راه اندازی سرویس پلی استیشن موبایل سونی برای برخی از محصولات اندرویدی سونی و اچ تی سی

نمایش خبر

تاریخ : 1391/7/13
برچسب‌ها : گوگل پلی Google Play ، بازی Game ، گوشی هوشمند Smartphone ، پلی استیشن PlayStation ، پلی استیشن ویتا PlayStation Vita ، اچ تی سی HTC ، سونی Sony

واحد خبر mobile.ir : شرکت سونی روز گذشته سرویس جدیدی را معرفی کرد که به کاربران برخی از اسمارت فون های اندرویدی امکان اجرای بازی های مخصوصی از پلتفرم PlayStation را می دهد. این سرویس جدید سونی که "PlayStation Mobile" نام دارد، تنها برای کاربران اسمارت فون ها و تبلت های Xperia Play ،Xperia Arc ،Xperia S  ،Xperia Ion، Xperia Acro، Xperia Acro HD ،Sony Tablet S و Sony Tablet P در کنار دو اسمارت فون شرکت اچ تی سی شامل HTC One X و HTC One X+ قابل استفاده است و پیش بینی می شود که سونی این سرویس را برای محصولات بیشتری در آینده ارائه دهد.

البته کاربران HTC One S، HTC One V و PlayStation Vita نیز به زودی قادر خواهند بود با نصب این سرویس، به عناوین آن دسترسی داشته باشند، اما اکنون سرویس PlayStation Mobile تنها برای محصولات ذکر شده قابل استفاده است.

PlayStation Mobile

در حال حاضر این سرویس امکان دانلود و اجرای تنها 20 بازی غیر رایگان را به کاربران می دهد اما احتمالاً با گذر زمان این لیست رشد سریعی را تجربه خواهد کرد. کاربرانی که اقدام به خرید بازی های این سرویس می کنند، قادر خواهند بود تا بازی مورد نظر خود را بر روی سه محصول مختلف اجرا کنند که البته این سه محصول همگی باید با این سرویس هماهنگی داشته باشند.

سرویس PlayStation Mobile سونی اکنون تنها در کشورهای انگلستان، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و استرالیا قابل دسترسی است ولی به زودی این لیست شامل کشور های دیگر نیز خواهد شد.

منبع : Android Authority


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا