رونمایی از سامسونگ گلکسی اس 3 در کنفرانس خبری لندن

نمایش خبر

تاریخ : 1391/2/14
برچسب‌ها : اندروید Android ، ساندویچ بستنی Ice Cream Sandwich ، Samsung I9300 Galaxy S III ، سامسونگ Samsung

واحد خبر mobile.ir : شرکت سامسونگ امروز طی کنفرانس خبری در شهر لندن، از جدیدترین اسمارت فون سری گلکسی، با نام Samsung Galaxy S III رونمایی کرد. سامسونگ گلکسی اس 3، مهم‌ترین محصول آندرویدی شرکت سامسونگ در سال 2012 محسوب می‌شود که با توجه به موفقیت دو نسخه قبلی این سری، می‌توان حدس زد که گلکسی اس 3 بتواند بهترین اسمارت فون آندرویدی سال نیز شود.

سامسونگ نیز برای معرفی این اسمارت فون تبلیغات بسیاری به راه انداخت و در ویدیویی متفاوت، به برتر بودن این اسمارت فون و ثمرات داشتن آن اشاره کرد. هم اکنون نیز سامسونگ با شعار "اسمارت فونی برای بشر و الگو گرفته از طبیعت" کنفرانس را آغاز کرده است و در ادامه تبلیغات، سامسونگ گلکسی اس 3 را اسمارت فونی خوانده که صدای شما را می‌شناسد، خواسته شما را می‌فهمد و افق تازه ای را برای شما باز می‌کند تا بتوانید زندگی شگفت آوری داشته باشید.

البته تمام این گفته‌ها، تبلیغاتی برای گلکسی اس 3 است اما بیایید ببینیم این اسمارت فون مدعی از نظر سخت افزار و نرم افزار در چه وضعیتی قرار دارد.  سامسونگ گلکسی اس 3  آخرین نسخه از سیستم عامل آندروید یعنی Ice Cream Sandwich را اجرا می‌کند و صفحه نمایش آن، 4.8 اینچی و از نوع  Super AMOLED HD  است که از رزولوشن 1280*720 پشتیبانی می‌کند.

پردازنده این اسمارت فون نیز چهار هسته ای و از نوع Exynos 4 Quad بوده تا به همراه یک گیگابایت رم، بتواند دستورات کاربر را درسریع‌ترین حالت ممکن اجرا کند. این پردازنده قدرتمند همچنین امکان انجام دو وظیفه را به صورت کاملاً همزمان می‌دهد و به طور مثال کاربر می‌تواند در حین مشاهده فیلم و بدون نیاز به بستن برنامه پخش ویدیو، به انجام امور دیگر بپردازد.

galaxy s III

دوربین گلکسی اس 3 در عقب، 8 مگا پیکسلی است که از ویژگی‌های بسیار جالبی برخوردار می باشد. این دوربین به لطف پردازنده سریع، هیچ تأخیری در عکس برداری نداشته به طوری که می‌توان از اجسام در حال حرکت به خوبی عکس برداری کرد. قابلیت دیگر این دوربین، Burst shot است که از سوژه مورد نظر 20 عکس پیاپی می‌گیرد و با کمک فناوری Best photo بهترین عکس گرفته شده را برای شما انتخاب می‌کند. همچنین این دوربین مانند دوربین آیفون 4 اس، دارای video stabilizer است بدین معنی که در هنگام فیلم برداری، لرزش دست را خنثی کرده و فیلم‌های با ثباتی ضبط می‌کند.

دوربین جلویی  گلکسی اس 3 نیز 1.9 مگا پیکسلی بوده که با استفاده از نرم افزار Smart stay و با دنبال کردن چشمان شما، می‌تواند وضعیت شما را تشخیص داده و در مواقع خاص تصمیم گیری کند. به طور مثال در هنگام خواندن متن روی گلکسی اس 3، این دوربین با دنبال کردن چشم شما صفحه نمایش را برای مدت بیشتری روشن نگه داشته و از خاموش شدن آن جلوگیری می‌کند.

Galaxy s III

ویژگی S Voice در گلکسی اس 3، همانند Siri آیفون عمل کرده و با درک و تشخیص دستورات پیچیده صوتی کاربران، آنها را اجرا می‌کند. به طور مثال با گفتن جمله "Hi Galaxy" گلکسی اس 3 روشن شده و با گفتن "I want to take a picture" برنامه دوربین خود به خود شروع به کار می‌کند. البته این سرویس برای زبان فارسی در اختیار نیست و شما باید با زبان انگلیسی و یا تعداد محدودی از دیگر زبان‌ها با این اسمارت فون صحبت کنید.

 galaxy s III

بدنه  گلکسی اس 3، دارای ابعاد 136.6x 70.6 x 8.6 میلی‌متر بوده و وزنی برابر با 133 گرم دارد. بدنه این اسمارت فون نیز به گونه ای طراحی شده تا در کنار زیبایی، راحتی را به کاربران منتقل کند و با داشتن لبه های نرم، در دست گرفتن را لذت بخش سازد.

طبق گفته سامسونگ،  گلکسی اس 3 در اواخر ماه می(نیمه اول خرداد) در برخی کشور های اروپایی و سپس در دیگر نقاط جهان عرضه خواهد شد. 


به روزرسانی - قیمت سامسونگ گالاکسی اس 3 در بازار ایران

گوشی سامسونگ I9300 Galaxy S III به بازار ایران راه یافته.

شما می توانید با مراجعه به صفحه فروشندگان و قیمت گوشی سامسونگ I9300 Galaxy S III از قیمت عرضه این گوشی در فروشگاه های گوناگون مطلع شوید.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا