روی چیپ بماند و گوشی منفجر بشه ؟ در ضمن چرا s4 با این پردازنده داغ نمیکنه اما این که هنوز نسخه توسعه دهندگانش بیرون نیامده چطور فهمیدین که داغ میکنه ؟

mehrdad_ma m در تاریخ : 1392/5/3

داداش میتونی ثابت کنی که one داغ میکنه برای تست گوشی خودمو بهت میدم با اون s4 اگزینوست تستش بکنی . عزیزم مشکل هسته های گوشیت رو میدونی که کرنل آندروید فرقی بین هسته ها قرار نمیده که سامی میخواد حلش کنه چیزی که گوگل حلش نکرده یعنی آندوید تفاوتی بین هسته arm 7 و arm15 قأیل نمیشه . این بحث تخصصی اما یه سرچ بکنی مشکل رو پیدا میکنی ام منم نمیگم one مشکل نداره !

mehrdad_ma m در تاریخ : 1392/5/3

نمایشگر : سونی که همان TFT قدیمی هست و با موتور براویا همه رو سر کار گذاشته میدونی کار متور براویا چیه براویا برای تلویزونهای که LCD بزرگی دارند به عنوان یه عامل قوی کننده میزان روشنایی نور پشت LCD هست که تصاویر رو روشنتر میکنه آقا موبایل با یه صفحه 5 یا6 یا7 چه نیازی به براویا داره ؟ پارسال IPS 2 در گوشی ONE X به عنوان بهترین صفحه نمایش انتخاب شد . در مورد LCD 3 یا همان IPS 3 از آرایش RGB استفاده میکنه که هزینه ساخت بالاتر نسبت به LED با آرایش پن‌تایل RGBG را دارد دلیل سامسونگ برای استفاده از LED همینه که هزینه ساخت کمتری نسبت به IPS یا LCD3 دارد . و مزیت برتر LCD 3 در گوشی های HTC اینه که رنگ سفید را بسیار شفاف یا شارپ نشان میدهند و مشکلی در زیر نور مستقیم خورشید ندارند و با این روش مشکل رنگ مشکی که در LED با خاموش شدن پیکسلها تولید میشد را تا بهترین حد حل نموده . اما سونی با TFT معمولی چگونه عملکردی دارد هرچند شاید بگویید که آیفون هم از TFT استفاده میکند اما این را بدان دوست عزیز آیفون از تکنولوژی BACK LIGHT LCD LED استفاده میکند . شما که به باطری اچ تی سی Butterfly S با پردازنده 1.9 گیگا هرتزی گیر میددین و از دما هم همین ایرادها رو میگیرین پس با LCD و پردازنده Quad-core 2.2 GHz Krait 400 و Adreno 330 و باطری Li-Ion 3050 mAh battery چگونه کنار میاین چون هم LCD و پردازنده و به خصوص ADERNO 330 که مصرف بیشتری هم داره چگونه کنار میاین به خصوص گرمای پردازنده !!!!!!!!!!!!

hasan h در تاریخ : 1392/4/23

آقاجان این مشکل ی قرن پیش بود...:)))
الان خیلی وقته که با اپدیت رام کاملا حل میشه قضیه...

hasan h در تاریخ : 1392/4/23

درسته! کلفتی + وزن سنگینتر!
ولی خب این بدلیل اون حجم بسیار زیاد باتریش هست که خیلی عالیه...!

mehdi A در تاریخ : 1392/4/23

خواهش میکنم. پسر عمه ام وان داره ولی از داغ شدنش شاکی هست. گوشی وان طراحی و سخت افزار خوبی داره ولی از مشکلاتش میشه به داغ شدن و عدم دسترسی به باطری اشاره کرد که برای دسترسی به باطری گوشی حتما باید باز بشه

hojat a در تاریخ : 1392/4/23

بچه ها به نظرتون كي مياد ايران؟
يا اينجوري بگم چند وقت ديكه با شكسته شدن قيمتو از اين حرفا خريدنش كار درستيه؟
ممنون از همه

mehdi A در تاریخ : 1392/4/22

دوست عزيز من خودم اس 4 مدل 9505 دارم و بايد بگم عاليه مثل مصرف باطري و صفحه نمايش عالي. يكي از مشكلات گوشي هاي پيشرفته اخير داغ شدن هست. اين گوشي در بازي و كارهاي سنگين خيلي كم گرم ميشه. حتي كمتر از اس 3
اين گوشي رو نميدونم چطوريه ولي مشخصات خوبي داره و طراحي ظاهري اونو به شخصه دوست دارم. به نظرم با اين دو گوشي اول كار كن و از هر كدوم بيشتر خوشت اومد، بخر و سمت اون دو گوشي ديگه نرو
اپل محدوديت هاي زيادي داره و در دراز مدت خسته ات ميكنه. من خودم آيفون 4 اس هم دارم

hojat a در تاریخ : 1392/4/20

سلام به همه
من ميخواستم يه گوشي بخرم بين اين چندتا موندم
asus padfone infiniti - apple iphone 5 - Samsung I9505 Galaxy S4 - htc Butterfly S
البته خودم بيشتر رو پدفون نظر دارم يه راهنمايي كامل و نهايي واسه خريد ميخواستم.
ممنون ميشم .

مجتبی س در تاریخ : 1392/4/19

دوستان کمکم کنید سر دوراهی گیر کردم .
کدومو بخرم ؟
1 - asus padfone infinity
2 - htc butterfly s

mahdi f در تاریخ : 1392/4/17

حرف جالبي زدي دقيقا همينطوره سامسونگ فقط به فکر سودش هس وگرنه در طي انتشار چهار نسل گالکسي اس حداقل کمي به فکر بدنه گوشي هاش بود

mehdi A در تاریخ : 1392/4/16

آدریان جان اما این گوشی به لحاظ طراحی ظاهری بنظرم خیلی از سونی اکسپریا آلترا جذاب تر و قشنگ تره. لطفا در مورد صفحه نمایش این گوشی هم در صورت امکان توضیحاتی بفرمایید

mamad b در تاریخ : 1392/4/16

خسته شدم اینقدر که خوندم داغ میکنه یا نمیکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بابا داغ کردن گوشی یه چیز تجربی هست و هیشکی تا کار نکرده باشه نمیتونه بگه که داغ میکنه یا نمیکنه.تازه هر کس معلوم نیست به چه حد گرما میگه داغ.
بعدشم دانشمندای استخدامی htc نمیدونن cpu با فرکانس بالا داغ میکنه شما ها میدونین؟مطمئن باشین اونا بهتر از شما به فکر سود و مرقوبیت محصولشون هستن

mamad b در تاریخ : 1392/4/16

مهیارد درست میگه.اگر بخوای صبر کنی butterfly s بیاد اون موقع بهت میگن 1 ماه صبر کن قیمتش بشکنه 1 ماه صبر میکنی یه گوشی رو دستش میاد.
یا باید وان بخری یا اگر باترفلای میخوای بعدش باید بری گوشیه جدید ترش رو بخری.

مهیار د در تاریخ : 1392/4/12

دوست عزیز ی نصیحت بهت میکنم هیچ وقت ب این فکر نباش ک وایسی بهترین گوشی رو بگیری چون توی دنیای تکنولوژی روز ب روز بهترش میاد و این باعث سردرگمیت می شه و در نهایت هم نمیتونی ی گوشی بخری ب نظرم وان رو بخر این گوشی بهترین و استثنائی ترین گوشی فعلی بازاره شک نکن.

mohammad amin b در تاریخ : 1392/4/12

سلام دوستان...یه راهنمایی از شمامیخواستم...تاچندماه دیگه butterfly s ب طور رسمی عرضه میشه،طبیعتا تا توایران بیاد طول میکشه و قیمتش هم فوق العاده بالاست...میشه راهنمایی کنین که اگر one بگیرم یا کلا از htc بیام بیرون و مثلا honami بگیرم(از این نظرگفتم که از نظر سخت افزاری،نوین تر و جدیدترهست...)ضررمیکنم؟لطم میکنین اگر پاسخ بدین....

