MWC 2013: معرفی برندگان جوایز سال 2013 - گلکسی اس 3، آَشا 305، نکسوس 7 و فیس بوک در میان برنده ها

نمایش خبر

فهرست اخبار
تاریخ : 1391/12/8
برچسب‌ها : کنگره جهانی موبایل Mobile World Congress (MWC) ، جوایز Awards ، فیس بوک Facebook ، گوگل Google ، اورنوت Evernote ، Waze ، Samsung I9300 Galaxy S III ، Nokia Asha 305 ، Asus Google Nexus 7 ، Asus Google Nexus 7 Cellular ، Samsung Galaxy Camera ، سامسونگ Samsung ، ایسوس Asus

واحد خبر mobile.ir : برندگان هجدهمین دوره جوایز جهانی موبایل (Global Mobile Awards) در کنگره جهانی موبایل 2013 که در بارسلون اسپانیا برگزار می شود در روز دوم برگزاری این کنگره معرفی شدند.

نتایج این رقابت که شاید بتوان آن را اسکار دنیای موبایل نامید تنها دو روز پس از مشخص شدن نتایج رقابت اسکار سینمایی منتشر شد.

امسال این رقابت در 8 بخش مختلف که هر یک شامل زیر شاخه های گوناگونی بود (در کل بیش از 30 زیر شاخه) صورت پذیرفت.

در زیر نام تعدادی از برندگان این دوره از رقابت ها همراه با زیرشاخه مربوطه ذکر شده است:

بهترین وسیله الکترونیکی مصرفی مجهز به قابلیت موبایل: Galaxy Camera سامسونگ

توضیح هیأت داوران: « در حالی که دیگر سازندگان دوربین در مقابل تهدیدی که اسمارت فون ها به وجود آورده اند منفعل رفتار می کنند، این سازنده [سامسونگ] از موقعیت استفاده کرده و محصولی نوآورانه را که جانی دوباره به کالبد دوربین های کامپکت دمیده ساخته است. »

بهترین برنامه موبایل برای مصرف کنندگان: فیس بوک

توضیح هیأت داوران: بدون توضیح

بهترین برنامه موبایل سازمانی: Evernote

توضیح هیأت داوران: بدون توضیح

بهترین برنامه موبایل در کل: Waze

توضیح هیأت داوران: « این برنامه ناوبری پویا همه فاکتورهای مثبت را داراست -- واسط کاربر عالی، مبتنی بودن بر کامیونیتی، صرفه جویی در زمان، صرفه جویی در پول، صرفه جوی در سوخت -- کلاسی تخصصی برای بهره برداری از پتانسیل دستگاه های موبایل. »

بهترین اسمارت فون: Galaxy S III سامسونگ

توضیح هیأت داوران: « با دارا بودن قابلیت عرضه در بازارهای مختلف، اقبال عمومی اثبات شده و ویژگی های برجسته نظیر Smart Stay Screen ،Pop-Up Play Video و NFC که نشان دهنده داستان موفقیت اندروید است. »

بهترین فیچرفون یا گوشی رده پائین: Asha 305 نوکیا

توضیح هیأت داوران: « این جایزه نشان دهنده اهمیت این گونه از دستگاه ها در بازار جهانی است. گوشی Asha 305 نوکیا علی رغم کاستی های مربوط به گوشی های ارزان قیمت، بهترین تجربه کاربری را از یک گوشی لمسی دو سیم کارته با قیمت پائین در اختیار کاربر قرار می دهد. »

بهترین تولیدکننده سال: سامسونگ

توضیح هیأت داوران: « برنده برجسته، سالی فوق العاده برای سامسونگ که توانست به استوار سازی کسب و کار خود در زمینه دستگاه هایش ادامه دهد. »

بهترین تبلت: Nexus 7 گوگل و ایسوس

توضیح هیأت داوران: « این تبلت با ترکیبی از کارایی و قابل حمل بودن، به خانواده 7 اینچی ها اعتبار بخشید و آنرا به بازار عمومی رساند. یک همه کاره بزرگ. »

بهترین زیرساخت موبایل: شبکه LTE هوشمند سامسونگ الکترونیکس

توضیح هیأت داوران: « ادغام ایستگاه های پایه و سرورهای آی تی برای بهبود کارایی LTE که سرویس های جدیدتر را قادر به کاهش عمده ای در هزینه ها نموده و در بازارهای پر رقابت مزایایی را ایجاد می کند. »

Global-Mobile-Award-2013

لازم به ذکر است که بهترین گوشی موبایل، دستگاه یا تبلت جدید حاضر در کنگره جهانی موبایل 2013 در روز پایانی کنگره (28 فوریه - 10 اسفند) انتخاب می شود.

برای آگاهی از دیگر برندگان در سایر بخش های مسابقه می توانید به سایت رسمی این رقابت مراجعه نمائید.