با عبور فروش گلکسی اس 3 از مرز 40 میلیون عدد، فروش گوشی های خانواده گلکسی اس سامسونگ از 100 میلیون عدد هم فراتر رفت

نمایش خبر

فهرست اخبار
تاریخ : 1391/10/26
برچسب‌ها : Samsung I9300 Galaxy S III ، Samsung I9100 Galaxy S II ، Samsung I9000 Galaxy S ، سامسونگ Samsung

واحد خبر mobile.ir : تنها در حدود 7 ماه از عرضه اسمارت فون گلکسی اس 3 سامسونگ -- که در حال حاضر پرچمدار اسمارت فون های این کمپانی محسوب می شود -- گذشته است و این گوشی پرطرفدار به خوبی توانسته در بازار اسمارت فون ها بدرخشد و با وجود عرضه آن مدت ها پیش از آیفون 5، هنوز هم به عنوان جدی ترین رقیب آیفون 5 مطرح باشد.

گلکسی اس 3 در مدت حضورش در بازار مورد توجه بسیاری از تحلیلگران و رسانه ها نیز بود و توانست در بسیاری از رده بندی های در صدر جدول جای گیرد.

گلکسی اس 3 که در ماه نوامبر 2012 مرز 30 میلیون فروش را شکسته بود، اکنون بر اساس آخرین آمار و ارقام منتشر شده توانسته از مرز فروش 40 میلیونی را نیز عبور کند. به این ترتیب با احتساب فروش بیش از 40 میلیون گوشی گلکسی اس 2 و بیش از 24 میلیون گوشی گلکسی اس، مجموع فروش گوشی های اصلی خانواده گلکسی اس سامسونگ بالغ بر 104 میلیون عدد خواهد بود.

علاوه بر قابلیت و ویژگی های بسیار مناسب گلکسی اس 3، به نظر می رسد که تبلیغات گسترده سامسونگ نیز یکی از عوامل اصلی فروش بسیار خوب این اسمارت فون بوده است تا جایی که توان رقابت در بازار را از کمپانی های کوچکتری نظیر اچ تی سی – که به گفته مدیر عامل آن چنین منابعی را برای بازاریابی در اختیار نداشت – گرفت.

Samsung Galaxy S III

البته سامسونگ در کنار فروش مناسب گلکسی اس 3 توانسته با عرضه محصولات خانواده Note – نظیر گلکسی نوت 2 -- در بازار اسمارت فون هایی با صفحه نمایش بزرگتر – که به آنها فبلت (فون/تبلت) نیز گفته می شود -- موفقیت های چشمگیری کسب کند.

در سال 2013 طرفداران سامسونگ در انتظار معرفی عضو بعدی خانواده گلکسی اس هستند تا ببینند سامسونگ چه امکانات و ویژگی های جدیدی را در گلکسی اس 4 عرضه خواهد داشت و آیا این گوشی می تواند با غلبه بر رقبایی از اپل، سونی، موتورولا، اچ تی سی، ال جی و ... عنوان برترین اسمارت فون سال را از طرف رسانه ها به خود اختصاص دهد؟