Adrian F در تاریخ : 1392/4/11

به نظرم اگر ButterFly S رو در حد 4.3 اینچ میساختن با رزولیشین 720P بهتر بود.چون عملکرد بهتری هم در بازی داشت و یک خوبی دیگه:باعث نمیشد که ONE پرچمدار این برند،زیر سایه ی ButterFly S بره :|

در واقع این کار درستی نیست که پرچمدار یک برند،از لحاظ کارایی بصورت کلی هم رده با یک مدل از همون گوشی های ساخت خودش باشه،یا ضعیف تر! و این فکر نمی کنم سیاست قشنگی باشه.

در ضمن،بهتره بحث Xperia Z Ultra رو اینجا پیش نیاریم (من خودم طرفدار سونی هستم ولی بحثی نمی کنم)
فقط برای اطلاعات عمومی عرض کنم:
Z Ultra یک فبلت هست و جزو رده ی "گوشی ها" بحساب میاد،نه تبلت ها.
Z Ultra از سخت افزار SnapDragon 800 استفاده می کنه که یک کلاس بالاتر از SnapDragon 600 هست و بترتیب از لحاظ Cpu (اسنپ800 حدودا 47 میلیارد محاسبه انجام میده و اسنپ600 حدودا 26 میلیارد) و از لحاظ گرافیک (اسنپ800 حدود 129 میلیارد محاسبه و اسنپ600 حدودا 86 میلیارد محاسبه) حدودا 2برابر قوی تر هست.

بهتره که هر کلاس رو با هر کلاس مقایسه کنیم.
موفق و سلامت باشید دوستان :)

پرهام ا در تاریخ : 1392/4/10

سلام دوستان لطفا راهنمایی کنید؟؟؟؟؟
میخوام گوشی بخرم بین htc butterfly و iphone 5 موندم کدوم یکی رو انتخاب کنم؟؟؟؟
آخه هر دو فوق العاده هستن...........

siyamak s در تاریخ : 1392/4/9

سلام

تفاوت بین تبلت و گوشی توی اندازه هست که میشه گفت از 5.5 اینچ به بعد دیگه تبلت محسوب میشه چه برسه به 6.4 اینچ که دیگه تو دست جا نمیشه. اگه تبلیغات گلکسی نوت 2 رو ببینید متوجه میشید که میگه فون & تبلت که تازه 5.5 اینچ هست .galaxy mega هم یه تبلت هست و مشکلی هم نیست.


من هیچ وقت قدرت ultra z رو زیر سوال نبردم و فقط به خاطر این که گفتم شاید به مشخصات دقت نکردید میگم و با هیچ برندی مشکل ندارم.

میشه گفت یه خورده قویتر از این و بزرگتر از این Xperia Tablet Z LTE و.... هست ولی زیاد تفاوتی توی قدرت ندارند.

<<همیشه بهترین گوشی بازار رو بخرید به جای بهترین گوشی یک برند>>

موفق باشید

مصطفی ب در تاریخ : 1392/4/8

این گوشی یکی از نقطه ضعفهاش اینه که زیادی کلفته. تقریبا 11 میلیمتر
وگرنه در باقی موارد خیلی عالی عمل کرده.

mehrdad_ma m در تاریخ : 1392/4/8

دوستان این گوشی قویترین باطری را دارد 3200 میلی آمپر.s4 هم از این پردارنده استفاده نموده با فرکانسی برابر 1.9 گیگاهرتز . و هردو از پردازنده گرافیکی Aderno 320 استفاده میکنند . اما چیپ این دو گوشی با هم تفاوت دارند و گوشی S4 نسخه 4 هسته ای مشکل گرم شدن نداره اما نسخه اکسینوس مشکل گرما دارد. دوربین این گوشی همان دوربین HTC ONE هست که داری لرزشگیر حول دو محور باعملکرد 2000 بار در ثانیه یعنی 5 برابر LOMIA 920 دارد و دیدیم که one با آپدیت به آندروید 4.2.2 مشکل دوربین در روز را حل کرد . همان طور که droid dna با butterfly تفاوت داشد این خیلی بیشتر با butterfly تفاوت داره دو اسپیکر استریو در جلو گوشی در قسمت بالا و پایین دارد که با فناوری boom sonde صدایی بسیار واضح و بلند در حدود 93 دسیبل دارد . این گزینه را هم بگم که one با آپدیت به آندروید 4.2.2 خیلی بهتر شد و در تستهای جدید عملکردی عالی را از خود نشان داد . بدنه این گوشی هم از پلی کربنات هست که 300 برابر از پلاستیک محکمتره . از لحاظ طراحی همیشه HTC از همه بهتر بوده .در ضمن باطر ی این گوشی از MOTROLA RAZER دقیق 100 میلی آمپر قویتره و از نوع Li-ion-po هست که عمری 2 برابر Li-ion دارد . و از همه مهمتر که htc سنس 5 را همراه با آندروید 4.2.2 روی این گوشی نصب کرده که رابط کاربری را بسیار تقییر داده و دارای بهترین گالری در بین تمام گوشیها می باشد و روش چیدمان اپلیکیشن ها و برنامه ها را بسیار راحت کرده که کاربر هر جور خواست آن را ویرایش نماید و تقییرات منوی settinge را زیباتر از ios تقییر داده .در کل این گوشی یک گوشی بینظیر میباشد که هیچ کم وکاستی نداره که کسی ازش ایراد بگیره . در ضمن ساپورت نرم ازاری مشکل htc نیست مشکل از تحریم مارکت گوگل میباشد . طبق ادعای samsung که گوشی S4 میتواند 64 ساعت ازش استفاده کرد و ONE که 48 ساعت کارایی داره این گوشی (BUTTERFLY S ) باید حدود 72 ساعت کارایی داشته باشد ؟ ضمنن این گوشی در کلاس HTC ONE نیست یعنی ادامه گوشیهای سری BUTTERFLY هست .

amir s در تاریخ : 1392/4/8

كل دنيا دارن ميگن xperia z ultra گوشيه شما باز بگو تبلته تو نظرات galexy s4 active گفتم اگه اينطوره galexy mega هم تبلته تازه يه تبلت نام ببر كه قدرت اولترا را داشته باشه

نیما ج در تاریخ : 1392/4/6

فبلت سایزش بین 5-7 اینچه. سایزه صفحه اس4 4.99 اینچه تا جز فبلت ها محسوب نشه. اینو البته از لحاظ اسم گفتم. درسته اینا در دسته بندی های جداگونه قرار میگیرن ولی تنها فرقشون 0.01 اینچه بنابراین حرف شما از لحاظ اینکه این رقیب اس4 هست معقوله

محمدرضا خ در تاریخ : 1392/4/6

سلام
یه سوال:
کسی از شما مشخصات نکسوس پنج رو دیده که این گوشی رو این قدر رده بالا فرض می کنید؟
تجربه نشون داده گوشی های رده بالای ال جی با متوسط اچ تی سی هم قیمتن.

علیرضا ر در تاریخ : 1392/4/6

سلام بعضی دوستان انکار تو ایران زندگی نمیکنن ما که از خدامونه با اومدن رئیس جمهور جدید تحریم ها برداشته بشه ...!!!!!!!! اما انصافا با عوض شدن کدوم رئیس جمهور تحریمهای بین المللی کمپلت برداشته شده ...من که هر چی فکر میکنم همچین چیزی یادم نمیاد...؟درسته تو این 2-3 سال آخر تحریمها واقعا ترکونده...ولی مطمئنا به حالت قبل بر نمیگرده فقط ممکنه پیچش رو یه خورده شل و سفت کنن همین ..پس وقتتون رو تلف نکنین اگه این گوشی چشمتون رو گرفته و البته پولش رو هم دارید همین که وارد بازار شد برید یکیش رو بخرید و حالشو ببرید...باتشکر

بهزاد ا در تاریخ : 1392/4/5

دوست عزیز پردازنده گوشی با کامپیوتر فرق میکنه ، همونطور که در دنیای کامپیوتر پردازنده نوت بوکها هم با دسکتاپ ها فرق داره و پردازنده های اینتل با یک حرف ام اول اسمشون قابل تشخیص هستن که برای نوت بوک هستند یا دسکتاپ. تفاوت در مصرف بهینه تر انرژی و بعضی از قابلیتهای صرفه جویی از قبیل کم کردن فرکانس کاری در زمان بیکاریه سیستمه. برای موبایل هم به همین ترتیبه. مثلا وقتی گوشی هیچ چیزی اجرا نمیکنه 3 هسته کاملا خاموش میشن و یک هسته هم در حداقل فرکانس کار میکنه. پس میبینی که قابلیتهاش با کامپیوتر متفاوته. از اون گذشته معماری پردازنده این موبایلها بر پایه ARM هست برای همینه که فعلا کسی نتونسته پردازنده های اینتل رو مستقیما بر روی این گوشیا بذاره. پردازنده Snapdragon روی هر گوشی که سوار بشه ، فرقی نمیکنه که مارکش چی باشه ، یکجور حرارت تولید میکنه، اگر دقت کنی قبل از این گوشی ، سامسونگ هم در مدل 9505 این پردازنده رو با همین فرکانس بکار برد که با مقایسه ای که در سطح دنیا بین دو گوشی 9500 و 9505 سامسونگ انجام شد ، مشخص شد که 9505 بهینه تر باطری مصرف میکنه و کمتر هم حرارت تولید میکنه. پس میبینی که این گوشی در بدترین شرایط کاری باز هم از GALAXY S4 کمتر گرم میکنه. دوستان این گوشی بسیار گوشی خوبی خواهد بود منتها کیفیت ساخت One رو نخواهد داشت. در جواب اون دوستی هم که این گوشی رو فبلت نامید باید عرض کنم که هیچ استانداردی موجود نیست که از چه سایز به بالا فبلت نامیده میشه و توجه دوستمونو جلب کنم به اینکه GALAXY S4 هم از همین سایز نمایشگر بهره میبره و این گوشی رو کاملا هم کلاس GALAXY S4 میتونیم قرار بدیم و مقایسه کنیم.

مجتبی س در تاریخ : 1392/4/4

کسی میدونه تو کدوم کشورها عرضه میشه ؟
فقط نگید ایران نمیاد

Ebi B در تاریخ : 1392/4/4

اگر بیاد معلوم میشه کی نظرش درست هست و کی نادرست فقز باید صبر کنیم .

آرمین ع در تاریخ : 1392/4/4

آقای مرتضی عزیز ... چه ربطی به کیس و کامپیوتر های PC داره این سیستم ... این سیستم موبایل با فن و هیتسینک و خنک کننده گی کامپیوتر های شخصی حتی نوت بوک فرق داره !!! قابل مقایسه هم نیست ...

نیما ج در تاریخ : 1392/4/3

دوست عزیز کدوم تکنولوژی این پردازنده ها که ساخت یک شرکت هستند. در ضمن با این تکنولوژی چرا اس4 هشت هسته ای داغ میکنه. در ضمن اگه منظورتون اینکه تکنولوژی سامسونگ بالاتره باید یاد آوری کنم شرکت اچ تی سی همون آی میت هست و خودتون برید چک کنید گوشی مثل جس جار که وارد بازار شد سامسونگ چی داشت تولید میکرد. البته نه من نه شما از این دو شرکت پولی در ازای طرف داری دریافت نمیکنیم. پس بهتره بحثو در مورد این مساله همین جا خاتمه بدیم

مجتبی س در تاریخ : 1392/4/3

خواستم برم باترفلای بخرم ولی با معرفی این گوشی فعلا صبر میکنم
دلار هم که داره میاد پایین
روحانی متشکریم

mehdi A در تاریخ : 1392/4/3

دوست عزیز تکنولوژی سامسونگ با htc فرق میکنه. به عنوان مثال پردازنده های اصلی و سیستم الکترونیکی ایستگاه فضایی شاتل رو سامسونگ زده.
بهترین گوشی که ازرش هزینه کردن داره اس 4 مدل 9505 هست. من دارم و واقعا عالیه. مشکل گرم شدن و غیره رو نداره

siyamak s در تاریخ : 1392/4/2

سلام

اینا همش درست و تو این عکس ها هم من دیدم که تو بعضی موارد iphon 5 بهتر عمل کرده و بعضی موارد one ولی تو تاریکی که من خودم امتحان کردم هیچ دوربینی به پای این نمیرسه ولی تو روشنایی بعضی موارد این بهتره و بعضی موارد گوشی های دیگه .

این تجربه شخصی منه و سعی میکنم تو یک لحظه و تو شرایط یکسان همیشه مقایسه انجام بدم نه مثل gsm.ir که میاد یکیشو تو تاریکی انجام میده و اونیکی رو نزدیکتر و ... .

تو این عکس ها هم اگه ببینید بازم زاویه دوربین رو تو این سایتی که دادید عوض کردن ( مخصوصا تو اون عکس پیاده رو ) و این یه مقایسه غلط هست ( البته نمیگم منظور خاصی داشتن ). من خودم عکاسی یه خورده سر در میارم و متوجه میشم که اینا چیکار میکنن.

موفق باشید

masoud a در تاریخ : 1392/4/2

سلام
منم مثه همه فکر کردم اولترا پیکسل که هست کیفیتش بالاتره
ولی (دقیق یادم نیست) تو اخبار همین سایت یا دیجی کالا بود که عکس های گرفته شده با وان و آیفون 5 رو مقایسه کرده بود و وان اصلا بهتر نبود
تو گوگل هم سرچ کنی میاد
مثه اینا:
http://www.imore.com/iphone-5-vs-htc-one-camera-shootout
که ترجمشم اینه:
http://cafeapple.net/1139-%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-iPhone-5-%D9%88-HTC-One.html

morteza n در تاریخ : 1392/4/1

سلام
دوست عزیز شما پردازنده 1.9 گیگاهرتز رو فرض کنید اونم چهار هسته ایی
همچین پردازنده قدرتمندی بدون وسیله ایی برای خنک کردنش امکان نداره داغ نکنه حتی به 100 درجه هم میتونه برسه
حالا من کاری به برند اچ تی سی ندارم هر برندی بود بازم نظرم همین بود پردازنده 1.9 گیگاهرتزی برای گوشی اصلا مناسب نیست.
از نظر من این گوشی از نظر سخت افزاری به شدت مشکل داغ کردن داره و این موضوع به هیچ وجه به برند اچ تی سی مربوط نمیشه پردازنده 1.9 گیگاهرتز داغ میکنه
بنده روسی سیستم خودم سی پی یو 2.8 گیگاهرتز 4 هسته ایی دارم.
سی پی یو که خودش فن داره پاورم هم دو تا فن داره یک فن برای کارت گرافیک یک فن هم اضافی زدم فضای داخل کیس خنک بمونه بازم همیشه حواسم هست چند درجه میرسه
حالا دیگه شما خودتون حساب کنید پردازنده 1.9 برای گوشی بدون هیچ خنک کننده ایی
این فقط نظر من بود به هر حال

نیما ج در تاریخ : 1392/4/1

دوستان به دو مورد توجه کنید مگه وان ایکس پلاس فرکانس پردازندش بیشتر از وان ایکس نیست؟مگه بیشتر داغ میکنه؟
در ضمن یه ایراد از پایه داره بعضی سوال ها شما ها اصلا به نیازتون توجه نمیکنید این فبلته نه موبایل که بخواد اونو کنار وان و اس4 بذارید.

Ebi B در تاریخ : 1392/4/1

سامسونگ گوشی میسازد و بعد فکر میکند !! اما HTC فکر میکند و بعد گوشی میسازد ...
این رو در S4 هم مشاهده کردیم !!!!!
موفق باشید دوستان .

Ebi B در تاریخ : 1392/4/1

دوستان عزیز شما از کجا میدونید این گوشی داغ میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از کجا میدونید مقاومتش کمه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همتون تو شرکت HTC کار میکنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی یه شرکت بزرگ مثل HTC در حد من و شما فکر و علم نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
HTC مادر اندروید است دوستان حتی کمترین گوشی HTC به کل شرکتها به جز اپل میارزه .
لطفا کاربران رو با اطلاعات کم گیج نکنید !
هر کی خواست HTC بخره بره بخره که اگه به جز HTC کار کنید پشیمون میشید .
امیدوارم ناراحت نشده باشید .
موفق باشید .

siyamak s در تاریخ : 1392/4/1

سلام

جمال جان این دوربین 4 مگا پیکسلی تکنولوژی ultra pixel هست و میشه گفت 13 مگا پیکسل به بالا هست و هم چنین نویز رو کم میکنه و تو تاریکی بهترین عکس ها رو میگیره و تو حرکت هم مثل دور بین های 13 مگا پیکسلی مشکل پرش نداره و یه دوربین کاملا حرفه ای هست.

این دوربین هم به درد ایرانیا خورد و هم اروپایی ها :)

موفق باشی

K.A.S.R. A در تاریخ : 1392/4/1

htc زیاد کار درستی نکرد که این گوشی رو تو اوج موفقیت One معرفی کرد
باسد صبر میکرد که فروش وان کم میشد باید معرفی میکرد
اما از خبرایی که میاد فروش وان داره روز به روز بیشتر میشه
و این گوشی با باطریش یه جورایی کلاس متفاوتی با One داره و در کلاس Razer Maxx که سوپر باطری داشت قرار میگیره
البته باطری بزرگ زمان شارژ بیشتری میخواد

morteza n در تاریخ : 1392/3/31

سلام
از نظر من این گوشی با پردازنده 1.9 گیگاهرتز از نظر سخت افزار با چالش بزرگی روبرو است.
پردازنده 1.9 مطمئن باشید کنترل کردن دما برای این گوشی بسیار سخته موقع بازی صد درصد داغ میکنه شدید.
اچ تی سی اومد باتریو درست کرد پردازنده رو خراب به قول معروف اومد ابروهاشو درست کنه زد چششو کور کرد.
در کل خوبه که داره میجنگه ولی سرنوشتش تو دنیای اندروید قطعا شکست خواهد بود. اینو من نمیگم کارشناس ها میگن من به هیچ عنوان طرفدار سامسونگ و هیچ برند دیگه نیستم و از سامسونگ بدم میاد ولی سامسونگ غول تر از این حرف ها شده

علی م در تاریخ : 1392/3/31

سلام
آقا آرش، من نگفتم خوب نیست، میگم فرقی با قبلی نداره و شاید CPU این اورکلاک شده باشه. فرکانس بالا یعنی مصرف بالا یعنی گرمای بیشتر. نه سامسونگ و نه اچ تی سی و حتی سایر شرکتا فکری برای حل این مشکل نکردن. نو اوری یعنی داشتن فرکانس بالا و در عین حال گرمای کمتر.

تو این محصول مشکل باطری حل شده و این خیلی خوبه. و فکر کنم برای همچین CPU خوب باشه.

من خودم هم با اچ تی سی کار کردم و الانم نوت دارم. معتقدم اچ تی سی از سامسونگ بهتره. ولی ساپورت نرم‏افزاریش اصلا خوب نیست.

موفق باشین

jamal t در تاریخ : 1392/3/31

این اچ تی سی و هواوی هم یه کارایی میکنن آدم شاخ در میاره
ascend p6:دوربین پشت 8 مگاپیکسل و دوربین جلوش 5 مگاپیکسل
باترفلای اس:دوربین جلو 4 مگاپیکسل و دوربین پشت 2 مگا پیکسل
حالا علاقه اکثر مشتری ها برای خرید دوربین گوشی :
تو ایران:دوربین پشت 13 مگا پیکسل دوربین جلو (نیاز نداره) d:
سلیقه کشور های اروپایی و امریکایی:دوربین پشت 8 مگاپیکسل و دوربین جلو هم 2 مگا پیکسل
حالا این دو سازنده نه برای ایران گوشی موفقی ساختند نه برای کشورهای اروپایی و آمریکایی
هههه ... !

petros a در تاریخ : 1392/3/31

اما خدایی باید رو قیافه بیشتر کار میکرد one بهتر از اینه

siyamak s در تاریخ : 1392/3/31

سلام

به نظر من شما مغرضانه قضاوت کردید . قبول دارم xperia z گوشی خوبی هست نسبت به قیمتش ولی کیفیت جنس قیمت رو بالا میبره و واسه همینه که اپل با اینکه قیمت بالایی داره ولی فروش بالایی هم داره .

