معرفی دو فیچرفون جدید از سونی اریکسون: Mix Walkman و txt pro

نمایش خبر

تاریخ : 1390/3/21
برچسب‌ها : واکمن Walkman ، Sony Ericsson Mix Walkman ، Sony Ericsson txt pro ، سونی اریکسون Sony Ericsson

واحد خبر mobile.ir : کمپانی سونی اریکسون در روز 9 ژوئن 2011 (19 خرداد 1390) در صفحه فیس بوک خود و در وبلاگ محصولات این شرکت دو گوشی جدید خود را معرفی نمود: گوشی های Mix Walkman و txt pro.

این محصولات جدید، گوشی های هوشمند نبوده و فیچرفون (Feature Phone) محسوب می شوند. این بدان معناست که این گوشی ها فاقد یک سیستم عامل کامل نظیر اندروید یا ویندوز فون بوده و نمی توان انتظاری که از یک گوشی هوشمند داریم را بطور کامل از این گوشی ها داشته باشیم. با وجود این سونی اریکسون قابلیت های نسبتاً مناسبی را در آنها تعبیه نموده است.

هر دوی این گوشی های از یک صفحه نمایش لمسی 3 اینچی با رزولوشن 240 در 400 پیکسل بهره برده و از واسط کاربری با چهار ناحیه برای قرار گیری آیکون ها در چهار گوشه صفحه برخوردارند. واسط کاربر این گوشی ها شباهت زیادی به واسط کاربر گوشی Xperia mini -- که یک گوشی هوشمند اندرویدی است -- و واسط کاربر گوشی Yendo -- که یک فیچرفون دیگر از سونی اریکسون است -- دارد.

Sony Ericsson Mix Walkman

تصویر بالا: گوشی Mix Walkman سونی اریکسون

هر دو گوشی Mix Walkman و txt pro به دوربین 3.2 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری QVGA مجهزند. دارا بودن حافظه 100 مگابایتی و قابلیت پشتیبانی از کارت های حافظه microSD تا ظرفیت 32 گیگابایت از دیگر ویژگی های این گوشی ها است.

Sony Ericsson txt pro

تصویر بالا: گوشی txt pro سونی اریکسون

یکی از قابلیت های جالب گوشی Mix Walkman مجهز بودن اینگوشی به کلید Zappin است که کار یافتن موسیقی مورد علاقه شما را راحتتر می کند. با فشردن این کلید می توانید Chorus متعلق به track بعدی را بطور موقت بشنوید و ببینید آیا track بعدی مورد علاقه شما هست یا خیر (Chorus بخشی از آهنگ است که تکرار می شود و معمولاً بیش از دیگر بخش های موسیقی در حافظه شنوندگان می ماند.) قابلیت کارائوکه (Karaoke) نیز در گوشی Mix Walkman تعبیه شده که توسط آن می توانید سطح صوتی مرتبط با کلام موسیقی مورد نظرتان را کاهش دهید تا بتوانید همراه با آهنگ مورد علاقه تان بخوانید.

یک نوار سبز با یک پرنده کوچک و یک نوار صورتی با یک ابر کوچک و دو نوار سبز و صورتی ساده همراه با گوشی Mix Walkman ارائه می شود که توسط آنها می توانید ظاهر گوشی خود را کمی تغییر داده و آن را تزئین کنید.

Sony Ericsson Mix Walkman

تصویر بالا: گوشی Mix Walkman سونی اریکسون با نوارهای رنگی

از ویژگی های گوشی txt pro نیز می توان به دارا بودن صفحه کلید QWERTY کامل که به صورت کشویی باز می شود اشاره نمود. همچنین برنامه ای که توسط آن می توانید به روز رسانی های 5 نفر از دوستان خود را در فیس بوک و توئیتر مشاهده نمائید در این گوشی تعبیه شده است.

Sony Ericsson txt pro

تصویر بالا: گوشی txt pro سونی اریکسون در سه رنگ مشکی، سفید و صورتی ارائه می شود

گوشی های Mix Walkman و txt pro از سه ماهه سوم سال 2011 به بازار عرضه خواهند شد.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا