Strategy Analytics: گلکسی اس 3 پرفروش ترین اسمارت فون سه ماهه سوم

نمایش خبر

فهرست اخبار
تاریخ : 1391/8/20
برچسب‌ها : آمار Statistics ، Samsung I9300 Galaxy S III ، سامسونگ Samsung

واحد خبر mobile.ir : بنا به گزارش اخیر شرکت مشاور و تحلیلگر “Strategy Analytics”، سامسونگ گلکسی اس 3 عنوان پرفروش ترین اسمارت فون سه ماهه سوم را از آن خود کرد.

با رسیدن فروش این اسمارت فون سامسونگ به بیش از 18 میلیون عدد در سه ماهه سوم سال 2012، جایگاه پرفروش ترین تلفن هوشمند به آن رسید. آیفون 4S هم با فروش 16.2 میلیون عددی در جایگاه دوم قرار گرفت. با توجه به این آمار باید گفت که گلکسی S3 نزدیک به 10.7 درصد بازار جهانی تلفن های هوشمند و آیفون 4S نزدیک به 9.7 درصد این بازار را به تسخیر خود در آوردند.

علی رغم شروع عرضه آیفون 5 در 21 سپتامبر، اپل توانست در روزهای پایانی سه ماهه سوم تعداد 6 میلیون قطعه از آن را به فروش برساند. با توجه به این آمار می توان نتیجه گیری کرد که دو مدل آخر تلفن های اپل توانستند مجموعاً تعداد 22.2 میلیون فروش داشته باشند.

Global Smartphone Shipment - Q3 2012

فروش جهانی پرفروش ترین اسمارت فون های جهان در سه ماهه سوم سال 2012 و مقایسه آن با سه ماهه دوم

 

البته به موفقیت S3 نمی توان زیاد دل بست، چرا که اسمارت فون اپل در روزهای آخر سپتامبر عرضه شد. به نظر می رسد اگر عرضه آن زودتر اتفاق می افتاد، آیفون 5 بسیار موفق تر از گلکسی S3 می بود. به هر حال باید منتظر آمار 3 ماهه چهارم سال 2012 ماند و دید که آیا موفقیت این تلفن هوشمند بلندمدت خواهد بود یا اینکه جای خود را به تلفن جدید اپل می دهد.

iPhone 5 vs. Galaxy S3

آیفون 5 (چپ) در کنار گلکسی اس 3 (راست)

منبع : Business Wire