سیاست شرکت ها متفاوت هست .

سامسونگ هم با ارائع گوشی s4 active مشکل داغ کردن رو حل کرده .

سیاست سامسونگ هم فروش بالا و تولید بالا هست .

به همه برند ها احترام بذاریم و طرفداری نکنیم بهتره.

موفق باشید

siyamak s در تاریخ : 1392/3/31

سلام

رضا جان شما اگه گوشی رو بخرید و اولین آپدیتی که از داخل خود گوشی بکنید رام خاور میانه میاد براش و فارسی رو هم ساپورت میکنه و هیچ مشکلی نیست .

تضمین این مورد با من :)

موفق باشید

ALIREZA G در تاریخ : 1392/3/31

باتریش حرف نداره خودم طرفدار htc نیستم ولی htc تازگیا گوشی خوبی میزنه.باتریش 100 میلی امپر از note 2 بیشتره

علی اصغر غ در تاریخ : 1392/3/31

اچ تی سی عالیه و محشره درست ولی قیمتش رو چی کار کنیم؟
اکسپریا زد با قیمت 1800 تومن میاد با اچ تی سی وان 2600 تومنی رقابت میکنه اختلاف قیمت چقدر زیاد اختلاف قدرت هیچ فقط 800تومنتون رو میریزید دور

...
8تا هسته وقتی به کار می افتن بایستی گوشی اتیش بگیره و منفجر بشه حالا اکسپریا زد هم که از اچ تی سی وان کمتر داغ میکنه برای چی چون چند فرکانس سی پی یو اون کمتره همین یاد بگیرم داداش گلم افرین

arash r در تاریخ : 1392/3/31

سلام علی م چیز جدیدی نداره مرد مومن آخه باید به پردازنده 1.9چهارهسته ای کریت چی گفت هیولای سرعته لامصب دیگه چی می خوای باشه داداش به خدا آخر گوشیه لازم به ذکر من اس 3 دارم

Ali x در تاریخ : 1392/3/30

گوشی فوق العاده است به این میگن گوشی سامسونگ هم میاد اس 4 میزنه 9 گیگ در اختیار کاربر میذاره یه بازی hd میزنی 10 دقیقه بازی میکنی گوشی اینقدر داغ میکنه که میخواد بترکه برو سامسونگ گوشیتو درست کن

abolfazl a در تاریخ : 1392/3/30

قابل توجه دوستان از خوب رد شده و عالیهخخ بازم بهانه باتری بگیرید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3200 خیلی عالیه

رضا س در تاریخ : 1392/3/30

سلام به همه دوستان.
يه سوال داشتم كسي ميدونه كدوم يكي از گوشي هاي htc از زبان فارسي ساپورت ميكنه.من فكرميكنم اگه htc زبان فارسي هم داشت ديگه كسي سراغ برندهاي ديگه نميرفت مگر اون گوشي هاي مقاوم و ضد آب سوني.
اگه موافقيد مثبت بديد.

علی م در تاریخ : 1392/3/30

سلام
میشه گفت گوشی خوبیه و میتونه با S4 رقابت کنه. و اینبار HTC رو باطری کار کرده، و 3200 خیلی خوبه. اما بنظرم این گوشی اورکلاک شدۀ Butterfly هستش. و ضمنن دوربینش همون دوربین One هست.
محصول خوبیه اما چیز جدیدی برای گفتن نداره فقط ترکیبی از محصولات قبلیشه.
با این فرق که باطریش خیلی عالیه.
در کل خوبه اما عالی نیست.
موارد 901 تا 1000 از مجموع 1008 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا