معرفی نکسوس 7 - نخستین تبلت گوگل

نمایش خبر

تاریخ : 1391/4/7
برچسب‌ها : اندروید Android ، تبلت Tablet ، گوگل Google ، جلی بین Jelly Bean ، Google I/O ، Asus Google Nexus 7 ، ایسوس Asus

واحد خبر mobile.ir : شرکت گوگل بالاخره و بعد از مدت‌ها انتظار در کنفرانس I/O امروز، به شایعات رنگ واقعیت بخشید و تبلت جدید خود با نام Nexus 7 را معرفی کرد. این تبلت که توسط شرکت ASUS --  یکی از موفق‌ترین تولید کنندگان  تبلت های اندرویدی -- تولید خواهد شد، اولین تجربه گوگل در بازار تبلت هاست که به عقیده بسیاری از کارشناسان برای رقابت با تبلت Kindle Fire آمازون طراحی شده است.

 

Nexus 7

این تبلت همان طور که از نامش پیداست، دارای یک نمایشگر 7 اینچی ضد خش از نوع IPS LCD با رزولوشن 1280 در 800 HD بوده و پردازنده آن 4 هسته ای از نوع Tegra 3 با 12 هسته گرافیکی خواهد بود. حافظه داخلی این تبلت در دو نوع 8 و 16 گیگابایتی در دسترس بوده و روی آن 1 گیگا بایت رم نصب خواهد بود. از نظر امکانات ارتباطی نیز این تبلت دارای Wi-Fi، بلوتوث و NFC بوده و فعلاً خبری از 3G و GSM -- مانند برخی تبلت های سری Galaxy -- نیست.

Nexus 7

همچنین برای کاهش هر چه بیشتر قیمت این تبلت، دوربین پشتی در نظر گرفته نشده و تنها یک دوربین جلوی 1.2 مگاپیکسلی برای تماس‌های تصویری تعبیه شده است. باتری این تبلت نیز -- هرچند که هنوز حجم آن مشخص نیست -- قادر خواهد بود که 9 ساعت برای نمایش فیلم‌های HD شارژ دهی کند.

Nexus 7

Nexus 7 که دارای سایز 198.5x120x10.45 mm و وزن بسیار کم 340 گرمی است، اولین تبلتی خواهد بود که نسخه 4.1 اندروید ملقب به جلی بین () را اجرا می‌کند و در کنار آن، -- برای رقابت بیشتر با Kindle Fire -- بر روی محتویات مولتی مدیا، از جمله مجلات و کتب تمرکز ویژه ای شده است. این تبلت که قیمت جهانی آن 199 دلار برای مدل 8 گیگابایت و 249 دلار برای مدل 16 گیگابایت اعلام شده، در اواسط ماه جولای سال جاری به صورت گسترده عرضه خواهد شد.

Nexus 7

 



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا