سامسونگ و ارائه لیست اسمارت فون هایی که بروز رسانی اندروید 4.1 را دریافت می کنند

نمایش خبر

فهرست اخبار
تاریخ : 1391/7/5
برچسب‌ها : جلی بین Jelly Bean ، به روز رسانی Update ، اندروید Android ، ساندویچ بستنی Ice Cream Sandwich ، Samsung Galaxy Tab 2 7.0 P3100 ، Samsung Galaxy Tab 2 10.1 P5100 ، Samsung Galaxy Note 10.1 N8000 ، Samsung I9100 Galaxy S II ، Samsung Galaxy Note ، Samsung P6200 Galaxy Tab 7.0 Plus ، Samsung I9070 Galaxy S Advance ، Samsung Galaxy Chat B5330 ، Samsung Galaxy Ace 2 I8160 ، Samsung Galaxy Beam ، Samsung Galaxy S Duos S7562 ، Samsung Galaxy mini 2 S6500 ، Samsung Galaxy Ace Plus S7500 ، سامسونگ Samsung

واحد خبر mobile.ir : حدود 3 ماه از تاریخ معرفی نسخه 4.1 سیستم عامل اندروید ملقب به جلی بین می گذرد و شرکت های تولید کننده کم کم اسمارت فون های خود را مجهز به این نسخه روانه بازار می کنند. روند بروز رسانی اسمارت فون ها به این نسخه نیز بسیار کند انجام می شود و بسیاری از شرکت ها هنوز درگیر ارائه بروز رسانی اندروید 4 هستند. با این وجود زمزمه هایی از آماده شدن بروز رسانی اندروید 4.1 برای برخی از سوپر اسمارت فون ها شنیده می شود که در ماه های آینده باید منتظر عرضه رسمی آنها باشیم.

شرکت سامسونگ نیز که در این سالها به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار اسمارت فون های اندرویدی شناخته شده، اقدام به ارائه لیست محصولاتی کرده که بروز رسانی نسخه 4.1 اندروید را دریافت خواهند کرد. البته در گذشته سامسونگ تعهد چندان مناسبی در ارائه بروز رسانی ها نداشته ولی این فهرست جدید نشان می دهد که این شرکت بیشتر به این اصل مهم در جلب رضایت کاربران پی برده است.

Android 4.1 for Samsung Devices

در لیست اسمارت فون های خوش شانسی که افتخار دریافت بروز رسانی اندروید 4.1 را خواهند داشت، محصولات به اصطلاح "Low-End" یا اسمارت فون های ساده نیز دیده می شود که از جمله آنها می توان به Galaxy Mini II، Galaxy Ace Plus و Galaxy Chat اشاره کرد.

لیست محصولاتی که بروز رسانی اندروید 4.1 را دریافت می کنند:

 همچنین بروز رسانی اندروید 4.1 به زودی برای گلکسی اس 3 نیز منتشر خواهد شد و در روز های گذشته شاهد عرضه آن در برخی کشورهای اروپائی بوده ایم. البته هنوز در مورد عرضه این بروز رسانی برای کشور های آسیایی اطلاعاتی در دسترس نیست ولی می توان امید داشت به زودی کاربران ایرانی نیز بروز رسانی اندروید 4.1 را دریافت کنند.

از مهمترین ویژگی های این بروز رسانی جدید می توان به پروژه Project Butter اشاره کرد که رابط کاربری را روان تر اجرا می کند. البته محصولاتی که از نسخه 2.XX به جلی بین بروز رسانی می شوند، تغییرات بسیار گسترده تری را شاهد خواهند بود که کاربران می توانند برخی از مهمترین آنها را در خبر های معرفی اندروید 4 و اندروید 4.1 مشاهده کنند.

Android 4.1 for Samsung Devices

سامسونگ هنوز در مورد زمان ارائه بروز رسانی ها اطلاعاتی منتشر نکرده و فقط به بیان "قریب ‌الوقوع" بودن بروز رسانی ها اکتفا کرده است. البته می توان حدس زد که محصولات پیشرفته در این پروسه، بروز رسانی ها را بسیار زودتر از محصولات ساده تر و قدیمی تر دریافت می کنند.

منبع : Slash Gear