انتشار بروز رسانی آندروید 4 برای سامسونگ گلکسی نوت

نمایش خبر

تاریخ : 1391/2/22
برچسب‌ها : اندروید Android ، ساندویچ بستنی Ice Cream Sandwich ، Samsung Galaxy Note ، سامسونگ Samsung

واحد خبر mobile.ir : بالاخره انتظارها به پایان رسید و سامسونگ بروز رسانی آندروید 4 -- که ظاهراً با معرفی هر نسخه از آندروید بیشتر زمان می‌برد -- را برای سامسونگ گلکسی نوت آماده و دیروز در تاریخ 10 می 2012 منتشر نمود.

همان طور که می‌دانید نسخه 4 آندروید به نحوی مهم‌ترین و متفاوت‌ترین نسخه آندروید عرضه شده برای اسمارت فون ها محسوب می‌شود و گلکسی نوت که قبل از معرفی گلکسی اس 3 برترین اسمارت فون شرکت سامسونگ محسوب می‌شد، با وجود گذشت بیش از 6 ماه از تاریخ معرفی آندروید 4، از این نسخه محروم مانده بود.

Samsung Galaxy Note

اما طبق اخبار منتشر شده این بروز رسانی برای دارندگان گلکسی نوت در سطح جهان آماده دانلود است، هرچند که به دلیل مشخص نبودن وضعیت انتشار و نبود زمان‌بندی، احتمالاً کاربران این بروز رسانی ها را در زمان‌های متفاوت در یافت می‌کنند. البته اگر Notification یا هشدار مربوط به بروز رسانی را تا کنون دریافت نکرده‌اید، می‌توانید برنامه Samsung Kies را نیز چک کرده تا از آماده نبودن این بروز رسانی برای گلکسی نوت مطمئن شوید.

Samsung Galaxy Note

این بروز رسانی، نسخه 4 سیستم عامل آندروید به همراه پوسته اختصاصی سامسونگ با نام TouchWiz را برای شما به ارمغان می‌آورد که خود شامل تغییرات و بهبود های بسیاری خواهد شد. البته سامسونگ در کنار تغییرات آندروید 4، امکاناتی را نیز در خصوص برنامه های اختصاصی گلکسی نوت اضافه نموده که شامل افزایش قابلیت های برنامه های مرتبط با S Pen می شود.

Samsung Galaxy Note
 

منبع : Twitter


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا