معرفی LG Optimus Vu - رقیب اصلی سامسونگ گلکسی نوت

نمایش خبر

تاریخ : 1391/6/1
برچسب‌ها : اندروید Android ، ساندویچ بستنی Ice Cream Sandwich ، گوشی هوشمند Smartphone ، LG Optimus Vu ، ال جی LG

واحد خبر mobile.ir :  شرکت ال‌جی چندی پیش اسمارت فونی با نام LG Optimus Vu را معرفی نمود که با داشتن نمایشگر 5 اینچی، جدی ترین رقیب Samsung Galaxy Note محسوب می شود. این اسمارت فون که تا کنون تنها در کشور های کره جنوبی و ژاپن عرضه شده، از ماه سپتامبر در دیگر نقاط جهان از جمله خاور میانه، به عرضه گسترده خواهد رسید.

Optimus Vu که نسخه 4 سیستم عامل اندروید با نام بستنی ساندویچی را اجرا می کند، دارای یک نمایشگر غولپیکر 5 اینچی از نوع IPS LCD و با رزولوشن 1024*768 پیکسل است که تراکم پیکسلی برابر با 256ppi را ارائه می دهد. نکته جالب در مورد این نمایشگر، نسبت طول به عرض 4:3 آن است که باعث شده Optimus Vu در عین داشتن نمایشگر بسیار بزرگ، از ابعاد مناسبی برخوردار باشد.

LG Optimus Vu

Optimus Vu پردازنده چهار هسته ای NVIDIA Tegra 3 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز را در خود جای داده که به همراه 1 گیگابایت رم، عملکردی بسیار سریع را به نمایش خواهد گذاشت. ال‌جی برای این اسمارت فون از یک دوربین 8 مگاپیکسلی به همراه فلش LED در پشت و یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی در جلو استفاده کرده که دوربین اصلی قابلیت فیلم برداری با کیفیت 1080p را دارد. Optimus Vu همچنین دارای یک کارت حافظه داخلی 32 گیگابایتی بوده و متأسفانه امکان افزایش حافظه از طریق microSD وجود ندارد.

مشخصات کلیدی LG Optimus Vu:

  • سیستم عامل اندروید نسخه 4 با نام بستنی ساندویچی
  • صفحه نمایش 5 اینچی از نوع IPS LCD با نسبت طول به عرض 4:3 و رزولوشن 1024*768
  • کارت حافظه داخلی 32 گیگابایتی و نبود پشتیبانی از microSD
  • دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 1.3 مگاپیکسلی در جلو
  • ابعاد مناسب 139.6 * 90.4 * 8.5 میلی متری و وزن 168 گرمی

LG Optimus Vu

شرکت ال‌جی اعلام کرده که تا کنون بیش از 500 هزار نسخه از Optimus Vu به فروش رسیده که با توجه به عرضه محدود آن تنها در دو کشور، آمار فروش بسیار خوبی محسوب می شود.البته نباید فراموش کرد که یکی از مهم ترین دلایل موفقیت Samsung Galaxy Note وجود نرم افزارهای کاربردی مخصوص S Pen بوده که به نظر می رسد ال‌جی در این بخش تلاش چندانی نکرده است. به زودی نیز نسل دوم اسمارت فون Samsung Galaxy Note از سوی سامسونگ معرفی خواهد شد که این موضوع نیز وضعیت را برای موفقیت Optimus Vu سخت تر می کند.

منبع : Android Central


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا