رویداد اندرویدی 29 اکتبر لغو شد

نمایش خبر

تاریخ : 1391/8/7
برچسب‌ها : گوگل Google ، اندروید Android

واحد خبر mobile.ir : قرار بود فردا 29 اکتبر (8 آبان) روز برگزاری رویداد اندرویدی گوگل باشد  اما بخاطر طوفان سندی، غول بزرگ اینترنتی این برنامه را لغو کرد. در نامه کوتاهی که به رسانه ها ارسال شد تیم اندروید گوگل این گونه اظهار نمود: «ما برنامه صبح روز دوشنبه در نیویورک را به علت طوفان سندی لغو می کنیم. ما به زودی شما را از برنامه های خود باخبر خواهیم ساخت. سالم و خشک بمانید.»

جمعه گذشته فرماندار نیویورک "اندرو کومو" حالت اضطراری برای سرتاسر ایالت اعلام کرد. "مایکل بلومبرگ" شهردار نیویورک هم به ساکنین این شهر در مورد احتمال خطر وقوع سیل در مناطق کم ارتفاع، هشدار داد. قرار بود رویداد اندرویدی گوگل در مکانی به نام "بسکتبال سیتی" در غرب منطقه منهتن برگزار شود. برنامه های گوگل برای این رویداد، به صورت رسمی اعلام نشده بود اما شنیده ها حاکی از این بودند که در این رویداد خبری، گوگل از تبلت نکسوس 10 سامسونگ، اسمارت فون نکسوس 4 ال جی و ورژن 32 گیگابایت نکسوس 7 ایسوس رونمایی خواهد کرد. حتی شنیده شده بود که ویرایش جدید اندروید 4.2 هم در این برنامه معرفی شود.

Google 29 October 2012 Event Cancelled

اگر اخبار و تحولات دنیای فناوری و تکنولوژی را دنبال می کنید، حتماً مطلع هستید که مایکروسافت هم تاریخ 29 اکتبر را برای برگزاری رویداد رونمایی رسمی از ویندوزفون 8 در سان فرانسیسکو مشخص کرده است. گفته می شود در این رویداد خبری، مایکروسافت به جز عرضه "کیت توسعه نرم افزار" ویندوزفون 8، فرصتی خواهد داشت تا اسمارت فون های خود که با این سیستم عامل کار می کنند را رونمایی کند. فردا می توانیم شاهکارهای جدید مایکروسافت را ببینیم اما برای گوگل باید قدری صبر کرد.

Sandy Hurricane

تصویر ماهواره ای از طوفان سندی



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا