آپگرید نسخه 2.3 اندروید برای گلکسی اس، تب، ایس، جیو، فیت و مینی توسط سامسونگ عرضه می شود

نمایش خبر

تاریخ : 1390/2/27
برچسب‌ها : اندروید Android ، گوگل Google ، شیرینی زنجبیلی Gingerbread ، به روز رسانی Update ، Samsung I9000 Galaxy S ، Samsung P1000 Galaxy Tab ، Samsung Galaxy Ace S5830 ، Samsung Galaxy Gio S5660 ، Samsung Galaxy Fit S5670 ، Samsung Galaxy Mini S5570 ، سامسونگ Samsung

واحد خبر mobile.ir : بسیاری از کاربران گوشی ها و تبلت های مجهز به سیستم عامل اندروید گوگل مشتاقند تا نسخه های به روز شده این سیستم عامل را بر روی دستگاه های خود نصب کنند تا بتوانند از امکانات جدید این نسخه ها بهره گیرند. با توجه به منبع باز بودن سیستم عامل اندروید کمپانی های سازنده گوشی های مبتنی بر این سیستم عامل (نظیر سامسونگ، ال جی و سونی اریکسون) معمولاً واسط های کاربری سفارشی سازی خود را بر روی محصولاتشان نصب می کنند و از این رو با عرضه نسخه های جدید اندروید توسط گوگل کاربران باید منتظر عرضه نسخه به روز شده اندروید برای دستگاه خود از طریق کمپانی سازنده دستگاه باشند.

در راستای پاسخ به این نیاز کاربران، کمپانی کره ای سامسونگ در روز 16 می 2011 (26 اردیبهشت 1390) رسماً اعلام نمود که آپگرید نسخه 2.3 سیستم عامل اندروید گوگل (ملقب به Gingerbread) را برای تبلت Galaxy Tab ، گوشی Galaxy S و گوشی های Galaxy Ace/Gio/Fit/mini عرضه خواهد کرد.

Samsung Galaxy S

تصویر بالا: گوشی Galaxy S سامسونگ که به Gingerbread مجهز خواهد شد

پس از به روز رسانی به نسخه 2.3 اندروید، کاربران این دستگاه ها شاهد افزایش کارآیی گوشی یا تبلت خود و بهبود واسط گرافیکی آن خواهند بود.

محتواهای چند رسانه ای در نسخه 2.3 (Gingerbread) سیستم عامل اندروید نسبت به نسخه های پیشین این سیستم عامل (نظیر Froyo و Eclair) فشار کمتری بر پردازنده وارد کرده و Gingerbread از گرافیک سه بعدی کارآمدتری پستیبانی می کند که عملکرد بازی های سه بعدی را بهبود می بخشد. همچنین این نسخه از سیستم عامل اندروید از واسط گرافیکی کاربرپسندتری نسبت به نسخه های پیشین برخوردار است و از قابلیت هایی نظیر کپی-پیست نیز پشتیبانی می کند.

به روز رسانی از طریق نرم افزار Kies سامسونگ -- که کاربران می توانند آنرا از سایت رسمی سامسونگ دانلود نمایند -- انجام می شود. عرضه آپگرید اندروید 2.3 برای گوشی Galaxy S طی چند روز آینده ابتدا در انگلستان و اروپای شمالی و پس از آن در دیگر کشورهای اروپایی، آمریکای شمالی، جنوب شرقی آسیا، خاورمیانه، آفریقا و دیگر کشورها صورت می گیرد.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا