Star 3 و Star 3 DUOS: معرفی یک فیچرفون جدید و برادر دو سیم کارته آن از سامسونگ

نمایش خبر

تاریخ : 1390/10/29
برچسب‌ها : فیچرفون ، دو سیم کارته Dual SIM ، Samsung Star 3 ، Samsung Star 3 Duos S5222 ، سامسونگ Samsung

واحد خبر mobile.ir : کمپانی سامسونگ در روز 19 ژانویه 2012 (29 دی 1390) دو گوشی جدید خود به نام های Star 3 و Star 3 DUOS را معرفی نمود. سامسونگ امیدوار است این گوشی ها بتوانند موفقیت گوشی های Star و Star 2 را در بازار تکرار نموده و کاربران زیادی را که به دنبال یک گوشی با قیمت مناسب و ویژگی های متداول هستند به خود جلب نمایند.

گوشی های Star 3 و Star 3 DUOS فیچرفون (Feature Phone) بوده و گوشی هوشمند محسوب نمی شوند (فیچرفون ها فاقد یک سیستم عامل کامل نظیر اندروید یا ویندوز فون بوده اما ممکن است قابلیت های نرم افزاری نسبتاً مناسبی را در اختیار کاربر قرار دهند.)

تنها تفاوت گوشی های Star 3 و Star 3 DUOS در این است که گوشی Star 3 از یک سیم کارت پشتیبانی می کند حال آنکه گوشی Star 3 DUOS دو سیم کارته محسوب می شود. کاربران گوشی Star 3 DUOS می توانند تنها با لمس یک دکمه از یک خط به خط دیگر سوئیچ نمایند.

Samsung Star 3

هر دو گوشی Star 3 و Star 3 DUOS دارای یک صفحه نمایش لمسی 3 اینچی QVGA (تعداد پیکسل 240 در 320) بوده و از نسخه 2 واسط کاربری TouchWiz Lite سامسونگ بهره می برند. این گوشی ها به یک دوربین 3.2 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت مجهزند. دارا بودن حافظه 20 مگابایتی و پشتیبانی از کارت حافظه microSD با ظرفیت حداکثر 16 گیگابایت، مجهز بودن به رادیو FM و جک هدفون 3.5 میلی متری از دیگر ویژگی های این گوشی ها است.

Samsung Star 3

سامسونگ امکانات ارتباطی و شبکه اجتماعی گوناگونی را برای گوشی های Star 3 و Star 3 DUOS در نظر گرفته. سرویس ارتباطی ChatON برای ارسال پیام های چندرسانه ای با قابلیت Push IM و چت گروهی، سرویس های پیام رسانی فوری نظیر Yahoo ،MSN و Google Talk و دارا بودن امکان استفاده از فیس بوک و توئیتر بصورت از پیش آماده شده از جمله این امکانات است.

بنا به گفته سامسونگ گوشی های Star 3 و Star 3 DUOS در اواخر ژانویه 2012 ابتدا در روسیه به بازار عرضه شده و پس از آن در کشورهای مشترک المنافع، اروپا، آمریکای لاتین، آفریقا، خاورمیانه، و آسیای جنوب شرقی با دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه خواهند شد. پیش بینی می شود که این گوشی های از قیمت مناسبی برخوردار باشند.

Samsung Star 3



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا